За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 953 ВеселоОпа 40 пресаташета .... няма проблем! Определено това определя ефективноста на българската администрация - каква ефективност като те половината са пресаташета сигурно!!!
*****
НеутралноАко дръжавата иска да и се строи евтино, тогава не бива да бави пари. По настоящем всеки строител отива на държавен търг с нагласата, че да - ще му бавят парите, но пък той ще заложи такава цена, че още с половината от плащанията да е на плюс. Тоест двойна цена. Това е точно обратният принцип на държавните търгове в Западна Европа - там се дават ниски цени, защото общината или държавата е редовен платец.
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 953 ВеселоА сега и се сетих зашо толкова много искат в форума да се вдигат бюджетните заплати - ми те сигурно половината форум е само пресаташета!!!
*****
НеутралноМи какво се чудиш, в днешния 19' между другото прочетох, че след влизането на Лукойл персоналът на Нефтохим Бургас е намалял от 12 хиляди души на 2,5 хиляди при запазване на един и същ обем производство. И даже се "възмущават", че Лукойл иска да го намали до европейските норми за такава рафинерия: 600-900 души. От 12 хиляди на 600 -> 20 пъти по-ниска ефективност в ущърб на дъжавата
йотата
Рейтинг: 770 Неутралноъ?!
Българин. Изчезващ вид. Заради липса на държава."От 12 хиляди на 600 -> 20 пъти по-ниска ефективност в ущърб на дъжавата"
*****
Неутралносмешно назначени ненужни хорица ПР-и на пътните управления, а взимат пари, колкото нас от поддържането, а не знаят какво значи канавка...!!!...Живко Недев си го знаем, той е протеженце на Бате Веско, него пък цяла България го знае, гнила зараза има в агенцията, фонда или каквото ще последва. Не знам дали ГЕРБ осъзнава каква смрад е във ведомството, което би трябвало да е най-големия бенефициетн на европейски субсидии..?!?!?!?
*****
НеутралноГнилото в НАПИ се вижда още от вън. Сградата им е като изезка от снимка на колумбийско гето: мърляви прозорци, безчет капещи климатици, отчупена облицовка, протекъл покрив и върха на простотията - паркинг, разчертан с боя върху тротоара. Вече се говори сза изнасяне на част държавната администрация извън София - според мен тея трябва да бъдат първите. В софийски окръг много магистрали за правене няма
*****
ГневноОткъде накъде държавата,тоест аз ще крдитира строителния бранш?Нали уж бяхме пазарна икономика?Счужда пита майчин помен ли искат да правят?Когато гушат големите пари не се сещат за държавата,сега се сетиха.На туристическия бизес ДДС-то е 5%.Да го направят на тези 1% пак няма да прокопсат.
До кога тези мафиоти ще точат държавата?Има ли я,за да защити народа си от мародери и лешояди?Аман от пишман хотелиери и строители!Изпиха ни кръвчицата.
*****
НеутралноЗа кредити има банки.Държавата не е банка.Ако банките не им дават пари,значи фирмите им не стават .Коя свястна банка ще даде пари на явни мошенници?
*****
НеутралноАман и от некадърни управляващи "експерти" - какви са новите? - един с опит в строенето на магистрали няма - та затова ще ги построим отново след 4 г. ...
*****
ГневноИнтересно, защо хора, които нямат понятие от професията ПР си позволяват да коментират. За съжаление живеем в старомодна държава, която тепърва ще се отваря към света. Това, че са назначени ПР-и в Пътните управление е знак, че вървим към Европа. Все пак едва ли сред тях има хора, които са завършили един техникум, пред 100 години, и от тогава са започнали работа в Пътното. А господинът или госпожата от "поддържане", както се изразява- дали знае какво означава да се работи и да се изкарват пари. Сигурно отивате 30 минути след началото на работния дени си тръгвате, поне 30 минути по- рано вперил поглед в часовника. Ето заради такива хора думата чиновник е натоварена с негативизъм. А ПР-ите никъде по света не са чиновници.
*****
НеутралноСтроител
Неутрално
* 2
* 18:14
* 25 авг, 2009
Ако дръжавата иска да и се строи евтино, тогава не бива да бави пари. По настоящем всеки строител отива на държавен търг с нагласата, че да - ще му бавят парите, но пък той ще заложи такава цена, че още с половината от плащанията да е на плюс. Тоест двойна цена. Това е точно обратният принцип на държавните търгове в Западна Европа - там се дават ниски цени, защото общината или държавата е редовен платец.
--- Аре бе и затуй ли работите на 500% печалба?
Нормалната печалба на нормалините бизнеси е 10-30%. В строителството 500%. При това не съм видял нищо кадърно построено. Апартамент 60 кв от които жилищната площ е 40 кв. Хахаа... измамници са всички строители. И докато не се разтресе земята, никой няма и да разбере, какво са слагали в бетона.
Държавата не била плащала, а на вас като ви плащат редовно, да не би да строите в срок и качествено? Особено държавните обекти са навсякъде безобразни!
*****
НеутралноПР-те не са злото в Областните пътни, а злото са директорите (не под един знаменател). По време на управлението на Агенция"Пътища" от В. Георгиев някой от тях съвместно с него крадяха като за последно.Построиха им вили "палати" вместо да се запушват дупки по пътищата.Необходимо е да им се провери от къде разполагат с тези средства за да си позволяват лукса всяка година на почивка в чужбина.Време е да се погледне и доло има какво да се нищи.
*****
НеутралноА видяхме колко сте добри.Лошото е че само с приказки работа не се върши.Благодарение на вас имаме бате за шеф на държавата.Не е зле да му съобщите /ако можете вече да го контролирате/ по-рядко да споменава "АЗ" в изказванията си.
*****
НеутралноИ този другар не е цвета като му чета интервюто ...
*****
НеутралноДобре подготвено и грамотно изписано интервю. Браво!
*****
НеутралноМожеше да се зачекне темата за изпълнителите(уж), ПОДизпълнителите и ПОДПОДизпълнителите. Това европейско ли е?
*****
НеутралноОооо програма "Джаспърс"! Това звучи обнадеждаващо, сами ли са се сетили или е било изрично условие на Брюксел? Ако започнат да прилагат масирано и принципите на "Фидик" може и да станат нещата
А ако въведат и договори с "предквалификация" направо ще избият рибата
Ае работете, ние ще викаме "ееей руп"
*****
Неутрално"Тръгнах си миналата година, защото имаше несъответствие между разбирането ми за експертно управление и ролята на политиците в този процес."
Аз пък си мислех, че напусна по здравословни причини...
Или несъотвествието му е причинило тежко разстройство (душевно, да не си помислите друго...).
Универсална мишка.
*****
НеутралноГневния ПР...аз съм един от малкото приятел, влязъл съм в системата преди 3 години, набор 80 съм...харесва ми работата и тези за които говориш с техникумите наистина са ни проблем...Трябват яки реформи на експертно ниво бре човек, а не да ни лустросват ПР-и...
*****
НеутралноДо Щастливеца...ако знаеш брат колко са далече хората от темата "Фидик"...
*****
НеутралноЗначи държавата да е кредитор на пишманстроителите?
*****
НеутралноВсяка нова власт разглежда пътната агенция ,като солунската митница .Днес пресата ни уведоми ,че новото правителство отново е реформирало структурно пътната агенция ,като я прехвърля към министерството на регионалното развитие.В битката между отдлните министри явно г-н Плевленлиев е надделял.Навсякяде в Европа тези агенции са към транспортните министерства . Унас обаче ,както се изразява Бай Ганьо " ИНАЧЕ Е НАРЕДЕНО".Идвайки на власт Симеон с визията си за нов морал назначи за шеф на агенцията г-н Желев, който беше известен с това ,че е представител на Варненската групировка ТИМ и полежал за малко в панделата за далавери около приватизация в пътния сектор.По времето на управлението на славната тройна калиция станахме свидетели на едно безумно решение .Влъхвите Станишев,Доган и Сакскобурггота решиха да направят триумвират ,който да ръководи агенцията .Така тя беше поверена на министъра на регионалното развитие ,министъра на транспорта и министъра на финансиите .Крайният резултат беше печален . Нито една магистрала не беше построена а корупционния скандал със човека на министър Гагаузов ,емблематичния БАТКО разтърси обществото.Реформи и огромна корупция . Това са основните характеристики на пътната агенция и разбира се тотална безнаказаност.Ето защо всички я искат също като солунската митница.
*****
Неутралнобраво на Стоян за пост-а..!!!, те още от ГУП си я прехвърлят и поизточват...
*****
НеутралноА бе тоя какви ги разправя? Отсвириха го лани защото се уплаши от перспективата да се конфронтира с един много, много голям строител. И сега ще се уплаши. Освен ако големия строител не го е назначил на този пост.
*****
НеутралноЛьольо, никъде в интервюто не се говори, е държавата ще кредитира цтроителния бизнес - просточовека казва, че не може държавата да си позволява да не си плаща задълженията. Аз не знам , но ако си строителна фирма , дали ще ти е приятно да си чакаш парите, докато един тъпанар си държи в чекмеджето фактури за 19 МИЛИОНА ЛЕВА? Айде, бегай да си играеш на банкер!
*****
НеутралноДо (26): фактури в чекмеджета имаше до преди около година. След реформата, която проведе Иван Атанасов, ясно се разписа редът за приемане на фактури. Този ред се спазваше. Без проблем можеше да се установи коя фактура точно къде е. Поблемът беше липсата на пари, но по този въпрос няма какво да се направи...
Впрочем лъжа е говореното от Плевнелиев и Иванов, че са подписвани договори без финансово покритие - договори без финансиране в агенцията има доста, но всички са наследени. През последната година се спазваше много строга бюджетна дисциплина и не можеше нищо да се плати, ако не е включено в поименния списък на бюджета.
Въобще много лъжи се наприказваха от тези двамата, но нещата ще лъснат много скоро - широко рекламираният търг за Тракия най-вероятно ще се провали (защото тези хора нямат идея как да го направят), а ако това не ги катурне, иде зима, а със зимното поддържане съвсем няма да се оправят.
*****
НеутралноТоя не ми се види читав...
*****
Неутралноправ си много колега, със зимното ще дойде големия фарс, в повечето области...
*****
ГневноТоя ли мишок ще се изказва, дето на две магарета сено не може да раздели!? Пълен некадърник, ненормалник и смотаняк! По- голям смешник не сме миждали в НАПИ!