Започна записването за четвъртия курс на London School of PR

Започна записването за четвъртия курс на London School of PR

Започна записването за четвъртия курс на London School of PR
Лондонското училище за връзки с обществеността (London School of PR) в  България стартира четвъртия си курс през октомври 2007 година, съобщиха организаторите. Откриването ще се състои на 15-ти октомври, а крайният срок за записване е 10-ти октомври.
Обучението се провежда в хотел Хилтън. Преподавателите, избрани от Лондонската централа да водят отделните модули, са български и международни специалисти и практици в сферата на връзките с обществеността и интегрираните маркетингови комуникации. В България както курса, така и изпитите ще се провеждат паралелно на български и английски език за улеснение на обучаващите се.
Цената на курса е 940 Евро. 
При успешно преминаване на изпитите се получава диплома от London School of PR, одобрена и сертифицирана от IAPPRT – Международната Асоциация на Професионалните PR Преподаватели. Участниците, които завършат курса Цялостен подход към Public Relations, ще добият пълна представа за основните идеи и концепции на PR и Мениджмънт на репутацията и ще имат възможността да усвоят и приложат ключови PR техники в разнообразни бизнес условия.
По предварителна програма се курсовете ще са 15:
1.Седмица първа: Въведение в PR и маркетинговите комуникации
2.Седмица 2: Стратегии и планиране, изследване и целеви аудитории
3.Седмица 3: Основни финансови и бизнес операции в PR; бизнес етика
4.Седмица 4: Корпоративна идентичност и репутация
5.Седмица 5: Връзки с медиите I: Различни видове медии
6.Седмица 6: Връзки с медиите II: Техниките
7.Седмица 7: Специален семинар: Връзки с медиите
8.Седмица 8: Създаване и представяне на планове и предложения, управление на връзките с клиента
9.Седмица 9: Управления на събития и спонсорство
10.Седмица 10: Марки и управление на марките
11.Седмица 11: Корпоративна социална отговорност
12.Седмица 12: Управление на риск, проблем и криза
13.Седмица 13: Детайлен анализ на PR кампании
14.Седмица 14: Интернет, e - PR и мобилна търговия
15.Седмица 15: Медиен анализ / оценка и пазарно проучване