За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
ЛюбопитноГ-жо Фъндъкова искам 2 неща:
- приватизация на Топлофикация-София и Общинска банка, и инвестиране на парите в трети метро диаметър или в проекта за цялостен скоростен трамвай (накарайте и Бойко да пусне малко пари)
- оптимизиране на движението
= интелигентна система за управление на светофарите (такава в Стокхолм намали задръстванията с 20%)
= общинска полиция, която да помага на градския транспорт (примерно да разчиства бус лентите)
= административна помощ за БДЖ, ако им е по-силите да направят градска железница с техни средства (в София влизат 6 жп линии, а няма околовръстна, която да ги свързва! - тотално небрежно управление на съществуваща инфраструктура)
*****
Неутрално"- Общината не подпомага само този бизнес. В условията на криза осигуряваме работа на фирмите с инвестиционната си програма. Иначе въпросът с превозвачите е обсъждан в продължение на няколко месеца. Всъщност повечето от фирмите още от април са спрели да плащат таксата на кола, която дължат на общината. Така се изправяме пред избора дали да залагаме високи очаквания и да не получим нищо, или все пак да преразгледаме условията и да получим някакъв приход.
След като фирмите не са плащали от април, защо не им прекратите договорите?
- Това се взима предвид при обсъжданията. Нашата задача е да не ограничим възможностите за придвижване на гражданите, включително и с маршрутки.",
само зардаи този нон сенс Данчето трябва да се върне пред черната дъска, барабар с премиера си, който от Април не си е прибрал вересите от маршруткаджиите.
Стефан Станчев
Рейтинг: 725 Неутрално"Йорданка Фандъкова, кмет на София: Уличните ремонти ще са по график, за да не затрудняват движението"
Ха на бас, че предстои един голям хаус - орязани дупки без предупредителни табели, протакване на ремонти, серизони закъснявания за други и т.н.!
agata_kristi
Рейтинг: 395 НеутралноФандъкова, а за детските градини нищо не казахте. И тази година ли само децата на персонала на детските градини ще ги посещава? Това да не ви е семейна собственост илисъсловна придобивка! хайде надрастнете малко. вече сте кмет на София, а не директор на училище!
Да припомним: 7 свободни места; 260 дечица-кандидати
20 свободни местам 300 дечица кандидати
10 свободни места; 500 дечица кандидати.
И накрая класирани са само децата на персонала. Явно ние останалите не сме граждани на София.
*****
НеутралноОбщина София лежи върху купища злато, но я мързи да си ги събере. Да вземем една улица като "Златовръх" в Лозенец. Понеже съм търгувал с автомобили, реших един ден за хоби да сметна стойостта на паркираните по тази улица автомобили. Ей така, докато разхождам кучето. Сумарно, 12 милиона лева нова стойност и около 7 в моментното им състояние. От всичките на улицата, 1/3 паркират на платното (запушвайки капацитета на уличната мрежа), а 2/3 по тротоарите и зелената ивица. Изводът е, че общината просто не знае как да си събере парите. Тези хора са дали милиони (а сумарно за цяла София: десетки милиарди) за нови коли, но няма кой да ги застави да си купят гараж, еле да им събере по едно тротоарно право за потрошените тротоарни плочки, огазената зеленина и запушената улица. И причината да постъпват така е много проста: колата си е лично тяхна, а улицата "обща". Като при циганите. И там всичко е общо, затова маалата има имат този познат вид, към който софийските пейзажи плътно се доближават, защото имат един и същи генезис.
Фандъкова да разграфи като в Белград паркоместата на улицата и местният данък да се съпровожда с една винетка на стъклото, кое е твоето паркомясто. И цените да се вдигат до тогава, докато места:паркиращи станат 1:1.
*****
НеутралноВдигнете двойно и тройно таксите за тези деца в детските градини, които имат навършени 6 години. Така най-сетне ще се замислят, да почват училище от 6, както е в цяла Европа. Сега безотговорни родители фино пробутват отговорността за отглеждането им на държавата, защото така е по-евтино от ходенето на училището. Ученици и деца в градината данъци не плащат, а данъци хабят. Трябва максимално бързо младежите да минават от графата данъкоядци в графата данъкоплатци. Даваха по дискавъри за най-големия круизен кораб Куин Елизабет - капитанът му беше 29-годишен англичанин. И как няма да е, след като там бакалаври излизат на 20-21 години, а мастърс - 22-24. При нас на 20 още абитуриенти.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноОвен, не си много прав. Тоя гараж нали трябва да го построят някъде? Не може ей така да правят гаражи. Трябвало е да ги правят когато строят сгради. А защо ги няма, трябва да отговори бившия кмет.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКИначе решението е в градския транспорт - нека да е хубав, бърз, удобен и да ходи по смислени маршрути, за по-малко от час - хората сами ще слезнат от колите.
*****
НеутралноТони, ако имаше търсене на гаражи, никаква сила нямаше да спре предприемачите да ги построят. Ако трябва, щяха подкупи да дават, дупки в закона да използват, заменки с общината да правят, от калкан до калкан да строят, но гаражи щеше накрая да има в такова изобилие, в каквото сега има жилища, молове и хипермаркети.
А причината да не искат да стоят гаражи е, че никой няма да си купи такъв, при положение че Фандъкова, Борисов, Софиянски, Янчулев и т.н. са му гарантирали вечната и безкрайна свобода да си паркира където му душа сака - по тротоари, детски площадки, градинки, училищни дворове! Сам Софиянски каза, че когато човек се охарчи за кола, трудно може да събере пари и за гараж. Затова и тяхното семейство паркирало по тротоарите на "Оборище", заедно с професорите от СУ и скъпоплатените звезди на БНТ
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноПрав си, но за мен е еднакво противно дали ще има паркирали коли или построени гаражи върху тротоарите. Местата на гаражите са под земята и по-точно под сградите. Защо ги няма, не знам.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКDarth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноИма и друго - потърси гараж, независимо къде в широкия център на града. Ами - на практика няма. Хората с колите може и да имат някаква вина, но нямат алтернатива.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК*****
НеутралноПървите ремонти през 2015 година лище започнат!!!????
*****
НеутралноНяма разлика между Желева и Фандъкова. Не се заблуждавайте , че София има кмет. Знаеме какъв кмет беше Боко, а за Фандъкова да не говориме. В крайна сметка това е положението.
*****
НеутралноПрав е овенчо... ако имаше контрол, ако глобата за паркиране на тротоар беше 2000 лева, а глобени имаше много - тогава всеки щеше да търси паркинг, а инвеститорите вместо молове и т.н. щяха да се счупят да строят паркинги - подземни, надземни, извънземни. Няма оправдание общината за неналагането на контрол и въвеждането на ред. НЯМА!
*****
НеутралноТая какво свърши, че и интервюта дава?
*****
НеутралноЕ сага го закъсахме!
*****
НеутралноНе съм съгласен Топлофикация да се продава. От държавния монопол по-лош е само частния(ЧЕЗ, И Ви ЕН, Еон, БТК...). Продажбата ще е престъпление.
София е грозен, мръсен, отблъскващ и несигурен град. Улиците са осеяни с Дупки и не се мият. Градския транспорт е архаичен, амотизиран, нередовен и мръсен. "Обслужването" е извън всякакви стандарти спрямо цената на билета! Задръстванията са ужасяващи. Гангстери се стрелят посред бял ден и ако не те убие заблуден куршум то някоя глутница кръвожадни бездомни кучета ще те нахапе до смърт. Парковете и градинките са на изчезване защото София трябва да е бетонната столица на Европа. Уличния шум е невероятен замърсител...
Всеки ден като се прибираш си казваш "останах жив и днес" и удряш една ракия за успокоение.
София е извън всякакви стандарти за туризъм. Едва ли някой ще прекара и един час приятно. Това скоро няма да се промени!
Десен
Рейтинг: 664 НеутралноЕй такива кочове като се изхвърлят като пиянска чик-ия...!
The biggest risk in life is not taking one.София дойде в предела си в който тряба да признае че идеята на гл. архитект Диков е фалирала и несъстоятелна.
Центъра ще стане гето, а реално града ще се измести натам накъдето има място - за паркиране, за склад, за производство, за администрация.
Града по почина на италианските градчета иска съвсем друг манталитет, неприложим в България.
Време е Фандъка да признае и да прави рокади, най-вече да шунтира тоя крадлив мангал Диков.
И отново да върне изискването за отстояние 1.5 пъти височината на сградата от съседните сгради.
artep
Рейтинг: НеутралноМоля те кметице ,оправи улицата пред блок 28 в младос 1 до окръжна болница.Моля те ,моля те, моля те ,моля те ,моля те, моля те ,моля,те!!!!!!!!!! Само това ми е проблема -и ще съм много, ама много щастлив.
*****
НеутралноОтносно либералното отношение на общината към паркирането дармадан, мога само да припомня думите на икономиста Георги Ангелов: не се заигравай с държавата, защото накрая винаги ще те прецака. На много софиянци - и строителни предприемачи, и купувачи на апартаменти, грееше душичката от радост, че няма нужда да дават пари за гараж. Тротоар, градинка....където 1 милион коли паркират по този начин, там ще паркира и 1 милион и първата. Но попаднах в компанията на едни скобари и те почнаха да се хвалят, че всичко е готово опечено пред бизнес центъра Х (нарочно не му пиша името). Навремето си затворили очите, да се построи с 1 паркомясто на 10 служители. Сега всеки ден пристигали по 500 души с колите си - готови изкъпани, с бели ризки, заголени вратове и вратовете намазани с олио. Така че с един удар на ятагана всеки ден да падат по 500 глави. Накрая не се сдържах да попитам, какви са тези метафори. Ами тези 500 души с колите били паркиращите на улицата и по тротоарите наоколо, а ятаганът, който ще резне по масло голите вратове, това била леличката с чантичката и талоните от синята зона. С една дума - навремето им пуснали гювеч, прибрали им подкупче, но сега правят синя зона наоколо, на готово закаран добитък. И се заканиха, че добитъкът ще си дава надницата само за почасово паркиране. Ашколсун на Георги Ангелов: Георги Ангелов: не се заигравай с безплатното паркиране на улицата, защото накрая държавата ще те оправи като на легло болен.
kbderror
Рейтинг: 229 ВеселоКато за първо време съм доволен, ше станат нещата! Ей го снощи камионите с лугата и греблата бяха по улиците 5-6 часа преди да завали снега. Стои се метро, почват се кръстовища, проблем с боклука около блоковете няма (със завода също се движат нещата),сякаш спряха да стоят в парковете
добре добре
*****
НеутралноАсфалта пак е на изчезване в този град.... толкова са ни паднали критериите че се молим само за асфалт и кофи за боклук... за култура, инфраструктура или площадки за децата и паркове за разходна дори не сънуваме..
Ех София София какво направихме с теб София..
*****
НеутралноДавам 2 безплатни съвета на Фандъкова за успешно управление.
1) Да осмисли още веднъж, как са възникнали общините и какви са основните им функции. Основната задача на общината е да въведе ред в града, да го поддържа и да го развива инфраструктурно. Едва като приключи с тези дейности, да почва да харчи за и без това нереформираното образование, прословутия губещ градски транспорт и разни общински здравни заведения
2) Да върже базата данни на данъчните с КАТ и АВ. Като балкански човек, българинът обича да си пийва. Тогава му се разъврзва езикът и много приятели чуваш да се хвалят, че не са плащали общински данъци за жилище и автомобил ОТКАКТО СА СЕ РОДИЛИ
3) Да се пребори за ликвидирането на чернобилските гледки от ключови места в София - недостроените корпуси на Медицинска и Александровска, сградата на НАП, дом Родна Стряха, на Шипченски проход
*****
РазстроеноДиков марш от София
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноМениджъре, Градския транспорт е част от инфраструктурата. Ако кметицата ти послуша съвета и започне да прави градски магистрали и да не предвиди ГТ, София ще заприлича още повече на гето, ако е възможно...
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК*****
НеутралноТони, в много градове градският транспорт е концесиониран и резултатът е видим. В София също има линии на концесия - погледни 114, 1, 6, 84 и ги сравни със 120, 88, 204, 76, 93, 122. Въпросът е, защо процесът се задържа изкуствено.
*****
НеутралноУличните ремонти ще са по график, за да не затрудняват движението-чудя се дали движението е по график в София
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноРазкошен, аз нямам против концесиите му. Напротив. А те се бавят, заради настояването на СКГТ. Там има едни хора, които са седнали като дракончета върху купчета пари и нямат никакво намерение да стават. На 2000 шофьора има 2000 човека администрация, сметай...
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК*****
НеутралноТака е, Тони. Мисля, че Лукойл и доставчиците на резервни части доста добре заработват от тея неиконимични, грохнали возила. Манна небесна за всяка партийна каса!
Да не говорим, как обикалят празни. Едни М-бус в Бургас (100% частен превозват) пускат големите си автобуси само в пиков час. Останалото време са на миди- и минибусове. Тука бате шефе такова нещо нема. Съчленен 76 фучи по цариградско с 4 пътника вътре.
The Stig
Рейтинг: 782 НеутралноУважаема г-жо Фъндъкова, кога ще започне ремонтът на бул. "Дондуков", който след жълтите павета е като лунен пейзаж и шофьорите са принудени да карат по трамвайните линии?
Благодаря.
Наблюдател
Рейтинг: 8 ГневноФандъкова, направи като Желева !
Хенриета*****
ГневноЕбаму мамата нагла, значи маршруткаджиите не стига, че ежедневно създават проблеми за живота и здравето на другите участници в движението ами и не си плащат таксите? Фъндъкова, да имаш да споделяш други геберски примери за безстопанственост???
*****
ГневноУважаема г-жо Фъндъкова кога ще започнете да събирате такса смет само там където има такава-а не да таксувате земя от която и след 25години няма да има кофи и боклук--визирамНПЗ-Илиенци изток