За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Тирбушон
Рейтинг: 30 Неутралноа дали не би било да го няма там този трамвай, има метро все пак
Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е краяtacheaux
Рейтинг: 2478 НеутралноТам има само трамвайни релси. Трамвай няма от десетилетия.
US Marines
Рейтинг: 897 НеутралноПрекрасно! При Терзиев се случват само хубави неща. А при Фандъкова се случваха само лоши.
Semper FidelisНъл тъй?
ekp351157130
Рейтинг: 1692 НеутралноМетрото открадна тунела под Драган Цанков от трамвая и така трамвай от Велчова завера до блоковете на ФМИ вече няма. Имаше идея да променят трасето и да минава през гара Пионер и да качва наклона през Дианабад, ама там местните не искаха да си дадат паркоместата на улицата.
Не знам кога би имало метро под Климент Охридски. Принципно сега би било най-добре да го прекарат в посока ИКЕА и да завършва на лифта. Май ще правят отклонение от втория лъч, от станция Витоша в посока Студентски. Ще падне едно обикаляне на града и неудобен транспорт, защото по линия 2 няма един университет. Студентите ще продължат да се товарят на 280 и 94.
snower
Рейтинг: 486 НеутралноПроектантите да си купят компас, този булевард по дължина е посока основно север-юг и съответно има източно и западно платно. Около ГМ. Димитров-Технически университет е в отчайващо състояние и в момента е с огромни дупки!
По-важно е дали и кога ще го разширят до кръговото на ИКЕА или ще си остане този кален селски път, без тротоари, който трябва да изведе трафика до околовръстното!
ekp351157130
Рейтинг: 1692 НеутралноЕми, при Фандъкова Перловец надигна релсите на метрото и го спряха. Това Дунав е малка река спрямо Перловец и заради това не надига релсите на метрото в Будапеща.
tacheaux
Рейтинг: 2478 НеутралноОтново умуват за реконструкция на същещствуващ булевард , а не за пряка връзка между Младост 3 и Дружба 2. За целта на голо поле трябва да се изгради булевард с дължина около 800 метра, който ще облекчи натовареното кръстовище на бул Цариградско шосе и бул Брюксел.
ekp351157130
Рейтинг: 1692 НеутралноЩе бъде уширен до ИКЕА. Реално ще има изцяло ново трасе там, защото няма габарит по сегашното трасе. Ще се измести в посока Младост.
ДTБ
Рейтинг: 925 НеутралноТам няма метро, от станция Г.М.Димитров метрото отива към Младост а не по този булевард. Преди време планът беше тази линия да се възстанови, да завива по Г.М.Димитров, след това по Габровски, Симеоновско шосе и да се свързе с трамвайната линия в Лозенец при Семинарията. Ще е добър вариант при Св.Климент Охридски да свива към 8-ми декември и обръщалото му да е при УНСС.
US Marines
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#6] от "ekp351157130":
Semper FidelisЗнам, знам. При Ухото никакъв Перловец не може да наводни метрото.
Той владее природните сили!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Big Ben
Рейтинг: 479 ВеселоНяма нужда от трамвай. Никой няма да се вози на тях и без това.
осмоъ
Рейтинг: 159 Неутралнона автоталибаните релси не им трябват
Още от същото
Рейтинг: 196 ЛюбопитноДобре е да се увеличи мрежата на трамваите (и метрото) в София. Ама Трамвай до "Икеа"!? За да могат хората да си пренасят новозакупените дивани с обществен транспорт!?
Сериозно ли?shilliew
Рейтинг: 776 ГневноЗащо изобщо направиха този висящ тунел на метрото от Руското посолство до кръстовището бул. Драган Цанков/бул. Св. Кл. Охридски - бул.Г.М Димитров... какъв бе проблемът да е под земята в този участък.... на всичкото отгоре надлезът на бул. Пейо К. Яворов до Семинарията допълнително попречи за трамвайния завой и така няма трамвай от пл. Журналист до кв. Дървеница.... маршрутът на трамвай 19 го унищожиха, а студентите от УНСС и общежитията можеха да го използват вместо да се блъскат в 280 и 94... а метрото от СУ до Г.М. Димитров (жълта плюс червена) също е претоварено в пиковите часове...
Бойко Борисов "Тулупа", Делян Пеевски "Шопара", Костадин Костадинов "Копейката", Ахмед Доган "Сопола" са еднакво вредни и отвратителни личности, спъващи европейския път на България и опитите за независима съдебна система. Тук не става въпрос кое е по-малкото зло от тези четиримата профани, нито да избираш между тях. Сцила и Харибда просто бледнеят пред възможността някой от тези четиримата да управлява чрез министър-председателското място България. Румен Радев "Зеления чорап" е също толкова вреден за България, колкото и тези четиримата...cinik
Рейтинг: 2772 НеутралноНово трамвайно трасе в София не е проектирано от 40 години. Самото предложение за удължаване на трамвайната мрежа е знакополагащо.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Никога няма да забравя, как 30-тина шкембелии с анцузи, собственици на павилиони, провалиха трамвая по Габровски, за да могат да си паркират таратайките в нарушение и да си разтоварват щайгите. До ден днешен циганският вид на булеварда си е старият
Кортик
Рейтинг: 2285 НеутралноТози "тунел" е надлез за трамвая над околовръстната ЖП линия и реката. Червена линия, червен картон
mosche
Рейтинг: 572 НеутралноТая статия що не е платена?
Peter_Griffin
Рейтинг: 1321 НеутралноМетро до Икеа, а не бавни трамваи!
danvan
Рейтинг: 7352 РазстроеноДо коментар [#16] от "cinik":
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatИ това ще го провалят. В Мутроландия е така.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Consumer
Рейтинг: 1388 ВеселоИзненадан съм как все още не се е изтропал най-големият урбанист и визионер, форумния Кмет???
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantkosmich
Рейтинг: 59 НеутралноОбсъждане, комисии, обществено осъждане...хе хе. Това са научни фантастики. В софия на терзиев нещата не се случават в порядък повече отколкото при фандъка. Ако на фандъка за такъв проект и трябваше 7-8 години , на терзийкат ще му трябват 15. Хората ще са на Марс, когато бул. 8ми декември още няма да е поправен , К. Охридски ще е на кръпки и кал.
Big Ben
Рейтинг: 479 ВеселоТо докато почне това изобщо да се обсъжда Терзиев отдавна ще е в канала и никой няма да го помни :Д
Тангра
Рейтинг: 1042 НеутралноИнфраструктурата на ст град е в плачевно състояние, а до Младост строят 2ро метро вече, айде да не сте толкова нагли!
Тангра
Рейтинг: 1042 Неутрално[quote#9:"ДTБ"][/quote]
Метро трябва в Ст град, не трамвай.
ekp351157130
Рейтинг: 1692 Неутралнозащото е по-лесно отгоре, отколкото отдолу. Там преди си имаше мост, за трамвая, просто го преизползваха за метрото, за да не излиза на открито.