За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
obuchenie
Рейтинг: 114 РазстроеноУжасТ....
http://kursove-za.com/lyusien
Рейтинг: 694 НеутралноДайте го на концесия и концесионера ще си реши всички проблеми включително и с Лукойл Освен това ще направи огромни инвестиции защото погледнете картата и ще видите че летище София е в центъра на Балканите близост до блискоизточни летища и лесно за летене до руски летища Маи предишния министър беше подготвил концесионната стратегия на летище София Дали не го смениха заради това ?
Чаоо Желая ви успех
Дедо Либен
Рейтинг: 1334 НеутралноА бе шефе, онзи Вучката - връзкарчето, митничарчето дето рита през работно време футбол с Боко изшитка ли го от летището или Боко се застъпи за него? Освен структурни реформи, трябва да направиш и персонални такива, за да ти върви работата, иначе със стари курви - нов бардак, кьорава работа!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2637 Разстроенотози юнак некратко и определено неясно казва, че не е в час.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!marquis
Рейтинг: 1030 Неутралноедно наше момче с което ритаме, сигурно и е и инвалидче...
http://www.youtube.com/watch?v=x7dtCJwRIDg&feature=relatedacarid
Рейтинг: 186 НеутралноА дали са измити и ремонтирани тоалетните на Терминал 1. Някой знае ли?
Ashkovoto
Рейтинг: 163 НеутралноДо коментар [#2] от "lyusien":
Това е най-нормалното и елементарното,и мисля,че е положително,което може да се допусне и да се констатира.С.СакскобургготскиСамо да ти припомня:през 2006 дадоха на концесия Варна и Бургас.През 2009 трябваше да има нови терминали/закрепено в концесионния договор,ха-ха/. После отложиха за 2009. После за 2010. А по-после за тази година. Е, тази точно няма да стане, май. Нооо... тези дни обясниха с апломб, че догодина...ееех, догодина какви терминали ще се извисят. Чува се, че концесионерът е германска фирма...смях, щото и за Варна и Бургас беше такава, даже за цвят имаше и българско участие, варненско, е, после се оказа, че било на ТИМ с подставено лице, ама ти на тия неща не им обръщаш внимание, не ли? И според слухът тази "германска" фирма била на ТИМ, но с германска регистрация, бийш начи? А ти настоявай, може и май ще стане, а къде да те търся, за да ти напомня: а аз казвах ли ти? И да те светна: летище София ЕАД има бая земя в района, вдяваш ли? Е, преди това ще се напънат и ще му постелят на "германския", естествено, какъв друг може да е, концесионер: разширение, ремонт, техника. Концесионирай и пей. И ще пеят и пожарникарите.
lyusien
Рейтинг: 694 НеутралноСлушаи пич -немската Фрапорт която е концесионер на двете летища е толкова та Т И М колкото ти си трамвай След като ги взеха на концесия във Бургас бяха извършени сериозни подобрения а сега през октомври Фрапорт затваря летище Варна и започва също сериозни подобрения При тях оборотите на двете летища се увеличиха десеторно Подобри се рязко обслужването Въобще частниците са много подобри от държавата Не пиши глупости
Чаоо Желая ти успех
Ashkovoto
Рейтинг: 163 ВеселоДо коментар [#8] от "lyusien":
Това е най-нормалното и елементарното,и мисля,че е положително,което може да се допусне и да се констатира.С.СакскобургготскиТи не си много в час. Даже никак. Но опитай: ако знаеш как, провери кой "купи" акциите на БМ. Ако не знаеш, питай.
Няма да ти обяснявам какъв си, щото ти личи.
Борис
Рейтинг: 701 НеутралноВържете летището с ж.п.-то за да се отпуши към другите части на страната и региона. Линията е на по-малко от километър от терминалите.
🇧🇬🇺🇦kyphacah71
Рейтинг: 274 НеутралноСтрах ме е много да не разсърдите Лукойл , Златев - с прическа а ла Й. Кобзон - нашия благодетел- какво като краде- дава и на другите ! Ей сега избори ша са гласат пак , за пред Европата - пари требе !!
lyusien
Рейтинг: 694 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До № 9
Слушай пич -аз рядко обръщам внимание на тоталните олигофрени които се ширят из форумите и говорят глупости но ти ме ядоса Би ли написал на кого е собственост Фрапорт и кои са тези Б М които някои им е купил акциите Иначе всички ще разберат че си пълен идийот Не че е нещо важно -като тебе са хиляди Но все пак се опитай
Чаоо Желая ти успех
Ashkovoto
Рейтинг: 163 НеутралноДо коментар [#12] от "lyusien":
Това е най-нормалното и елементарното,и мисля,че е положително,което може да се допусне и да се констатира.С.СакскобургготскиКато начало не е зле да се научиш да слагаш запетайките и точките, после опитай с по-трудните неща.
Скиорски
Рейтинг: 694 НеутралноЕто малко уточнение: http://www.fraport.com/cms/fraport_worldwide/rubri k/16/16002.our_airports.htm
Б М - Бон Марин - фирма в първата 10-ка на България. Основен предмет на дейност - агентиране на кораби. Заедно с Фрапорт е концесионер на летищата във Варна и Бургас. Поне така беше наскоро. Може да е близка до ТИМ, може и да не е.
Явно братята германци предпочитат да работят с хора от сигурността, а не с такива като нас - писачи и борци за справедливост.....
Ashkovoto
Рейтинг: 163 НеутралноДо коментар [#14] от "Скиорски":
Това е най-нормалното и елементарното,и мисля,че е положително,което може да се допусне и да се констатира.С.СакскобургготскиТака е, БМ държеше 40% от Fraport Twin Star/което въобще не е оня Fraport, дето държи примерно летището във Франкфурт, а е нещо-си, регистрирано специално, за да "спечели" концесията на летищата във Варна и Бургас/, а миналата година "продаде" дела си на "Химимпорт"...
dearblue
Рейтинг: 747 Неутралнотози директор на летище вместо да гледа за пьтниците да се увеличават
се бори с монопола на лук оил
Ashkovoto
Рейтинг: 163 НеутралноДо коментар [#16] от "dearblue":
Това е най-нормалното и елементарното,и мисля,че е положително,което може да се допусне и да се констатира.С.СакскобургготскиУвеличението на пътниците зависи в твърде малка степен от директора на летището, което и да е то. Освен ако не са няколко летища в радиус от 30-40км,като примерно лондонските. Ако една нова авиокомпания реши да лети до България, и да допуснем, че не знае до кое летище, какво точно иска да прави? Ако не знае какъв трафик има в страната, до къде и от къде, в кои сезони, с каква платежоспособност, и да си представим как се колебае /между...кои?/, какво може да се очаква от нейното опериране, извън прането на пари? Дори и между София и Пловдив място за колебание не би имало, ако е направено задълбочено маркетингово проучване с познаване на пазара.
Мишуга
Рейтинг: 114 Неутралног-жо или г-це Латева, аз не прочетох това което търсех а именно:
1. Чий са танкерите до летището за гориво? Ясна ли е собствеността им?
2. Как се ползват при обективна невъзможност доставчика да гарантира изпълнението на доставките си?
3. Има ли монопол, проведен ли е конкурс за доставка и как точно лукойл ейвиейшън е спечелил?
P.S.
Рейтинг: 114 Неутралнопо мои наблюдения капацитета на терминал 2 е далееееече от запълване. Виждал съм макс. 1/2 от гишетата за чекиране да са отворени едновременно.. при пристигането също няма проблеми и забавяния...
За сравнение Бургаското, което е много далеч откъм теминална инфраструктура, приема по 14 кацания на час в пик.
VladTheImpaler
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#15] от "Ashkovoto":
k/16/16002.our_airports.htm
Извинявам се, но според мен преди да заблуждавате хората с теориите ви за световни конспирации срещу обикновения българин, можете да си проверите информацията, която така щедро подхвърляте. Ето на този линк:
http://www.fraport.com/cms/fraport_worldwide/rubri
присъстват и двете летища. Или ТИМ-аджиите са хакнали сайта на FRAport за да заблудят противника? 60% процента са си баж на FRAport, които СА тези с франкфуртското летище. Останалите 40% може да са на всеки - това не го оспорвам.
analiziraitova
Рейтинг: 114 НеутралноЗа да се реши един държавен проблем трябва да има желание да бъде решен. Твърде много хора от елита не искат да променят нищо. На тях така им е добре.
interesen1
Рейтинг: 274 ГневноДори при хуления от мнозина Жан Виденов имаше по-голямо желание за решаване на икономическите проблеми от това, което виждаме днес. Тогава правителството работеше в международна изолация.
Сега какъв е проблемът - скъп нефт/кюмур? Може би скъпите метали? Нали изнасяме метал и скрап?!!
Анди
Рейтинг: 1098 НеутралноДобре де, ако Лукойла спре да произвежда, по една или друга причина, кой ще доставя гориво?