Веселин Пейков изпълнителен директор на "Летище София": Много е трудно да се борим с "Лукойл" за зареждането със самолетно гориво

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на obuchenie
    obuchenie
    Рейтинг: 114 Разстроено

    УжасТ....

    http://kursove-za.com/
  2. 2 Профил на lyusien
    lyusien
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Дайте го на концесия и концесионера ще си реши всички проблеми включително и с Лукойл Освен това ще направи огромни инвестиции защото погледнете картата и ще видите че летище София е в центъра на Балканите близост до блискоизточни летища и лесно за летене до руски летища Маи предишния министър беше подготвил концесионната стратегия на летище София Дали не го смениха заради това ?

    Чаоо Желая ви успех

  3. 3 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    А бе шефе, онзи Вучката - връзкарчето, митничарчето дето рита през работно време футбол с Боко изшитка ли го от летището или Боко се застъпи за него? Освен структурни реформи, трябва да направиш и персонални такива, за да ти върви работата, иначе със стари курви - нов бардак, кьорава работа!

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2637 Разстроено

    този юнак некратко и определено неясно казва, че не е в час.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на marquis
    marquis
    Рейтинг: 1030 Неутрално

    едно наше момче с което ритаме, сигурно и е и инвалидче...

    http://www.youtube.com/watch?v=x7dtCJwRIDg&feature=related
  6. 6 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 186 Неутрално

    А дали са измити и ремонтирани тоалетните на Терминал 1. Някой знае ли?

  7. 7 Профил на Ashkovoto
    Ashkovoto
    Рейтинг: 163 Неутрално

    До коментар [#2] от "lyusien":

    Само да ти припомня:през 2006 дадоха на концесия Варна и Бургас.През 2009 трябваше да има нови терминали/закрепено в концесионния договор,ха-ха/. После отложиха за 2009. После за 2010. А по-после за тази година. Е, тази точно няма да стане, май. Нооо... тези дни обясниха с апломб, че догодина...ееех, догодина какви терминали ще се извисят. Чува се, че концесионерът е германска фирма...смях, щото и за Варна и Бургас беше такава, даже за цвят имаше и българско участие, варненско, е, после се оказа, че било на ТИМ с подставено лице, ама ти на тия неща не им обръщаш внимание, не ли? И според слухът тази "германска" фирма била на ТИМ, но с германска регистрация, бийш начи? А ти настоявай, може и май ще стане, а къде да те търся, за да ти напомня: а аз казвах ли ти? И да те светна: летище София ЕАД има бая земя в района, вдяваш ли? Е, преди това ще се напънат и ще му постелят на "германския", естествено, какъв друг може да е, концесионер: разширение, ремонт, техника. Концесионирай и пей. И ще пеят и пожарникарите.

    Това е най-нормалното и елементарното,и мисля,че е положително,което може да се допусне и да се констатира.С.Сакскобургготски
  8. 8 Профил на lyusien
    lyusien
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Слушаи пич -немската Фрапорт която е концесионер на двете летища е толкова та Т И М колкото ти си трамвай След като ги взеха на концесия във Бургас бяха извършени сериозни подобрения а сега през октомври Фрапорт затваря летище Варна и започва също сериозни подобрения При тях оборотите на двете летища се увеличиха десеторно Подобри се рязко обслужването Въобще частниците са много подобри от държавата Не пиши глупости

    Чаоо Желая ти успех

  9. 9 Профил на Ashkovoto
    Ashkovoto
    Рейтинг: 163 Весело

    До коментар [#8] от "lyusien":
    Ти не си много в час. Даже никак. Но опитай: ако знаеш как, провери кой "купи" акциите на БМ. Ако не знаеш, питай.
    Няма да ти обяснявам какъв си, щото ти личи.

    Това е най-нормалното и елементарното,и мисля,че е положително,което може да се допусне и да се констатира.С.Сакскобургготски
  10. 10 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Вържете летището с ж.п.-то за да се отпуши към другите части на страната и региона. Линията е на по-малко от километър от терминалите.

    🇧🇬🇺🇦
  11. 11 Профил на kyphacah71
    kyphacah71
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Страх ме е много да не разсърдите Лукойл , Златев - с прическа а ла Й. Кобзон - нашия благодетел- какво като краде- дава и на другите ! Ей сега избори ша са гласат пак , за пред Европата - пари требе !!

  12. 12
    lyusien
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  13. 13 Профил на Ashkovoto
    Ashkovoto
    Рейтинг: 163 Неутрално

    До коментар [#12] от "lyusien":

    Като начало не е зле да се научиш да слагаш запетайките и точките, после опитай с по-трудните неща.

    Това е най-нормалното и елементарното,и мисля,че е положително,което може да се допусне и да се констатира.С.Сакскобургготски
  14. 14 Профил на Скиорски
    Скиорски
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Ето малко уточнение: http://www.fraport.com/cms/fraport_worldwide/rubrik/16/16002.our_airports.htm
    Б М - Бон Марин - фирма в първата 10-ка на България. Основен предмет на дейност - агентиране на кораби. Заедно с Фрапорт е концесионер на летищата във Варна и Бургас. Поне така беше наскоро. Може да е близка до ТИМ, може и да не е.

    Явно братята германци предпочитат да работят с хора от сигурността, а не с такива като нас - писачи и борци за справедливост.....

  15. 15 Профил на Ashkovoto
    Ashkovoto
    Рейтинг: 163 Неутрално

    До коментар [#14] от "Скиорски":

    Така е, БМ държеше 40% от Fraport Twin Star/което въобще не е оня Fraport, дето държи примерно летището във Франкфурт, а е нещо-си, регистрирано специално, за да "спечели" концесията на летищата във Варна и Бургас/, а миналата година "продаде" дела си на "Химимпорт"...

    Това е най-нормалното и елементарното,и мисля,че е положително,което може да се допусне и да се констатира.С.Сакскобургготски
  16. 16 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 747 Неутрално

    този директор на летище вместо да гледа за пьтниците да се увеличават
    се бори с монопола на лук оил

  17. 17 Профил на Ashkovoto
    Ashkovoto
    Рейтинг: 163 Неутрално

    До коментар [#16] от "dearblue":

    Увеличението на пътниците зависи в твърде малка степен от директора на летището, което и да е то. Освен ако не са няколко летища в радиус от 30-40км,като примерно лондонските. Ако една нова авиокомпания реши да лети до България, и да допуснем, че не знае до кое летище, какво точно иска да прави? Ако не знае какъв трафик има в страната, до къде и от къде, в кои сезони, с каква платежоспособност, и да си представим как се колебае /между...кои?/, какво може да се очаква от нейното опериране, извън прането на пари? Дори и между София и Пловдив място за колебание не би имало, ако е направено задълбочено маркетингово проучване с познаване на пазара.

    Това е най-нормалното и елементарното,и мисля,че е положително,което може да се допусне и да се констатира.С.Сакскобургготски
  18. 18 Профил на Мишуга
    Мишуга
    Рейтинг: 114 Неутрално

    г-жо или г-це Латева, аз не прочетох това което търсех а именно:
    1. Чий са танкерите до летището за гориво? Ясна ли е собствеността им?
    2. Как се ползват при обективна невъзможност доставчика да гарантира изпълнението на доставките си?
    3. Има ли монопол, проведен ли е конкурс за доставка и как точно лукойл ейвиейшън е спечелил?

  19. 19 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 114 Неутрално

    по мои наблюдения капацитета на терминал 2 е далееееече от запълване. Виждал съм макс. 1/2 от гишетата за чекиране да са отворени едновременно.. при пристигането също няма проблеми и забавяния...
    За сравнение Бургаското, което е много далеч откъм теминална инфраструктура, приема по 14 кацания на час в пик.

  20. 20 Профил на VladTheImpaler СУПЕР
    VladTheImpaler
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#15] от "Ashkovoto":

    Извинявам се, но според мен преди да заблуждавате хората с теориите ви за световни конспирации срещу обикновения българин, можете да си проверите информацията, която така щедро подхвърляте. Ето на този линк:
    http://www.fraport.com/cms/fraport_worldwide/rubrik/16/16002.our_airports.htm
    присъстват и двете летища. Или ТИМ-аджиите са хакнали сайта на FRAport за да заблудят противника? 60% процента са си баж на FRAport, които СА тези с франкфуртското летище. Останалите 40% може да са на всеки - това не го оспорвам.

  21. 21 Профил на analiziraitova
    analiziraitova
    Рейтинг: 114 Неутрално

    За да се реши един държавен проблем трябва да има желание да бъде решен. Твърде много хора от елита не искат да променят нищо. На тях така им е добре.

  22. 22 Профил на interesen1
    interesen1
    Рейтинг: 274 Гневно

    Дори при хуления от мнозина Жан Виденов имаше по-голямо желание за решаване на икономическите проблеми от това, което виждаме днес. Тогава правителството работеше в международна изолация.
    Сега какъв е проблемът - скъп нефт/кюмур? Може би скъпите метали? Нали изнасяме метал и скрап?!!

  23. 23 Профил на Анди
    Анди
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    Добре де, ако Лукойла спре да произвежда, по една или друга причина, кой ще доставя гориво?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #