Европейската сметна палата търси ръководител на отдел "Комуникации и връзки с институциите"

На живо
Траян Траянов в подкаста "Дума на седмицата"

Европейската сметна палата търси ръководител на отдел "Комуникации и връзки с институциите"

Европейската сметна палата търси ръководител на отдел "Комуникации и връзки с институциите"
Reuters
Европейската сметна палата откри процедура за заемане на длъжността ръководител на отдел "Комуникации и връзки с институциите" (Функционална група AD, степен 9 — 14). Седалището на Сметната палата е в Люксембург.
Одобреният кандидат ще бъде назначен на длъжност със степен от AD 9 до AD 14, в зависимост от продължителността на трудовия стаж. Основната месечна заплата е в диапазона 7 427.52 евро (AD 9) — 13 771.87 евро (AD 14).
Под ръководството на директора на Дирекцията на Председателството ръководителят на отдел "Комуникации и връзки с институциите" следва да:
- програмира, управлява и извършва надзор на работата на отдела,
- ръководи и мотивира служителите на отдела и да ги подпомага в тяхното служебно развитие,
- представлява директора на междуинституционално ниво, както и пред медиите и обществеността,
- планира нуждите от човешки, финансови и материални ресурси и да следи за тяхното ефективно и ефикасно използване, и
- изпълнява функцията на оправомощен разпоредител с бюджетни кредити за бюджетните редове, управлявани от отдела.
Изисквания
Кандидатът трябва да има:
- образователна степен, съответстваща на завършен курс на университетско образование, удостоверено с диплома, с обичайна продължителност от най-малко четири години, или
- диплома от университетско образование  с продължителност най-малко три години, и подходящ професионален опит от най-малко една година,
Изискват се:
- най-малко дванадесет години трудов стаж в областта на комуникациите и връзките с
институциите, най-вече на ниво ЕС;
- капацитет за планиране и организиране на дейностите на отдела и работата на служителите съобразно целите на работната програма;
- способност да управлява служителите, да делегира работата, да оценява трудовото изпълнение на служителите, да следи за тяхното професионално развитие и да ги мотивира, и да прилага съответните административни процедури;
- способност да общува ясно и с необходимата дипломатичност;
- добро владеене както на английски, така и на френски език. Доброто познаване на поне един друг език на ЕС ще бъде предимство.
Кандидатстване
Всички кандидати ще бъдат оценени въз основа на автобиография във формат Europass, мотивационно писмо и клетвена декларация и писмено решаване на практически казус. Избраните кандидати ще бъдат поканени да се явят на събеседване и да представят решението на практическия казус.
Заявленията за кандидатстване, изготвени на английски или на френски език, трябва да бъдат подадени по електронен път на следния адрес: [email protected]
Краен срок: 26 май 2014 г.
Допълнителна информация
Подробности можете да намерите в Официалния вестник на ЕС, брой C 140 A/1 от 9 май 2014 г.