Войслав Тодоров, общински съветник: Срещу задръстванията трябва и промяна в Общия устройствен план

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Владо Николов
    Владо Николов
    Рейтинг: 1150 Любопитно

    Сетила се мараа, да се побара. Къде спахте толкова време? Кой главен архитект разрешени презастрояването? Кои шашкъни правиха такъв план?

  2. 2 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Е ЛИ ВЪЗМОЖНО да пуснете още 1 милка коли по улиците, да нацвъкате още лок до блок и да нема задръдстване?

  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Задръстванията в София отдавна са постоянни и то по широки булеварди - "Александър Малинов", "Г.М.Димитров", "Симеоновско шосе", "Черни връх".
    ______________
    Всъщност се оказа,че след чистката в КАТ и подмяната с парашутисти, докара движението до пълен хаос. За няколко ескорта в час пик задръстванията стават потресаващи особено по бул.България!
    Столична община може дамо да помогне ако изтегли децата в селата(квартали)край София за да може майките блондинки да си правят нещо друго а не да генерират затруднения в трафика докато цъкат телефоните и се гримират!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Е ЛИ ВЪЗМОЖНО да пуснете още 1 милка коли по улиците, да нацвъкате още лок до блок и да нема задръдстване?
    —цитат от коментар 2 на scott

    +
    Само гледайте какво ще е около моловете от черен петък до Коледа!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  5. 5 Профил на Kalin Dimitrov СУПЕР
    Kalin Dimitrov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Ами изгответе предложения за промяна в ОУП и се опитайте да съберете мнозинство в СОС. Може спокойно да се изтъргува за подкрепа на бюджета за следващата година. Стига анализ на анализа и обяснение на процесите как работят и ОЛЕЛЕ, ГЕРБ какви са ги сътворили.

  6. 6 Профил на foxa555
    foxa555
    Рейтинг: 57 Неутрално

    ППДБ, Доган или БСП - основната пропаганда на Дневник. Евалла.

  7. 7 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 813 Неутрално

    Закривай!

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  8. 8 Профил на bsa22555059
    bsa22555059
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Е ЛИ ВЪЗМОЖНО да пуснете още 1 милка коли по улиците, да нацвъкате още лок до блок и да нема задръдстване?
    —цитат от коментар 2 на scott


    е ли!!! какъвто ни е майчиният език,такива са ни и управниците. е ли!!! шашна ме с интелект:е ли !!! уаааааааааааау, ти да видиш мозък

  9. 9 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 774 Неутрално

    ГЕРБ съсипа София, това е истината. И продължава безочливо да нахалства.

  10. 10 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 117 Неутрално

    Решението не е строеж на нови булеварди, а спиране на уплътняването и застрояването.

  11. 11 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 114 Неутрално

    18 години праха пари през строителството, сега като нямат полицейските ескорти, за да избягват задръстванията, се усетиха, че в този град не се живее. Цариградско, Черни. връх и България вече са в постоянно задръстване, но Здравков разрешаваше небостръргач след небостъргач да се строи в краищата им, за да минава трафикът по цялата дължина и резултатът е видим.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  12. 12 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1340 Любопитно

    Освен, че е презастроена и без визия за бъдещето, София е пълна с морги, в.т.ч изоставени по улици и междублокови пространства.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  13. 13 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 734 Весело

    Положението в София е game over. Нови булеварди няма как да се построят, защото всичко се застрои до дупка. Каквито и промени да се приемат няма решаване освен ако не започнат да копаят под земята...

    Мислете преди да купувате. Новото ви жилище идва с час задръствания в посока.

  14. 14 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#8] от "bsa22555059":

    тука е интерент. има си модератор за ме триуе,дотогана ше си пишем квото си искам и както си искам. вий си грамотирайте, но не изисквайте това от други, че е смешно.

  15. 15 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Бутайте метрото, че приключихме с тоя град иначе...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  16. 16 Профил на snower
    snower
    Рейтинг: 468 Неутрално

    Строителството е на първо място източник на добри рушвети за главни архитекти, кметове и хранилка за партиите. На второ място, строителството е средство за узаконяване на незаконно придобити средства, отново от рушвети, сив сектор и т.н. Строителството работи в полза на една крадлива шайка, благодарение на които съсипаха града от бетониране. Не им дреме за улици, отстояния, въздух. ПеПе-тата се перчеха преди изборите и като дойдоха с нищо не показаха, че ще променят тази ситуация. До скоро крадливит гербаджийски главен архитект печаташе разрешения на кило.
    Няма оправия!

  17. 17 Профил на cqq351247470 СУПЕР
    cqq351247470
    Рейтинг: 28 Неутрално

    Кой ми ср. в гащите... Проблемите на София са систематично "изграждани" в продължение на десетилетия и вече не подлежат на саниране, презастроеното не може да се събори. Основни "виновници" са ОУП и ЗУТ, прокарани от откровени мафиоти и обслужващия ги персонал. Най-голямата злина в София - зоната СМФ - мана небесна за строителната вакханалия. Щял да се бори общинският съветник срещу задръстванията - а като ги създавахте, защо не се борихте? Борите се само за рушвети и комисионни

  18. 18 Профил на Peter_Griffin
    Peter_Griffin
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    решението е много просто - 1000лв данък минимум, еко такса за нафтовите кочини още 1000 на година и всичко се оправя

  19. 19 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Този ОУП се прие през 2009г, тъкмо като Данчето встъпи като кмет. 15г гербавите си бъркаха в носа, при положение, че в определени периоди имаха пълен контрол както над община така и над държава. Сега трябвало да се промени - ми след дъжд качулка, кво ще променяш, сгради ли ще буташ? И така да е, имате мнозинство в ОС с БСП и Израждане, действайте. Дори опозицията ППДБСС за това конкретно ще ви подкрепи.

  20. 20 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 987 Неутрално

    Дялкайте още булевардите на бус ленти, вело ленти, тротинетка ленти, леви завои, излишни светофари и после се чудете що имало задръствания.

    Колкото си по-толерантен към абсолютно всички миноритита, толкова повече ще страда масата.
    Но либерастите и умнокрасивите нека си дерзаят и фантазират.

  21. 21 Профил на Забавен кадър
    Забавен кадър
    Рейтинг: 23 Неутрално

    Ей я и тая шматка. БСП освободена от игото на Нинова веднага се събра с крадливата паплач от ГЕРП, гласуват каквото нареди Тиквата, бламират кмета и врещи: тези новите не стават. И 9% са ви много.

  22. 22 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 987 Неутрално

    решението е много просто - 1000лв данък минимум, еко такса за нафтовите кочини още 1000 на година и всичко се оправя
    —цитат от коментар 18 на Peter_Griffin


    На маргиналите либерасти ви дай да кодошите нормалния човек и данъкоплатец.

  23. 23 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1340 Любопитно

    До коментар [#22] от "Тангра":

    По какъв начин да се ограничат старите кочини, особено нафтовите печки?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  24. 24 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 987 Неутрално

    Да се проверяват за филтри, ама сериозно.

    Полицай като види черен облак на пътя, да предприеме мерки.

  25. 25 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 346 Любопитно

    Да се проверяват за филтри, ама сериозно.Полицай като види черен облак на пътя, да предприеме мерки.
    —цитат от коментар 24 на Тангра


    И до кого опираме тогава?

    До "маргиналите либерасти" или до Шиши-Бацевото МВР?

  26. 26 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Сетила се мараа, да се побара. Къде спахте толкова време? Кой главен архитект разрешени презастрояването? Кои шашкъни правиха такъв план?
    —цитат от коментар 1 на Владо Николов


    Кой властваше толкова време, къде спа ти?

  27. 27 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7136 Неутрално

    Изгонете мафията ГЕРБ БСП от СОС, за да имате нормално управление на СОфия.

    Тия мутри саботират всяка добра инициатива.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  28. 28 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 987 Неутрално

    Айде, пак Боеку ви е виновен за мъгливите дизели.

    А Бойко Рашков какво направи!?
    Нищо!?
    Да, нищо!!!

    Обяснявам ви, че като има проблем, се бори СЪЩИНАТА. Това е десният начин.
    Не да налагаш с тояги и самари гърба на работещия.

  29. 29 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Строителството е на първо място източник на добри рушвети за главни архитекти, кметове и хранилка за партиите. На второ място, строителството е средство за узаконяване на незаконно придобити средства, отново от рушвети, сив сектор и т.н. Строителството работи в полза на една крадлива шайка, благодарение на които съсипаха града от бетониране. Не им дреме за улици, отстояния, въздух. ПеПе-тата се перчеха преди изборите и като дойдоха с нищо не показаха, че ще променят тази ситуация. До скоро крадливит гербаджийски главен архитект печаташе разрешения на кило. Няма оправия!
    —цитат от коментар 16 на snower


    Кметовете и архитектите не са в основата на проблема. Проблемът е на първо място ОУП. На второ място са няколкото администрации, които издават разрешителни и становища и другите бумаги, които се изискват по закон. Там вече хвърчат рушветите - някой да ти издаде становище, че да пльоснеш небостъргач на вече претрупан булевард нямало да има сериозен ефект върху трафика. Вържеш ли си гащите с необходимата документация и Господ не може да ти спре строежа. Справка "Златен век". Е, ако имахме функционираща прокуратура и икономическа полиция може би някой щеше да се сети да разследва как аджеба някой си издава такива безумни разрешителни, но това е по-скоро последната брънка.

  30. 30 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Значи не ГЕРБ, които управляваха столицата близо 20 години, а тези, дето са от няма една година са виновни за всички неволи на София. Бива цинизъм, ама това вече е прекалено!

  31. 31 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1682 Неутрално

    Населението на града не расте, расте броят на автомобилите. Дори и да има нови сгради, повечето са доста празни. Те не герират трафик. Проблемът е в многото автомобили в тази посока трябва да се гледа. Данък 800-1000лв, ГО 1000лв и така, с което да се разкарат по-старите автомобили. Това ще охлади и пазара на гаражи. При разход на автомобил от 2000лв/година, много ще се качат в градския, а има ли там пари ще се разширят линиите. Докато собствеността на автомобил има социална функция няма да се отървем от задръстванията.

  32. 32 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1682 Неутрално

    @Consumer
    "По какъв начин да се ограничат старите кочини, особено нафтовите печки?"
    В момента данъкът е реверсивен. Колкото по-стара кола караш, толкова по-малко данък плащаш. Като се обърне и за всяка следваща година скача данъка много бързо ще се получи. Отделно за дизелите трябва да се въведе утежняващ коефициент по две. Има много повече дизели без дпф-и отколкото бензинови коли без катализатори. От дизелите смърди здраво на кисело. Който кара много, значи 30-40 хиляди на година ще избие данъка на дизела от горивото. Дизел за града не става

  33. 33 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#25] от "kapitan_laino":

    Защо на тоя трол като ли натисна минус,излиза плюс??

  34. 34 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 879 Неутрално

    В момента данъкът е реверсивен. Колкото по-стара кола караш, толкова по-малко данък плащаш. Като се обърне и за всяка следваща година скача данъка много бързо ще се получи.
    —цитат от коментар 32 на ekp351157130

    Еми то в цял свят е така, на принципа "не можеш взе на босия цървулите".
    Взема се от тези, които имат, тоест по-богатите. А бедните плащат по-малък данък.
    Целта на данък МПС е фискална - да пълни бюджета. Взема се от когото колкото може.
    Ако си поставят еко-цели, има други начини - например еко-такса, затягане на ГТП, забрана на вноса над Х години, и т.н.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #