Вярвай в чудеса!

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (41)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Докер от Солун
    *****
    Неутрално

    Вие докато се натуткате да си построите българско модерно контейнерно пристанище, ние ще ви оскубем и последния петак, глупаци!

  2. 2 Профил на KIKI
    *****
    Неутрално


    Може да се използва схемата на "Спортен комплекс Варна", който стопанисва стадион "Юрий Гагарин".

    всичко друго е фабрика за мечти

  3. 3 Профил на sssisko70
    *****
    Неутрално

    В близките поне50-60 години това няма да може да стане...а и тези 5 звездни лаѝнери не знам какво ще правят на варненското пристанище...

  4. 4 Профил на до sssisko70
    *****
    Неутрално

    Супер луксозни лайнери редовно си минават през Варна.
    http://www.port-varna.bg/news-article.php?id=103

  5. 5 Профил на ръгай чушки в боба
    *****
    Неутрално

    Защо се опитват по заобиколен начин "ония" другари да си прокарат идеите?! Сила ли не им стига, власта ли не е тяхна?!Смело бе момчета, вече каквото и да направите , всичко ще бъде сервилно отразено в вашите медии.А да сравняват Варна с световни градове е признак на комплексарство и селски произход.

  6. 6 Профил на Тракиец
    *****
    Неутрално

    Дайте да видим колко ще се оправи канализацията и ще се разчистят бараките и бетона по пясъка пък тогава да говорим за идеи, че тези екипи с техните разработки повече се интересуват от това колко ще налапат отколкото кой знае какво да се промени, не се знае дали няма да стане по-лошо като отпушат "тапата" на приморски, дайте да видим и това как ще бъде направено (с мисъл или едното за сметка на друго). Това за Преслав е много логично и аз съм си го мислил - може даже да се направи тунел на като на шипка под преслав от Шишковата към гарата. Изобщо всичко трябва да се мисли комплексно и да се отсяват всякакви идеи, за мястото на близнаците в Ню Йорк примерно хората пращаха писма с предложения и бяха прегледани сигурно милиони писма, с центъра на Варна положението е много по-сложно и сигурно на всеки варненец някога му е хрумвало нещо.

  7. 7 Профил на Ficho
    *****
    Неутрално

    Предлагам в проекта да се включи цялата зона от вълнолома до корабостроителницата и военната база, а не само до митницата. Вкл. и целия мол А.

    Застройката да не е "кампусен" тип (като Линкън сентър в Ню Йорк), а с улици - (1) един широк булевард на мястото на ул. Приморска от гарата до басейна (който да продължава под земята от басейна до ул. Колони), (2) един широк крайбрежен булевард по целия трапец от Морска гара до края на мол А, (3) една междинна широка улица от входа на плаж Вълнолома, южно от жп ареала до северния възел на Аспарухов мост. Да има и напречни улици от Приморска до крайбрежния булевард - поне пет, като продължения на Цар Симеон, Софроний, Преславска, Вардар, Граф Игнатиев, 8 ноември, Черноризец Храбър.

    Движението да влиза от северния възел на моста, от ул. Ал. Дякович (която да се разшири) с тунел под жп ареала до ул. (3). Според мене Преславска е малка за тунел - да остане като сега, с ограничено автомобилно движение от РДВР до пристанището, без паркиране и по-широки тротоари. Цар Симеон, Княз Александър - Граф Игнатиев и Сан Стефано също да се пригодят за пешеходни артерии от центъра.

    В пристанището да няма само атракции и марина, а всичко друго, от което има нужда градът - многоетажни паркинги, училища, университетски сгради, детски градини, спортни зали, апартаменти, офиси, магазини, предприятия за услуги. Това е грамадна площ, много повече от 154 дка, и с нея центърът просто ще се удвои.

    Там може да е мястото на експо центъра, който може да е многофункционален - и за конгреси, концерти и спорт на закрито през зимата.

    За крайбрежния булевард - ние още нямаме такъв в България - ми се иска да е нещо забележително. Част може да е с модерна архитектура, част - например отсечката, успоредна на ул. Приморска - може да е с "постмодерно" старовремско решение - да се направят реплики на характерни стари варненски сгради и/или на самите стари магазии. В тях можа да има долу кръчми и магазини, горе апартаменти.

    За круиз терминала - така ще има място поне за три от най-големите круизни кораби, някои от които (като Норуиджън дрийм) са идвали вече на Морска гара. Варна може да стане и изходен пункт за круизи - фирмите отчаяно търсят нови маршрути. В Маями (град-побратим), седалище на Карнивал и други линии, реедовно има по четири круизера "паркирани" един зад друг на острова.

    Ако трябва да сравняваме проекта с Ню Йорк, дето живея - той ще е нещо смесено от Батъри парк сити, Пиър 17, Челси пиърс, Мийт маркет, Круиз терминал и марината на 79-та ул. Плюс малко стара крайбрежна улица от Кан или Мантон, или пък Остенде или Копенхаген.

  8. 8 Профил на Нищо няма да стане от този проект
    *****
    Неутрално

    А и от контейнерно пристанище няма никакъв смисъл - Бургас ще остане Пристанището на България - за контейнери, генерални, насипни, течни и всякакви товари. Всяка инвестиция във Варна е обречена на неуспех, а ние не желаем парите от нашите данъци да се хабят за вашите глуопави мечти. Време е да пораснете.

  9. 9 Профил на Казак пише писмо на номер 8
    *****
    Неутрално

    Бургаското пристанище и сега има по-голямо газене от варненските, ама контейнерооборота му е 4 пъти по-малък от варненския. Никой не ще да ходи там - нито клиенти, нито глобалните линейни оператори, нито фидерните оператори. Тъй че не се обаждай неподготвен, тъпчо.

  10. 10 Профил на гарабед
    *****
    Неутрално

    От Варна изток нужда няма, празно стои. Контейнерите в езерото могат да идат.
    Градът може да се отвори към морето, макар и тия 150 дка да не са кой знае колко голямо място, че чак такива чудеса да станат там.
    Гатата с подхождащите жп линии ще цепи мястото. Но проход от запад и сега си има. От Аспарухов мост слизат две платна пред КЗ.
    Няма кво да се умува за застряването на южния бряг на езерото с жилищни квартали. Там е нива до въртолетите чак, на 5 мин от центъра.
    В по-дългосрочен план може да се мисли и за острова. Сега некви складове се ширят на него.

  11. 11 Профил на Цветалина
    *****
    Неутрално

    За сравнение - ето как хората мислят и работят в перспектива http://www.oslo.technopole.no/fjordcity/

  12. 12 Профил на За Бургас
    *****
    Неутрално

    Бургас има бъдещето да има за основен клиент (поне според министрите) преуспяващия и много переспективен завод Кремиковци. Когато той умре (давал 60% от оборота на пристанище Бургас) ще останат само петролните танкери...

  13. 13 Профил на ххх
    *****
    Неутрално

    НАМИРИСВА МИ НА ПРОВАЛА С ПРОЕКТА ЗА КРАЙБРЕЖНАТА АЛЕЯ, КОЯТО Е СВЪРТАЛИщЕ НА ЧАЛГАДЖИЙНИЦИ И РАЗВРАТНИЦИ И КЛОАКА, НАЙ-ВЕЧЕ ПРЕЗ ЛЯТОТО. НАПРАВИХА ЕДИН АСФАЛТ ДОЛУ НА МОРЕТО ЗА КОЛИ, А НА ПЕШЕХОДЦИТЕ- МАЙНАТА ИМ. ПРЕВЪРНАХТЕ АЛЕЯТА В ПАРКИНГ. ЯВНО СА СЕ НАГУШИЛИ ОТ НЯКОЯ ФИРМА, КОЯТО КАЗАЛА "АБЕ щО НЕ АСФАЛТИРАМЕ АЛЕЯТА"

  14. 14 Профил на Алекс
    *****
    Неутрално

    Що бе, аз предпочитам курниците и гаражите с изглед към морето, които са там в момента. В нормалните държави около водата са най-скъпите вили и най-красивите места, а във варна- курници и чалгаджийници.

  15. 15 Профил на дрън
    *****
    Неутрално

    Мухльовци, вие една крайбрежна алея не можете да из4истите от лайната и прогнилите колиби, че сте се захванали с такъв проект

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  17. 17 Профил на Ficho
    *****
    Неутрално

    Варна е традиционно голямото пристанище на западния бряг на Черно море - от 3 хил. г. насам. Пристанище за износ на местни стоки, хранило Цариград векове наред. Процъфтявало винаги, когато имало мир и търговия между Балканите и руските степи (още от времето на Варненския некропол около 4500 пр.н.е., когато от Варна изнасяли сол и метали чак до Волга.

    Има най-добрите природни условия на западния бряг - дълбоки езера с меко дъно, стигащи до 22 км в сушата. Само на Варна-запад има простанство за сто корабни места. Сега ще се развива и Белослав - новата фериботна линия до Русия, терминал за втечнен газ. Северния бряг на Варненското езеро може да стане (ако някога има нужда) на кейове от острова до ТЕЦа.

    Има и удобно задземие с жп, летище и автомагистрали, достатъчно място за складове, работна сила, строят се офисни площи, има удобства за западни експатриати.

    Нито Одеса с Иличовск и Южни, нито Констанца с нейното открито на ветровете пристанище могат да ни съперничат при истинска конкуренция, да не говорим за Бургас.

    Очертава се България да стане вратата на Русия към ЕС. Не е невъзможно жп трафика от Русия, Китай и Средна Азия за ЕС (който ще има растящо значение с високите цени на горивата) да тръгне през нас и по Дунава до централна Европа. Мултимодалната връзка Русе-Варна ще е основно звено, както е била някога в турско.

    Че варненското пристанище трябва да е в езерата било ясно на османците още по време на Кримската война (1853-56). Просто е било по-евтино да е в залива и така останало до 1960-те години. Повечето най-големи европейски пристанища също са навътре в сушата - Ротердам, Антверпен, Лондон, Хамбург, Бремен. Варна трябва да освободи морския си бряг за нуждите на растящия град и туризма.

    Бургас е голямо пристанище съвсем отскоро - и то главно поради загубата на излаза ни на Бяло море. В нормални условия Солун е бил пристанището на София, Александруполис - на Пловдив. Така ще стане и в ЕС. Бургас е главно пристанище за внос на руски суровини - за Кремиковци и на нефт. И в бъдеще явно ще се развива главно покрай Лукойл и нефтопровода за Александруполис, особено ако Кремиковци се затвори.

    Бургаското пристанище е ограничено по размери - Бургаския залив в южната си част е с плитко скалисто дъно от вулканити и стръмни брегове, а езерата са неизползваеми за пристанище. Няма място и за големи сухопътни комуникации.

    Бургаския залив не е и курортно място - Нефтохим е построен там, защото Политбюро (има на нета интересен протокол от заседание в 1959 г.) искало да е по-далече от курортите в случай на авария с танкер или нефтопровод и да се събират нефтените отпадни води в "безполезните" Бургаски езера.

    Бургас е възникнал - в края на 19 и 20 в. - като индустриален град и ще си остане такъв - няма да стане Ница колкото и да им се иска на съседите. Лет'с фейс ит.

  18. 18 Профил на Ficho=Федя = доведен син на кмета !!!
    *****
    Весело

    О Л И Г О Ф Р Е Н !!!

  19. 19 Профил на Просто Пич
    *****
    Неутрално

    5 звездни лаѝнери не знам какво ще правят на варненското пристанище...
    ае кви глупости ми приказжат някви гагаузки лайна гледаите си 6ибания град и задрастените хорица ... тва пак че варна се разраствала с по 13 хил. души годишно ...ае вия хора добре ли се развивате ..вместо да говорите тапотии ..посетете сайта на НАЦИОНАЛЕН СТАТИСТИЧЕСКИ ИНСТИТУТ http://www.nsi.bg/ ... това вече са официални данни за саответните градове ...
    : по Общини - население
    Варна 456 915
    Бургас 417 810
    Туристически нощувки
    Бургас 4 935 121
    Варна 3 853 751
    Новопостроени сгради
    Варна 458
    Бургас 447
    Новопостроени Жилища
    Бургас 4 868
    Варна 2 580
    и двата града са красиви .. в момента в Бургас се работи по Градоустройствния план на града .. в момента разработваме сайта .. http://www.super-burgas.com/
    там драГи Бугари ще видите Мащабни проекти .. В момента се изграйдан нови терминали на пристаништето и пристанишния терминал Изток ще баде преместен на запад.
    ае какво са занимавам да ви образовам...предполагам имате мозаци ...Еми МИслете хяхяхях
    а Ficho може да ми лапа ..и без това сигурно това прави по цял ден

  20. 20 Профил на toncho_t
    *****
    Весело

    Господа-другари! Не се ли сещате, че това е най-интелигентният начин да се разчисти най-миризливата и гадна част на Варна-циганската махала! Ако това не беше възможно до сега и ако никой не беше се наемал, защото самата идея звучи като "обречена кауза", то точно сега е благоприятният момент "Авгиевите обори" на Варна да се разчистят наведнъж. Това е във възможностите на ТИМ, които вероятно ще бъдат главния инвеститор както на т.н. атракцион, така и на новия контейнерен терминал.
    Разрастването на града в посока "на майната си" е недопостимо, след като огромна част от най-атрактивния район на морската столица е "застроен" с бараки и курници. Всичко трябва да се заличи със земята, да се изгради нова, модерна канализация и тогава да се пристъпи към създаването на истинското лице на града ни, особено за тези, които влизат във Варна по ЖП.
    Ако това нещо го направи новата общинска администрация и респк. кмета Йорданов, това ще бъде едно от най-радикалните решения, осъществявани изобщо в инфраструктурата на България за всички времена!

  21. 21 Профил на Розови балончета
    *****
    Весело

    Мине се немине и хоп - нова статийка за олигофренските "Розови мечти"

  22. 22 Профил на борко
    *****
    Неутрално

    е то е ясно, че в този си вид няма как да остане пристанището и централните плажове, но подобни грандоманщини не са оправдани с нищо. първо сезонът за морски туризъм е има-няма 3 месеца. второ яхтен туризъм едва ли ще се развие в по-голям мащаб. и не на последно място какво общо има варна с барселона? отделно ще унищожат и последните останки от промишленост във варна - крз и кз.

  23. 23 Профил на До Просто Прост Nr 19
    *****
    Неутрално

    Бургаско комплексарче, жнимажай като четеш какво пише в антетките.Че малко си се оплел.

    НАСЕЛЕНИЕ КЪМ 31.12.2006 Г.
    ПО РАЙОНИ ЗА ПЛАНИРАНЕ, ОБЛАСТИ, МЕСТОЖИВЕЕНЕ И ПОЛ

    Варна – колона „в градовете” - 370 587
    Бургас – колна „в градовете” - 297 930
    Общо:
    Североизточен район на планиране: 1 264 101
    Югоизточен: 771 504

  24. 24 Профил на Ridder
    *****
    Неутрално

    Съгласен съм с номер 8. България няма смисъл да прахосва време и средства, за този проект при наличие на естествено и изпълнено с потенциал пристанище в Бургас-което обслужва София, Македония, Сърбия, Черна Гора , а през него се осъществява 70 % от износа на рафинирани нефтопродукти/НП Росенец/. Да не забравяме дами и господа , че Кримиковци София и "ЛукОйл Нефтохим Бургас АД" определят 50 % от износния конкурентен потенциал на България.
    Поздравления Варна за хубавия проект но шанса да се случи е нищожен , впредвид гореспоменатото.
    Чао и приятен ден

  25. 25 Профил на do Ridder
    *****
    Неутрално

    София се обслужва предимно от Солун. Близкото бъдеще е цяла южна България, барабар с Кремиковци да се обслужва от Солун И Александрополис. 3/5 от контейнерооборота на БГ са през Варна, 1/5 през Солун. Черна гора се обслужва от Пристанище Бар. Сърбия се обслужва предимно от Констанца (и по Дунав), но и от Варна, от Солун, от Бургас и от Бар. Македония се обслужва не само от Бургас, но и от Варна. И ще е така, докато гърците не си отворят Солун, което рано или късно ще стане. Варна няма как да загуби трафиците най-малко на Девненския клъстър (чиито трафик за порт Варна е по-голям от този на Кремиковци за порт Бургас) и на добруджанското зърно (дори да има години с лоши реколти). Ако пък се реализират проектите за интермодални връзки река-море, няма да е Бургас-Русе, а Варна-Русе. (Ама те бургазлии са толкоз мегаломански комплексари, че ако трябва и река ще докарат
    Бургас накрая ще си остане само с тръбата. Не казвам с петрола, щото петрол за тая тръба няма да има. И с Росенец/Лукойл.

  26. 26 Профил на ?????????
    *****
    Неутрално

    Това преди, след или по време ма АЛЕЯ1-ва ще го правят????????

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  29. 29 Профил на sentex
    *****
    Неутрално

    Абе тия от Бургас що все се бъркат където не им е работа? Умират от яд Проекта ще се осъществи защото, пари има:участват ТИМ,общината и пристанището,които от своя страна осигуряват много външни капитали (руски и японски).Освен това проекта вече е започнат за тия дето не знаят. Много скоро Варна ще е на светлинни години от останалата част от България.А пък за Бургас въобще няма да говоря, първо да ходят при зъболякаря всички, че скоро няма да могат и да говорят простотии

  30. 30 Профил на мен
    *****
    Неутрално

    Абсолютно съм съгласна с това за завистта! То друго не им остава. Ако доскоро са се опитвали да се срявняват по някакъв начин с Варна, сега все по-често се убеждават в това, че са мнооого назад и нямат шансове А относно проекта ... след като е започнал ,естествено че ще се осъществи- след като има пари , инвеститори и подкрепата на общината.. какво по-точно ще ги спре да го осъществят ?????????????? Може би някои завистлив бургазлия

  31. 31 Профил на до 29 и 30 - чалгясалия
    *****
    Неутрално

    Село, удари си една чикия и се успокой Тая хубост дето са я замислили не е за теб простосмъртия.

  32. 32 Профил на Вярвай в чудеса!
    *****
    Неутрално

    Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса!


    ПОВЯРВАХ

  33. 33 Профил на И аз , и аз , и аз ....!!!!
    *****
    Неутрално

    Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса! Вярвай в чудеса!


    ПОВЯРВАХ

  34. 34 Профил на ганьо се осра
    *****
    Неутрално

    След Брюкселския шамар от 29.01.2008г. тази идея отива на кино!!! Езерото е защитена зона по НАТУРА !

  35. 35 Профил на Lapa6 li ?emi Lapa6 ko da prai6
    *****
    Неутрално

    дано ви построят нешто че да мога да ви се испикая на шибания град поне..добре че ви подхварлят по някой друга троха че да се радвате...сигурно вече спинкате спокойно Хах на номер 23.. ко да му кайа .. тоя пич 19 е писал населението по общини ... за тва ко го поправяш клашарче..
    На мен ми е ЛайФ у Софията и за тжа смятам лятото на пат кам Сланчев Бряг да заобиколя малко да мина пак през ФАРНА пак да ми полапате малко чучона и после да си накисна дупарата на слв.бряг...
    гагаузи=3то качество хора

  36. 36 Профил на ДО 35
    *****
    Неутрално

    че са гагаузи, гагаузи са и си заслужават курниците на пристанището, абе и те са им много.

  37. 37 Профил на До 35
    *****
    Неутрално

    Бургаски мургавелко, ние говорим за проект на Град Варна. Затова в контекста данните за общините са толкоз релевантни, колкото и данните за районите на планиране. Ние говорим за проект за град Варна, а т. нар. "пич" 19 решил да ни информира колко сгради са построени в Несебър и Слънчев бряг. Прост като бургазлия, Кажи му "бургазлия" и не го обиждай повече.

  38. 38 Профил на Al
    *****
    Весело

    До всички дупета:Точно в този момент новия терминал се изгражда и до 5 год. знам че ще заработи подготвя се да се мастят администрацията на порта,митница КПП и всички сварзани институции.Ще има атракцион и нов порт а вас много ви е яд бе агати дребните души пфу ..
    Варна си е много красив и ще стане още по красив и голям град.

  39. 39 Профил на Бат Петьо Пандера
    *****
    Неутрално

    Цитат от Фичо:
    "Ако трябва да сравняваме проекта с Ню Йорк, дето живея - той ще е нещо смесено от Батъри парк сити, Пиър 17, Челси пиърс, Мийт маркет, Круиз терминал и марината на 79-та ул. Плюс малко стара крайбрежна улица от Кан или Мантон, или пък Остенде или Копенхаген."
    Абе Фичо, кой те пусна да замърсяваш Америка! Защо не си стоя в скъпата ти Варна, която вече се задъхва от безпочвена грандомания ?

  40. 40 Профил на Писна ми!
    *****
    Неутрално

    Писна ми от проекти - че молове, че пристанищя, че стадиони... Особено от такива, които е намесена общинската администрация. Не оправят дупките по улиците, а замазват очите на хората с проекти...

  41. 41 Профил на сокал4е
    *****
    Весело

    По официални данни всяка година Варна пораства с 13 хил. души. Неофициално с няколко пъти по толкова. - хя хя хя .ти добре ли се развиваш? тва де нетие миграцията на щаркелите ..Мартин Лутар Кинг е казал - характера на човек проличава когато тои е паднал. Господа нестига че достатачно потънахте в глупави коментари, ами и продалйавате да си останете все така глупавички. Продължавайте да си живеете с глупостите на пресата

  42. 42 Профил на Розови мечти - продължение
    *****
    Весело

    Ала - бала-ала-бала-ала-бала-ала-бала-ала-бала-ала-бала-ала-бала........ / неандерталци /!

  43. 43 Профил на Тракиец
    *****
    Неутрално

    Фичо, нищо не ти разбрах Малко си се поулял със инфото.
    Ако на това смяташ да прилича крайбрежието на Варна "Батъри парк сити, Пиър 17, Челси пиърс, Мийт маркет, Круиз терминал и марината на 79-та ул. Плюс малко стара крайбрежна улица от Кан или Мантон, или пък Остенде или Копенхаген" не знам къде ще го събереш това. Пък продълженията на улиците както си ги представяш и крайбрежният булевард просто ще трябва да изместиш плажа с 1 км в морето. За това ти говоря, накрая ще стане пълна лайнарщина, ще се изсерат хиляда бетонни тъпотии и ще стане сбирщина от цигански паланки леко наподобяващи всичко най-хубаво от цял свят. За недорасляци като тебе хората са измислили небостъргача, хем мола ти е близко, хем гледаш другите от високо, хем вътре може да се събере почти всичко и не се налага с досадното ти превозно средство непрекъснато да щъкаш от едно място на друго за глупости.

  44. 44 Профил на NORWAY_Vn
    *****
    Неутрално

    оффф мн прости хора има ей..
    хората си написали статията какво 6те или може да се слу4и и някви Бургазлий4ета ми се подразнили и решили да си сравнят и техния град с на6ия... това съм го забелязъл навсякъде където пише някоя новина за Варна и все някои бургазлия се обадил там.
    ко ми сравнявате градове ве мн сте зле.. всеки град на таз планета е разли4ен-в на6ия си има едно вав ва6ия си Бургас друго и тва е !!!

    АА КОЛКОТО ДО ТЕЗ ДЕТО ВИКАТ 4Е ВСИ4КОТО ТОВА БИЛО САМО ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ И НЯМАЛО ДА СТАНЕ...ТО ВЕ4Е Е ЗАПО4НАТО.. !!!! 4етете пове4е и ще разберете !

    вуй4о ми е кранист в пристани6тето и той ми каза 4е планът бил да се построят на сега6ното място-хотели,казина,нов яхтен клуб,нови кейове за ''круизите'' и подводен аквариум...
    плюс това парите ще бъдат отпуснати от японска банка и ако и ТИМ-аджийте са замесени -те пари имат ... се пак са най-голямата групировка в Бг ..





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #