Борис Чухран: Автомобилната застраховка трябва да е много скъпа за шофьорите камикадзе

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на somebody0
    somebody0
    Рейтинг: Неутрално

    "Губи ли компанията ви от "Гражданска отговорност"?
    - Не, имахме загуба от "Гражданска отговорност" за няколко години, но откакто изчисляваме цената много точно технически през последните две години, вече сме на печалба от тази застраховка. "
    Всякакви коментари са излишни.

  2. 2
    ****

    Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.

  3. 3 Профил на Arte СУПЕР
    Arte
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Интересно, по данни на сайта на SDI, Дженерали имат най-скъпата гражданска отговорност - при равни условия - опит на шофьора, тип ан анвтомобила, местожителство и т.н.

    Костов е виновен. И циганите. И колоездачите...
  4. 4 Профил на Arte СУПЕР
    Arte
    Рейтинг: 168 Неутрално

    сори да се чете... тип на автомобила...

    Костов е виновен. И циганите. И колоездачите...
  5. 5 Профил на Arte СУПЕР
    Arte
    Рейтинг: 168 Неутрално

    До коментар [#2] от "SorryLol":

    В този ред на мисли, ако някой ми кара колата (примерно на една автомивка, момчетата бяха решили да отидат да си купят цигари, докато ме няма) и стане беля, кого ще дърпат за щетите - мене ли?

    Костов е виновен. И циганите. И колоездачите...
  6. 6 Профил на IVG
    IVG
    Рейтинг: 699 Неутрално

    До коментар [#5] от "arte":

    В полицата не напразно има графа кой ще управлява мпс-то!

    Луд човек и силен вятър нищо не може да ги спре!
  7. 7 Профил на Malama
    Malama
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Държавата е големият отсъстващ в случая.

    Ако пътищата и улиците са нормално читави (не казвам - европейски) и ако шофьорите знаят, че трябва да СПАЗВАТ правилника за движение, за което отговаря най-вече КАТ, всички ние ще бъдем много по-щастливи.

  8. 8 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Ами то си е ваша работа въвеждането на система бонус малус!
    Пак искате държавата да ви плати масрафа, пък и да ви гарантира лапането.
    Направете си система - ей 10 застрахователя сте по тази застраховка, обединете си базите данни и си направете масив.
    Какво некой ви е крив? Някой ви е забранил ли?
    Още от 2001 можеше да го направите но не искахте защото знаете много ясно че хората и сега карат 20-25% без застраховки а иначе ще ви омете лавината и вас като се вдигнат неплатилите над 40% и фонда изгърми на втората година.
    И как не го е срам да твърди че някога някой който и да било от застрахователите е бил на загуба от тая застраховка?
    Я кажи колко си платил по ГО по ПТП-та в чужбина бе, господине. Ние какво мислиш че доматито ги рупами с колцити ли?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  9. 9 Профил на pesho1921
    pesho1921
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Нещо не схващам логиката, по-мощните коли, да им слагат по-висока ГО. И тоя човек, автоматично слага под един знаменател, палавите шофьори и мощните коли.
    "За по-опасните водачи, тия с по-мощните коли..."
    Как пък ги сглоби тия понятия в едно изречение? Начи опитните водачи, стават автоматично опасни, щото са си купили 2,2 кубиково комби?
    По-мощната кола е по-безопасна. При изпреварване, тя се задържа по-кратко в насрещното. А културата на шофиране няма много общо с това, ква ти е колата.

  10. 10 Профил на pesho1921
    pesho1921
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Начи като вляза в кръчмата и си заръчам ракия, съм по-рисков от тоя на другата маса, дето шора вино! Предполоага се, че него няма да го хване, а аз задължително ще се олея, ще се сбия и потроша масите! Хайде холан.

  11. 11
    ****

    Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.

  12. 12 Профил на drake
    drake
    Рейтинг: 960 Неутрално

    "Има магистърска степен по международни отношения, икономика и международно право от Московския държавен институт по международни отношения и е защитил следдипломна квалификация по европейско право в Националното училище по администрация в Париж."

    Не знам какво точно значи да ЗАЩИТИШ следдипломна квалификация. Иначе застрахователят е ясен: по-скъпо, по-високо , по-скоро. Това е девизът на застрахователите в сравнение с които други мафии са просто невинни дечица.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  14. 14 Профил на ║▌│█║█║║▌│█│║
    ║▌│█║█║║▌│█│║
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Странни са взаимовръзките в България.
    Хем съдебната система не работи, хем застраховките се вдигат.
    Значи аз ви гарантирам че ще си купя на лизинг една кола, ще овършея през децата ви цял ден, а накрая като ме спрат ще кажа "опса, не ги видох" и ще метна 100 лв на катаджията и ще излезна невинен.
    Зер можете да ме осъдите при тая система ли?
    На запад са високи защото без застраховка си губиш в обезщетенията дома, колата, втората кола, вилата, работните заплати за 10 г напред. Ама веднага ги губиш.
    Тука правосъдие няма. За какво точно се застраховате?
    Това вашето не е застраховка, то е рекет, за да не ви спрат от движение колата от КАТ.

    Be all you can be.
  15. 15 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#2] от "SorryLol":

    Най големия проблем е че и в страните от ЕС които аз знам, е същата боза - застраховката е на колата, с частично отчитане на уменията на собственика. Пълна каша!

    Явно застрахователното лоби не сме го патентовали тука ние.

  16. 16 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Самия факт, че зелената карта пак се води на колата, говори, че явно в ЕС не искат застраховката да е на шофьора.

    Освен всичко друго, това би свалило приходите на застрахователите. Защото сега ако имаш 2 коли - плащаш 2 застраховки. А иначе ще платиш само 1. Особенно за градове като София, където постоянно шофиращите са по малко от колите (заради служебните коли), това си е жива далавера.

  17. 17 Профил на mgmst
    mgmst
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Моля, да ми обясните каква е функцията и с какво е тъй важна застраховка "Живот".

  18. 18 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 879 Неутрално

    в чужбина, освен че ти скача много тарифата, ако си правил нарушения, идва и момент, когато ставаш "незастраховаем" - отказват ти. та КАТ и да не ти вземе книжката, не можеш да караш, щото застраховка никоя компания не иска да ти направи.

  19. 19 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Да бе, оскубете народа, щото караме през офроуд. А мантинели, а магистрали, а почистени пътища, а знаци, а сигнализация, а честни полицаи ? Не е ли това основата, на която да стъпите с ГО, винетки, местни данъци и такси ? Май почваме наобратно или по-скоро си я караме така от години.

  20. 20 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    До коментар [#3] от "arte":

    Най-скъпи са, особено за водачи под 25 сумите им са направо убийствени, но са едни от малкото, които в действителност плащат без педерастки номера. Казвам го от опит, защото са ме удряли докато колата ми беше паркирана и Дженерали платиха абсолютно всеки дребен детайл, който беше засегнат от застраховката. Още не мога да разбера как стана така, че онова пияно лайно имаше толкова хубава и скъпа застраховка за трошката, която шофираше.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  21. 21 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    До коментар [#19] от "snafuracer":

    Ако можеш на прост език да обясниш какво общо имат застраховките с пътищата, магистралите, сигнализацията и честните полицаи вероятно ще получиш Нобел.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  22. 22 Профил на невеж СУПЕР
    невеж
    Рейтинг: 114 Неутрално

    нещата не са толкова прости. застраховката не може да се сключи на водача, тъй като в обхвата й попада и отговорността на собственика на МПС, а водач и собственик не винаги са едно и също лице. аз може да притежавам мпс (да речем, че ми е наследство), без да мога да го управлявам (нямам шофьорска книжка). като негово собственик съм отговорен за вреди, причинени от въпросното мпс (например един хубав ден ел. инсталацията дава на късо, колата се запалва и подпалва паркираната до нея кола на комшията). т.е. и без да съм водач, аз съм отговорен за стопанисваното от мен имущество, в случая мпс.

  23. 23 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#22] от "невеж":

    Стига глупости бе! То по тая логика трябва да си правим ГО на компютрите, щото могат да дадат на късо, да се самозапалят и да изпепелят съседния офис.

    ГО на МПС се прави за да покрива рискове при движение. Каквито са 99,9999999% от случаите. Иначе то и ходенето по улицата носи риск, че мога да настъпя някой и да му счупя пръста, ама не ме карат да се застраховам за това нали?

  24. 24 Профил на невеж СУПЕР
    невеж
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#23] от "niakoi_si":

    да, ако искаш, можеш да си направиш и застраховка, че като се изпикаеш в тоалетната, може да паднат пръски по пода и следващият след теб да се подхлъзне на тях и да си счупи ръката. това е по желание. го на автомобилистите е задължителна, т.е. няма не искам-не искам. ако притежаваш мпс - трябва да имаш застраховка, без значение дали го караш или си го зазимил в гаража. както и да е, не си схванал коментара ми.

  25. 25 Профил на ямх
    ямх
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Какво пропусна Борис Чукран: приходи 99%, разходи 1%, да му припомним печалбите!

  26. 26 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 556 Неутрално

    До коментар [#20] от "Пловдивски":

    Имал си късмет.Техен клиент спря в колата ми на знак стоп.Сумата която ми платиха, беше равна на цената на боята на задната ми броня.В БГ всичко опира до познати и връзки.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  27. 27 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Ето един случай в който застрахователите по ГО за пореден път няма да платят нищо от застраховката на виновната страна -
    Изпреварване, изпреварвания ускорява, и изпреварващия се забива в насрещния:

    http://bit.ly/eLpkYS

    И за какво ги плащаме тия застраховки, след като виновната страна не може да се докаже в 60% от ПТП-тата?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  28. 28 Профил на ║▌│█║█║║▌│█│║
    ║▌│█║█║║▌│█│║
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Застраховката в САЩ е около $1000 на година.
    В Англия - 250 - 1100 паунда
    В Германия - между 350 и 4000 евра според зависи колко примерен е бил шофьора.
    Но в тия страни застрахователите плащат и ги товарят от съдилищата много здраво.
    И в България ще ви турят оглавника.

    Be all you can be.
  29. 29 Профил на IVG
    IVG
    Рейтинг: 699 Неутрално

    До коментар [#11] от "SorryLol":

    Там фигурират няколко реда съответно и водачи!
    За това се прави и пълномощно за управление на автомобила.

    Луд човек и силен вятър нищо не може да ги спре!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #