За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноОсигуряване на пари за АМ Тракия, ако може и АМ Хемус.
Мониторинг и изграждане в срок на АМ Струма, АМ Люлин, АМ Марица.
Концесия на АМ Черно море, АМ Рила и АМ Хемус (ако няма друг вариант).
Следващото правителство може да се справи и да има поне 5 магистрали! Всичко зависи от тях!
*****
Неутралнодуми, думи, думи ... ще, ще, ще ... обадете се по темата когато имаме нещо готово.
*****
НеутралноЩе има магистрали ,ако управлява "СИНЯТА КОАЛИЦИЯ"!Иначе ,ще има сараите на Доган!
*****
ГневноОбръщам се към журналистите от в. Дневник с молба да отидат на място и да видят дали наистина работят 1000 души на 24часови смени, защото според мен това е абсолютна лъжа. В момента там не работи никой освен няколко пазачи във фургони.
Другото, което трябва да се провери и задължително да се раздуха е защо магистралата от Драгичево да Старо село все още няма Акт 16 и разрешение за ползване след като станишеффф преряза лентата преди около 2 години. Пътят е "пуснат" с временно разрешение за ползване под категорията "автомобилен път", а всички зелени табели (тези, указващи, че това е магистрала) са омотани с черен найлон и са завъртяни да гледат към полето. Проверете го това нещо. Това е жесток скандал. Самият път се руши на много места и никой не предприема нищо... Мислите ли, че някой е потърсил отговорност на строителя? Потърсете я вие от станишеффф и от онова петно гагаузов и го пуснете да се вътри по цял ден по Re: TV...
Десен
Рейтинг: 640 НеутралноАз ходих вчера. Работи се. От това което видях покрай отбивката за владая бяха 2 смесителнополагащи машини за асфалт, имаше около 4 валяка и околи 20 човека. По нататък имаше още техника и хора, но нямаше как да се иде да се види.
The biggest risk in life is not taking one.*****
НеутралноСДС колко км построи? Колкото БСП и повече от царя. Всичко общо за 12 години - има няма 100 км.
*****
Неутрално2012.... просто без коментар!
*****
НеутралноЕдин баир ще копаят 3 години ? Браво на анадолските майстори, дето ги натресе Аамет!
*****
НеутралноПарите, с които трябваше да бъдат построени магистралите, че и дори тунела под Шипка са в хотелите на морето, на Банско, Пампорово и на не знам си, какви други още места, също и в безбройното количество Х6 по пътищата, както и в Бугатито на Чичо Вълчо.
При условие, че имаше няколко години бюджетен излишък, който изхвръкна във въздуха като дим да ми говорят за концесии си е престъпление срещу човечеството. Има държави като Австрия в магистрали и перфектни пътища от край до край и колко струва там абонаментната такса за 1 година, някой да каже? 70-100 евро?
А колко щеше да е еднократната такса на АМ Тракия според Царския вариант?
*****
НеутралноОт един приятел който работи по строежа на молове знам че във всички тези строежи има набутани турски фирми, които вземат български за подизпълнители и освен че не си вършат работата, направя я вършат некадърно има проблеми с парите. Цари абсолютна некомпетентност и материалите също внос от Турция са изключително нискокачествени. Като цяло на външен вид го докарват, но под лъскавата повърхност е СТРАШНО. Никакви стандарти не се спазват и никакви комисии не минават да проверяват.
Това е - Ахмед Доган и Цоциализъм!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
НеутралноМа-ги-стра-а-ла:
http://vbox7.com/play:2481d31e
*****
Неутралнокой и се вързва на приказките, нямам идея ?
Аз вчера минах оттам нарочно да видя тия 1000 души дето се скъсват да работят по 24 часа...
Нищо подобно,дами и господа !
Там има четирима пазачи,които се сменят на по 24 часа и .. това е
Даже си говорихме с единия