За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Владо Николов
Рейтинг: 1150 ЛюбопитноСетила се мараа, да се побара. Къде спахте толкова време? Кой главен архитект разрешени презастрояването? Кои шашкъни правиха такъв план?
scott
Рейтинг: 723 НеутралноЕ ЛИ ВЪЗМОЖНО да пуснете още 1 милка коли по улиците, да нацвъкате още лок до блок и да нема задръдстване?
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2002 НеутралноЗадръстванията в София отдавна са постоянни и то по широки булеварди - "Александър Малинов", "Г.М.Димитров", "Симеоновско шосе", "Черни връх".
Libertarianism is just anarchy for rich people______________
Всъщност се оказа,че след чистката в КАТ и подмяната с парашутисти, докара движението до пълен хаос. За няколко ескорта в час пик задръстванията стават потресаващи особено по бул.България!
Столична община може дамо да помогне ако изтегли децата в селата(квартали)край София за да може майките блондинки да си правят нещо друго а не да генерират затруднения в трафика докато цъкат телефоните и се гримират!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2002 Неутрално+
Само гледайте какво ще е около моловете от черен петък до Коледа!
Libertarianism is just anarchy for rich people
Kalin Dimitrov
Рейтинг: 221 НеутралноАми изгответе предложения за промяна в ОУП и се опитайте да съберете мнозинство в СОС. Може спокойно да се изтъргува за подкрепа на бюджета за следващата година. Стига анализ на анализа и обяснение на процесите как работят и ОЛЕЛЕ, ГЕРБ какви са ги сътворили.
foxa555
Рейтинг: 57 НеутралноППДБ, Доган или БСП - основната пропаганда на Дневник. Евалла.
БМЗ
Рейтинг: 813 НеутралноЗакривай!
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)bsa22555059
Рейтинг: 12 Неутралное ли!!! какъвто ни е майчиният език,такива са ни и управниците. е ли!!! шашна ме с интелект:е ли !!! уаааааааааааау, ти да видиш мозък
qqv391093118
Рейтинг: 774 НеутралноГЕРБ съсипа София, това е истината. И продължава безочливо да нахалства.
ial
Рейтинг: 117 НеутралноРешението не е строеж на нови булеварди, а спиране на уплътняването и застрояването.
fpyyh
Рейтинг: 114 Неутрално18 години праха пари през строителството, сега като нямат полицейските ескорти, за да избягват задръстванията, се усетиха, че в този град не се живее. Цариградско, Черни. връх и България вече са в постоянно задръстване, но Здравков разрешаваше небостръргач след небостъргач да се строи в краищата им, за да минава трафикът по цялата дължина и резултатът е видим.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеConsumer
Рейтинг: 1340 ЛюбопитноОсвен, че е презастроена и без визия за бъдещето, София е пълна с морги, в.т.ч изоставени по улици и междублокови пространства.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantСоколов
Рейтинг: 734 ВеселоПоложението в София е game over. Нови булеварди няма как да се построят, защото всичко се застрои до дупка. Каквито и промени да се приемат няма решаване освен ако не започнат да копаят под земята...
Мислете преди да купувате. Новото ви жилище идва с час задръствания в посока.
scott
Рейтинг: 723 НеутралноДо коментар [#8] от "bsa22555059":
тука е интерент. има си модератор за ме триуе,дотогана ше си пишем квото си искам и както си искам. вий си грамотирайте, но не изисквайте това от други, че е смешно.
pariah
Рейтинг: 689 НеутралноБутайте метрото, че приключихме с тоя град иначе...
- A witty saying proves nothing. Voltairesnower
Рейтинг: 468 НеутралноСтроителството е на първо място източник на добри рушвети за главни архитекти, кметове и хранилка за партиите. На второ място, строителството е средство за узаконяване на незаконно придобити средства, отново от рушвети, сив сектор и т.н. Строителството работи в полза на една крадлива шайка, благодарение на които съсипаха града от бетониране. Не им дреме за улици, отстояния, въздух. ПеПе-тата се перчеха преди изборите и като дойдоха с нищо не показаха, че ще променят тази ситуация. До скоро крадливит гербаджийски главен архитект печаташе разрешения на кило.
Няма оправия!
cqq351247470
Рейтинг: 28 НеутралноКой ми ср. в гащите... Проблемите на София са систематично "изграждани" в продължение на десетилетия и вече не подлежат на саниране, презастроеното не може да се събори. Основни "виновници" са ОУП и ЗУТ, прокарани от откровени мафиоти и обслужващия ги персонал. Най-голямата злина в София - зоната СМФ - мана небесна за строителната вакханалия. Щял да се бори общинският съветник срещу задръстванията - а като ги създавахте, защо не се борихте? Борите се само за рушвети и комисионни
Peter_Griffin
Рейтинг: 1287 Неутралнорешението е много просто - 1000лв данък минимум, еко такса за нафтовите кочини още 1000 на година и всичко се оправя
kapitan_laino
Рейтинг: 346 НеутралноТози ОУП се прие през 2009г, тъкмо като Данчето встъпи като кмет. 15г гербавите си бъркаха в носа, при положение, че в определени периоди имаха пълен контрол както над община така и над държава. Сега трябвало да се промени - ми след дъжд качулка, кво ще променяш, сгради ли ще буташ? И така да е, имате мнозинство в ОС с БСП и Израждане, действайте. Дори опозицията ППДБСС за това конкретно ще ви подкрепи.
Тангра
Рейтинг: 987 НеутралноДялкайте още булевардите на бус ленти, вело ленти, тротинетка ленти, леви завои, излишни светофари и после се чудете що имало задръствания.
Колкото си по-толерантен към абсолютно всички миноритита, толкова повече ще страда масата.
Но либерастите и умнокрасивите нека си дерзаят и фантазират.
Забавен кадър
Рейтинг: 23 НеутралноЕй я и тая шматка. БСП освободена от игото на Нинова веднага се събра с крадливата паплач от ГЕРП, гласуват каквото нареди Тиквата, бламират кмета и врещи: тези новите не стават. И 9% са ви много.
Тангра
Рейтинг: 987 НеутралноНа маргиналите либерасти ви дай да кодошите нормалния човек и данъкоплатец.
Consumer
Рейтинг: 1340 ЛюбопитноДо коментар [#22] от "Тангра":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantПо какъв начин да се ограничат старите кочини, особено нафтовите печки?
Тангра
Рейтинг: 987 НеутралноДа се проверяват за филтри, ама сериозно.
Полицай като види черен облак на пътя, да предприеме мерки.
kapitan_laino
Рейтинг: 346 ЛюбопитноИ до кого опираме тогава?
До "маргиналите либерасти" или до Шиши-Бацевото МВР?
qqv391093118
Рейтинг: 774 НеутралноКой властваше толкова време, къде спа ти?
danvan
Рейтинг: 7136 НеутралноИзгонете мафията ГЕРБ БСП от СОС, за да имате нормално управление на СОфия.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatТия мутри саботират всяка добра инициатива.
Тангра
Рейтинг: 987 НеутралноАйде, пак Боеку ви е виновен за мъгливите дизели.
А Бойко Рашков какво направи!?
Нищо!?
Да, нищо!!!
Обяснявам ви, че като има проблем, се бори СЪЩИНАТА. Това е десният начин.
Не да налагаш с тояги и самари гърба на работещия.
kapitan_laino
Рейтинг: 346 НеутралноКметовете и архитектите не са в основата на проблема. Проблемът е на първо място ОУП. На второ място са няколкото администрации, които издават разрешителни и становища и другите бумаги, които се изискват по закон. Там вече хвърчат рушветите - някой да ти издаде становище, че да пльоснеш небостъргач на вече претрупан булевард нямало да има сериозен ефект върху трафика. Вържеш ли си гащите с необходимата документация и Господ не може да ти спре строежа. Справка "Златен век". Е, ако имахме функционираща прокуратура и икономическа полиция може би някой щеше да се сети да разследва как аджеба някой си издава такива безумни разрешителни, но това е по-скоро последната брънка.
Роси
Рейтинг: 5587 НеутралноЗначи не ГЕРБ, които управляваха столицата близо 20 години, а тези, дето са от няма една година са виновни за всички неволи на София. Бива цинизъм, ама това вече е прекалено!
ekp351157130
Рейтинг: 1682 НеутралноНаселението на града не расте, расте броят на автомобилите. Дори и да има нови сгради, повечето са доста празни. Те не герират трафик. Проблемът е в многото автомобили в тази посока трябва да се гледа. Данък 800-1000лв, ГО 1000лв и така, с което да се разкарат по-старите автомобили. Това ще охлади и пазара на гаражи. При разход на автомобил от 2000лв/година, много ще се качат в градския, а има ли там пари ще се разширят линиите. Докато собствеността на автомобил има социална функция няма да се отървем от задръстванията.
ekp351157130
Рейтинг: 1682 Неутрално@Consumer
"По какъв начин да се ограничат старите кочини, особено нафтовите печки?"
В момента данъкът е реверсивен. Колкото по-стара кола караш, толкова по-малко данък плащаш. Като се обърне и за всяка следваща година скача данъка много бързо ще се получи. Отделно за дизелите трябва да се въведе утежняващ коефициент по две. Има много повече дизели без дпф-и отколкото бензинови коли без катализатори. От дизелите смърди здраво на кисело. Който кара много, значи 30-40 хиляди на година ще избие данъка на дизела от горивото. Дизел за града не става
*****
НеутралноДо коментар [#25] от "kapitan_laino":
Защо на тоя трол като ли натисна минус,излиза плюс??
Камен
Рейтинг: 879 НеутралноЕми то в цял свят е така, на принципа "не можеш взе на босия цървулите".
Взема се от тези, които имат, тоест по-богатите. А бедните плащат по-малък данък.
Целта на данък МПС е фискална - да пълни бюджета. Взема се от когото колкото може.
Ако си поставят еко-цели, има други начини - например еко-такса, затягане на ГТП, забрана на вноса над Х години, и т.н.