Алиция Вуйчик-Голембьовска, "Райънеър": От правителството зависи да удвоим трафика до България

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (40)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на nagygond
    nagygond
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    И аз искам намаляване на моите данъци и такси,

  2. 2 Профил на jossarian
    jossarian
    Рейтинг: 971 Весело

    И аз искам намаляване на моите данъци и такси,
    —цитат от коментар 1 на nagygond


    зависи кои:) ако си сметнеш ДОД, ДДС и осигуровки ...около 40% излиза всичко
    обаче данък сгради и такса смет са смешно ниски

    В случая райън са прави обаче.

  3. 3 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    Поредната статия за летищните такси на райън, които само за тях са пречка.
    Трябва някой да им обработва 'увеличения' трафик за без пари.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  4. 4 Профил на famousandco
    famousandco
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Поредната статия за летищните такси на райън, които само за тях са пречка.Трябва някой да им обработва 'увеличения' трафик за без пари.
    —цитат от коментар 3 на apple.ka


    Очевидно са пречка за всички. Но ни се обясняват всякакви други причини защо няма полети и особено редовни линии от и до нашите летища.

  5. 5 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    "Райънеър": От правителството зависи да удвоим трафика до България, "Райънеър": От правителството зависи да удвоим трафика до България.

    И защо от правителството? Да не би "Райънеър" да искат част от летищните такси за наземно обслужване в България да се поемат от правителството (бюджета)?

  6. 6 Профил на jossarian
    jossarian
    Рейтинг: 971 Весело

    pontius_glarus, според мен е друга бирата:) ползват по-малко, но плащат същото, като бритиш или луфтханза:)
    знаеш кви са заплатите на луфтханза, нали имат сервизно в София:) преди 2-3 години за инжинер беше 2000 лв!
    сравни и цените на летището в София с европейските:)

  7. 7 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    Г-жо Димитрова, Терминал 2 на летище София (някои го наричат "В.Л."), няма нищо общо с летищата за нискотарифни полети в Западна Европа. Там услугите са сведени да някакъв абсолютен минимум, дори пътниците се придвижват пеша до самолетите. А дамата от статията иска безплатно обслужване по летищата срещу условието Райънеър да ни докара много туристи. Сигурно има някаква логика, но и г-жата малко преиграва (ако мине?)

  8. 8 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2866 Неутрално

    Кой нормален човек лети с Район еър, Уйзеър и подобни. Ще ни докарат прошляците за туристи да смучат Пиринско. И без това хотелите са ни пълни.

  9. 9 Профил на jossarian
    jossarian
    Рейтинг: 971 Весело

    Кой нормален човек лети с Район еър, Уйзеър и подобни. Ще ни докарат прошляците за туристи да смучат Пиринско. И без това хотелите са ни пълни.
    —цитат от коментар 8 на Да вярваме на истината


    бившият ремиер на Великобритания:) Дейвид Камерън:)
    Хвана си точно райънеър за семейната почивка в Малага:) И то по време на премиерстването си! Питай тиквата кво ползва

  10. 10 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    До коментар [#6] от "tomidigital":

    Едно голямо летище (Терминал 2, летищата на Фрапорт) въпреки че са по-малки от някои известни западноевропейски летища) реално предоставят почти същите услуги. Имам някаква идея за тези услуги (все пак не съм специалист), но със сигурност съм много по-информиран от г-жа Т. Димитрова - нека не гледаме какви са заплатите на персонала в летищата, но не е работа на чуждите партньори да обикалят медиите и да оказват публичен натиск за снижаване на цените. Убеден съм, че и Райънеър имат някакъв интерес да подят пътници до България!

  11. 11 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    По-добре не, де6а и мошениците мизерни

  12. 12 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    До 8 от "Да вярваме на истината":

    Написал си глупости.

  13. 13 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2248 Весело

    Еми пробват се хората, няма лошо. Повечето пристигнали в България ще са голям плюс за туризма ни, който не цъфти последните 2-3 години, ако трябва да сме съвсем честни. А до нас са туристическите тигри Турция и Гърция, така че всяко сравнително предимство ще е добре дошло.

  14. 14 Профил на jossarian
    jossarian
    Рейтинг: 971 Неутрално

    "нека не гледаме какви са заплатите на персонала в летищата, но не е работа на чуждите партньори да обикалят медиите и да оказват публичен натиск за снижаване на цените. "

    заплатите на персонала са много важни, когато говорим за нжинерен състав по подръжка на самолети! познавам авио инж и от него знам кви са били заплатите по това време в луфтханза техникс! ако ти се лети на необслужен самолет - нямам проблем с това! а терминал 2 е една смешка!

  15. 15 Профил на kalimanata
    kalimanata
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#8] от "Да вярваме на истината":

    Като почнете да се пънете кой ги ползва нискотарифните ставате смешни! КажИ са ти с кои летиш, да се почувстваш важен, нищо че самолет си виждал само в небето!

  16. 16 Профил на jossarian
    jossarian
    Рейтинг: 971 Весело

    До коментар [#15] от "kalimanata":

    лично аз последните години съм ползвал няколко компании, включително и уз, райън, бритиш, луфтхаза, аустриан и итасеа, за малко да ползвам и лаиън ама ми се размина:)
    а, флайдюбей пропуснах и емирейтс

  17. 17 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    На слабия моряк и водораслите му пречат…
    Плачат на правителството, ама концесията е с частна фирма - да се обясняват с Фрапорт тези клоуни.

    Ако човек иска да се вози като на автобус, да лети по “странни” часове до отдалечени летища практически без багаж - тогава има “далавера”.
    Когато си добави багаж и други “екстри”. - цените стават напълно сравними.
    Не говорим за това че режат разходи основно от персонал и обслужване (вкл. на самолетите), така че човек избира на какви (доволни или не) хора да повери живота си.

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  18. 18 Профил на Локомотив
    Локомотив
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Фрапорт са във Варна и Бургас.
    В София са някакви перачи на пари.
    Държавата е абдикирала, въздушния транспорт изцяло е даден на частници.

  19. 19 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2248 Весело

    До коментар [#18] от "Локомотив":

    Това, че е на частници, не е задължително лошо - я виж как цъфти транспортът в София, за Бдж да не отваряме дума.

  20. 20 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    До коментар [#6] от "tomidigital":

    Плащат каквото ползват дори и по-малко.
    Изнудиха летището полетите да са им на Т2 а да плащат като за Т1
    Сега на практика просят държавна субсидия. И това си е редовна практика при тях, много от линиите са им субсидирани в една или друга форма и това им позволява да летят на ниски цени и въпреки това да печелят

  21. 21 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3390 Неутрално

    Разбира се, че зависи от правителството. Няма да зависи от кмета, я!

    I 💜 Leka Borislavovna
  22. 22 Профил на syx1224780362551651980
    syx1224780362551651980
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Точно преди малко прочетох, че си искали обратно парите от стюардите за заплати, които са близко до минималните, и че персоналът им отговаря на въпроси на медии анонимно, защото се опасява от репресии.

    Защо да ви намаляваме летищните такси? Та вие сте безпардонни модерни робовладелци! Искате да печелите, но не искате да давате.

    Какво ви различава от типичната българска мутра, която сега ви извива ръцете? Костюмчето ли? Узаконената аморалност? Международната подкрепа, защото сте ирландци, а не тунизийци, да речем? С какво сте по-различни от британците, че постоянно се обиждате, когато ви идентифицират с тях? Същите арогантни роботи.

  23. 23 Профил на syx1224780362551651980
    syx1224780362551651980
    Рейтинг: 241 Неутрално

    До коментар [#14] от "tomidigital":

    Райънер е са същите. Не инвестират в персонала си, не им плащат достойно и няма как да гарантират, че имат квалифицирани кадри. Модерни робовладелци с претенции.

  24. 24 Профил на ТимурБезКоманда
    ТимурБезКоманда
    Рейтинг: 805 Весело

    До коментар [#23] от "syx1224780362551651980":

    то райън са кат уиз
    имам приятел пилот пък в уиз и знам ко е ситото за пилоти:) опитай се ти да станеш

  25. 25 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 122 Неутрално

    До № 19:
    То като гледаш и частния транспорт в България е цъфнал и вързал.
    В същото време най-добрите летища в света са държавни.

  26. 26 Профил на ТимурБезКоманда
    ТимурБезКоманда
    Рейтинг: 805 Весело

    До № 19:То като гледаш и частния транспорт в България е цъфнал и вързал.В същото време най-добрите летища в света са държавни.
    —цитат от коментар 25 на shipka.1877


    държавни и дадени на концесии
    няколко компании са специализирани в това:)

  27. 27 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2417 Неутрално

    Частният бизнес най-обича да расте благодарение на държавната помощ.

  28. 28 Профил на ТимурБезКоманда
    ТимурБезКоманда
    Рейтинг: 805 Весело

    видяхме държавния бизнес колко издържа за 45 години и то с роби

  29. 29 Профил на rumen_ss
    rumen_ss
    Рейтинг: 496 Неутрално

    БГ булгар от всичко разбира. Ама като видиш, че от летищата във Варна и Бургас за цял ден има толкова полети, колкото за час от средноразредни летища в Европа, става ясно колко всъщност разбира БГ булгар. В София положението не е много по-различно. А дори и една Албания вече докарва повече туристи от БГ.

    Модерацийката е ПКП
  30. 30 Профил на mwd00681360
    mwd00681360
    Рейтинг: 106 Неутрално

    Преди няколко години четох интервю на Главният изпълнителен директор, Майкъл О'Лиъри, който говори за летища в Европа, които плащат на Ryanair ги ползват, допълнително получават процент от автобусните билети, магазините и такситата на летището. Защото без тях летището "затваря".

  31. 31 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4667 Любопитно

    До коментар [#6] от "tomidigital":

    "сравни и цените на летището в София с европейските:)"

    Ами хайде сравни ги! Дай данни какви са летищните такси н Хийтроу, Франкфурт и София! Летищните такси не са проблем за Уизеър, а са проблем за Райънеър!

  32. 32 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 196 Любопитно


    Всеки може да намери какви са летищните такси в София , Варна , Бургас и в Европа .
    В София са на цените на билет за градски транспорт в някоя държава от ЕС.
    Искат да задушат конкуренцията с ниски цени а след това когато няма канкуренция .

  33. 33 Профил на ТимурБезКоманда
    ТимурБезКоманда
    Рейтинг: 805 Весело

    До коментар [#6] от "tomidigital":"сравни и цените на летището в София с европейските:)"Ами хайде сравни ги! Дай данни какви са летищните такси н Хийтроу, Франкфурт и София! Летищните такси не са проблем за Уизеър, а са проблем за Райънеър!
    —цитат от коментар 31 на vassilun


    летищните такси са що годе унифицирани:) отиди си купи кафе на софийското или варненското и у Франкфурт:) Ще се изненадаш:)
    Че то в Дубай ми е по-евтино:) Във Виена също, в Милано също ....
    Дай да не спорим
    Гледам им цените и се изумявам! Влизаш, чекваш се и една бира ти е 8 евро:) Ма что случилас:)

  34. 34 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    До коментар [#30] от "mwd00681360":

    Което означава, въпросните летища са влезли в капана на райън.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  35. 35 Профил на rumen_ss
    rumen_ss
    Рейтинг: 496 Неутрално

    До коментар [#30] от "mwd00681360":Което означава, въпросните летища са влезли в капана на райън.
    —цитат от коментар 34 на apple.ka


    ОТ който 'капан' всъщност всички печелят. И понеже БГ булгар е доста късопаметен, може би трябва да му се припомни, че преди появата на Уиз и Райън тук, най-евтините двупосочни билети към Европа бяха по 500-600 евро...

    Модерацийката е ПКП
  36. 36 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 122 Неутрално

    [quote#26:"ТимурБезКомандаПродаващКодове"][/quote]

    Не, държавни са си.
    Например Чанги в Сингапур.

  37. 37 Профил на rumen_ss
    rumen_ss
    Рейтинг: 496 Неутрално

    [quote#26:"ТимурБезКомандаПродаващКодове"]
    —цитат от коментар 36 на shipka.1877
    Не, държавни са си.Например Чанги в Сингапур.[/quote]

    С държавното летище го играхме в София, единственото общо с това в Сингапур беше думата 'летище'. Иначе след нагласената концесия за наши хора видими резултати почти няма, освен, че им отложиха плащането на концесионните такси де :), пак си е грозно и още по-скъпо.

    Модерацийката е ПКП
  38. 38 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    А ние щеходин в Букурещ и Истамбул да вземаме полети.

  39. 39 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7136 Неутрално

    Няма празни полети софия - дъблин, факт.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  40. 40 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    До коментар [#35] от "rumen_ss":

    Така са се разпечелили, че нови желаещи да се вържат да субсидират райън вече няма.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #