Билборд "Дишай, София!" трябваше да е най-въздействащият за изборите. Но не е

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 60 Гневно

    ''направим градския транспорт по-бърз от индивидуалния, хората ще слязат от автомобилите, казва д-р Александър Симидчиев''

    Това се превежда като още стотици забрани, ''винетки за града, за квартала, за центъра'', още легнали ''полицаи'' по половин метър с остри ръбове (разбрах че цената е ок 100 000 лв. за един по фактура, а е кубик бетон), допълнителни хиляди камери, намаляване на скоростта на 30, скоро и на 20кмч., отнемане на цели платна за велосипедисти, създаване на ленти за коли с 2 и повече човека (това, в добавка към автобусните ленти) - само така общ. транспорт ще стане ''по-бърз''.

    Комунисти, сър... ''Равенство'' за 'сички чрез... едакво обедняване

  2. 2 Профил на лизард
    лизард
    Рейтинг: 891 Неутрално

    До коментар [#1] от "imaligoogle_hr":
    Не, нормални мерки, които спасяват животи.
    600 души на година умират в София от мръсен въздух. 1/4 от инфарктите и инсултите са заради мръсен въздух.
    Що се отнася до трафика - в София годишно умират 57 пешеходци. Това са над 50% от жертвите на катастрофи. Няма друга столица в Европа с толкова висок процент. Има само едно решение - по-ниски скорости, по-тесни улици и да повече велоалеи. Има изследване на университета в Колорадо, което 13 години следи какво се случва с велоинфраструктурата. Увеличение от 1 на 6% от общата мрежа в Портланд води до 75% по-малко жертви.

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  4. 4 Профил на koliok5
    koliok5
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Решението е само едно - всички дизели да минават преглед за изгорели газове пред държавата (държавна агенция, както ще да се организира), а не пред пикливи квартални сервизчета, които правят "ГТП" вадейки маркучите и пускайки на запис данните от някакъв друг автомобил.. Или на изключен двигател или както там е врътката!

    Просто да няма дизел, който да може да мине през този преглед без изряден ДПФ, катализатор или каквито са там чарковете за почистване!

    ПС: и аз карам дизел, но миналата година дадох над 400 лв. за нов ДПФ! Моята кола не смърди и не пуши! Въпреки, че масово по сервизите ме убеждаваха как ще сложат права тръба на мястото на ДПФ-а, ще пипнат компютъра и въобще: "майната им на тия еко простотии" (цитат)

  5. 5 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 522 Неутрално

    Ох, да кажем, че е добре написано. Но по дяволите откога думичката колаборация, която първо дойде от разни полуграмотни изпълнители и журналя не научили собствения си език се пренесе в речта на уж интелигентни люде.
    Имаме си наша дума-сътрудничество.

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  7. 7 Профил на Митко Палаузофф
    Митко Палаузофф
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да направим скапания градски транспорт по-бърз от колите като ... накараме насила колите да карат бавно. Гениално!

    В Гейропа съм! В Гейропа съм!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #