За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2030 НеутралноМоже да се е увеличила само с 20% а до 120пъти да не е като с парко местата на на синята зона. дето някой ги плаща и някой прибира парсата като в общината на не влиза нищо?
Libertarianism is just anarchy for rich peopleКотаранц
Рейтинг: 229 НеутралноНай-вероятно всички роми са си купили карти ,за да изрядни пътници в градския транспорт...
Черен хайвер за черна лъскава козина!Лео
Рейтинг: 1113 НеутралноНормално е, след като с карта е много по-евтино. Я елате във Варна, където годишната карта за всички линии е 870 лв. да видите дали някой си купува...
victortrt
Рейтинг: 579 НеутралноДо коментар [#3] от "Лео":
То пък у Варна има ли смисъл от всички линии. Веднъж се возих в някакъв рейс за летището, ами той мина през всички еднопосочни улици в центъра, хората вдегаха скандали, че не работела системата за билети и те така.
Софианец
Рейтинг: 174 НеутралноМалоумняци:
При средно дневни пътувания около 700 000 броя с градски транспорт, тези 30 000 пътувания с годишна карта са около 4% - по малко от гратасчийте.. Егати успеха.
Я вижте и колко е загубата от работата на т.н. нощен транспорт - около 700 000 лв. Кой го плаща - в цената на билета ли е включена тази загуба.
Димитър Димитров
Рейтинг: 1417 НеутралноДо коментар [#5] от "Софианец":
Към 1 500 000 са дневните пътувания, тези с годишните карти пътуват поне по 2 пъти на ден.
Grosskopf
Рейтинг: 174 НеутралноСамо едно много бързо сравнение. Персонализираната карта за градския в София е 365 лв. на година. В Прага тя е 277 лв. Неперсонализираната е 600 лв, в Прага 463 лв.
И дори нищо друго, само метрото да вземем за сравнение - в София 2 линии, 35 станции, 40 км. В Прага 3 линии, 61 станции, 65 км.
http://www.myczechrepublic.com/prague/tickets_fares.html
Магьосници си имат в пражката община, ей!
deinakz
Рейтинг: 8 НеутралноИ какво от това? Увеличили ли са се пътниците в градския транспорт? От Пресцентъра мълчат. Цената на билета продължава да е без обосновка и това, че от общината искали всички масово да си купуват карти, не е отговор.
neut
Рейтинг: 174 НеутралноРазни мнения, но картата си е едно голямо удобство
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restjaz351153146
Рейтинг: 229 НеутралноАми след като увеличиха цената на билета, съвсем нормално е да се увеличи продажбата на годишни карти, само че не само те са се увеличили, а и гратисчиите.
TanitaSdeaf
Рейтинг: 2256 НеутралноВ Атина цената на една карта е €30,(60лв.) за месец,за всички видове транспорт,(автобусен,метро и т.н.),за всички линии!
До коментар [#3] от "Лео":
До коментар [#4] от "victortrt":
До коментар [#7] от "Grosskopf":
Софианец
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#6] от "Димитър Димитров":
И по вашите данни, това е точно и само 4 %. Страшен успех. А защо не кажат с колко са им паднали пътниците след увеличаване цената на билета?
pesheff
Рейтинг: 893 Неутралномагьосници или комунисти субсидиращи ГТ? На печалба ли са? Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
pesheff
Рейтинг: 893 ЛюбопитноПетров каза още, че нередовните пътници са около 7%. "Това число е на база оперативни данни от нашите контрольори, които са 240 на брой
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.---
Тези са само хванатите...
Софианец
Рейтинг: 174 НеутралноИ защо ми праскате минуси - за нощния транспорт? Защо ще плащаме тези 700 000 лв., които СО включва в разходите и съответно в стойността на билетите. Като искате нощен транспорт - ползвайте електрическите тротинетки, хем кеф, хем пил, хем по всяко време...., нали сте баровци.... Аре....
milen123
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#13] от "Пешката":
Градският транспорт е обществена услуга и не е важно да е на печалба. Ако не е на загуба, пак е постижение, защото в повечето градове по света градският транспорт губи пари.
milen123
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Кой ви каза, че не влиза нищо? Таксите от синя и зелена зона покриват загубите на градския транспорт. Не случайно и градският транспорт и синята и зелена зона са в една компания.