Зам-кмет на София обмисля сливане на транспортни дружества, за да се свие администрацията

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ЕС
    ЕС
    Рейтинг: 224 Неутрално

    ей така се прави, структурирано и професионално, не с поредното изливане на милиони в нищото

    евала на Терзиев, успех и никакви отстъпки пред изнудвачите

  2. 2 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Супер. Мачкате тези пиявици, които харчат парите ни без никаква отговорност и се размножават с невероятна скорост.

    "Чуждестранен агент"
  3. 3 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    около 3 милиарда е бюджета за 2025 година на София,
    а под 50 милиона са исканията на стачкуващите,
    което е само около 1% от 3 000 000 000 лева

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  4. 4 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    До коментар [#1] от "аман бе":

    Кмета да не се прави на по вярващ от папата, а веднага да увеличава с поне 300 лева заплатите ...

    300 лева са смешна сума за огромният бюджет на София ...

    около 3 милиарда е бюджета за 2025 година на София,
    а под 50 милиона са исканията на стачкуващите,
    което е само около 1% от 3 000 000 000 лева

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  5. 5 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    Кмета да не се заяжда като магаре на лед, а да намали огромните заплати на всички директори и други началници и чиновници ...

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  6. 6 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    данъкът върху недвижимите имоти да бъде увеличен чрез прогресивна скала,
    например
    :
    1% за първите 100 квадратни метра собственост на един човек,
    2% за горницата от 100 до 200 квадратни метра площ собственост на един човек,
    3% за горницата от 200 до 300 квадратни метра площ собственост на един човек,
    и така нататък ....

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  7. 7 Профил на sense
    sense
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    Това е добра идея. Няма нужда от толкова много служители , чиято работа се дублира. И определено няма нужда от толкова много директори .

  8. 8 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    Не е вярно, че Белград е единственият град в Европа с безплатен градски транспорт
    Антонио Костадинов
    21.01.2025

    Твърдението, че Белград е единственият град в Европа с безплатен градски транспорт, е невярно;
    С въвеждането на безплатната услуга от 1 януари 2025 г. сръбската столица става четвъртият голям европейски град, предприел такава мярка след Талин, Люксембург и Монпелие;

    Белград е най-големият европейски град с безплатен обществен транспорт.
    В публикация на сайта Fakti.bg се твърди, че столицата на Сърбия – Белград, е единственият град в Европа, в който градският транспорт е безплатен.

    Публикацията е разпространена и от фейсбук страницата на сайта, където има хиляди харесвания, над хиляда споделяния и близо две хиляди коментара. Материалът със същото твърдение се разпространява и от други медии и страници в социалната мрежа.

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  9. 9 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2216 Любопитно

    Идеята е чудесна и правилна, може би без Метрополитена, но защо чак сега /след година и половина/ се предлага? Кметът и екипът му въпреки добрите си намерения вървят след събитията, уви, а Герб и ко ги бойкотират на всеки ъгъл. Не съм оптимист.

  10. 10 Профил на Джони Ди
    Джони Ди
    Рейтинг: 134 Неутрално

    Крайно време е да да се обедини всичкото транспорт и да се закрие "апендиксът" ЦГМ. Винаги съм се чудел защо за общо 100 линии на надземния тарнспорт има цетири дружество и 4 по 5 = 20 директори в бордовете.
    Метрополитен трябва да бъде отделен, защото има друг тип дейност и контролира инвестиции за миларди. не искат да гледам в канчето на никого, но след като няма достатъчно пари, се прави оптимизация. София не е Дубай.
    Иначе тази "стачка" си е заговор между продажните синидикати и "икономическото мнозинство". терзиев не трябва да се поддава на шнатж. Дано да измисли нещо хитро.

  11. 11 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5502 Неутрално

    " В администрациите на "Метрополитен", Центъра за градска мобилност (ЦГМ), столичните автотранспорт и електротранспорт има 700 служители, които извършват сходна дейност. За тях също се иска увеличение на заплатите с 400 лева от протеста на КНСБ и "Подкрепа". Отделно в общината има дирекция "Транспорт".
    Значи на 10 шофьори и монтьори по един чиновник. Спокойно могат да съкратят половината.

  12. 12 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7038 Неутрално

    Хората работят усилено, и търсят работещи решения, независимо от саботажите на ГЕРБ.

    Респект!

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #