За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
danvan
Рейтинг: 7568 НеутралноОт левичарчета разум не очаквай …
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satpenetrating
Рейтинг: 5943 Неутрално(Весело) Какви билети, БЕ! Я, давай гратис
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert(Сериозно) Добре е да се премислят тарифите. Освен това софтуерът ще е калпав, ако не дава възможност за дефиниране на различни тарифи. Отказът от валидация е първата стъпка към гратисно пътуване. Софтуерно също може да има решение
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 796 ВеселоНай-добре да направят коалиция "хартиен билет" :-)
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!dorn
Рейтинг: 1050 НеутралноПак хартиена коалиция. Абе тия хора от България не са ли излизали. Поне до Бургас могат да дойдат за няколко часа, да се качат на някой автобус от обществения транспорт и да видят как функционира системата.
doroteus
Рейтинг: 180 НеутралноОбясним комунистически инат . За една линия я връщат , но от там насетне всичко е просто "напук "! Интересно ми е кой от тези човеколюбци се движи с градски транспорт изобщо !
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 796 ВеселоМного точно казано, отанся се и за ПП и 3/4 от ДБ ;-) Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
dorn
Рейтинг: 1050 НеутралноДо коментар [#6] от "Нелсън Мандела":
И какво общо имат те с тази статия. И какво общо имат с хартиената коалиция за която блееш по нагоре. Нелсън Мандела бил - най ти подхожда да си някой от ПИКливите писачи.
vogon_jeltz
Рейтинг: 81 ЛюбопитноА, бе!
Fuck Your OpinionБСП, "Бесни Стари ПенЦионери", ли означава?
vogon_jeltz
Рейтинг: 81 НеутралноДо коментар [#7] от "dorn":
Не изключвай и да е от актива на "партия" - "ВЪЗСИРАНЕ" на Копейкин! Fuck Your Opinion
Един Българин
Рейтинг: 122 НеутралноМоже да си зяете колкото искате, но никъде по света градския транспорт не е печаливша услуга. Винаги се дотира от община и държава. Няма лошо в електронните документи, но да се вдигат цените не е особено умно като се има в предвид качеството на въдуха.
Един БългаринВ крайна сметка гражданите не са виновни на ГЕРБ, че от крадене се налага да плащат повече от общинския бюджет за градски транспорт. Алтернативата е личен автомобил и в повечето случаи това особено с новите документи за пътуване е по-евтино, което обуславя безумието на решението на СОС!
pontius_glarus
Рейтинг: 4013 НеутралноСпоред мен гласуването с машини е много по-просто
от машините за билетчета.
Какво му е сложното на валидацията?
Чух че за тази нова програма гербиджа е усвоил (в София) 200 млн лв. С билетопродавачки нямаше ли да е по-евтино? Само питам.
doctor.no
Рейтинг: 2642 НеутралноДиджитъл бе - "МАДУРОВКИ" в рейса - как м'е такава работа
Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!Тук има оплакване даже от "електората" на Фунда по линия 79 до кв.Христо Ботев, надигат се и тези от р-н Красна Поляна.
200 млн ще ги хвърлим в кофата, как може тези наши съграждани
Галя Станчева
Рейтинг: 861 ГневноБекапето винаги гледа да мине гратис - навсякъде и във всичко :(((
Al Tatzov
Рейтинг: 576 Неутралноhttps://www.novetika.com/quo-vadis-bulgaria-institucii-sluzhbi-prehod-chast-1/
Quo Vadis Bulgaria?
Все по-нагоре по стълбата която води само надоле...
danvan
Рейтинг: 7568 ВеселоМного сложни определения за тролче :) Не е нужно да ги заклеймявате, просто игнор и да пътува по вятъра ... хем и темата не се разводнява. Нека си скимтят с много си никове, ясни са на всички, прескачаме ги и си говорим все едно че ги няма.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноДо коментар [#4] от "dorn":
Симулират дейност!
dorn
Рейтинг: 1050 НеутралноВ Бургас цялата програма " Интегриран градски транспорт" струваше доколкото си спомням около 85 млн. лева. Това беше през 2008 г. Първи мандат на ГЕРБ в града. Още веднъж да напопмня - първи мандат. Тогава се правеха разумни неща. По проекта от ЕС предложиха три варианта - първи вариант -за около 60 млн лева, промяна само на инфраструктурата ( линии, спирки светофари и др.). Втори вариант за около 85 млн. лева с дейностите по първия вариант + цялостна подмяна на автобусния парк и трети вариант с надземна железница от Меден рудник до кварталите Изгрев и Славейков през целия град за около 135 млн. лева. Съветниците избраха втория вариант, защото всички проекти бяха със съфинансиране, а бюджета на града тогава беше около 100 млн. лева. Сега като гледаме какви безумия и какво крадене става в София, Варна и Пловдив можем само да съжаляваме че не са се спрели на най - скъпия вариант.