За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
somebody0
Рейтинг: Неутрално"Губи ли компанията ви от "Гражданска отговорност"?
- Не, имахме загуба от "Гражданска отговорност" за няколко години, но откакто изчисляваме цената много точно технически през последните две години, вече сме на печалба от тази застраховка. "
Всякакви коментари са излишни.
****
Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.
Arte
Рейтинг: 168 НеутралноИнтересно, по данни на сайта на SDI, Дженерали имат най-скъпата гражданска отговорност - при равни условия - опит на шофьора, тип ан анвтомобила, местожителство и т.н.
Костов е виновен. И циганите. И колоездачите...Arte
Рейтинг: 168 Неутралносори да се чете... тип на автомобила...
Костов е виновен. И циганите. И колоездачите...Arte
Рейтинг: 168 НеутралноДо коментар [#2] от "SorryLol":
Костов е виновен. И циганите. И колоездачите...В този ред на мисли, ако някой ми кара колата (примерно на една автомивка, момчетата бяха решили да отидат да си купят цигари, докато ме няма) и стане беля, кого ще дърпат за щетите - мене ли?
IVG
Рейтинг: 699 НеутралноДо коментар [#5] от "arte":
Луд човек и силен вятър нищо не може да ги спре!В полицата не напразно има графа кой ще управлява мпс-то!
Malama
Рейтинг: 694 НеутралноДържавата е големият отсъстващ в случая.
Ако пътищата и улиците са нормално читави (не казвам - европейски) и ако шофьорите знаят, че трябва да СПАЗВАТ правилника за движение, за което отговаря най-вече КАТ, всички ние ще бъдем много по-щастливи.
Десен
Рейтинг: 1341 НеутралноАми то си е ваша работа въвеждането на система бонус малус!
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Пак искате държавата да ви плати масрафа, пък и да ви гарантира лапането.
Направете си система - ей 10 застрахователя сте по тази застраховка, обединете си базите данни и си направете масив.
Какво некой ви е крив? Някой ви е забранил ли?
Още от 2001 можеше да го направите но не искахте защото знаете много ясно че хората и сега карат 20-25% без застраховки а иначе ще ви омете лавината и вас като се вдигнат неплатилите над 40% и фонда изгърми на втората година.
И как не го е срам да твърди че някога някой който и да било от застрахователите е бил на загуба от тая застраховка?
Я кажи колко си платил по ГО по ПТП-та в чужбина бе, господине. Ние какво мислиш че доматито ги рупами с колцити ли?
pesho1921
Рейтинг: 640 НеутралноНещо не схващам логиката, по-мощните коли, да им слагат по-висока ГО. И тоя човек, автоматично слага под един знаменател, палавите шофьори и мощните коли.
"За по-опасните водачи, тия с по-мощните коли..."
Как пък ги сглоби тия понятия в едно изречение? Начи опитните водачи, стават автоматично опасни, щото са си купили 2,2 кубиково комби?
По-мощната кола е по-безопасна. При изпреварване, тя се задържа по-кратко в насрещното. А културата на шофиране няма много общо с това, ква ти е колата.
pesho1921
Рейтинг: 640 НеутралноНачи като вляза в кръчмата и си заръчам ракия, съм по-рисков от тоя на другата маса, дето шора вино! Предполоага се, че него няма да го хване, а аз задължително ще се олея, ще се сбия и потроша масите! Хайде холан.
****
Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.
drake
Рейтинг: 960 Неутрално"Има магистърска степен по международни отношения, икономика и международно право от Московския държавен институт по международни отношения и е защитил следдипломна квалификация по европейско право в Националното училище по администрация в Париж."
Не знам какво точно значи да ЗАЩИТИШ следдипломна квалификация. Иначе застрахователят е ясен: по-скъпо, по-високо , по-скоро. Това е девизът на застрахователите в сравнение с които други мафии са просто невинни дечица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
║▌│█║█║║▌│█│║
Рейтинг: 434 НеутралноСтранни са взаимовръзките в България.
Be all you can be.Хем съдебната система не работи, хем застраховките се вдигат.
Значи аз ви гарантирам че ще си купя на лизинг една кола, ще овършея през децата ви цял ден, а накрая като ме спрат ще кажа "опса, не ги видох" и ще метна 100 лв на катаджията и ще излезна невинен.
Зер можете да ме осъдите при тая система ли?
На запад са високи защото без застраховка си губиш в обезщетенията дома, колата, втората кола, вилата, работните заплати за 10 г напред. Ама веднага ги губиш.
Тука правосъдие няма. За какво точно се застраховате?
Това вашето не е застраховка, то е рекет, за да не ви спрат от движение колата от КАТ.
niakoi_si
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#2] от "SorryLol":
Най големия проблем е че и в страните от ЕС които аз знам, е същата боза - застраховката е на колата, с частично отчитане на уменията на собственика. Пълна каша!
Явно застрахователното лоби не сме го патентовали тука ние.
niakoi_si
Рейтинг: 594 НеутралноСамия факт, че зелената карта пак се води на колата, говори, че явно в ЕС не искат застраховката да е на шофьора.
Освен всичко друго, това би свалило приходите на застрахователите. Защото сега ако имаш 2 коли - плащаш 2 застраховки. А иначе ще платиш само 1. Особенно за градове като София, където постоянно шофиращите са по малко от колите (заради служебните коли), това си е жива далавера.
mgmst
Рейтинг: 907 НеутралноМоля, да ми обясните каква е функцията и с какво е тъй важна застраховка "Живот".
Камен
Рейтинг: 879 Неутралнов чужбина, освен че ти скача много тарифата, ако си правил нарушения, идва и момент, когато ставаш "незастраховаем" - отказват ти. та КАТ и да не ти вземе книжката, не можеш да караш, щото застраховка никоя компания не иска да ти направи.
snafuracer
Рейтинг: 168 НеутралноДа бе, оскубете народа, щото караме през офроуд. А мантинели, а магистрали, а почистени пътища, а знаци, а сигнализация, а честни полицаи ? Не е ли това основата, на която да стъпите с ГО, винетки, местни данъци и такси ? Май почваме наобратно или по-скоро си я караме така от години.
Тъпата майна
Рейтинг: 1334 НеутралноДо коментар [#3] от "arte":
Това мнение е дело на една тъпа майнаНай-скъпи са, особено за водачи под 25 сумите им са направо убийствени, но са едни от малкото, които в действителност плащат без педерастки номера. Казвам го от опит, защото са ме удряли докато колата ми беше паркирана и Дженерали платиха абсолютно всеки дребен детайл, който беше засегнат от застраховката. Още не мога да разбера как стана така, че онова пияно лайно имаше толкова хубава и скъпа застраховка за трошката, която шофираше.
Тъпата майна
Рейтинг: 1334 НеутралноДо коментар [#19] от "snafuracer":
Това мнение е дело на една тъпа майнаАко можеш на прост език да обясниш какво общо имат застраховките с пътищата, магистралите, сигнализацията и честните полицаи вероятно ще получиш Нобел.
невеж
Рейтинг: 114 Неутралнонещата не са толкова прости. застраховката не може да се сключи на водача, тъй като в обхвата й попада и отговорността на собственика на МПС, а водач и собственик не винаги са едно и също лице. аз може да притежавам мпс (да речем, че ми е наследство), без да мога да го управлявам (нямам шофьорска книжка). като негово собственик съм отговорен за вреди, причинени от въпросното мпс (например един хубав ден ел. инсталацията дава на късо, колата се запалва и подпалва паркираната до нея кола на комшията). т.е. и без да съм водач, аз съм отговорен за стопанисваното от мен имущество, в случая мпс.
niakoi_si
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#22] от "невеж":
Стига глупости бе! То по тая логика трябва да си правим ГО на компютрите, щото могат да дадат на късо, да се самозапалят и да изпепелят съседния офис.
ГО на МПС се прави за да покрива рискове при движение. Каквито са 99,9999999% от случаите. Иначе то и ходенето по улицата носи риск, че мога да настъпя някой и да му счупя пръста, ама не ме карат да се застраховам за това нали?
невеж
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#23] от "niakoi_si":
да, ако искаш, можеш да си направиш и застраховка, че като се изпикаеш в тоалетната, може да паднат пръски по пода и следващият след теб да се подхлъзне на тях и да си счупи ръката. това е по желание. го на автомобилистите е задължителна, т.е. няма не искам-не искам. ако притежаваш мпс - трябва да имаш застраховка, без значение дали го караш или си го зазимил в гаража. както и да е, не си схванал коментара ми.
ямх
Рейтинг: 114 НеутралноКакво пропусна Борис Чукран: приходи 99%, разходи 1%, да му припомним печалбите!
sandman
Рейтинг: 556 НеутралноДо коментар [#20] от "Пловдивски":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Имал си късмет.Техен клиент спря в колата ми на знак стоп.Сумата която ми платиха, беше равна на цената на боята на задната ми броня.В БГ всичко опира до познати и връзки.
Десен
Рейтинг: 1341 НеутралноЕто един случай в който застрахователите по ГО за пореден път няма да платят нищо от застраховката на виновната страна -
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Изпреварване, изпреварвания ускорява, и изпреварващия се забива в насрещния:
http://bit.ly/eLpkYS
И за какво ги плащаме тия застраховки, след като виновната страна не може да се докаже в 60% от ПТП-тата?
║▌│█║█║║▌│█│║
Рейтинг: 434 НеутралноЗастраховката в САЩ е около $1000 на година.
Be all you can be.В Англия - 250 - 1100 паунда
В Германия - между 350 и 4000 евра според зависи колко примерен е бил шофьора.
Но в тия страни застрахователите плащат и ги товарят от съдилищата много здраво.
И в България ще ви турят оглавника.
IVG
Рейтинг: 699 НеутралноДо коментар [#11] от "SorryLol":
Луд човек и силен вятър нищо не може да ги спре!Там фигурират няколко реда съответно и водачи!
За това се прави и пълномощно за управление на автомобила.