За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 564 ВеселоДокторе, а кой ще сменя гума !!!
gost22
Рейтинг: 853 ВеселоС две думи: "Ще отнеме известно време на хората, да свикнат с идеята "автономен автомобил"..."
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...traveler1
Рейтинг: 954 НеутралноАвтономния автомобил изисква перфектна инфраструктура без дупки, неравности, с шахти по улиците, с нормални бордюри(а не разкривени от прорасли корени на дървета), с хоризонтална и вертикална маркировка, работещи светофари, и пр. неща, които ние тук в България едва ли ще имаме някога.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО16bit
Рейтинг: 789 ВеселоМоже ли да патентовам фразата "Автономобил"?
Georgi Yordanov
Рейтинг: 902 Неутрално.... КОФТИ тръпка!!!
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!Малко, като виртуална реалност, ама .... може и да е с катастрофични последствия ...
Лично на мен ще ми е трудно да свикна! .... поне за сега си мисля така.
Веселин Василев
Рейтинг: 8 НеутралноД-р Михаел Хафнер от "Мерцедес": Няма неразрешими "ПРИБЛЕМИ" пред появата на автономни автомобили
keipax
Рейтинг: 789 Неутрално...макло приблемна статия...
dearblue
Рейтинг: 789 НеутралноКак шофьора ще се адаптира към пътната обстановка след като автоматиката му подаде сигнали да поеме управлението
бабачко
Рейтинг: 120 Любопитно"нас не само е възможно движение напред и назад, но и паралелно и успоредно паркиране"
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############Г-н Пауновски, уж сте журналист от света на автомобилите, но каква е разликата между "паралелно и успоредно" паркиране?
бабачко
Рейтинг: 120 Неутрално[quote#3:"traveler1"]Автономния автомобил изисква перфектна инфраструктура без дупки, неравности, с шахти по улиците, с нормални бордюри(а не разкривени от прорасли корени на дървета), с хоризонтална и вертикална маркировка, работещи светофари, и пр. неща, които ние тук в България едва ли ще имаме някога.[/quote]
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############Споко, в САЩ тестващите автономни коли също се оплакват от този проблем, така че днешните способи на указване и полагане на маркировка са напълно несъвместими с автономите автомобили. За тях най-вероятно ще въведат нещо, което е далеч по издръжливо и надеждно, нещо като радио маяците по летищата, с които приземяват самолетите.
Marin Aganderov
Рейтинг: 1416 ВеселоНямало прИблеми
Fortuna favet fortibustucker case
Рейтинг: 684 Веселопоследните мерцедеси нямат краш-тест рейтинг... щот системата им за избягване на катастрофи е толкоз добра, че не могат да ги блъснат за теста....
Now what's a few miles between the beauty and the beast...redsky
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#3] от "traveler1":
Мерцедес продават по 500 нови автомобила годишно в България, така че едва ли много им дреме за нас.
dearblue
Рейтинг: 789 НеутралноПо един лазер от всяка страна да сканира и при поява на препятсвие използвайки доплеров ефект да показва на шофьора дали се приближава или отдалечава препятсвието и да задейства аварийното освеление
sin mi
Рейтинг: 759 НеутралноПриблем-примоция-припаганда-придажби!
dearblue
Рейтинг: 789 НеутралноПри камионите е по възможно автоматизиране на управлението поради по малката им маневреност и по големи габерити на ремаркето и шофьорите са професионалисти и могат да реагират по бързо като спрат камиона и тръгнат от спряло състояние отново докато автомобилите са малки и маневрени и шофьорите са любители а не професионалисти
raylight
Рейтинг: 654 НеутралноИзкуственият интелект бил много просто нещо
Още утре ще се случи чудото, вярвайте
Истината е висша ценностgost22
Рейтинг: 853 НеутралноОтначало, и за автомобила не е имало свестни пътища и са му се пречкали каруците и талигите, обаче днес си имаме магистрали, а каруците са забранени в градовете... та и с автономните возила ще е същото, въпрос на време. А за несъвършенствата, наистина е въпрос на свикване, а технически може и да опънат по една жица в асфалта на всяка пътна лента и проблема с маркировката да отпадне. А и логистичния бранш се нуждае от по-гъвкави доставки, та с удоволствие ще си спестят живите шофьори заради задължителните почивки, глобите за нарушения и подобни разходи заради човешките особености. За справка, и влаковете в началото са били много ограничен транспорт, скъп и трудоемък, вагоните са имали хора спирачи и т.н., но днес схемата е коренно различна, та и при автотранспорта ще е подобно. Щом има файда, финансова, при намаляването на риска и увеличаване на удобството, със сигурност бранша ще се възползва. Ей преди ден имаше статия, как френските социалисти искат да въвеждат задължително минимално заплащане на час, за всеки тираджия по френските пътища, та който има тирове без шофьори, ще може да цака конкуренцията още в основата на бизнеса.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...beatles
Рейтинг: 1071 Неутралногусинът явно си мисли, че лобито му е достатъчно голямо, за да може да реши правните проблеми, само че споре мен не е познал. в германия, дето зелените се размножатват като зайци, и в америка, дето се съдят под път и над път, докато се договорят точно по кой стандарт ще се тества всичко и кой носи отговорността за какво...ще мине маса време.
Всички животни са равни, но някои са по-равни от другиgost22
Рейтинг: 853 Весело[quote#19:"beatles"]гусинът явно си мисли, че лобито му е достатъчно голямо, за да може да реши правните проблеми, само че споре мен не е познал[/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Е тук е българският сегмент в световния автомобилен пазар. За тези високотехнологични автомобили, ние ще предложим... "шофьори-бушони". Едно бързо закупуване на шофьорска книжка, и всеки безимотник е готов да сяда зад волана на тези автомобили и да поеме отговорност за евентуалните щети. Така де, водещия опит го имаме от ддсарите и колибарите с по няколко фалирали фирми, имаме схемите с купуването на ш.книжки, имаме достатъчно безимотни кандидати за лесни пари, колко му е да "глобим продукта" и да отговорим на световното търсене... Евентуално да предвидят отделно купе за шофьора... да не спи в багажника за икономия...