За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноПрави са.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Evo K
Рейтинг: 1026 Неутралнокойто не му харесва - в БДЖ, там по добре
За едни благата, за други ла*ната****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
cto591144385
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#3] от "Evo K":
В метрото "шопите", както ги наричате, са незначителен брой...
Таралеж
Рейтинг: 2774 НеутралноАми имат избор машинистите?
Никой не ги е вързал да карат влакове?
Има голям избор от професии където могат да печелят повече.
Програмисти, лекари, зъболекари, адвокати, инженери..
dan1
Рейтинг: 804 НеутралноДо коментар [#5] от "Таралеж":
А НИЕ ДА ХОДИМ ПЕШ!
АнатолиПолскиТръмбеш
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#5] от "Таралеж":
Остава да обясниш ако всички станат адвокати програмисти лекари и т.н кой ще те вози на метрото?
Таралеж
Рейтинг: 2774 НеутралноДо коментар [#6] от "dan1":
НИЕ ДА ХОДИМ ПЕШ
😂😂😂
Май последно дори твърдяха че ходенето е полезно?
😂😂😂
Хората заслужават добри доходи за добър труд. Но без “извиване на ръце”.
Има си пазарни принципи, ако не можеш да наемеш качествен човек за машинист срещу 2000, ще търсиш за 3, после за 4, после за колкото трябва.
Казва се пазар на труда. 😂
Таралеж
Рейтинг: 2774 НеутралноДо коментар [#7] от "АнатолиПолскиТръмбеш":
да обясниш ако всички станат адвокати програмисти лекари и т.н кой ще те вози на метрото
😎😎😎
А мен никой няма да ме вози!
Но пък ти имаш много добра забележка.
Всеки може би е забелязал в последните години спад в качеството на хората работещи квалифициран физически труд?
Електротехници, водопроводчици, подръжка, е и машинисти.
Според мен причината е че младежите с ум и амбиции могат и правят в пъти повече като да речем седнат пред компютъра.
Тъй че тези професии са силно подценени и няма как да продължава дълго.
И пак се връщам към избора пред работника и пазара на труда.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#5] от "Таралеж
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти можеш ли да караш метровлак?
Или да копаеш гробове??
Imaginary Friend
Рейтинг: 934 НеутралноВ метрото има бая хора, които изобщо не трябва да получават заплата, камо ли пък да им се вдига понеже и на читавите се случва. От постоянно неработещи асансьори и ескалатори, през немарливо монтиране на части до това, че разни неща като турникети не се поправят с месеци. Дали е конкретен специалист или "мениджър", който не се напъва да провери изпълнението, няма значение. Тия пари трябва да са заслужат.
Не цъкам плюсове и минуси.fantomas
Рейтинг: 552 НеутралноВзимащите повече не са съгласни взимащите по-малко да получат по-големи увеличения. Сит на гладен не вярва.
Таралеж
Рейтинг: 2774 НеутралноДо коментар [#10] от "КМЕТ В СЯНКА":
Ти можеш ли да караш метровлак?
Или да копаеш гробове
💰💰💰
Накараме да се замисля за момент.
Не съм го правил, сигурно никога няма и да го правя.
Късно ми е за смяна на кариера пък и знанията ми са в друга област.
Но бих могъл!
Бих се научил, не мисля че не ми е по силите, нито че е лоша работа.
Лоша работа няма!
Повечето хора често сменяме работа, много пъти и в съвсем различна сфера.
Сметките трябва да се плащат, и е добре да имаш “дупе” за каквото се наложи.
plamenss
Рейтинг: 1193 НеутралноВ България няма качество на която и да е услуга! Остатък от комунизма вероятно...така познатото мърлява работа!
TM
Рейтинг: 57 НеутралноЗащо ли не се учудвам, че по предложение на ППДБ-Спаси София нещата в Метрополитен започват да приличат на чист социализъм. Всички с равни заплати, а? А тия, които носят много повече отговорност?
vassilun
Рейтинг: 4848 ЛюбопитноКъде го видя това "предложение на ППДБ-Спаси София"?
aspet
Рейтинг: 270 НеутралноСпоред логиката на СО (Терзиев) на Братоев заплатата не трябва да се увеличава.
Интересно неговата заплата с колко е увеличена.
filofob
Рейтинг: 672 НеутралноИдеята е друга. Там като цяло заплатите не са особено високи. И това разделение е изкуствено. Демек един като взима 1500 лв. дали е много забогатял, че да получи примерно 5%, за да вземе друга с 1100-20%. И най-вече 15% за всички работещи - така е ДОГОВОРЕНО. Тоест самите работници това искат.
Evo K
Рейтинг: 1026 Неутралноникой, в моя град няма метро, а няма и тунел, щото парите отиват за метрото За едни благата, за други ла*ната
petrow1973
Рейтинг: 8 НеутралноСега - вдигаме заплати, после - билети. Просто и лесно:)
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)Evo K
Рейтинг: 1026 Неутралноплюс това тия метрополитен полиция освен да джобят келеши, че им се пуши трева, друго правят ли?
За едни благата, за други ла*натаEvo K
Рейтинг: 1026 Гневнозащо 1500 лв в София да са малко, а в "провинцията" да не вземаме толкова???
За едни благата, за други ла*натаПри условие че даже цените там са по високи??????? А? А? А?
Evo K
Рейтинг: 1026 Неутралнов модерните държави, влаковете се карат от един пулт в зала... За едни благата, за други ла*ната
Роси
Рейтинг: 5757 Неутрално"Трябва да се затвори ножицата между отделните заплати"
Пак по комунистически, на всички по равно. Никъде по света го няма. Плаща се по-добре за квалификация, отговорност и т. н..
Yotce
Рейтинг: 1547 НеутралноДо коментар [#24] от "Роси":
Глупости.
Става дума за заплати на машинисти.
Онзи с 1500 лева да не би да носи по-малка отговорност от онзи с 2500 лева?
Или да не е квалифициран да кара влакчето?
Пробвали са се да намалят заплатите, назначавайки новопостъпилите на по-ниска заплата, сега се чудят, как да ги изравнят.
Това е влакче, не наемаш пилоти от Ф1, че да викаш тов по-добър от другия.
Идиотски е да взимат кой знае колко различна заплата за идентична работа.
Някакъв неголям процент увеличение, ако работиш еди колко си време, с идеята да стимулираш хората, които е по-малко вероятно да напуснат, и това е.
dedoliben
Рейтинг: 2846 НеутралноДо коментар [#11] от "Imaginary Friend":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIВсичко това за което си недоволен го подържат Външни фирми то няма и как да е друго асансьорите са на различни пройзводители.
dedoliben
Рейтинг: 2846 НеутралноМоля прочетете внимателно става Дума за равна квалификация и отговорност на новоназначени и стари работници.
Преди доколкото съм запознат е имало коефиценти тип Гръцки машинист да си мие редовно ръцете.
Сега те са премахнати и се получава Ножица за Една и съща работа и отговорност.
Аз така го тълкувам.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
klecho
Рейтинг: 723 НеутралноНай-добре, без нито лев увлечение, да няма сърдити.
Все пак, това са пари на данъкоплатеца, а в ред държави влаковете в метрото са роботизирани
Между другото , къде са другарите скандиращи "за равен труд, равно заплащане" или тия лозунги не се отнасят за метрото?
SS
Рейтинг: 1404 ВеселоПари нема - действайте ...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
plamen_b
Рейтинг: 598 ЛюбопитноАми тогава да даваме еднакви заплати за всички професии, понеже не можем без нито една от тях?
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Таралеж
Рейтинг: 2774 НеутралноДо коментар [#31] от "plamen_b":
тогава да даваме еднакви заплати за всички професии
😂😂😂
Ние по-старите сме го изпитвали.
Даже и с обратен знак. 💰💰💰
Като инженер получавах поне с 40-50% по малко от приятелите ми стругари, фрезисти, монтьори.
😂
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.