Трамвай към "Икеа" предвижда реконструкцията на бул."Св.Климент Охридски"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Тирбушон
    Тирбушон
    Рейтинг: 30 Неутрално

    а дали не би било да го няма там този трамвай, има метро все пак

    Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е края
  2. 2 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2478 Неутрално

    а дали не би било да го няма там този трамвай, има метро все пак
    —цитат от коментар 1 на Тирбушон


    Там има само трамвайни релси. Трамвай няма от десетилетия.

  3. 3 Профил на US Marines
    US Marines
    Рейтинг: 897 Неутрално

    Прекрасно! При Терзиев се случват само хубави неща. А при Фандъкова се случваха само лоши.
    Нъл тъй?

    Semper Fidelis
  4. 4 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Метрото открадна тунела под Драган Цанков от трамвая и така трамвай от Велчова завера до блоковете на ФМИ вече няма. Имаше идея да променят трасето и да минава през гара Пионер и да качва наклона през Дианабад, ама там местните не искаха да си дадат паркоместата на улицата.
    Не знам кога би имало метро под Климент Охридски. Принципно сега би било най-добре да го прекарат в посока ИКЕА и да завършва на лифта. Май ще правят отклонение от втория лъч, от станция Витоша в посока Студентски. Ще падне едно обикаляне на града и неудобен транспорт, защото по линия 2 няма един университет. Студентите ще продължат да се товарят на 280 и 94.

  5. 5 Профил на snower
    snower
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Проектантите да си купят компас, този булевард по дължина е посока основно север-юг и съответно има източно и западно платно. Около ГМ. Димитров-Технически университет е в отчайващо състояние и в момента е с огромни дупки!
    По-важно е дали и кога ще го разширят до кръговото на ИКЕА или ще си остане този кален селски път, без тротоари, който трябва да изведе трафика до околовръстното!

  6. 6 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Прекрасно! При Терзиев се случват само хубави неща. А при Фандъкова се случваха само лоши.Нъл тъй?
    —цитат от коментар 3 на Преференций с претенций


    Еми, при Фандъкова Перловец надигна релсите на метрото и го спряха. Това Дунав е малка река спрямо Перловец и заради това не надига релсите на метрото в Будапеща.

  7. 7 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2478 Неутрално

    Отново умуват за реконструкция на същещствуващ булевард , а не за пряка връзка между Младост 3 и Дружба 2. За целта на голо поле трябва да се изгради булевард с дължина около 800 метра, който ще облекчи натовареното кръстовище на бул Цариградско шосе и бул Брюксел.

  8. 8 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Проектантите да си купят компас, този булевард по дължина е посока основно север-юг и съответно има източно и западно платно. Около ГМ. Димитров-Технически университет е в отчайващо състояние и в момента е с огромни дупки!По-важно е дали и кога ще го разширят до кръговото на ИКЕА или ще си остане този кален селски път, без тротоари, който трябва да изведе трафика до околовръстното!
    —цитат от коментар 5 на snower


    Ще бъде уширен до ИКЕА. Реално ще има изцяло ново трасе там, защото няма габарит по сегашното трасе. Ще се измести в посока Младост.

  9. 9 Профил на ДTБ
    ДTБ
    Рейтинг: 925 Неутрално

    а дали не би било да го няма там този трамвай, има метро все пак
    —цитат от коментар 1 на Тирбушон


    Там няма метро, от станция Г.М.Димитров метрото отива към Младост а не по този булевард. Преди време планът беше тази линия да се възстанови, да завива по Г.М.Димитров, след това по Габровски, Симеоновско шосе и да се свързе с трамвайната линия в Лозенец при Семинарията. Ще е добър вариант при Св.Климент Охридски да свива към 8-ми декември и обръщалото му да е при УНСС.

  10. 10 Профил на US Marines
    US Marines
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#6] от "ekp351157130":

    Знам, знам. При Ухото никакъв Перловец не може да наводни метрото.
    Той владее природните сили!

    Semper Fidelis
  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  12. 12 Профил на Big Ben
    Big Ben
    Рейтинг: 479 Весело

    Няма нужда от трамвай. Никой няма да се вози на тях и без това.

  13. 13 Профил на осмоъ
    осмоъ
    Рейтинг: 159 Неутрално

    на автоталибаните релси не им трябват

  14. 14 Профил на Още от същото
    Още от същото
    Рейтинг: 196 Любопитно

    Добре е да се увеличи мрежата на трамваите (и метрото) в София. Ама Трамвай до "Икеа"!? За да могат хората да си пренасят новозакупените дивани с обществен транспорт!?

    Сериозно ли?
  15. 15 Профил на shilliew
    shilliew
    Рейтинг: 776 Гневно

    Защо изобщо направиха този висящ тунел на метрото от Руското посолство до кръстовището бул. Драган Цанков/бул. Св. Кл. Охридски - бул.Г.М Димитров... какъв бе проблемът да е под земята в този участък.... на всичкото отгоре надлезът на бул. Пейо К. Яворов до Семинарията допълнително попречи за трамвайния завой и така няма трамвай от пл. Журналист до кв. Дървеница.... маршрутът на трамвай 19 го унищожиха, а студентите от УНСС и общежитията можеха да го използват вместо да се блъскат в 280 и 94... а метрото от СУ до Г.М. Димитров (жълта плюс червена) също е претоварено в пиковите часове...

    Бойко Борисов "Тулупа", Делян Пеевски "Шопара", Костадин Костадинов "Копейката", Ахмед Доган "Сопола" са еднакво вредни и отвратителни личности, спъващи европейския път на България и опитите за независима съдебна система. Тук не става въпрос кое е по-малкото зло от тези четиримата профани, нито да избираш между тях. Сцила и Харибда просто бледнеят пред възможността някой от тези четиримата да управлява чрез министър-председателското място България. Румен Радев "Зеления чорап" е също толкова вреден за България, колкото и тези четиримата...
  16. 16 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    Ново трамвайно трасе в София не е проектирано от 40 години. Самото предложение за удължаване на трамвайната мрежа е знакополагащо.

    Никога няма да забравя, как 30-тина шкембелии с анцузи, собственици на павилиони, провалиха трамвая по Габровски, за да могат да си паркират таратайките в нарушение и да си разтоварват щайгите. До ден днешен циганският вид на булеварда си е старият

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  17. 17 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2285 Неутрално

    Защо изобщо направиха този висящ тунел на метрото от Руското посолство до кръстовището бул. Драган Цанков/бул. Св. Кл. Охридски - бул.Г.М Димитров.
    —цитат от коментар 15 на shilliew


    Този "тунел" е надлез за трамвая над околовръстната ЖП линия и реката.

    Червена линия, червен картон
  18. 18 Профил на mosche
    mosche
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Тая статия що не е платена?

  19. 19 Профил на Peter_Griffin
    Peter_Griffin
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    Метро до Икеа, а не бавни трамваи!

  20. 20 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7352 Разстроено

    До коментар [#16] от "cinik":

    И това ще го провалят. В Мутроландия е така.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  22. 22 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1388 Весело

    Изненадан съм как все още не се е изтропал най-големият урбанист и визионер, форумния Кмет???

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  23. 23 Профил на kosmich
    kosmich
    Рейтинг: 59 Неутрално

    Обсъждане, комисии, обществено осъждане...хе хе. Това са научни фантастики. В софия на терзиев нещата не се случават в порядък повече отколкото при фандъка. Ако на фандъка за такъв проект и трябваше 7-8 години , на терзийкат ще му трябват 15. Хората ще са на Марс, когато бул. 8ми декември още няма да е поправен , К. Охридски ще е на кръпки и кал.

  24. 24 Профил на Big Ben
    Big Ben
    Рейтинг: 479 Весело

    То докато почне това изобщо да се обсъжда Терзиев отдавна ще е в канала и никой няма да го помни :Д

  25. 25 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    Отново умуват за реконструкция на същещствуващ булевард , а не за пряка връзка между Младост 3 и Дружба 2. За целта на голо поле трябва да се изгради булевард с дължина около 800 метра, който ще облекчи натовареното кръстовище на бул Цариградско шосе и бул Брюксел.
    —цитат от коментар 7 на tacheaux


    Инфраструктурата на ст град е в плачевно състояние, а до Младост строят 2ро метро вече, айде да не сте толкова нагли!

  26. 26 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    [quote#9:"ДTБ"][/quote]

    Метро трябва в Ст град, не трамвай.

  27. 27 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Защо изобщо направиха този висящ тунел на метрото от Руското посолство до кръстовището бул. Драган Цанков/бул. Св. Кл. Охридски - бул.Г.М Димитров... какъв бе проблемът да е под земята в този участък.... на всичкото отгоре надлезът на бул. Пейо К. Яворов до Семинарията допълнително попречи за трамвайния завой и така няма трамвай от пл. Журналист до кв. Дървеница.... маршрутът на трамвай 19 го унищожиха, а студентите от УНСС и общежитията можеха да го използват вместо да се блъскат в 280 и 94... а метрото от СУ до Г.М. Димитров (жълта плюс червена) също е претоварено в пиковите часове...
    —цитат от коментар 15 на shilliew


    защото е по-лесно отгоре, отколкото отдолу. Там преди си имаше мост, за трамвая, просто го преизползваха за метрото, за да не излиза на открито.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #