Общинските съветници на БСП вдигнаха шум в парламента заради новите билети в София

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7568 Неутрално

    От левичарчета разум не очаквай …

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5943 Неутрално

    (Весело) Какви билети, БЕ! Я, давай гратис
    (Сериозно) Добре е да се премислят тарифите. Освен това софтуерът ще е калпав, ако не дава възможност за дефиниране на различни тарифи. Отказът от валидация е първата стъпка към гратисно пътуване. Софтуерно също може да има решение

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  3. 3 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 796 Весело

    Най-добре да направят коалиция "хартиен билет" :-)

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  4. 4 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    Пак хартиена коалиция. Абе тия хора от България не са ли излизали. Поне до Бургас могат да дойдат за няколко часа, да се качат на някой автобус от обществения транспорт и да видят как функционира системата.

  5. 5 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Обясним комунистически инат . За една линия я връщат , но от там насетне всичко е просто "напук "! Интересно ми е кой от тези човеколюбци се движи с градски транспорт изобщо !

  6. 6 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 796 Весело

    От левичарчета разум не очаквай …
    —цитат от коментар 1 на danvan


    Много точно казано, отанся се и за ПП и 3/4 от ДБ ;-)

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  7. 7 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    До коментар [#6] от "Нелсън Мандела":

    И какво общо имат те с тази статия. И какво общо имат с хартиената коалиция за която блееш по нагоре. Нелсън Мандела бил - най ти подхожда да си някой от ПИКливите писачи.

  8. 8 Профил на vogon_jeltz
    vogon_jeltz
    Рейтинг: 81 Любопитно

    А, бе!
    БСП, "Бесни Стари ПенЦионери", ли означава?

    Fuck Your Opinion
  9. 9 Профил на vogon_jeltz
    vogon_jeltz
    Рейтинг: 81 Неутрално

    До коментар [#7] от "dorn":


    ...най ти подхожда да си някой от ПИКливите писачи.
    —цитат от коментар 7 на dorn


    Не изключвай и да е от актива на "партия" - "ВЪЗСИРАНЕ" на Копейкин!

    Fuck Your Opinion
  10. 10 Профил на Един Българин
    Един Българин
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Може да си зяете колкото искате, но никъде по света градския транспорт не е печаливша услуга. Винаги се дотира от община и държава. Няма лошо в електронните документи, но да се вдигат цените не е особено умно като се има в предвид качеството на въдуха.

    В крайна сметка гражданите не са виновни на ГЕРБ, че от крадене се налага да плащат повече от общинския бюджет за градски транспорт. Алтернативата е личен автомобил и в повечето случаи това особено с новите документи за пътуване е по-евтино, което обуславя безумието на решението на СОС!

    Един Българин
  11. 11 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 4013 Неутрално

    Според мен гласуването с машини е много по-просто
    от машините за билетчета.
    Какво му е сложното на валидацията?
    Чух че за тази нова програма гербиджа е усвоил (в София) 200 млн лв. С билетопродавачки нямаше ли да е по-евтино? Само питам.

  12. 12 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    Диджитъл бе - "МАДУРОВКИ" в рейса - как м'е такава работа

    Тук има оплакване даже от "електората" на Фунда по линия 79 до кв.Христо Ботев, надигат се и тези от р-н Красна Поляна.

    200 млн ще ги хвърлим в кофата, как може тези наши съграждани

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  13. 13 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    Бекапето винаги гледа да мине гратис - навсякъде и във всичко :(((

  14. 14 Профил на Al Tatzov
    Al Tatzov
    Рейтинг: 576 Неутрално

    https://www.novetika.com/quo-vadis-bulgaria-institucii-sluzhbi-prehod-chast-1/

    Quo Vadis Bulgaria?
    Все по-нагоре по стълбата която води само надоле...

  15. 15 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7568 Весело

    До коментар [#6] от "Нелсън Мандела":И какво общо имат те с тази статия. И какво общо имат с хартиената коалиция за която блееш по нагоре. Нелсън Мандела бил - най ти подхожда да си някой от ПИКливите писачи.
    —цитат от коментар 7 на dorn


    До коментар [#7] от "dorn":
    —цитат от коментар 9 на puck_futin


    Много сложни определения за тролче :) Не е нужно да ги заклеймявате, просто игнор и да пътува по вятъра ... хем и темата не се разводнява. Нека си скимтят с много си никове, ясни са на всички, прескачаме ги и си говорим все едно че ги няма.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  16. 16 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5927 Неутрално

    До коментар [#4] от "dorn":

    Симулират дейност!

  17. 17 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    Според мен гласуването с машини е много по-просто от машините за билетчета.Какво му е сложното на валидацията?Чух че за тази нова програма гербиджа е усвоил (в София) 200 млн лв. С билетопродавачки нямаше ли да е по-евтино? Само питам.
    —цитат от коментар 11 на pontius_glarus


    В Бургас цялата програма " Интегриран градски транспорт" струваше доколкото си спомням около 85 млн. лева. Това беше през 2008 г. Първи мандат на ГЕРБ в града. Още веднъж да напопмня - първи мандат. Тогава се правеха разумни неща. По проекта от ЕС предложиха три варианта - първи вариант -за около 60 млн лева, промяна само на инфраструктурата ( линии, спирки светофари и др.). Втори вариант за около 85 млн. лева с дейностите по първия вариант + цялостна подмяна на автобусния парк и трети вариант с надземна железница от Меден рудник до кварталите Изгрев и Славейков през целия град за около 135 млн. лева. Съветниците избраха втория вариант, защото всички проекти бяха със съфинансиране, а бюджета на града тогава беше около 100 млн. лева. Сега като гледаме какви безумия и какво крадене става в София, Варна и Пловдив можем само да съжаляваме че не са се спрели на най - скъпия вариант.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #