За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
АзКлавдия
Рейтинг: 634 ВеселоАлоу, аФторите! Тук възникват две питанки: поради как безпилотността на една кола й намалява емисиите, след като никъде не сте споменали какво, аджеба, ще я задвижва? Може би обвинявате шофьорите, че ... да не казвам какво в колата, та изхвърлят метан низ атмосферата, а като ги няма шофьорите, няма и проблем? Втората питанка е логистична - тез безпилотни коли къде ще ходят, каква скорост ще вдигат, малки деца ли ще се возят в тях, празни ли ще си джиткат...
Доброто е заразноОтговорете, плийз!
БМЗ
Рейтинг: 850 НеутралноТова ми звучи като "талибан с айфон".
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Първо направете колите без ДВГ, а после ги правете безпилотни. Ако искам безпилотен транспорт ще хвана влака или автобуса.
442
Рейтинг: 574 ВеселоАко не може да върти гуми на трета, въобще не ми я фалете. Движението ще стане като на мравки, аааааааааааа не е за мен. Иначе шофьорската професия, отиде в историята.
Beyond
Рейтинг: 810 Неутралноhttp://www.gannett-cdn.com/-mm-/e21233696279598437 a4be37a3d621dacb40f66e/c=420-0-3620-1800&r=x18 03&c=3200x1800/local/-/media/Visalia/2014/05/2 8/google-selfdrivingcars2.jpg
TAKE THE RED PILL!Николов
Рейтинг: 815 НеутралноВ България трябва да се събудим и да привлечем малко внимание - едни такива автомобилчета из летните курорти, например или някой областен център, биха дали повод за чуждестранни инвестиции
emil
Рейтинг: 1171 НеутралноАко на далечен път караш с така наречения "Круз контрол" разходът на бензин пада значително защото колата притежава много по добър регулатор на скоростта отколкото е кракът на шофьора. Избягва се излишното използване на спирачките което е основната причина за загубите на бензин.
ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМАВ града Круз контрол няма как да се употребява, но явно безпилотните коли ускоряват равномерно и рядко употребяват спирачки между светофарите. Може би и да са някакви хибриди които рекуперират енергия при спиране. Хибридите са особено успешни в градски условия където се налагат чести спирания. Освен това се спестяват и загубите от транспорта на шофьора.
oex13531876
Рейтинг: 122 ВеселоДо коментар [#1] от "dogwoman":
Пакистанските шофьори си пърдят, без значение дали са с клиент или са на чакане.
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 886 Любопитно[quote#6:"emil (ИСКАМ СИ РЕФЕРЕНДУМА!!! Защо забравиха?)"]Ако на далечен път караш с така наречения "Круз контрол" разходът на бензин пада значително защото колата притежава много по добър регулатор на скоростта отколкото е кракът на шофьора. Избягва се излишното използване на спирачките което е основната причина за загубите на бензин. [/quote]
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειМоят личен, много хиляден километров опит, е в обратната посока. Става въпрос за шофирането на дълъг път, може би по магистрала. С круйзконтрол разходът ми е бил винаги чувствително по-висок на 100 км, отколкото ако шофирам по нормалният начин, особено ако не превишавам 140 км/ч.
Правил съм го с различни марки и модели, дизелови и бензинови автомобили, с ръчни или автоматични скоростни кутии...
Изобщо това е една от екстрите/опциите, които най-рядко ползвам в един автомобил... Може би, когато карам през Унгария, като се замисля... Но това е нарочно, заради странните им правила и безкомпромисни полицаи.
Россприматрезил
Рейтинг: 581 ВеселоДо коментар [#1] от "dogwoman":
WWW . ДЕНьГИ .ru.netЕ ти и информация ли искаш?! В стил "кратка клюка" стига.
АзКлавдия
Рейтинг: 634 НеутралноДо коментар [#7] от "ТМаринов":
Доброто е заразноЗаради тях ще да е!
Россприматрезил
Рейтинг: 581 ВеселоА бакшишите какво ще ги правим, когато тия коли дойда и тук? Само какъв рев ще има!
WWW . ДЕНьГИ .ru.netАзКлавдия
Рейтинг: 634 ВеселоДо коментар [#6] от "emil (ИСКАМ СИ РЕФЕРЕНДУМА!!! Защо забравиха?)":
Доброто е заразноВсичко това звучи добре, но къде отива човешкият контакт? Кого ще псуваш, на кого ще махаш, на кого ще се усмихваш? Ето примерно аз всеки божи ден правя десен завой от малка пресечка и просто ТРЯБВА да се придвижа през 2 ленти и да се престроя за ляв завой на светофар. На едва 30-ина метра от светофара се случва това. В общи линии чакам да светне червено, инак нямам шанс. А като светне - как да ме пуснат, без да отворя прозореца и да правя мили муцки на останалите шофьори да се смилят над мен? А таз нещастна колица как ще прави муцки?
Россприматрезил
Рейтинг: 581 Неутрално[quote#6:"emil (ИСКАМ СИ РЕФЕРЕНДУМА!!! Защо забравиха?)"]Ако на далечен път караш с така наречения "Круз контрол" разходът на бензин пада значително[/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netДа не бъркаш нещо? Имам вече втора кола с такава система и когато е включена разходът ми се увеличава.
Логика
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноНа мен тази колица ми мяза на електромобилче
Така, че- ако става въпрос за безпилотни електромобилчета, това е интересно...
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаРоссприматрезил
Рейтинг: 581 Весело[quote#12:"dogwoman"] А таз нещастна колица как ще прави муцки?[/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netПак ти ще ги правиш. Няма пълно щастие.
2.5
Рейтинг: 784 Любопитно“те могат да подобрят безопасността...”
I Want To BelieveНо могат и да я увеличат?!
Всяко нововъведение, докато се изчисти от проблеми си е проблем!
Дори да приемем, че роботът ще шофира възможно най-безконфликтно, въпросът е колко безболезнено ще се адаптират “пилотните” возила към него?! Ако такова чудо ви “засече”, нищо чудно на светофара да се разберете с “чука и м@м@та”, така че да го превърнете в “безпомощно” или “пилотно”!
АзКлавдия
Рейтинг: 634 ВеселоДо коментар [#15] от "Россприматрезил надзор":
Доброто е заразноАбе аз муцките няма проблем, ще правя, ама гадината като ще има сензор и ще знае, че в лентата има друга кола? Как да разбере, че с колегата сме се договорили? Екзистенциален въпрос възниква, майна. А пък то туриш ли му система за оverride на безпилотното управление, всичко отива на кино. Не ли?
urandom
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#1] от "dogwoman":
Задръстванията са един от най-големите източници на замърсяване в градската среда. При тяхна елиминация и замърсяването ще намалее.
Россприматрезил
Рейтинг: 581 ВеселоДо коментар [#17] от "dogwoman":
WWW . ДЕНьГИ .ru.netПри тая богата информация в статията ми е трудно дори предположения да правя. А и в България ни е много рано за тия притеснения. След 20 + много години ще го побългарим някак.
Россприматрезил
Рейтинг: 581 Неутрално[quote#18:"urandom"]Задръстванията са един от най-големите източници на замърсяване в градската среда. [/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netТака е тук с тия разбрицани трошки. На запад градовете им изобщо не са замърсени! Да спомена, че тук все още имаме автомобили от соца, след които трудно се вижда, а за дишане да не говорим.
urandom
Рейтинг: 122 Неутрално[quote#20:"Россприматрезил надзор"] На запад градовете им изобщо не са замърсени![/quote]
Те тия автомобили да не би на въздух да се движат? Има ли двигател с вътрешно горене, значи замърсява. Затова се гледа да се сведат задръстванията до минимум
usero
Рейтинг: 803 Весело[quote#5:"Николов"]едни такива автомобилчета из летните курорти, например или някой областен център, биха дали повод за чуждестранни инвестиции[/quote]
Нали се сещаш, че това нещо избира маршрут по някаква предварително вкарана карта. Ако копачите по водния цикъл, примерно, забравят да си подадат информация къде са разкопали? А като ги гледам как често им се случва да избие вода някъде и те трескаво да търсят каква е тая тръба, откъде идва и откъде се спира, хем в различни градове съм го виждал, не е да е някъде инцидентно, и това ще се случва. В началото по-рядко, после, като свикнат ...
dedo pepo
Рейтинг: 925 НеутралноМечтите се сбъдват.
глобално хасково
Рейтинг: 516 НеутралноИстински интересно ще стане, когато безпилотни и електрически станат градските и междуградските автобуси.
за какво е по-жадно мнозинството: свобода или шише ракия?