За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Дедо Либен
Рейтинг: 1334 ЛюбопитноПрав е авторът на статията!
Първо: Искам само до добавя, че "жълтите павета" са станали емблематични за София и те по никакъв начин не бива да изчезват!!!!
И второ: не са ни необходими чужди архитекти и комисии, които да оценяват предлаганите проекти, защото става дума за най-знаковото място на България и то не бива, примерно, да има привкуса на мексиканския, ориенталския или далекоизточния архитектурен колорит. Архитектурата трябва да се връзва с пейзажа на Витоша, древната Улпиа Сердика и съвремената столица на България!!!!
murttle
Рейтинг: 613 НеутралноИзглежда в строенето на паркинги има голяма далавера, след като и в София, и в Пловдив предлагат на най-знаковите места не нещо друго, а паркинги. В Пловдив искаха (и все още не са се отказали напълно) да правят безумно скъп паркинг под езерото в Цар-Симеоновата градина в центъра на града. В София пък се канят да тропосат такъв точно срещу Двореца. Сравнете старите снимки на Двореца и районът около него със сегашните - да ти се доплаче, и никакви жълти павета не спасяват положението.
Какво е това - липса на идеи, скрити мераци за източване на средства или най-обикновен културен провинциализъм?
В целия цивилизован свят хората гледат да намалят трафика и изместят колите от най-оживените части на градовете, при нас се прави точно обратното - чудят се как да им създадат по-благоприятни условия!
res08351297
Рейтинг: 221 НеутралноМда, сигурно е прав, но няма как да му се вярва след фиаското с т.нар. "Лувър". Янко, нещо да кажеш за "Лувъра", мойто момче?