Камен Кичев, зам.-министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията: Не виждам защо Централна гара да не се даде на концесия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Фанфан Лалето
    *****
    Разстроено

    Как не се намери зам.министър с по-интелегентно изражение? Като се нареди този до Цецка Цачева и Румяна Желева, човек се пита дали наистина българският ген не се окончателно изродил...

  2. 2 Профил на Francais
    *****
    Неутрално

    Аз пък се чудя защо толкова години Лионската гара в Париж не се дава на концесия?! Нека човекът с интелигентната физиономия от снимката да си отговори сам!

  3. 3 Профил на Концесинер
    *****
    Неутрално

    Най-добре е цялата държава да се даде на концесия - поевтино е а и корупцията ще намалее.

  4. 4 Профил на ха!
    *****
    Неутрално

    Според мен пък в сектора на инфраструктурата много обекти могат да се дадат на концесия.

  5. 5 Профил на Блогът за железници
    *****
    Неутрално

    www.rail.blog.bg
    Мнения на клиенти, коментари и предложения за БДЖ. Заповядайте!

  6. 6 Профил на sofiaman
    *****
    Неутрално

    тези хора се канят да дадът на концесия всичко взможно.
    но има едно мнение
    няма нищо по лошо от монопола от частния монопол

    не съм го измислил аз

    но те ще закриват, съкращават концесионират и кво ли още не

  7. 7 Профил на пътник
    *****
    Неутрално

    Щрабаг са дали само 1 година гаранция?????!!! Срещу 100млн.!
    А готварската печка за 300лв има 5 гд. гаранция .Журналисти, пишете кой е сключил този договор .

  8. 8 Профил на Какво ще спечеля аз?
    *****
    Гневно

    Нищо положително не излъчва тази физиономия. Дано се лъжа, но първото ми впечатление е че този човек ще се провали. По- лошото е, че ако има провали, пак ние ще го отнесем.

  9. 9 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#8] от "Какво ще спечеля аз?":

    Съгласен прилича ми на кондуктор и на човек които незнае как да отговори на въпроса.Дано да не е истина ,но....

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  10. 10 Профил на Финансист
    *****
    Неутрално

    Община Приморско е във финансов КОЛАПС.
    Да се даде на ТЪРГ! Общината!
    Който и да я вземе, НЯМА ДА Я КРАДЕ ПО ТОЗИ БЕЗОБРАЗЕН НАЧИН. Няма да краде СЕБЕ си.
    Та така и с Централна гара, така и с каквото и да е, наречено "държавно".
    Щом не е "МОЕ", то е за крадене.................................
    Територия, а не Държава. Амин!

  11. 11 Профил на KTPK
    KTPK
    Рейтинг: 905 Неутрално

    Новото правителство тихомълком остави БДЖ да ликвидира товарните си превози от 1 октомври и да подари пазарите си във Варна и Бургас на частната компания БЖК. Въпреки че овчият поглед на снимката беше алармиран от синдикати, специалисти, включително и от железопътната си администрация. Абе какъвто премиерът, такива са му и министрите и зам.министрите.

    To argue over internet is like participating in special Olympics - even if you win, you will be still retarded. www.misho.eu
  12. 12 Профил на Парен
    *****
    Гневно

    До коментар [#11] от "KTPK":

    Явно си от синдикатите, но преди да кажеш кой какво е затрил вземи и превози няколко вагона с БДЖ, без да използваш препоръчаните от тях спедитори или без да кихаш в дирекцията им.

  13. 13 Профил на KTPK
    KTPK
    Рейтинг: 905 Неутрално

    До коментар [#12] от "Парен":

    Точно за това говорим. Централна администрация без регионални мениджъри - какви по-добри условия за корупция - както се казва "Обслужване на едно гише". А най-малко има икономическа логика да закриеш поделенията за товари в товарообразуващите гари Варна и Бургас. Само и само да спасиш няколко бройки на "Иван Вазов" 3.
    Цялото ръководство на БДЖ в момента работи в полза на частната БЖК, чийто изпълнителен директор се спрягаше за транспортен министър. И който разбира се е в работната група за фалиране на железниците. Да не говорим, че в тази работна група е и финансовия директор на БДЖ Михаил Драгиев. Сигурно ще може да даде ценни съвети как да се фалира и другата държавна ЖП компания.
    С това правителство очаквам железниците да бъдат закрити до 1 година изцяло.

    To argue over internet is like participating in special Olympics - even if you win, you will be still retarded. www.misho.eu
  14. 14 Профил на Наплатанов
    *****
    Неутрално

    Незнам дали някой разбира от железници.С какво ще возим товарите,като не останаха вагони.Знаели господин зам.министъра,че по някой гари за празни вагони предимно за скрап се чака няколко дни и като има се отпускат по-малко.Кой спъва това даване на вагони за товарене?

  15. 15 Профил на митко
    *****
    Неутрално

    Въпроса е чий бизнес интереси ще обслужи с концесионирането на гарата ? Очевидно е, че се готви мащабна далавера.

  16. 16 Профил на 9
    *****
    Неутрално

    sofiaman,Неутрално, * 6 * 20:54 * 04 окт, 2009

    тези хора се канят да дадът на концесия всичко взможно.
    ----------------------
    Нещо не си в час. ОТ НАД ДЕСЕТ ГОДИНИ СЕ ГОВОРИ ЗА КОНЦЕСИИ В ИНФРАСТРУКТУРАТА. Я СМЕТНИ КОЛКО ПРАВИТЕЛСТВА СЕ ИЗВЪРТЯХА ОТТОГАВА ДОСЕГА.
    Тази работа ГЕРБ не са я измислили. Просто е известно, че държавата е лош стопанин.
    Но за частния монопол е вярно. Това е най-страшното и не трябва да се допуска, защото жална ни майка на всички.

  17. 17 Профил на lll
    *****
    Неутрално

    Идиот Премиер - Идиоти министри,

    Добре, ще бъдат съкратени по две хиляди човека от двете компании. Ама администрацията общо на двете предприятия, надали надхвърля 500 - 600 човека. И да ги съкратят всичките, пак остават още приблизително 3 500 човека. А те ще са от експлоатационния персонал. Като ги съкратят, кой ще гарантира сигурността на превозите??? Може би Идиотът-премиер?
    Явно идеята е да се закрият жележниците, въпреки всички директиви и решения на ЕС за пренасочване на товари към тях, тъй като те са най-екологичния сухоземен транспорт.

  18. 18 Профил на Moriaka
    *****
    Гневно

    "Не виждам защо Централна гара да не се даде на концесия" ??

    Българи, кога 6те се вдигнете и изметете това което Ви ду6и ???

    Кога 6те изметете Капитализма от България ???

  19. 19 Профил на Moriaka
    *****
    Гневно

    до "9"

    "Просто е известно, че държавата е лош стопанин"

    Така ли бе тъпанар ?!! А кога фирмите и банките закъсват, към кого се обръ6тат за помо6т ??

    "Държавоооо, ела ни спаси" ... от AIG та до HRE ... "държавооо, ела ..спаси ни"

  20. 20 Профил на този пък
    *****
    Неутрално

    само се чудя кой ще вземе на концесия нещо, което няма да носи пари? за справка, вижте само какъв е дела на БДЖ в превозите на хора и товари

  21. 21 Профил на roni.1965
    roni.1965
    Рейтинг: 237 Гневно

    В железницата имаше един министър Нейчо Неев, който освен че беше идиот с друго не успяхме да го запомним.
    В железницата имаше един министър В.Краус(зам.кмет по траспорта на Сф), който освен с тоталното съсипване на железницата с друго не успяхме да го запомним.
    С какво ли ще запомним настоящият, който също бе зам.кмет по транспорта в Сф? Вероятно с унищожението на железницата? Дали пък не е "Краус - 2", втора серия от филма "Унищожението на железницата в Бг"?

  22. 22 Профил на R.Pankov
    *****
    Неутрално

    много умни мъже ни управляват- като не могат нищо да построят стигат до гениалната идея да дават под наем построеното

  23. 23 Профил на Каква я Стършел свършил
    *****
    Неутрално

    Централна гара... Не познавам по-противно място в цяла България.

  24. 24 Профил на ФИ
    *****
    Неутрално

    Защо само гарата, дадат и влаковете на концесия, че да почна най-накрая и аз да се возя на комфортен влак!

  25. 25 Профил на Жмуда
    *****
    Неутрално

    Аз пък не виждам що не дадете цяла България на концесия.... Да ви .. и в търгашите.

  26. 26 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Предлагам да дадем на концесия българия на някой по кадърен да ни управлява, защото нашите кратунки не могат да родят нищо ново

    The biggest risk in life is not taking one.
  27. 27 Профил на Руританец
    Руританец
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Този си е дал акъла на концесия.

  28. 28 Профил на ха ха
    *****
    Неутрално

    кой ги измисли тези смешници за министри бе..тойне знае защо да не се дадяла гарата на концесия, ами дайте и общините на концесия бе, а пък се питам защо не се дадат и училищата на концесия - колко нови видове подкупи,ум да ти се замае ... ами не може оведо министър защото това са обществени,обслужващи народа структури...там вси(еки трябва да има пряк и неотменим достъп, а не да влиза като в чакалня на частник...що ли пък не дадат поповете и черквите на концесия,те ще си служат вътре, а някоя бизнес мутра ще върти парите им,даже ще ги умножава за чест и слава на БОГА ,КОЙТО ИЗГОНИ ТЪРГОВЦИТЕ ОТ ХРАМА. ТОЗИ ТЪП МИНИСТЪР НЕ ПОМНИ ЛИ ЧЕ И ТАЧЪР КОНЦЕСИОНИРА ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ,НО ПОСЛЕ БЪРЗО СИ ГИ ОДЪРЖАВИ....ХАЙДЕ БОРИСОВ ДА КОНЦЕСИОНИРАМЕ ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА-ВСИЧКО МОЖЕ

  29. 29 Профил на kuku
    *****
    Неутрално

    "Искаме пътниците да могат да си купуват билети през интернет." - ВИЕ ЛУДИ ЛИ СТЕ; ТА ТОГАВА СЪВСЕМ СЪВЕСТНО 6ТЕ ПО4НЕМ ДА КУПУВАМЕ БИЛЕТИ (подп.: циганите от дупница и вси4ки български околии)

  30. 30 Профил на ???
    *****
    Неутрално

    Още един министър от ГЕРБ, който не знае за какво е сложен на поста си. Очевидно е, че държавата трябва да има ръководна роля в транспортния сектор и да работи за прехвърляне на товари от шосето към железницата. И без това стават почти всеки ден катастрофи с транзитните ТИРове, шосетата са претоварени! Но това естествено няма никакво отношение към централната гара в София, която е на апетитен терен и чака някой да я лапне.

  31. 31 Профил на kuku
    *****
    Неутрално

    "Искаме пътниците да могат да си купуват билети през интернет." - ВИЕ ЛУДИ ЛИ СТЕ; ТА ТОГАВА СЪВСЕМ СЪВЕСТНО 6ТЕ ПО4НЕМ ДА КУПУВАМЕ БИЛЕТИ (подп.: циганите от дупница и вси4ки български околии)

  32. 32 Профил на Железничар
    *****
    Неутрално

    Този младеж като го гледам от железници едва ли разбира, но също и от авиация.Централна гара да не са складовете на ТЕ в Илиянци, та не вижда защо да не се даде на концесия.Имам чувството, че екипа в Министерството на транспорта е като Румяна Желева в ЕК еврокомисар по Енергетиката.

  33. 33 Профил на tk
    *****
    Весело

    ЗАЩОТО КОНЦЕСИОНЕРЪТ НЯМА ДА ВЛОЖИ ДВА ЛЕВА В ПОДДРЪЖКА И КАТО МУ ИЗТЕчЕ ДОГОВОРЪТ, ЩЕ ВИ Я ВЪРНЕ В "ПРЕКРАСНО" СЪСТОЯНИЕ.


    ... но нали той ще си е направил парите, а пък и за министъра ще има това онова....


  34. 34 Профил на simo
    *****
    Гневно

    Добра же4ер моля минете и направете поне една забелейка на жа6ите под4инени за6тото те назе газят!

  35. 35 Профил на simo
    *****
    Гневно

    ПК ЕООД ЛОМ пристани6те лом НАИ ЗАПАДНАЛОТО СИГУРНО В ЦЕЛИЯ СВЯТ

  36. 36 Профил на simo
    *****
    Гневно

    ДЪРЖАВООООООО ЕЛА НИ ВИЖ НИЕ СМЕ ДЪРЖАВНО ПРЕДПИАТИЕ!!! А ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ НИ ГАЗЯТ И СЕ ПОДИГРАВАТ С НАЗЕ.ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ НИ ГОНЯТ НА 4 4АСА ДА РАБОТИМ И НА 130 ЛЕВА щат.Е АЗ МИСЛЯ 4Е КОИТО И ДА Е НЕ МОЖЕ ДА ЖИВЕЕ С ТИА ПАРИ, А АКО ИМА И МАЛКО ДЕТЕ.СЪКРАТИХА РАБОТНИЦИ А АДМИНИСТРАЦИЯТА СА МНОГО ПОВЕ4Е ОТ НАС 1/4

  37. 37 Профил на iganeva
    iganeva
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#32] от "Железничар":

    Наистина г-н Камен Кичев не разбира и от авиация, но и не прави усилие да навлезе в тази област и да стане по-компетентен.
    В ДП РВД принуждават служителите, които са си позволили да изразят различно мнение от това на ръководството да напускат работа, независимо от това, че имат семейство и деца. Страшното е, че г-н Камен Кичев не желае дори да се запознае с гледната точка на служителите, които не споделят мнението на неговите приятели, които ръководят РВД, и които от 2006г. до сега не успяха да започнат строежа на нова контролна кула на Летище София.
    Въпреки мнението на експерти от специализирано звено за разследване на авиационни произшествия, че:
    "Работно място Кула на летище София не съответства на новата инфраструктура на летище София, с което се създават реални условия за повишено ниво на риска при управление на движението по маневрената площ на летището."
    въпреки, още много важни пропуски свързани с безопасността на полетите и обобщени на сайта на напусналия работа служител:

    http://aviobg.blogspot.com/

    въпреки всичко това, г-н Камен Кичев не пожела да се срещне с "доброволно" напусналия работа служител.

  38. 38 Профил на iganeva
    iganeva
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ето и още два адреса където можете да прочетете статия за действието, или може би по-правилно да кажем бездействието на г-н Камен Кичев в областта на авиацията и по-специално ръководството на въздушното движение:

    http://www.bank-bg.com/letishte-sofiya-bez-kula-za-upravlenie-na-poleti.html

    http://money.bg/news/id_1029347993





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #