Отровни сделки

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Бай ви Ганя
    *****
    Неутрално

    На всички е ясно което трябва са е ясно. Абе само счетоводителите ли командват в тая държава освен съпругите? Къде са мъжете - държавници. Само по-бойните полета ли

  2. 2 Профил на Оня С  Коня
    *****
    Неутрално

    Гледайте само как ще вдигна всички неправителствени организации в България и Европа!!!

  3. 3 Профил на   Касабов
    *****
    Неутрално

    Никой няма право да печели пари за сметка на живота и здравето на българите. Рязането на кораби не е просто бизнес. То е престъпление, чиито резултати се разбират от броя на идиотите родени в населеното място през следващата година и от тоновете умряла риба след нарязването. Дори и най-подкупният кмет трябва добре да си помисли преди да разреши на убийците да печелят мръсните си пари във Варна.

  4. 4 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Те назначените ни капиталисти нищо по-високотехнологично от рязането на кораби не могат. Той Илия Павлов така започна, с рязането на руски подводници. Но спокойно, и останалите ще свършат като него.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  5. 5 Профил на До Касабов
    *****
    Неутрално

    Те идиотите в България отдавна са мнозинство, парламентарната демокрация е най-неопровержимото доказателство за това.
    Иначе Варна, освен че е близко до Чернобил, е и морски град и всички които за нищо не стават идват тук, защото им харесва на външен вид. Иначе в момента интелигентните хора в България ги търси по селата. Много хора измряха от глупостите на комунистите, а който има нещо в главата, освен да си развива шизофренията, нищо друго не му остава да прави в тук.

  6. 6 Профил на Carmina BULGARANA
    Carmina BULGARANA
    Рейтинг: 845 Неутрално

    По думите на консултанта "КРЗ Флотски арсенал" има оценка за въздействието върху околната среда и няма да се налага да се прави такава. (!?!)
    ТАЗИ ОЦЕНКА Е ВАЛИДНА ЕДИНСТВЕНО ЗА ТРАДИЦИОННО РЕМОНТНО-КОРАБОСТРОИТЕЛНО СТОПАНСТВО. ЗА СВЕТОВНАТА МРЪСОТА - КОЯТО ПРЕДСТДИ ДА СЕ СЪСРЕДОТОЧИ В ЕЗЕРОТО НА ГРАД ВАРНА - НЕ Е ПОДХОДЯЩА. ОЧЕВИДНО БЕЗУМИЯТА НА ВИСОКО УПРАВЛЕНСКО НИВО ПРОДЪЛЖАВАТ - ВЕЧЕ РЕЖИСИРАНИ ОТ НАТО. Но, приказките до ден днешен досежно бъдещето на КРЗ "Флотски Арсенал"-Варна бяха съвсем конструктивни и обнадеждяващи. НЯКОЙ ОТНОВО СЕ ПОДИГРАВА С БЪЛГАРИЯ И ВАРНА. Каква имперска насмешка!

    ЛОЯЛНОСТТА Е ДВУПОСОЧНА УЛИЦА!
  7. 7 Профил на Varna city
    *****
    Неутрално

    бай ганъо батков скоро ще настъпи котето...

  8. 8 Профил на viessman
    viessman
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Айде Варна ще стане Карачи 2 ! С всичките тия лайна и билдж и слъдж и с цялата мърсотия дето е в едно корито ще хванат разни хора в безизходна ситуация да работят. Ще стане оле майко! А езерото го пишете бегало ако се осъществи това!

    It's only after we've lost everything that we're free to do anything
  9. 9 Профил на Hemy VARNALIS
    *****
    Неутрално

    ГОРНАТА СТАТИЯ СЕ ОПИТВА ДА КАНДАРДИСА НАРОДА - А КРАЙ ЕЗЕРО ВАРНА ВЕЧЕ СЕ СТРОЯТ ЗАТВОРЕНИ КУРОРТНИ ГРАДЧЕТА - ЧЕ ЩЕ МУ Е ОЩЕ ПО-ДОБРЕ, НАТИКАТ ЛИ МУ НАТОВСКАТА МРЪСОТА - ХИМИЗИРАНА И РАДИОАКТИВНА, В ЧЕРПАКА С ВАРЕН БОБ С ЧЕРНОМОРСКИ МИДИ. КАКВО НАЦИОНАЛНО ПАДЕНИЕ! ДА НЯМА МЪЖЕ - КОИТО ДА СЕ ПРОТИВОПОСТАВЯТ НА ТЪРГАШЕСТВО В ЕВРОПЕЙСКИ МАЩАБ, НА НАГЛОСТ В НАЦИОНАЛЕН МАЩАБ, И НА ПЕРМАНЕНТНО ВАРНЕНСКО ЕКОЛОГИЧЕСКО БЕЗУМИЕ!

  10. 10 Профил на Grazdanin - Varna, Bulgaria
    *****
    Неутрално

    2008 - Bogomil Kostov AVRAMOV-HEMY
    www=heritage.varnalife.com
    КОРАБНИЯТ ЛИКВИДАЖ - КАТО РЕГИОНАЛНА ПЕРСПЕКТИВА
    от
    Богомил Костов АВРАМОВ-ХЕМИ
    НЕ СА ИЗМИНАЛИ И ДВА ДНИ, от напълно безсмислената "международна" топ-конференция по проблемите на спасяване и опазване на човешки живот в Региона на Черно Море, и медиите бързат да ни изненадват. Съдбата на КРЗ "ФЛОТСКИ АРСЕНАЛ"-Варна, е предрешена. Всякакви преговори за приватизиране са прекратени. Заводът перфектно ремонтиращ руска бойна техника, че и натовска напоследък, ще бъде превърнат в . . . ЖАЛКО РЕЖИЩЕ НА КОРАБИ. Изключително печеливша дейност, пълнеща джебовете на малцина. Унищожаваща настояще и бъдеще на всеки регион, гдето би била разгърната. Индия и Пакистан се оказват твърде надалеч. И, защото в Сплит - Хърватска народът се усети и ратува, за цивилизационни екологически екстри, (Там бе ликвидиран пасажера "Несебър", и останките от флота на "ТЕКСИМ", - давай да на Република БЪЛГАРИЯ – в човката. Именно тя изкупува остатъчните за пред слом съдове на НАТО. Именно тя е толкова дълбоко корумпирана, че всяка едва рипнала компания, (По-добре от UK!) би могла да й наложи своето. В случаят, това е световно неизвестната "НЕМО ГРУП". В която няма как да не шикалкавят джипове на столичните мултаци. (Има ги боллук - и във Варна!) Групата едва ли се листва на борсата. Независимо от развятите флагове на Европейската Общност, по абсолютно безмълвен интернет-сайт.

    ВОЕННОТО МИНИСТЕРСТВО, (Някога "Министерство на Народната Отбрана" и не биваше за смях!), успя и потули скандала с взривовете край ЧЕЛОПЕЧ. Успя и се справи с протестите на жителите около учебните полигони, и летищата отдадени на САЩ. И се отзова, със закъснение, при случаят "ТОЛСТОЙ". (Бурята била опасна – ха де!) Не, не говорете че греша. Това е очевидно – но не съм единствен. Би следвало именно ВМФ да спаси нещастният кораб барабар с екипажа. Кой би твърдял, че не е дъмпинговане в ИИЗ на Република БЪЛГАРИЯ!?! Това би могло да стане, ако Българското Крайбрежие бе под стандартен военен мониторинг. (Много се писа - какви ли не системи са въведени - Брях!) Знае се отколе - щом цивилните го заусукват, военните оправят дереджето. Налице ВЕЧЕ били "два договора". (Само подпис – и работата тръгва – за да отмре!) Явно, всичко е прекалено добре нагласено, ОТНОВО ПРЕЗ ГЛАВИТЕ НА ГРАЖДАНСТВОТО НА СТАРА ВАРНА. Което Цар Калояна я посрещало - я не, но ЧЕРВЕНАТА АРМИЯ И ДНЕС ПОМНИ. В това, че Военното министерство прекратява процедурите по договаряне продажбата на КРЗ "ФЛОТСКИ АРСЕНАЛ"-Варна, непосредствено преди провеждане на напълно законен търг, ("Без състезание - без обяснения!" има нещо смущаващо. Не само, че вкарва в разходи няколкото търгуващи се фирми – хорските усилия са дзеро. Проблемът е, че изведнъж под нечий натиск, се постановява "ВЕТО", и работата капитулантски пльосва върху килима на ПАТРУЛИРАЩОТО ПОСЛУШАНИЕ.
    Ей!
    Хубаво нещо бе СоациализЪма на Бачо Тодор Живков. Научи ни да се яздим един-друг на конче. И, да се правим, че ни е фърси.

    Значи, това е то - националната "икономическа и стратегическа гледна точка", според "ТЕРЕМ". Да дооплескаме окончателно околната среда на Варна Град, и на цялото Българско Причерноморие в добавък. Щото ветровете гепят и разнасят. Само че, въздушен поток № 10 - над Черно Море, носи на север - никога на юг. (Чак до Кралство Дания!) Чрез него си похапнахме (На корем!) въглеводороди от някогашната "Пустинна Буря". Поток, който ще засили арсеналските зарази и мръсотии на север - там, където столичани усилено пазаруват имоти и земи, че да им бръмчи над главата осемдесет метров вентилатор.

    СПОРЕД "ДНЕВНИК", а това е медия която не си позволява да греши, Военно Министерство пипва два договора с "НЕМО ГРУП", за която не е известно от кога – и дали!?! - развива из Европа подобна дейност. Очевидно става дума за тренировъчно нарязване на някакви си фрегати, от които ВМФ би взел дребни стотинки. Но, едно отдаване на КРЗ "ФЛОТСКИ АРСЕНАЛ"-Варна за период от петнадесет години, това наистина е прекалено. Малко читатели биха могли да си представят, за какво предстоящо замърсяване на региона става дума. (Според "три независими един от друг източници на "Капитал".) Очевидно Капо Ди Тутти Капи на златоносната НДСВ здраво пипа. Щом може да възпре един военен министър. Щом може да се опъне на мнението на Сергей СТАНИШЕВ, който по проблемите на екологията е сериозно съпричастен. (Доколко и до кога – той си знае!) Щом "Френският концерн DCNS" бива изправен пред свършен факт. Трагикомедия, която говори ЗА ДО БОЛКА ЯСНАТА НАЦИОНАЛНА ПЕРСПЕКТИВА: “- ЩЕ УНИЩОЖАВАТЕ - ВМЕСТО ДА СТРОИТЕ!” А у нас, Мили Мои Патриоти Болгарски, корабостроителни кадри - бол. И стари, и млади. И патили - и препатили. И ентусиасти - и всякакви. Е, между тях не може да няма поне двама от "НЕМО ГРУП". Компания, с интернет адрес от който отговор не получаваш, и факс, на който слушалката не вдига никой. (В някой пребоядисан контейнер, на някое недоразградено КРЗ - http://www.nemogroup.eu/) В своят прекалено синтетичен сайт, "НЕМО ГРУП" си се хвалят, че са клиенти на правителства. Без да отбележат, че правителствата често падат. Стане ли дума за екологически проблеми.
    У нас това не се случва, но само временно. Най-големият секрет на всяко едно от безбройните марионетъчни правителства на Майка БЪЛГАРИЯ, които продължават да разказват играта на един шашнат от управленски недомислия, финансово обезправен народ.

    ПЕРСПЕКТИВАТА, "БЪЛГАРИЯ да бъде единствената държава, която да реже кораби на НАТО", НЕ Е НИКАВА ПЕРСПЕКТИВА, А ПОРЕДНОТО ПРЕДПРОГРАМИРАНО ПАДЕНИЕ НА ВЪНШНАТА ПОЛИТИКА НА ЕДНА НАЦИЯ, ГЛЪТНАЛА СИ ЕЗИКА ОТ УПЛАХА, ЧЕ ДА ИМА ЛЕВЧЕ ЗА КЪШЕЙ БАЯТ ХЛЯБ.
    "Работата в България ще стартира с пилотен проект, при който ще бъдат нарязани два "пенсионирани" български военни кораба." (По "ДНЕВНИК"!)  Дали не става дума, за два новозакупени кораба? Не - не става дума за тях. За тях ще стане дума подир една-две години. Това, че НАТО и всяка една държава от ЕО "имат по 30-40 бойни кораба за разрязване, а в Турция предстояла подмяна на целия танкерен флот" не бива никого да радва. Стратегически по натовски погледнато, позициониране на подобна дейност е най-подходящо в най-южната част на Черно Море. Що пречи “НЕМО ГРУП” да пробва там? Република ТУРЦИЯ има прекрасен опит в тази дейност. В началото на осемдесетте години на миналият век, едно проучване по линия на ООН показа, че Турция преработва многократно повече отпадъчна корабна стомана и цветни метали,

    отколкото би могла да произведе. От ООН запитаха – като как? Не можа да отговори никой. Но, Министерството на Гръцката Марина вече бе пуснало предупредителен нотис, във връзка със загадъчното изчезване на м/к “Сан НИКОЛАС”-Пирея, край турските брегове. Някой от нас са го виждали.

    ЩО СЕ ОТНАСЯ ДО ЕКОЛОГИЧЕСКИЯ ИМПАКТ, съществуващият т.н. ОВОС за КРЗ "ФЛОТСКИ ПЕРСОНАЛ"-Варна е невалиден за извършване на окончателен корабен ликвидаж.
    Но, щом това отърва някому – хайда-да! Халваджия – за бозаджия.
    THE END

  11. 11 Профил на blue_fish
    *****
    Неутрално

    Направо съм шокиран от това на някого да му хрумне да реже кораби в езерото, във Варна и в България въобще. Това е най-мръсната и черна работа в шипинга. Колкото и у нас да спадна нивото на контрол и съблюдаване на еко последствията, такава дейност е абсолютно несъвместима с нашата реалност. В сравнение с това, софийският боклук е като игра за деца от детската градина.

  12. 12 Профил на Обикновен българин
    *****
    Гневно

    За пореден път се убеждавм, че страната ни е прекрасно, но племето ни не струва. Всички политици, които ни управляват ще са на 2 метра под земята след няколко декади, но земята, на която ще живеят децата и внуците ни никога няма да бъде същата.

    За тези, които смятат, че тях това не ги засяга прилагам два линка на английски.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ship_breaking

    http://www.shipbreakingplatform.com/index.php?option=com_content&view=article&id=128&Itemid=109





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #