За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
gmalinov
Рейтинг: 747 ВеселоВреме му беше, да е честит на ползващите го...
GMnv
Рейтинг: 1302 ВеселоДа видите този на Черни връх как се пълни до козирката откакто въведоха зелена зона в квартала :)
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessaroxneut
Рейтинг: 177 НеутралноЧестита придобивка
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restЛелка
Рейтинг: 473 НеутралноТая метростанция се откри от Борисов - кмет и Станишев - премиер.
Возиха се гордо в посока Младост -1. Сметайте колко години са това.
След още 15 години може и още някой паркинг да е готов.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#1] от "Дългия":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!До коментар [#2] от "nv":
Шайката добре е намазала пицата И около този обект. То бива крадене ама толкотва вече е ПРЕКАЛЕНО !!!
Alexander97
Рейтинг: 958 НеутралноСамо да попитам.
Билета за метрото Е ли и застраховка срещу наводнение, тъй като всички сме виждали колко добре се пълнят авто-подлезите при юнските дъждове и леките коли добре плуват.
osuald
Рейтинг: 233 НеутралноДо същата метростанция има и два паркинга покрай стадион Васил Левски.
Единият е разделен на две, част е към ЦГМ и е денонощен платен, другата част е срещу абонамент. Вторият паркинг до скоро беше зелена зона, но от два дена вече и него го затвориха заради някакъв абонамент.
И като се замислиш, че цялото това пространство можеше просто да е отворен паркинг за тези, които ползват метрото....но уви
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 Неутралноз да питам - другарят калистратов завърши ли Западния парк ???
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#7] от "osuald":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Шайката така разбира усвояването на европарите за метрото и прилежащата му инфраструктура.
WC1
Рейтинг: 737 НеутралноБуферен паркитг в центъра???? Изобщо не е буферен, а си е в ЦЕНТЪРА!
ATXSlick
Рейтинг: 177 Неутрално11 години по-късно...!! Но, проблемът е, че дневно в София се регистрират по 300 коли...
gmalinov
Рейтинг: 747 ВеселоЩеше да е супер да се изгради един паркинг в/около София за 1 млн. автомобила... и автомобилите да си седяха на него...
GMborkar
Рейтинг: 233 НеутралноИ да набиеш по Евлоги Георгиев още 700-800 автомобила... Ти сериозно ли? Как си го представяш в час пик?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#11] от "arcanum":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И ТРЕТО откриване.
kapitan_laino
Рейтинг: 421 НеутралноТам е другарят Галчев.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#15] от "kapitan_laino":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Така е .
Обърках го с парк Възраждане.
И там си оставиха ръките другарите на СО.
senedra
Рейтинг: 229 ВеселоТолкова са крали, че на паркинга на Интер Ескпо Център не са им останали пари за боя и са означили зоните с тебешир!
osuald
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#13] от "borkar":
Тези коли къде са според теб през деня?
КОментирам ,че това пространство можеше много по- добре да се използва .
Нормалното е през деня да бъде цялото зелена зона и вечер да се свободно за паркиране.
И казано честно, инвестицията за боята щеше да е по- малко от сегашната за подземния паркинг.
Иначе тези автомобили, за които питаш сега са по околните улици ,но живущите там да ли успяват да се приберат нормално
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#11] от "arcanum":
Обаче нито един от кандидат-кметовете не се решава да обещае повишение на данък МПС за да ограничим таралясниците. И само Фандъкова има някаква идея по темата - да продължи да разширява зелената зона което е ултра-смислено.
mrslv
Рейтинг: 233 НеутралноМоже би има нужда от уточнение. Не съм убеден в това, което ще напиша но все пак...
Този паркинг е ДОВЪРШЕН с пари на центъра за градска мобилност. Доколкото си спомням е изграден с пари по европрограми но в документите не бяха заложили пари за довършване. Може и да греша.
mrslv
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#20] от "mrslv":
Статията може би потвърждава моите думи но започва с това, че е ИЗГРАДЕН от ...
По-нататък са написали подробностите
Average Person
Рейтинг: 2808 Неутралноа за останалите 1000000 кога
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#22] от "GMO VACCINES CHEMICALS":
Когато да готови да си купят паркомясто на пазарна цена. Убеден съм че тогава ще се появи и предлагане.
Average Person
Рейтинг: 2808 НеутралноДо коментар [#23] от "m17":
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.Голем мозък, да не работиш в общината...
Личното място за паркиране е едно на ръка, но колите не са, за да си ги държиш в къщи, от време на време хората ги карат и искат да паркират някъде другаде :)
Billy Pilgrim
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#19] от "m17":
Напротив, поне за Борис Бонев съм сигурен че една от основните му идеи е по-замърсяващите коли да плащат много повече а друга негова е драстично да се улесни процедурата по идентифициране и премахване на недвижещите се автомобили от улиците и паркингите пред блоковете.
borkar
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#18] от "osuald":
Как са по околните улици, като е Зелена зона?
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#25] от "Ashiata Shiemash":
Не мисля че ще има голям ефект и съдя от колите около моя блок в Красно Село. На практика има само един автомобил извън движение, всички други 100+ таралясници са в движение и редовно си го ползват. Просто са много щото са евтини - един съсед има 3 таралясника на средна цена 1500лв - за него, за жена му и един джип за вилата. И си ги ползва. Мярката е драстично вдигане на годишния данък на стари (и евтини) автомобили - сега е 50лв, трябва да стане 500лв. И зелена зона в пределите на цели град. Но понеже ще стане революция, тия мерки ще се въвеждат по малко в следващите 20 години.
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#24] от "GMO VACCINES CHEMICALS":
Айде да вдигнем данъците на старите автомобили и да видим колко желаещи да си карата таралясниците има.
Average Person
Рейтинг: 2808 НеутралноДо коментар [#28] от "m17":
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.Аз освен това даже бих подкрепил да се забрани внос и регистрация на автомобили над 12 години, а регистрираните над 17 години да се спират от движение, с някакво скъпо изключение за колекционери...
borkar
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#27] от "m17":
Не само данъка, но и платеното паркиране е на смешна цена!
Billy Pilgrim
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#27] от "m17":
Съгласен съм че такава мярка трябва да има, но не знам това доколо зависи от кмета а за герб такова решение е непопулярно щото ги е шубе да не си засегнат електората. Иначе може и драстично да се вдига данъка ако регистрираш втора кола. Ние сме в тоталния абсурд по незаъмрсяващите коли често да плащат повече.
За зелената зона в целия град не мога да се съглася. Зоните са само начин общината да цоца без да прави абсолютно нищо, не решават проблема с многото коли. Ако колите не са в една част на София те ще са в друга и пак ще е задръстено само дето освен че все още ще си е задръстено, няма да можеш да ползваш автомобил ами ще ти стои пред блока. Да се прави зелена зона в целия град е все едно да забраниш да има коли в града. Проблема с паркирането трябва да се реши с подходящата инфраструктура и с ограничаване на хората имащи по няколко коли а не със събиране на още пари от хората, а те продължават да дават разрешителни за строеж дори на абсолютно претъпкани места като Борово вместо да почнат да строят изцяло нови квартали в северната част на София и после цъкат със зони щото места за паркиране няма. Нали се сещаш че в Борово и твоя район Красно Село дори да има зелена зона пак няма да имаш винаги място за паркиране, щото няма как паркингите и улиците да поемат всичките коли на живущите.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#30] от "borkar":
Колко трябва да е платеното паркиране според теб? Аз бих казал че билетче от 1.60 е на смешно висока цена, мен с колата ми излиза по евтино да се движа отколкото ако давам за такива билетчета, да не говорим ако не съм сам в колата.
osuald
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#26] от "borkar":
Какво не разбираш? Зелената зона я има и сега, но си е въпрос на късмет да паркираш нормално ако живееш в този район.
А пространството около стадиона може да се ползва перфектно като зелена зона.
Въпросът е че сега малка част (1/4) от него е такава , и през вечерта е двойно по-скъпо да си оставиш там колата, но строим нов паркинг за хиляди лева, за тази логика говорим
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#31] от "Ashiata Shiemash":
Разберете че автомобила е ЛУКС, не е право. Няма как с бюрократични ограничения да ограничите броя автомобили, само и единствено цената на притежание и употреба може да е ефективен ограничител. И това не съм го измислил аз разбира се, така е по цял свят - високи данъци, скъпо паркиране са мерките.
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#31] от "Ashiata Shiemash":
Кмета от ГЕРБ е ясен, проблема е че нито един от т.н. деснити кандидати не го предлага. Спасителя ми говори някакви смешки за някакви двуетажни сглобяеми паркинги по улиците, архитекта дори това не обещава. И нито един от двамата не споменава дигане на данъци и разширяване на зоните. Единствено Фандъкова и то при предишното разширяване казваше че това ще продължи но сега преди изборите тактично пропуска да го напомни.
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#32] от "Ashiata Shiemash":
Ето това е проблема - колата е евтина. И докато е така, няма вариант да имаме спокойни улици и достатъчно паркоместа.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#34] от "m17":
Не е така, проблема е че София се разраства в сегашните си граници а спококйно може да се разраства на север и да не се стига до такива задръствания. Но за управниците на този град очевидно е по лесно не да се справят с презастрояването и последващото задръстване от трафик и т.н. ами просто да вдигат цената на паркирането, такова решение е абсурдно, докога ще върши работа? Ние не сме Бангладеш, България не е гъсто населена държава, че да не можем да си позволим разширяване на града. Още повече че колата е нужда а не лукс, на много места стигането с градски транспорт е в пъти по-бавно, да не говорим за стигането до места извън София, има населени места в България до които не стига обществен транспорт.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#35] от "m17":
Защо паркинги на етажи да са "смешки" след като ги има приложени вече в други градове. Стига с това разширение на зоните, целия град като ти го направят зона ще искаш ли да платищаш 15 лв за престой като отидеш на гости на приятел в съседния квартал? В идеалния център да има някакво платено паркиране е ОК, да речем че там няма опция за паркоместа, но да правиш зони в кварталите само щото си дал разрешение за презастрояване е абсурдно, лапнал си вече парите от инвеститора, сега дайте да почнем да лапаме и от другите хора щото заради инвеститора хората и съответно автомобилите са се увеличили. И зона да ти направят пак няма да имаш място за паркиране в Красно Село щото съседа ти с трите коли и той ще си плати годишен абонамент за зоната и всички останали, само дето общината ще събира едни пари без да си е мръднала пръста. На практика това би било поредното увеличение на данъка. За какво се плащат данъци за колите тогава?
Billy Pilgrim
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#36] от "m17":
Не, колата не ми е излязла евтина, щото преди години я купих нова, но мен кола ми трябва (особено за пътувания извън София) и така или иначе я имам вече. Това което е евтино е бензина, той е на световна пазарна цена, и цената на горивото не предопределя такава цена на градския транспорт. Нормално е всеки който вече има кола да си направи сметката че цената на изразходваното гориво ще му е по-ниска от тази на билетчетата. По твоята логика общината трябва да вдигне и цената на горивото, за да е по скъпо и неудобно да ползваш автомобил, това са много погрешни мерки и се тръгва в тотално погрешна посока. Вместо да говорим за подобрение на инфраструктурата и за справяне с презастрояването ние се чудим как да събираме повече пари от хората и да правим употребата на автомобил невъзможна и неудобна, не е това смисъла. С по-високите данъци съм напълно съгласен, аз съм и за много по-висок от първия данък за втори автомобил на твое име, но не съм съгласен с тия зони и платени паркирания които нищо не решават, щото броя на автомобилите продължава да расте и целия град да го направят зона пак няма да има достатъчно места за всички автомобили.
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#38] от "Ashiata Shiemash":
Напротив, като е платено паркирането,моя съсед с трите коли моментално ще се освободи от единия таралясник щото не може да си го позволи. Същото ще направят и много други хора.. Разберете че няма магически решения на проблема с много автомобили и единственото работещо решения измислено на този свят е балансиране на възможностите (физическия брой места по улици и паркинги) със желания чрез цената. И никакви други решения няма да свършат работа - нито многоетажни паркинги, нито северен квартал, нито бюрократични мерки ще помогнат.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#40] от "m17":
Мога да ти предложа просто да преброиш колко са апартаментите в твоя блок, сложи само по една кола на апартамент и после преброй колко са местата за паркиране пред блока ти и виж дали излиза сметката.
Другото ми предложение е да се разходиш с стрийт вю на гугъл ърт из някой идентичен като население западноевропейски град и да видиш има ли някъде такова наблъскване на високоетажно строителство някъде и съответно толкова много хора на толкова малко пространство.
Каквито и цени да сложат за паркиране няма да променят факта че местата за паркиране и в кварталите и в центъра са недостатъчни дори и да се редуцират съществено колите в София.