Ромео Попилиев, театровед: Трябва да се подкрепя рискът

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 692 Неутрално

    "... какво ще запомним от българският театър през 2018г."

    Професионалният театър просто бледнее пред аматьорския, представян от наште политици.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  2. 2 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1484 Неутрално

    "Да се подкрепя рискът."

    Рискът трябва да се подкрепя навсякъде, не само в театъра и изкуството. Всъщност именно рискът движи икономиката и прогреса.

    Но рискът с твои пари, а не с държавни - щото като ги загубиш там не боли, данъкоплатците ще пият една студена вода.

  3. 3 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    В последният абзац Ромео греши. Противоположното на индивида е колектива,а не равенството.

  4. 4 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Весело

    До коментар [#2] от "realguru":

    Стига общи приказки. Кажи заслонът на Черни връх държавата ли да го издържа или всеки,който го ползва да си плаща?
    Може да се направи аналогия и с театъра,(изкуството)...

  5. 5 Профил на Паро
    Паро
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Господин професор, с подобни алабализми и без капка конкретност допринасяте единствено за отговора на въпроса - "Защо в България има малко театър и много театроведи?"

  6. 6 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 907 Неутрално

    През последните десет години съм ходил само на две театрални постановки. Нямам намерение да гледам некадърни псевдоавангардни постановки на комплексирани режисьорчета, чието новаторство се изразява в крясъци, вулгарни гротески, събличания и мърляви актьори в развлечени костюми, взети сякаш от вехтошарски магазин. Нито опошлени от същите некадърници класически пиеси, превърнати в пародия. Наскоро моя позната гледала постановка, в която Фауст бил представен като педофил. Така че гледайте си пиеските и не ни занимавайте с псевдотворчеството си.

  7. 7 Профил на 7777 СУПЕР
    7777
    Рейтинг: 2422 Неутрално

    За съжаление интервюто е общи приказки. Кои са комерсиалните спектакли, привлекли твърде много внимание? Какви са примерите за "събран и интензивен театрален изказ" в "Дивата патица" и другите споменати пиеси? Защо, според Р. Попилиев, в българския театър в момента не могат да се откроят тенденции? Интервюто оставя впечатлението, че интервюираният е нямал какво да каже, което го обезсмисля.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  8. 8 Профил на 7777 СУПЕР
    7777
    Рейтинг: 2422 Неутрално

    "Да се подкрепя рискът."Рискът трябва да се подкрепя навсякъде, не само в театъра и изкуството. Всъщност именно рискът движи икономиката и прогреса.Но рискът с твои пари, а не с държавни - щото като ги загубиш там не боли, данъкоплатците ще пият една студена вода.
    —цитат от коментар 2 на realguru


    Дори в САЩ не се прави театър със "свои" пари. Разходите и съответно рискът се поемат от частни донори, но в България тези, които биха могли да спонсорират постановка със свои средства, не се интересуват твърде от театрално изкуство. А и няма адекватни данъчни облекчения за меценатство, та да се заинтересуват.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #