Фестивалът "Вкусове на Варна" започва с ароматно пътешествие!

На
8 септември в 11 ч., Фестивалният и
конгресен център в гр. Варна ще посрещне
любители на хубавата
храна, отбраните напитки и естетиката
около масата. Организатори на събитието
са Български кулинарен съюз с Председател
Йонко Дяков и Дизайн студио Реперта,
подпомогнати от PR агенцията "Анетивентс" (Anettevents).
"Подобен
тип фестивали са изключително популярни
в Европа и всички те има една основна
цел: популяризиране на кулинарното
изкуство и естетиката, директния контакт
с клиенти, създаване на нови бизнес -
партньорства в атмосфера на стил и
празничност, кулинарен шопинг и приятни
мигове "на маса", каза Йонко Дянков.
В
случая фестивалът "Вкусове на Варна"
има идеята да бъде в помощ и на туристическия
бранш, както и на връзката между добрата
храна и елегантната интериорна и
екстериорна визия".
След
слабия летен сезон, организаторите на фестивала "Вкусовете на Варна" си поставят
за цел да създадат един пъстроцветен празник
и да съживят културния живот на града.
Фестивалът ще се превърна в прекрасна
среда за представители на ресторантьорския
бизнес и производството на хранителни
продукти и напитки, където те да се срещнат, за да привлекат заедно
многобройна публика и клиентела, заяви управителят на "Анетивентс" Анета Недялкова. За
целта част от предлаганите продукти ще
бъдат предложени на специални фестивални
цени.
По
време на фестивала "Вкусове на Варна"
публиката ще се наслади на специално
подготвените менюта на ресторантите
Ла Пастария, Гранд Хотел Варна, Акант
Руж, Капитол, Модус, Ривиера – хотел
Оазис, Бодега и индивидуалното представяне
на майстор-готвача Атанас Иванов. Ще
бъде представена част от богатата винена
селекция на Избите Драгомир и Варна,
Винпром Сухиндол, Винпром Хасково,
"Черноморско злато – Поморие".
Българската
асоциация на барманите и Български
флеър коктейлен клуб ще представят
своето майсторство и оригинални коктейли
в поредица демонстрации.
Участници в изложението са някои от
най-известните български художници и
скулптори като Васил Горанов, Николай
Нинов, Георги Байлов, както и компании за интериорен дизайн,
въътрешно оформление, кетърингови компании,
дружества, доставящи оборудване за кулинарната индустрия и аксесоари за маса.
Генерални
спонсори на събитието са компаниите "Белла – България"
и "Черноморско злато - Поморие".
По време на фестивала "Вкусовете на Варна" ще се състоят демонстрации по
карвинг на лед и плодове, флеър,
вино - семинари и дегустации и др.
Водещ
на поредицата от събития е Ути Бъчваров!
Организаторите разчитат и на
госта-консултант Любомир Стоянов –
сомелиер номер едно на България за 2008
г.
Холдинг
БЕЛЛА България е една от най-бързо
развиващите се компании в България.
Отличителната колекция от марки я прави
лидер в категорията на трайни и малотрайни
колбаси, точени кори, бутер тесто и
маргарини. Тези марки включват Перелик,
Сачи, LEKI, Народен, Соларис, Белла, Фамилия,
Tommi. БЕЛЛА България е българска компания,
търгуваща на територията на цялата
страна. Нашите търговски офиси оперират
във всички регионални центрове на
България. Служителите на компанията
наброяват над 3500 души. Продукцията,
която компанията произвежда, е благодарение
на 7-те сертифицирани завода за трайни
колбаси, малотрайни колбаси, тестени
изделия и продукти от растителна мазнина.
Компанията е основана през 1992 г.
Първоначално в производството са
ангажирани само 8 работнички, произвеждащи
300 кроасана дневно. Нашите марки предлагат
на потребителите по уникален начин да
се наслаждават на ежедневието си винаги
вкусно и качествено. "Черноморско злато" има богата история от отличия. Поморийският регион се слави с бурна история и забележителни винени традиции. Поморие е считан за центъра на най-добрите тероари за бяло грозде в България. Конгломератът "Черноморско Злато" се състои от основна винарна в Поморие с две площадки и още една винарна в Каблешково. "Феста" инвестира над 15 милиона евро в двете винарски изби след приватизацията и засажда над 600 хектара с висококачествени сортове грозде. В резултат "Черноморско злато" въвежда нови продукти в сегмента на премиум и супер-премиум вина и ракии. За щастие компанията също така запазва старата традиция да произвежда уникални качествени брендита. Инвестициите в собствени лозя, плюс изключителния контрол над доставките, са ключът към производството на висококачествени продукти. "Черноморско Злато" произвежда и продава около 15 млн.бутилки годишно. Вътрешният пазар се управлява от добре изградена мрежа от над 60 дистрибутора и ефективна логистична система. Експортът (50% от търговския обем) се състои от широка гама масови марки комбинирани с премиум продукти от висока категория, насочени към различни световни пазари. Черноморско Злато е най-големия български експортьор за Русия и Прибалтика; други основни експортни дестинации са Германия, Полша, Япония, САЩ и Франция. През 2007 година са инвестирани повече от EUR 2 500 000 в оборудване, което подобрява качеството на вината при първична обработка и в проект за микро-винификация, който произвежда бутикови вина с изключително високо качество. Проектът за микровинификация на Черноморско Злато означава нови продукти в premium и super premium сегмента: супер качествени вина носещи характера на поморийския тероар. |