Служители в метрото протестират срещу неравностойно увеличение на заплатите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    Прави са.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1026 Неутрално

    който не му харесва - в БДЖ, там по добре

    За едни благата, за други ла*ната
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#3] от "Evo K":

    В метрото "шопите", както ги наричате, са незначителен брой...

  5. 5 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    Ами имат избор машинистите?
    Никой не ги е вързал да карат влакове?
    Има голям избор от професии където могат да печелят повече.
    Програмисти, лекари, зъболекари, адвокати, инженери..

  6. 6 Профил на dan1
    dan1
    Рейтинг: 804 Неутрално

    До коментар [#5] от "Таралеж":

    А НИЕ ДА ХОДИМ ПЕШ!

  7. 7 Профил на АнатолиПолскиТръмбеш
    АнатолиПолскиТръмбеш
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "Таралеж":

    Остава да обясниш ако всички станат адвокати програмисти лекари и т.н кой ще те вози на метрото?

  8. 8 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    До коментар [#6] от "dan1":

    НИЕ ДА ХОДИМ ПЕШ
    😂😂😂
    Май последно дори твърдяха че ходенето е полезно?
    😂😂😂
    Хората заслужават добри доходи за добър труд. Но без “извиване на ръце”.
    Има си пазарни принципи, ако не можеш да наемеш качествен човек за машинист срещу 2000, ще търсиш за 3, после за 4, после за колкото трябва.
    Казва се пазар на труда. 😂

  9. 9 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    До коментар [#7] от "АнатолиПолскиТръмбеш":

    да обясниш ако всички станат адвокати програмисти лекари и т.н кой ще те вози на метрото
    😎😎😎
    А мен никой няма да ме вози!
    Но пък ти имаш много добра забележка.
    Всеки може би е забелязал в последните години спад в качеството на хората работещи квалифициран физически труд?
    Електротехници, водопроводчици, подръжка, е и машинисти.
    Според мен причината е че младежите с ум и амбиции могат и правят в пъти повече като да речем седнат пред компютъра.
    Тъй че тези професии са силно подценени и няма как да продължава дълго.
    И пак се връщам към избора пред работника и пазара на труда.

  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#5] от "Таралеж

    Ти можеш ли да караш метровлак?
    Или да копаеш гробове??

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 934 Неутрално

    В метрото има бая хора, които изобщо не трябва да получават заплата, камо ли пък да им се вдига понеже и на читавите се случва. От постоянно неработещи асансьори и ескалатори, през немарливо монтиране на части до това, че разни неща като турникети не се поправят с месеци. Дали е конкретен специалист или "мениджър", който не се напъва да провери изпълнението, няма значение. Тия пари трябва да са заслужат.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  12. 12 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 552 Неутрално

    Взимащите повече не са съгласни взимащите по-малко да получат по-големи увеличения. Сит на гладен не вярва.

  13. 13 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    До коментар [#10] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ти можеш ли да караш метровлак?
    Или да копаеш гробове
    💰💰💰
    Накараме да се замисля за момент.
    Не съм го правил, сигурно никога няма и да го правя.
    Късно ми е за смяна на кариера пък и знанията ми са в друга област.
    Но бих могъл!
    Бих се научил, не мисля че не ми е по силите, нито че е лоша работа.
    Лоша работа няма!
    Повечето хора често сменяме работа, много пъти и в съвсем различна сфера.
    Сметките трябва да се плащат, и е добре да имаш “дупе” за каквото се наложи.

  14. 14 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 1193 Неутрално

    В метрото има бая хора, които изобщо не трябва да получават заплата, камо ли пък да им се вдига понеже и на читавите се случва. От постоянно неработещи асансьори и ескалатори, през немарливо монтиране на части до това, че разни неща като турникети не се поправят с месеци. Дали е конкретен специалист или "мениджър", който не се напъва да провери изпълнението, няма значение. Тия пари трябва да са заслужат.
    —цитат от коментар 11 на Imaginary Friend


    В България няма качество на която и да е услуга! Остатък от комунизма вероятно...така познатото мърлява работа!

  15. 15 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 57 Неутрално

    Защо ли не се учудвам, че по предложение на ППДБ-Спаси София нещата в Метрополитен започват да приличат на чист социализъм. Всички с равни заплати, а? А тия, които носят много повече отговорност?

  16. 16 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Любопитно

    Защо ли не се учудвам, че по предложение на ППДБ-Спаси София нещата в Метрополитен започват да приличат на чист социализъм. Всички с равни заплати, а? А тия, които носят много повече отговорност?
    —цитат от коментар 15 на TM


    Къде го видя това "предложение на ППДБ-Спаси София"?

  17. 17 Профил на aspet
    aspet
    Рейтинг: 270 Неутрално

    Според логиката на СО (Терзиев) на Братоев заплатата не трябва да се увеличава.
    Интересно неговата заплата с колко е увеличена.

  18. 18 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Защо ли не се учудвам, че по предложение на ППДБ-Спаси София нещата в Метрополитен започват да приличат на чист социализъм. Всички с равни заплати, а? А тия, които носят много повече отговорност?
    —цитат от коментар 15 на TM


    Идеята е друга. Там като цяло заплатите не са особено високи. И това разделение е изкуствено. Демек един като взима 1500 лв. дали е много забогатял, че да получи примерно 5%, за да вземе друга с 1100-20%. И най-вече 15% за всички работещи - така е ДОГОВОРЕНО. Тоест самите работници това искат.

  19. 19 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1026 Неутрално

    До коментар [#5] от "Таралеж":Остава да обясниш ако всички станат адвокати програмисти лекари и т.н кой ще те вози на метрото?
    —цитат от коментар 7 на АнатолиПолскиТръмбеш


    никой, в моя град няма метро, а няма и тунел, щото парите отиват за метрото

    За едни благата, за други ла*ната
  20. 20 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Сега - вдигаме заплати, после - билети. Просто и лесно:)

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  21. 21 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1026 Неутрално

    плюс това тия метрополитен полиция освен да джобят келеши, че им се пуши трева, друго правят ли?

    За едни благата, за други ла*ната
  22. 22 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1026 Гневно

    защо 1500 лв в София да са малко, а в "провинцията" да не вземаме толкова???
    При условие че даже цените там са по високи??????? А? А? А?

    За едни благата, за други ла*ната
  23. 23 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1026 Неутрално

    До коментар [#5] от "ТаралежТи можеш ли да караш метровлак?Или да копаеш гробове??
    —цитат от коментар 10 на КМЕТ В СЯНКА


    в модерните държави, влаковете се карат от един пулт в зала...

    За едни благата, за други ла*ната
  24. 24 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    "Трябва да се затвори ножицата между отделните заплати"

    Пак по комунистически, на всички по равно. Никъде по света го няма. Плаща се по-добре за квалификация, отговорност и т. н..

  25. 25 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    До коментар [#24] от "Роси":

    Глупости.

    Става дума за заплати на машинисти.

    Онзи с 1500 лева да не би да носи по-малка отговорност от онзи с 2500 лева?

    Или да не е квалифициран да кара влакчето?

    Пробвали са се да намалят заплатите, назначавайки новопостъпилите на по-ниска заплата, сега се чудят, как да ги изравнят.

    Това е влакче, не наемаш пилоти от Ф1, че да викаш тов по-добър от другия.

    Идиотски е да взимат кой знае колко различна заплата за идентична работа.

    Някакъв неголям процент увеличение, ако работиш еди колко си време, с идеята да стимулираш хората, които е по-малко вероятно да напуснат, и това е.

  26. 26 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2846 Неутрално

    До коментар [#11] от "Imaginary Friend":

    Всичко това за което си недоволен го подържат Външни фирми то няма и как да е друго асансьорите са на различни пройзводители.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  27. 27 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2846 Неутрално

    "Трябва да се затвори ножицата между отделните заплати"Пак по комунистически, на всички по равно. Никъде по света го няма. Плаща се по-добре за квалификация, отговорност и т. н..
    —цитат от коментар 24 на Роси

    Моля прочетете внимателно става Дума за равна квалификация и отговорност на новоназначени и стари работници.
    Преди доколкото съм запознат е имало коефиценти тип Гръцки машинист да си мие редовно ръцете.
    Сега те са премахнати и се получава Ножица за Една и съща работа и отговорност.
    Аз така го тълкувам.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  28. 28 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Най-добре, без нито лев увлечение, да няма сърдити.

    Все пак, това са пари на данъкоплатеца, а в ред държави влаковете в метрото са роботизирани

    Между другото , къде са другарите скандиращи "за равен труд, равно заплащане" или тия лозунги не се отнасят за метрото?

  29. 29 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 1404 Весело

    Пари нема - действайте ...

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  31. 31 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 598 Любопитно

    До коментар [#5] от "Таралеж":Остава да обясниш ако всички станат адвокати програмисти лекари и т.н кой ще те вози на метрото?
    —цитат от коментар 7 на АнатолиПолскиТръмбеш


    Ами тогава да даваме еднакви заплати за всички професии, понеже не можем без нито една от тях?

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  32. 32 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    До коментар [#31] от "plamen_b":

    тогава да даваме еднакви заплати за всички професии
    😂😂😂
    Ние по-старите сме го изпитвали.
    Даже и с обратен знак. 💰💰💰
    Като инженер получавах поне с 40-50% по малко от приятелите ми стругари, фрезисти, монтьори.
    😂

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #