За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
karabastun
Рейтинг: 1242 НеутралноВ нормалните туристически градове автобусът спира докато слязат туристите и веднага заминава на определено за паркиране място.Престой 5 минути - да слязат и след определено време / час, два, три / после 5 минути - да ги качи!
[email protected]НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноТо няма и къде да спират като гледам.
Вдигнете им поне таксите.
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноТо няма и къде да спират като гледам.
Вдигнете им поне таксите.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноПри ГЕРБ е така.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Cara Mia
Рейтинг: 543 НеутралноМного бели автобуси,напомниха ми за нощта на белия автобус!
Може би по наесен ще се наложи да охраняват НС???
MyTwoCents
Рейтинг: 207 НеутралноМалко на разграден двор прилича.
@)----,--'--Освен това няма никаква логика организирани автобусни екскурзии да тръгват от там. Има си автогари за целта.
George Svinarov
Рейтинг: 620 НеутралноДо коментар [#1] от "karabastun":
За пръв път да съм съгласен с Ваше мнение. Нека да са 10-15 Мин да не се изтрепват хората. Има обаче едно друго положение което ме втрещи: дневна карта 20лв, тримесечна 50лв??? Нещо ми мирише на лобистко ценообразуване в български стил.
daam
Рейтинг: 684 Неутрално"Постоянният трафик се осъществява на метри от прозорците на Столичната община."
Освен да крадат в Столична община друго не ги интересува
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноАз не намирам проблем в това да се плаща и автобусите да спират там за половин час при пристигане и при заминаване на туристи!
SML
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#7] от "George Svinarov":
One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.До коментар [#1] от "karabastun":
Тази гледка не при пристигане/слизане, а сутрин при тръгване на автобусите докато изчакват групата да се събере.
2.5
Рейтинг: 771 НеутралноСпоред мен по-скандалното е, че общината подари паркоместата зад партийния дом на Парламента!
I Want To BelieveПолитиката по-скоро трябва да бъде да се стимулират тулупите от НС да ползват обществения транспорт!
Amot
Рейтинг: 177 НеутралноНе е лобистко, а защитно ценообразуване. По този начин се дава жестоко конкурентно предимство на българските туроператори, които ползват стоянката поне веднъж седмично и им излиза по 3-4 лева отделното паркиране. Чуждестранните туроператори правят екскурзии до София много по-рядко и им излиза по-евтина еднодневната карта.
Почти всеки туристически град прецаква гостите си и чуждите туроператори, така че тази практика не е нито изненадваща, нито необичайна! Потника беше пилот, а стана пилон!
skomina
Рейтинг: 177 НеутралноТи понеже си самонабеден софиянец , ще ти кажа, че автобуси 1,2, 3, 5 тръгваха от Александър Невски. Като им гледаш номерата трябва да имаш не много акъл та да се сетиш ,че това са първите автобусни линии. Тя Фандъкова не е била зачената по това време.
Читател
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#9] от "vassilun":
Напълно съм съгласен с коментара Ви.
В централната част на София това е едното място, откъдето и докъдето се движат туристически групи. Другото е площадът пред стадион "Васил Левски" (ходил съм на организирани пътувания и на двете сборни места). И тъй като това е удобно за мнозина, така и ще остане. Логистиката да се получи подобно нещо на "Централна автогара" е по-сложно. Но си е редно всеки автобус да си плаща таксата и да има максимален престой от половин час.
Все пак, според мен това е бял кахър на фона на свръхнатоварения трафик - вкл. в малките улички - на столицата ни. Градът се задушава от автомобили. Аз, като велосипедист, извън парковете и някои велоалеи не се чувствам комфортно да се придвижвам из града - в добавка на това в момента в пешеходната част на бул. "Витоша" е забранено за велосипедисти, а паралелните улички трябва да ги споделяме с колите, които постоянно циркулират по тези места. Вероятността от инциденти остава висока, а да не говорим за вредните газове и запрашеността - като това важи и за майките с колички. Това ли е средата, в която искаме да живеем и особено поколенията, които идват след нас?
m_todorov
Рейтинг: 733 НеутралноТия смотаняци от СО и главно селската даскалка, която толкова години е назаслужено кмет на София какво изобщо работят по цял ден по цяла година? В София има само проблеми и адски много работа. Направо не ги понасям тия селяндури в СО.
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноДо коментар [#14] от "Читател":
В София няма инфраструктура за велосипедисти. Проблемът с безумните велоалеи е обсъждан многократно и в този форум. Ние правим нещата само за да отбием номера. Преди години имаше идея бившата ж. п. линия до гара Пионер да се направи велоалея. Не стана, а едва ли би струвало много пари. Сега продължава да е обрасла с храсти!
neut
Рейтинг: 177 НеутралноНеограничен брой паркоместа за автобуси - гарантирано от ГЕРБ
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restGeorge Svinarov
Рейтинг: 620 НеутралноДо коментар [#12] от "Amot":
Не знам дали е всеки.... Вие явно сте по вещ. Аз знам едно : докато "прецакаш" когото и да било все си оставаш с байганьовски манталитет. Гърците са същите. Не мисля ,че на север тази практика работи. И това с прецакване ти не важи само за чужденци и чужди туроператори. Виж винетките. Защо няма 6 месечна винетка? Защо няма дневна? И това ли е "защитно"?
Amot
Рейтинг: 177 НеутралноПрактиката е повсеместна, не е само балканска приумица! И като цяло няма нищо лошо в малко протекционизъм!
Колкото до винетките - именно защитна мярка е липсата на дневна винетка! За 1 лев ли да е? А за два часа винетка не искаш ли? Пак за дневната винетка - искаш турските транзитно преминаващи граждани да плащат за удоволствието лев вместо 15? Липсата на дневна винетка води до няколко десетки милиона приходи за хазната!
При все това, принципно данъчноподобните приходи имат много повече регулативна функция, отколкото фискална! В случая е видима и логична! Потника беше пилот, а стана пилон!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#13] от "skomina":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЯ погледни пак календара, после значението на храм-паметника, си помисли дали там трябва да има автобуси...
theduloclan
Рейтинг: 8 НеутралноПопитана от "Дневник", Йорданка Фандъкова каза, че е запозната с проблема и е възложила на зам.-кмета по транспорта Евгени Крусев да проведе разговори с туроператорите, за да бъде намерено алтернативно място за автобусите.
----------------
Какви разговори с туроператорите бе? Забранете паркирането и готово! Имало и турски туроператори които си миели автобусите през храма - може ли такава гнусотия??? Кое корумпе от ГЕРБ прибра едни пари ПАК???
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#13] от "skomina":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!за "селските" линии ли говориш пасарелецо?