За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
lordcris
Рейтинг: 845 НеутралноКакъвто ни е паважът, такъв ни е и асфалтът.
Непукистка
Рейтинг: 1007 НеутралноКоето са направили с асфалт, все е станало на дупки. Редно е да си възстановят паветата... ако са останали още майстори в тази страна.
“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham LincolnΓαλλα
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноОффф и от Цар Борис требва да се извади паважа...
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...EU defender
Рейтинг: 903 НеутралноС тези трамвайни релси там не мисля, че е добра идея. Само след няколко месеца асфалта около линиите ше бъде целия в дупки.
The best way to predict the future is to invent it.Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#4:"virakocha"]С тези трамвайни релси там не мисля, че е добра идея.[/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Мисля, че трамваят е отживелица и създава сериозни проблеми на градското движение.
J.J.
Рейтинг: 1071 НеутралноАсфалтът е по-добрата настилка за толкова натоварени участъци и особено кръстовища. Паважът в центъра има историческа стойност наистина, но когато трафикът е далеч над капацитета, тогава е ясно, че трябва да има подобрение. По отношение на трамвая: той ще се изтегли на изток и ще минава в края на кръстовището, където има останали трамвайни релси отпреди. Това ще реши и най-големия проблем на това кръстовище, а именно трамвая и проблемите с предимствата, заради него. За справка: вместо предимство да имат тези в кръговото, както е на повечето места, поради трамвая, предимство в момента имат тези, които се движат в посоката на трамвая. Това създава много конфликтни ситуации и горното е решение на този проблем.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 Неутралноглупаво решение само и само да откраднат паветата! много се търсят в чужбина !
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!hodounski
Рейтинг: 2306 НеутралноТова е най-голямата тъпня.От паветата по-здраво няма. Асфалта трае до изтичането на гаранцията,а понякога и толкова не изтрайва.
Viva la Evolution
Рейтинг: 740 НеутралноИ паметника сменете! Руснаците отдавна са се компрометирали достатъчно, за да имаме безброй причини да ги изринем от България!
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "monka57
Рейтинг: 626 Неутрално[quote#4:"virakocha"]С тези трамвайни релси там не мисля, че е добра идея. Само след няколко месеца асфалта около линиите ше бъде целия в дупки. [/quote]
Право и ИкономикаКарай, важното им е да се УСВОЯВАТ ПАРИТЕ НИ!
lol
Рейтинг: 1400 НеутралноДо коментар [#5] от "Γαλλα":
вас селяните просто ви е страх от него и искате да го унищожите.
Кум Вълчан
Рейтинг: 1071 НеутралноПравилно решение! Паветата са хубави и естетически, но не стават за каране, първо че много друса, второ че се пързалят, трето че е много скъпо да ги редят периодично. На това кръгово отдавна има нужда от голям ремонт, на черен път е по-равно.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.Милош
Рейтинг: 676 НеутралноПаважът е отживелица, която пречи немалко на придвижването. Колкото и да ме убеждава някой, че бил по-здрав - прахоляка, който събира, шумът на живущите в съседство и на последно място окачването на автомобилите са доста сериозни аргументи против.
А пък като падне малко дъжд или сняг на жълтите павета става като ледена приказка.
Athanatos
Рейтинг: 1768 Неутрално[quote#8:"hodounski"]Това е най-голямата тъпня.От паветата по-здраво няма.[/quote]
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Това може да го каже човек, само който не е минавал по паветата на Руски паметник.
Бил съм на много места в чужбина с павета. Толкова криви и гадни павета като нашите никъде няма.
В Турция например като караш по павета е все едно караш по ХУБАВ асфалт. У нас е различно.
Здрави са, когато основата им е здрава. А тук така е пропаднало, че трудно се минава и с джип.
И предимството на пешеходците на излизане от кръговото създава ХАОС!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноСелска учителка няма как да разбере какъв е смисъла от паважа.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКСериозен трафик, отживелици, дрън-дрън. Все пак, дори има хора, които искат да се махнат и жълтите павета, щото им се хлъзгат - живот, подчинен на автомобила. Без дори капка мисъл в посока, че на първо място трябва да е човекът, неговото удобство и визуална наслада.
Yomega
Рейтинг: 909 Неутралнона снимката/макета не се виждат трамвайни релси?
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#11:"lol"]вас селяните просто ви е страх от него[/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Неее, на нас селяните, не ни харесва шумът, който издава, нито светофарното му издевателство, нито гледката на обърната на завоя мотриса, а още по малко - безбилетното возене на субекти в трамвая
Танас
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#7:"КМЕТ В СЯНКА"]глупаво решение само и само да откраднат паветата! много се търсят в чужбина ![/quote]
Цацарoff - Оставка ! >:-)Прав си Кмете, предишните ги къпеха в кв. Враждебна до асфалтовата база да придобият търговски вид и от там по направление Гърция и Австрия.
lo ridah
Рейтинг: 430 Весело3 пъти УРА !!
Тия павета са най-голямата отврат .. 1 паве да не остане ! Здрави били. По-здрави са от окачването на колите и зъбите на хората, това е сигурно...
[quote#13:"Милош"]А пък като падне малко дъжд или сняг на жълтите павета става като ледена приказка.[/quote]
Ако приказката е писана от Стивън Кинг - много съм съгласен
Танас
Рейтинг: 1416 Весело[quote#13:"Милош"]А пък като падне малко дъжд или сняг на жълтите павета става като ледена приказка.[/quote]
Цацарoff - Оставка ! >:-)Ами то започнаха да ги вадят но Вътрешния министър нещо се опъва за сега и не дава.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноВсъщност, като се замисля, има хора, които считат, че асфалтът е добър вариант и за тротоарите.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТова, да живееш в подчинение на автомобила си е едно от най-жалките схващания в съвремието. Но, очевидно, слуги са нужни...
Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
Рейтинг: 576 НеутралноВеднъж поставени качествено (имам предвид ВСИЧКИ слоеве под асфалта или паветата) и асфалта, и паветата са качествени настилки. Нещо повече-за разлика от асфалта (който с течение на времето се износва) паветата са много по трайни.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Но и двете настилки, поставени некачествено, страдат от така добре познатите сефекти-хлътване, пропукване и разрушаване
Друго ми е странно-че общината взима подобно решение на база анкета. Това е непрофесионален, популистки, подход към чисто инженерен въпрос.
lo ridah
Рейтинг: 430 Неутрално[quote#22:"Мойше. Толкоз!"]Това е непрофесионален, популистки, подход към чисто инженерен въпрос.[/quote]
[quote#22:"Мойше. Толкоз!"]и асфалта, и паветата са качествени настилки. [/quote]
Е нали са все качествени ? Не е ли нормално общината да пита хората какво искат ? В Бургас имаше един куп анкети - дизайн на моста, дизайн на павиолионите по спирките, и какво ли не. Резултатите са видими.
БМЗ
Рейтинг: 842 НеутралноКрайно време беше да се свърже велоалеята на Борис 3 с пл. Македония.
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)ѩзыкъ блъгарьскъ
Рейтинг: 627 НеутралноХоландците си имат ей-това чудо:
http://www.youtube.com/watch?v=jkVBg_-OviI
Вариантът с ширина на павирания участък 6 метра струва малко над 80 000 евро, и на ден една такава машина спокойно павира 300 кв. метра, т.е. 2 платна по 50 метра. Ако общината иска да запази паветата, да купят 5 -10 такива машини, напълно достатъчни са.
Климент Горанов
Рейтинг: 1216 НеутралноДо коментар [#8] от "hodounski":
Че по-здраво от паважа няма е така, но няма кой да го реди.
А паважа си иска пренареждане и колкото е по тежък трафика, толкова по-често.
БМЗ
Рейтинг: 842 НеутралноДо коментар [#25] от "cor.ne.edito":
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Има голяма разлика между каменни павета и бетонни такива.
Климент Горанов
Рейтинг: 1216 НеутралноДо коментар [#25] от "cor.ne.edito":
Това е прекрасна машина за редене на еднакви тухли. Тука може да стане евентуално за жълните павета. Другите павете са прекалено различни за машинно редене.
Ivaylo Daskalov
Рейтинг: 1071 НеутралноДо коментар [#9] от "Георги":
почвате да говорите глупости и отивате в крайности.
pinizefendi
Рейтинг: 120 ВеселоСамо българин може да заменя павета с асфалт. Но важното е, че някой добре ще прилапа от цялата работа!
Чардо
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "Γαλλα":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#3:"Γαλλα"]
Оффф и от Цар Борис требва да се извади паважа... [/quote]
============
Преди много години , някъде до около 1955-та паажа беше от по-големите павета - двойни на тези .
Ако знаеш тогава какво друсане падаше
Извадиха и с тях покриха доста квартални улици от Инженерната до Кр.село.
А алеята беше пясъчна , малко преди 1960-та я асфалтираха и насадиха розите .
Сп. Хиподрума не съществуваше , даже първо се казваше Междинна
На кръстовището Видлич-Хр.Матов с булеварда имаше кръстовище с милиционер -регулировчик , по-късно го затвориха и сега всичко се изсипва или на Лагера , или на Кр.село
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 Неутралнопроверете след една година КЪДЕ СА СКЛАДИРАНИ ТЕЗИ ПАВЕТА ! ЩЕ СЕ УЧУДИТЕ МНОГО !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Γαλλα
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#31] от "Чардо":
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Не знам дали си чувал, но паважа по Цар Борис се толерира още от времето на Тато... щото видиш ли, ако ни нападнат турците, по него щели да минат танковете ... и тетака ... за тия, които не са чували за танковата бригада...
Чардо
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "Танас":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#18:"Танас"] да придобият търговски вид и от там по направление Гърция и Австрия. [/quote]
==================
Всичките павета в България са направени във Владая .
Там на времето имаше кариера за Витошки сиенит и фабрика за паветата , малко над селото от дясно на пешеходната пътека за Златните мостове .
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 ВеселоДо коментар [#33] от "Γαλλα":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!аз даже съм виждал как минават по бул."9-ти септември" танкове за парадите. Откакто е Борис III танкове не са минавали ...
khalil
Рейтинг: 614 Неутралнохората как измазват стени, а ние къде сме...
без коментар
http://www.youtube.com/watch?v=AvxZI53fda4
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#34] от "Чардо":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!пращаха и за хулиганство по за 2 седмици на кариерата . после ги пращаха на тухларните посока Световрачане
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#35:"КМЕТ В СЯНКА"] Откакто е Борис III танкове не са минавали ...[/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...По причина, че танкове вече няма... но странно, паважа още кърти колите
email
Рейтинг: 169 НеутралноГа ви питаха, къде бяхте? Сега рипате при вече взето решение с 64% "ЗА" асфалт...
Чардо
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#33] от "Γαλλα":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#33:"Γαλλα"]по него щели да минат танковете ..[/quote]
==================
Това не го бях чувал , но е нелогично :
1 . От София да карат танкове за към Турция - кога ще стигнат ?
2 . За тази цел имаше танкови дивизии в Сливен , Елхово , Айтос и Ямбол и доста други танкови поделения .
3 . Горнобанската бригада бе само за защита на София и то от към СФРЮ
---------------
За разлика от витошкия сиенит , от който са направени паветата във Владя , жълтите павета не издържаха минаването на танковете по парадите и след това винаги се налагаше ремонт .
А жълтите павета едно време бяха чак до Орлов мост
ѩзыкъ блъгарьскъ
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#38] от "Γαλλα":
Как да няма танкове? Цели 80 са на въоръжение
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#40:"Чардо"]Това не го бях чувал , но е нелогично : [/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Мдаа...доста нелогични неща има в историята ни, както и това, Владайската река да стане плавателен канал до Дунав, или ше кажеш, че и това не си чувал
Чардо
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#37] от "КМЕТ В СЯНКА":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#37:"КМЕТ В СЯНКА"]после ги пращаха на тухларните посока Световрачан[/quote]
====================
Тухлите за софийските къщи и блокове баха направени в тухларната , дето сега е Южния парк и там пращаха за дребно хулиганство по 15 дена .
Където е Южния парк бяха и складовете на Топливо за дърва и кюмур и се разкарваше с каруци.
Там бяха и варниците .
Склоновете към Амриканското посолство са така стръмни , защото от там вадеха пръст за тухлите и там ги печеха на едни големи квадратни купни
Чардо
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#42] от "Γαλλα":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#42:"Γαλλα"]или ше кажеш, че и това не си чувал[/quote]
===============
Ми да !
Не съм го чувал
Но виж за плавателния канал Павлово - Панчарево даже съм виждал как го копат , а и до сега в Младост има остатъци от него, а и като запасняк в Черния полк на 8-ми км сме правили учения в него
shileto
Рейтинг: 1082 ВеселоДо коментар [#5] от "Γαλλα": Още ли прескачаш линиите да не те хване ток и му даваш хляб да не те ухапе
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#45:"shileto"]Още ли прескачаш линиите да не те хване ток и му даваш хляб да не те ухапе [/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Сакън и други тайнства правя
Firefly
Рейтинг: 571 НеутралноПаветата не стават на дупки и предават различна атмосфера.
Този проект с асфалта не ми харесва.
КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 1014 НеутралноАко хасвалта е с качеството на този от "Дунав мост-2" по добре да си останат паветата.
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/teridan
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#48:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]Ако хасвалта е с качеството на този от "Дунав мост-2" по добре да си останат паветата.[/quote]
В някои градове, по на запад на такива натоварени с движение пътни артерии под асфалта се полага бетон. В Барселона съм виждал да полагат бетон с арматура и отгоре асфалта. След това платното не подава десетки години, дори трамваите не могат да го деформират. Сигурен съм, че в България това няма да се случи и на втората година направеното ще е само спомен.
grand funk railroad
Рейтинг: 796 НеутралноНай-после!
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Colucheikar_01
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#6] от "J.J.":
Трамвайните релси не са останали, а ги направиха преди може би повече от 20 години, за да се изтегли движението, но не знам по какви причини това не стана. Може живущите да са п ротестирали от изместване на трамваите под прозорците им.
До коментар [#5] от "Γαλλα":
Тази трамвайна линия е най-бързата връзка до Княжево. Не смятам, че е отживелица, още повече, че няма вариант метрото да я замести, а автобусите освен всичко друго, са и много смрадлива идея за транспорта в толкова замърсения ни град.
ikar_01
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#35] от "КМЕТ В СЯНКА":
Че то няма танкове, за да минат. Другото, което е, поради това, че танковете трошаха жълтите павета поради теглото си, ги пускаха на парад само за годишнини, а по-късно им поставиха гумени вериги или както там се наричат.
2.5
Рейтинг: 771 НеутралноПлаче за ремонт!
I Want To BelieveНе държа на асфалта, стига паважа да се поддържа като хората...
Смятам, че след толкова години, обаче се налага да се предадем. В София не можем да поддържаме паважа. И трафика се увеличи неимоверно, и поддръжката намаля... Ще трябва даразчитаме на валяците.
teridan
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#22:"Мойше. Толкоз!"]Веднъж поставени качествено (имам предвид ВСИЧКИ слоеве под асфалта или паветата)[/quote]
Естествено! Не може да наредиш паветата направо върху калта и да очакваш трайна настилка. След много малко време се разместват, хлътват и паважа става на вълни. Същото се отнася и за тротоарите - хвърлят малко пясък и отгоре редят плочки. Такива тротоари служат само за "усвояване" на пари. След около година вече плочките са начупени и разместени, а парите похарчени без срещу тях да има нищо налице.
Надежда
Рейтинг: 1625 НеутралноДо коментар [#6] от "J.J.":
Как точно ще преместят линиите на изток, в локалното ли?
Чардо
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#33] от "Γαλλα":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#33:"Γαλλα"]Не знам дали си чувал, [/quote]
====================
Това е едно от хубавите неща на нашия форум !
Че един едно знае , друг не го знае или е забравил ,
но си обменяме знанията
и опресняваме спомените .
Приятни сънища
И успешна нова седмица !
J.J.
Рейтинг: 1071 НеутралноДо коментар [#55] от "hope":
Точно там. Вижда се от плана в статията.
До коментар [#51] от "ikar_01":
Възможно е, аз откакто се помня са били все там и не знам историята им честно казано...