Д-р Михаел Хафнер от "Мерцедес": Няма неразрешими проблеми пред появата на автономни автомобили

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 564 Весело

    Докторе, а кой ще сменя гума !!!

  2. 2 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 853 Весело

    С две думи: "Ще отнеме известно време на хората, да свикнат с идеята "автономен автомобил"..."

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  3. 3 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 954 Неутрално

    Автономния автомобил изисква перфектна инфраструктура без дупки, неравности, с шахти по улиците, с нормални бордюри(а не разкривени от прорасли корени на дървета), с хоризонтална и вертикална маркировка, работещи светофари, и пр. неща, които ние тук в България едва ли ще имаме някога.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  4. 4 Профил на 16bit
    16bit
    Рейтинг: 789 Весело

    Може ли да патентовам фразата "Автономобил"?

  5. 5 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 902 Неутрално

    .... КОФТИ тръпка!!!
    Малко, като виртуална реалност, ама .... може и да е с катастрофични последствия ...
    Лично на мен ще ми е трудно да свикна! .... поне за сега си мисля така.

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  6. 6 Профил на Веселин Василев
    Веселин Василев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Д-р Михаел Хафнер от "Мерцедес": Няма неразрешими "ПРИБЛЕМИ" пред появата на автономни автомобили

  7. 7 Профил на keipax
    keipax
    Рейтинг: 789 Неутрално

    ...макло приблемна статия...

  8. 8 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Как шофьора ще се адаптира към пътната обстановка след като автоматиката му подаде сигнали да поеме управлението

  9. 9 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 120 Любопитно

    "нас не само е възможно движение напред и назад, но и паралелно и успоредно паркиране"

    Г-н Пауновски, уж сте журналист от света на автомобилите, но каква е разликата между "паралелно и успоредно" паркиране?

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  10. 10 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 120 Неутрално

    [quote#3:"traveler1"]Автономния автомобил изисква перфектна инфраструктура без дупки, неравности, с шахти по улиците, с нормални бордюри(а не разкривени от прорасли корени на дървета), с хоризонтална и вертикална маркировка, работещи светофари, и пр. неща, които ние тук в България едва ли ще имаме някога.[/quote]

    Споко, в САЩ тестващите автономни коли също се оплакват от този проблем, така че днешните способи на указване и полагане на маркировка са напълно несъвместими с автономите автомобили. За тях най-вероятно ще въведат нещо, което е далеч по издръжливо и надеждно, нещо като радио маяците по летищата, с които приземяват самолетите.

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  11. 11 Профил на Marin Aganderov
    Marin Aganderov
    Рейтинг: 1416 Весело

    Нямало прИблеми

    Fortuna favet fortibus
  12. 12 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 684 Весело

    последните мерцедеси нямат краш-тест рейтинг... щот системата им за избягване на катастрофи е толкоз добра, че не могат да ги блъснат за теста....

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  13. 13 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#3] от "traveler1":

    Мерцедес продават по 500 нови автомобила годишно в България, така че едва ли много им дреме за нас.

  14. 14 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 789 Неутрално

    По един лазер от всяка страна да сканира и при поява на препятсвие използвайки доплеров ефект да показва на шофьора дали се приближава или отдалечава препятсвието и да задейства аварийното освеление

  15. 15 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Приблем-примоция-припаганда-придажби!

  16. 16 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 789 Неутрално

    При камионите е по възможно автоматизиране на управлението поради по малката им маневреност и по големи габерити на ремаркето и шофьорите са професионалисти и могат да реагират по бързо като спрат камиона и тръгнат от спряло състояние отново докато автомобилите са малки и маневрени и шофьорите са любители а не професионалисти

  17. 17 Профил на raylight
    raylight
    Рейтинг: 654 Неутрално

    Изкуственият интелект бил много просто нещо Още утре ще се случи чудото, вярвайте

    Истината е висша ценност
  18. 18 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Отначало, и за автомобила не е имало свестни пътища и са му се пречкали каруците и талигите, обаче днес си имаме магистрали, а каруците са забранени в градовете... та и с автономните возила ще е същото, въпрос на време. А за несъвършенствата, наистина е въпрос на свикване, а технически може и да опънат по една жица в асфалта на всяка пътна лента и проблема с маркировката да отпадне. А и логистичния бранш се нуждае от по-гъвкави доставки, та с удоволствие ще си спестят живите шофьори заради задължителните почивки, глобите за нарушения и подобни разходи заради човешките особености. За справка, и влаковете в началото са били много ограничен транспорт, скъп и трудоемък, вагоните са имали хора спирачи и т.н., но днес схемата е коренно различна, та и при автотранспорта ще е подобно. Щом има файда, финансова, при намаляването на риска и увеличаване на удобството, със сигурност бранша ще се възползва. Ей преди ден имаше статия, как френските социалисти искат да въвеждат задължително минимално заплащане на час, за всеки тираджия по френските пътища, та който има тирове без шофьори, ще може да цака конкуренцията още в основата на бизнеса.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  19. 19 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    гусинът явно си мисли, че лобито му е достатъчно голямо, за да може да реши правните проблеми, само че споре мен не е познал. в германия, дето зелените се размножатват като зайци, и в америка, дето се съдят под път и над път, докато се договорят точно по кой стандарт ще се тества всичко и кой носи отговорността за какво...ще мине маса време.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  20. 20 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 853 Весело

    [quote#19:"beatles"]гусинът явно си мисли, че лобито му е достатъчно голямо, за да може да реши правните проблеми, само че споре мен не е познал[/quote]
    Е тук е българският сегмент в световния автомобилен пазар. За тези високотехнологични автомобили, ние ще предложим... "шофьори-бушони". Едно бързо закупуване на шофьорска книжка, и всеки безимотник е готов да сяда зад волана на тези автомобили и да поеме отговорност за евентуалните щети. Така де, водещия опит го имаме от ддсарите и колибарите с по няколко фалирали фирми, имаме схемите с купуването на ш.книжки, имаме достатъчно безимотни кандидати за лесни пари, колко му е да "глобим продукта" и да отговорим на световното търсене... Евентуално да предвидят отделно купе за шофьора... да не спи в багажника за икономия...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #