За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноПристанището не е правило постъпки за заем, а БГ-Правителството взе решение да поиска заем от JBIC за строителство на нови конт-терминали във Варна и Бургас.
По-голямата лъжа обаче е, че осн. конт. поток минавал през Констанца и Солун. Осн. конт. поток от/за БГ минава през Порт Варна - 100 хил ТЕУ. През Бургас минават 25 хил на година. През Солун минават около 45 хил. През Констанца, засега не минава нищо! (Освен ако става дума за транзитно пристанище, ама тогаз трябва да прибавим и Джоя Тауро, а скоро и Одеса
*****
НеутралноВарненското лоби успя да пренасочи основния контейнерен поток за България през Варна с административни хватки и като резултат Констанца стана №1 в Черно море с около 1 милиона "ТЕУ". Японците прецениха, че на Варна и трябва само фидерно пристанище с две кейови места, а за Бургас- фидерно и транзитно кейово място с дълбочина 15.5 м. Иначе терминалите ще ги строи държавата със заем от "Джейбик". Стига с дребни дрязги - товарът сам избира пътя и пристанището си.
*****
НеутралноА бе, има световна конспирация срешу Бургас, водена от варненци. Тва е ясно за всеки бургазлия. Прауд то би бургазлия.
ХХХ, я разясни израза си "пренасочи". Кога осн. конт. поток е минавал през Бургас? През 1-ви век преди Христа ли? Че когато Варна имаше 2 контейнерни пристанища Бургас нямаше и едно бе, бедни ми рибарю