За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 544 НеутралноАбе от табела до табела златна зона да стане на общината пак няма да и стигат парите, така, че аре мОла вИ се малко по-спокойно.
nik_77.
Рейтинг: 279 НеутралноСинята и зелената зона са да се регулира идването на приходящи в съответния район. Което за централната част е резонно. Но тук става дума за жилищни райони. В които приходящи не паркират. Каква е логиката?
Ivaylo Boshev
Рейтинг: 8 НеутралноОще с табелата на София трябва да е зона. Градът се задъхва от трафика
slan777
Рейтинг: 442 ГневноВ София няма логика на движението на МПС, нито със синята, нито с зелената зона. Ако някъде паркираш лекият си автомобил на Запад, има паркоавтомати, оттам си купуваш билет за 2 лв и си паркирваш легално колата за час. Без глупостите за синя, червена, оранджева и други зони ...Неделя и почивни празници е безплатно паркирването, тогава важи принципа, който е първи, той печели
Es muß Geld fließen!Радвам се, че в София съм само 1 час, като кацна от самолета и се кача на автобуса. Повече не ми се стои там ...
Иван Барабан
Рейтинг: 8 ГневноА какво стана с Оборище, сега като сме обградени от "зони" познайте къде ще намерят убежище тези, които нямат достъп до "зоната" или не я искат!!!
cinik
Рейтинг: 2717 НеутралноПрепоръчвам обхватът на зоната да се увеличи до цялата територия на "Лозенец" и "Средец", а кметовете на "Изгрев", "Триадица", "Възраждане", "Красно село" и "Слатина" да не си правят оглушки, а незабавно да се присъединят към двамата си колеги.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“За кметовете на "Лозенец" на "Изток" интелигентите хора си говорят с категорията "Гътнем ли двамата мърлячи на следващите избори, циганията с паркирането ще изчезне за 2 месеца "
cinik
Рейтинг: 2717 НеутралноКак да не паркират? И двата цитирани района са буферен паркинг за населението от Канала до черноморското крайбрежие. Чак в Малко Търново знаят, че имаш ли работа "по Софията", влизаш по "Цариградско" и подминеш ли "Плиска", гониш или по тунела към "Лозенец", или десен завой покрай Ропотамо, за да "търсиш между блоковете". Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
reply
Рейтинг: 514 НеутралноПОРВО БЕХА НАОБЕКИЛИЛЕ ИЛИЯНЦИ СИКАДЖИДИИТЕ И ПОЧНАХА ПЛАТИ СИ ЗА ДА ПАРКИРАШ И ЗА ДА ТИ НЕМА НИЩО НА КОЛАТА,ХАРЕСА ИМ НА МУТРИТЕ И ПОЧНАХА ДА ГО РАЗШИРЯВАТ ПИРИМЕТЪРА!!! ПЛАТИ СИ ЗА ДА ПАРКИРАШ И ЗА ДА ТИ НЕМА НИЩО НА КОЛАТА ТИКВАТА ГО Е РАБОТИЛ В РАЬОНА НА СЛАВИЯТА ,СА ГО ГЛЕДАМ СЕ ОПИТВА ДА РАЗПРОСТРЕ ТОЯ МУТРЕНСКИ И ГНУСЕН МОДЕЛ ЛЕКА ПОЛЕКА В ЦЕЛИЯТ ГРАД,И НАЙ ВЕЧЕ ПО МЕСТАТА КЪДЕТО ОТИВАМЕ ПО СПЕШНОСТ ДЕМЕК ОКОЛО БОЛНИЦИТЕ!!! ТИЯ ГНУСОТИИ СА СИ ЧИСТ РЕКЕТ , НАЙ ГАДНОТО Е ЧЕ ПОЧНАХМЕ ДА СВИКВАМЕ И ДА ГИ ПРИЕМАМЕ ЗА НОРМАЛНИ ТИЯ ГАДОСТИ
cinik
Рейтинг: 2717 НеутралноИзлизайте и вие да протестирате за зона във вашия район, защото точно така ще стане. Още на първата нощ след въвеждането всички трошки на тухлички от новите зони ще бъдат дотъркаляни, издърпани, дотътрени или пренесени на голи мускули в околните квартали. Бил съм жив свидетел на процеса, когато въведоха зелена зона по "Хр. Смирненски". Общината традиционно брои такива измекяри за "страдалци" и ще се застъпи за тях, вместо за вас. Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
anihilator_jack
Рейтинг: 724 НеутралноАз това го разправях още на последните избори, но едва 10% ако не и по-малко от живущите в Лозенец се явихме да гласуваме на балотажа. Veritas odium parit obsequim amicos
patriotyt
Рейтинг: 609 НеутралноВ целите квартали трябва да се въведе. Живеещите да имат право на годишен абонамент и така да се вкарат в ред малко нещаата, че е страшно...По този начин и таратайките ще намалеят...
cinik
Рейтинг: 2717 Неутрално[quote#10:"anihilator_jack"][/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Точно Лозенец и Изток оцеляха на вересия на балотажа, но човешкият прогрес не може да бъде спрян дълосрочно. Колкото и прасета да живеят в двата района, все тези, които искат да минават по здрав тротоар и да имат трева, вместо картофена нива пред блока, ще се окажат в мнозинство на следващите избори.
slan777
Рейтинг: 442 РазстроеноМечтай си. Зависимо е от отделните общински кметове.
В Германия такова наемно паркоместо струва 60 лв/месечно, при годишен абонамент важи принципа: плащаш 10 и получаваш 12. При софийският стандарт би трябвало да струва наполовина, към 30 лв/месец/на паркоместо. Горките софиянци, дори не са добре платени Es muß Geld fließen!
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноСупер супер! Ще стане зелена зона около нас и всички таралясници на селтаци ще се разкарат. Така ще мога най-после срещу 100 лева на година да паркирам нормално пред нас
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#4] от "slan777":
Фащай самолета и паркирвай :D
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#2] от "nik_77.":
Kъде не паркират приходящи приятелю? Около Римската стена ли не паркират? Или може би не паркират по "Гогол" или по "Виктор Юго" ? Изобщо на ясно ли си, за коя част на града става дума?
slan777
Рейтинг: 442 РазстроеноGern geschehen. Sofort bin ich weg.
Нямаш проблеми. И без туй само заради близките съм си в България. Като починат, няма да ме видиш повече в България, няма какво да търся. Es muß Geld fließen!
galapagas
Рейтинг: 93 НеутралноА националния стадион? Около него всеки има паркирани няколко хиляди автомобила, абсолютно безплатно. Там трябва веднага да се въведе платено паркиране.
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#17] от "slan777":
ШСа разрива че няма да та виждам да паркирваш да знайш :P
slan777
Рейтинг: 442 РазстроеноНяма да паркирваме повече в София, без да се плаща за паркинга. Мен ме боли малкият да платя 5€ за дневен наем в тъпата София. Където трябва да отида с автобуса, там паркооместата са безплатни, таксито струва 2 лв. до всяка точка на града Es muß Geld fließen!
Чичкото
Рейтинг: 815 НеутралноДо коментар [#13] от "slan777":
Когато един смешник забавлява народа, това е комедия. Когато същият този смешни води народа - трагедия.Ти каза, че не си от София или аз така разбрах.
В зелената зона годишен абонамент за паркиране е 100 лв. (при месечно иначе 10 лв. - важи германският принцип), в синята зона е 150 лв. или 15 лв. ако си плащаш всеки месец.
Но цялата София трябва да стане зона и зелената и синята трябва да работят и събота, и неделя.
Най-важното е паяците в София да са 24/7 по улиците и да вдигат всички неправилно паркирали, а не само тези, които не са си платили.
Чичкото
Рейтинг: 815 НеутралноДо коментар [#13] от "slan777":
Когато един смешник забавлява народа, това е комедия. Когато същият този смешни води народа - трагедия.Ти каза, че не си от София или аз така разбрах.
В зелената зона годишен абонамент за паркиране е 100 лв. (при месечно иначе 10 лв. - важи германският принцип), в синята зона е 150 лв. или 15 лв. ако си плащаш всеки месец.
Но цялата София трябва да стане зона и зелената и синята трябва да работят и събота, и неделя.
Най-важното е паяците в София да са 24/7 по улиците и да вдигат всички неправилно паркирали, а не само тези, които не са си платили.
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#20] от "slan777":
E те за такива като теб я правят зоната, да си седят там, дето таксито струва 2 лева от единия край на града до другия
nik_77.
Рейтинг: 279 НеутралноДа, де, № 13, около римската стена паркират приходящи. Където открай време е платена зона. Иначе да правиш такава зона в класически жилищни квартали е малоумие , като да обявиш гранитните павета за паметник на културата!?!? Но, хайде, добре. След "промяната" на паркингите бяха нацвъкани бетонни гаражни клетки. С тях как ще се процедира?
slan777
Рейтинг: 442 РазстроеноВ Берлин има много паяци и вдигат с удоволствие неправилно паркирани коли, струва близо 180€ да си получиш обратно леката кола.
Видяхме я София. Първо, за да декларира общината нещо за паркоместо, то трябва да изпълнява минимални изискванаия. Трябва да има възможност за паркиране на микробус като максимално възжможно по-размер МПС.
100 лв на година е нормален наем, получаваш плакета, както е в Германия, със зоната, където можеш да паркираш,.
Моето паркоместо по местоживеене е безплатно, но не там където трябва да работя. Водя ги към данъците, плащат ми се годишно израдходваните разходи за паркирването на колата обратно. представям касови бележки пред финансова служба. Es muß Geld fließen!
m17
Рейтинг: 735 НеутралноДо коментар [#4] от "slan777":
Айде без глупости, всеки голям град има зонис ограничения, дали са наречени на цветове или на букви като в Милано в все едно. И навсякъде по големите градове паркирането на общинска земя е платено !!!. И за жители, и за приходящи. В швейцария е платено дори в последното алпийско село, в Япония без паркомясто няма въобще да ти регистрират колата. А в Париж паркомястото струва далеч повече от сама кола. На някои места има ограничения за ВЛИЗАНЕ с кола в центъра. Например в Милано влизането с автомобил в зона С което е целия исторически център струва 5 ЕВРО, за местни 3 ЕВРО. Паркирането отделно, това е само за влизане.
Стойчо
Рейтинг: 924 ВеселоМалко е като преместването на външните граници на ЕС – местиш проблемната зона (границата) по-далеч от центъра. Или като с електрическите автомобили: вече няма арабите от Залива да изнудват света с петрола, това вече ще са Боливия и Конго ;)
СтойчоИ като с протестите срещу сметищата – няма да е в Суходол, ами ще е в Богров ;)
Или с други думи – няма да им е зле на лозенчани, да му мислят хората т Хладилника!
slan777
Рейтинг: 442 РазстроеноЩе ти дам един тип да провериш Hochschulstraße в Дрезден. Града е голям, около 480.000 жители, улицата се намира на 150 метра от централна гара. Es muß Geld fließen!
cinik
Рейтинг: 2717 НеутралноЗатова разширяването не бива да спира и всяка година да се добавят нови райони, а то вече забравихме, кога беше последното разширение.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
tiger
Рейтинг: 171 НеутралноЧакаме добри новини днес от общината.
elevation04
Рейтинг: 279 ВеселоА бе София си става "зелен" град - целият е зелена зона :-) !
Лелка
Рейтинг: 457 НеутралноВсички селски хитреци паркират точно в жилищната зона и безплатно влизат пеш/метро/трамвай в платената. Тротоарите са за колите, ние някак се промушваме псувайки все управа и сънародник.
StanDim
Рейтинг: 116 Неутрално[quote#7:"cinik"][/quote] " И двата цитирани района са буферен паркинг за населението от Канала до черноморското крайбрежие. Чак в Малко Търново знаят,"...
Ооо не са само тия, И от канала до Калотина знаят, а тези от БНТ и около "Шипка - най-много, защото идват, мятат си колите по улиците, тротоарите, градинките и само...пресичат канала. ПсевдоинтеУеганцита от редакцийте на Полиграфческия комбинат и ...антуражите от новите офиси около него, по същия начин изпомачкаха всичко живо наоколо.
Така, че: ЗА.
galapagas
Рейтинг: 93 НеутралноКрайно време е общината да направи нещо за паркирането по тротоарите. Няма друга държава в Европа с тротоари пълни с коли. Засега общинарите само слагат едни жълти листове на предното стъкло, които собственикът изхвърля в кошчето и никой не може да го накара да си плати глобата. Още не съм видял онези от мобилността да сложат скоба на някой такъв наглец.
galapagas
Рейтинг: 93 НеутралноСпокойно, не се притеснявай, едва ли ще липсваш на някого.
ppopov_67
Рейтинг: 815 НеутралноНай-добре ще да е кореняк софиянците да бъдат разселени из страната.
(то и без това София се превърна в лудница и клоака).
За да има повече място за придошлата па-сми-на.
dim56
Рейтинг: 116 НеутралноОткакто има Зелена зона около Попа, на "Любен Каравелов" и преките паркирането значително се улесни. Събота и неделя, когато зоната не работи, е ад да спреш някъде около вкъщи. Така че нямам нищо против зоната да работи 24/7 и да има паяци бол!
kapitan_laino
Рейтинг: 356 НеутралноСпоред мен е разумно синята зона да се продължи до рамките на зелената в момента, а зелената да се разшири както следва - на север до централна гара, на изток до Дианабад, на юг докъм Козяк-Ч връх-Сребърна (където е мола) и на запад до К.Величков. Това за начало.
slan777
Рейтинг: 442 РазстроеноНе съм бил близо 25 години на Попа в София, но се сещам. Комунистите винаги строяха тесни улици в София, щеше и да има ограничени за притежаване на лека кола, освен откъм финансовата страна, една лека кола, примерно трабант струваше 15.000 лева, около 10 годишни спестявания. Беше планирано при комунистите, при милион население само 10% да притежават лека кола и да я използват. И така се улиците.
В Барселона е по-добре да се придвижваш с кола от София Es muß Geld fließen!
Чичкото
Рейтинг: 815 НеутралноМного хора идващи от провинцията да живеят в София под наем също така търсят райони с безплатно паркиране поради две причини - не струва нищо (макар едвам да се намират паркоместа) и защото така не им се налага да сменят постоянен и настоящ адрес и съответно да сменят регистрацията на автомобила си и да ходят за стикери....... И точно защото жилищните квартали са безплатни за паркиране - трябва да бъдат част от платените зони.
Когато един смешник забавлява народа, това е комедия. Когато същият този смешни води народа - трагедия.Все пак данъкът на автомобила в почти всички градове в страната е по-нисък от този в София.
Чичкото
Рейтинг: 815 НеутралноДо коментар [#39] от "slan777":
Когато един смешник забавлява народа, това е комедия. Когато същият този смешни води народа - трагедия.Абе пич, не си само ти обикалял Европа. Ама ние живеем тук и "ми не дреме" как е в Германия.
Стига сте сравнявали тяхната система с нашата - нямат нищо общо. Нито хората взимащи решенията, нито хората, които трябва да се съобразяват с тези решения.
gunar
Рейтинг: 116 Неутрално"За" разширяване на Зелената зона и платеното паркиране. Около Полиграфическия комбинат в делничен ден не можеш да видиш кола със софийска регистрация. Зелените площи и тротоарите са превърнати в лунен пейзаж от кратери.
П.С. Малко ще ми липсва, в дъждовен ден, да махна чистачките на някой селтак, паркирал в тревните площи, но ще го преживея.
gunar
Рейтинг: 116 Неутрално"За" разширяване на Зелената зона и платеното паркиране. Около Полиграфическия комбинат в делничен ден не можеш да видиш кола със софийска регистрация. Зелените площи и тротоарите са превърнати в лунен пейзаж от кратери.
П.С. Малко ще ми липсва, в дъждовен ден, да махна чистачките на някой селтак, паркирал в тревните площи, но ще го преживея.
gunar
Рейтинг: 116 Неутрално"За" разширяване на Зелената зона и платеното паркиране. Около Полиграфическия комбинат в делничен ден не можеш да видиш кола със софийска регистрация. Зелените площи и тротоарите са превърнати в лунен пейзаж от кратери.
П.С. Малко ще ми липсва, в дъждовен ден, да махна чистачките на някой селтак, паркирал в тревните площи, но ще го преживея.
gunar
Рейтинг: 116 Неутрално"За" разширяване на Зелената зона и платеното паркиране. Около Полиграфическия комбинат в делничен ден не можеш да видиш кола със софийска регистрация. Зелените площи и тротоарите са превърнати в лунен пейзаж от кратери.
П.С. Малко ще ми липсва, в дъждовен ден, да махна чистачките на някой селтак, паркирал в тревните площи, но ще го преживея.
aleko
Рейтинг: 870 НеутралноАха, хич не паркират. Пълно е с офиси, на които служителите сигурно идват от втория картофен пояс, та не могат да се придвижат с гр. транспорт, а трябва непременно да са с кола.
kman
Рейтинг: 116 НеутралноТрябва целият град да е някаква зона - от Филиповци до Дружба, както е във всяка що-годе нормална държава. Ако паркираш на тротоара - 50 лв глоба. Ако не я платиш ти се отказва годишната регистрация. Отново както е в нормалните страни. Кое е сложното?
slan777
Рейтинг: 442 РазстроеноМай се наситихте от мен. Нищо лошо, и без туй винаги преди да почна работа спирам да пиша.
Но ти си един глас от 6 млн българи. И не ти ще ми определяш какво да си мисля, имам си сам глава. Както и ти
Както казваш, българската политическа система няма нищо общо с немската. И няма да има. Георги Димитров е бил в Германия, преди да умре, както и Владимир Путин като таен агент, бил е в Дрезден! Es muß Geld fließen!
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 119 Неутралноайде първо живеещите в кварталите да си платят за гаражи или за строежи на подземни паркинги. това, че някой има апартамент в района Х не му дава автоматично право на ползване на паркомясто. като иска да живее на прилично място, да е готов и да се изръси с още €25к примерно за строеж на подземен паркинг. после приходящите зони I, II и III като в белград и нещата ще заспят.
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28m17
Рейтинг: 735 НеутралноДо коментар [#27] от "Стойчо":
Ейде малко факти:
1. Никой никого не може да изнудва - както виждате много държави се репчат пък продават прородните ресурси за омразните долари. Иран не устиска и 10 години преди да преглътне гордостта и да почне да попми като за последно. А Русия постига рекорди в изпомването на въглеводороди за тия пусти зелени хартишки. Отделно една електирческа кола има нужда от 2гр литий и ще работи 10 години ( гаранцията на батерията на теслите и сега е 10 години) като за това време ще консумира само ток. За разлика от бензиновите коли които за предполагаем живот от 300 хиляди километра ше използват общо 30 тона бензин например.
2. София няма сметище, това в Суходол е закрито и се рекултивира. Това в Богров е завод за преработка на битови отпадъци и служи за сепариране и преработка на отпадъците до пелети. Които се предполага да бъдат горени в софийските тецове.
Твърдите отпадъци като строителни отпадъци и т.н. си имат депо което е изградено по съвременните стандарти. Така че не, не е едно и също.
m17
Рейтинг: 735 НеутралноДо коментар [#34] от "galapagas":
Жълтите листове са нещо друго, това е предупреждения за принудително премахване на автомобил които не е в движение. Има си критерии по които се слага и няма никакъв начин да се отървеш от него - или разкарваш трошката или я вдигат след 3 месеца. Но по тротоарите обикновенно паркират съвсем редовни автомобили и борбата с тях е по-трудна защото е много масов този проблем. Всяка година в софия се ремонтират хиляди квадрати тротоари и винаги се слагат колчета. В моя квартал след години постявяне не колчета поне основните тотоари са свободни но разбира се има още много работа докато се приучат твърдите кратуни къде се паркира.