За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
Неутрално..кое е 'нелоялното', не разбрах?
wds23355772
Рейтинг: 793 НеутралноНелоялното е, че такситата до Златни които возят на цената на автобуса нямат право да го правят. Но аз лично не виждам къде толкова им е проблема на Транстриумф. Ще кажа защо: в София доколкото ми е известно около 1/2 от пътниците не плащат билет. Във Варна това са не повече от 2-3%. Т.е. събираемостта на Транстриумф е голяма. Линиите им също са доста натоварени. Обаче в София половината им автобуси са нови а тук Транстриумф НИКОГА не е купувала нов автобус. И това при условие, че един пътник тук изминава много по-малко километри защото града е по-малък! Тъй че да не реват ами да осигурят по-качествен превоз.
*****
НеутралноПрактиката на такситата за 1 лв е най-вече линия #13, която е дълга само 2 км! Билет от Левски до центъра струва точно толкова, колкото от Кайсиева градина до Почивка, а дистанцията е 5 пъти по-малка. Законно е да качиш в таксито си 4 непознати, които ще платят толкова, колкото да се лашкат в стария бус двойно повече време. Аз лично не разбирам къде виждат те нелоялна конкуренция.
*****
НеутралноНелоялното е, че въпросните таксите не работят с касов апарат, докато пренасят въпросните пътници, съответно не декларират тези доходи. Още повече, че за да се позволи на определена компания да използва даден маршрут за транспорт на пътници се изискват определени разрешителни, които такситата разбира се нямат.
Лично на мен ми се случи миналата година във Варна и беше доста шокиращо. Някакъв непознат да те приближи на спирката и така троснато да попита "Закъде си?", а като кажеш, че не се интересуваш почват да те врънка, все едно се пазариш на някой мегдан. Откъде накъде ще казвам на разни непознати накъде съм тръгнала. Ако искам да хвана такси, ще си хвана, като съм застанала на спирката на градския транспорт очевидно чакам градския транспорт.
The HunteR
Рейтинг: 590 НеутралноТаксита превозват по този начин вечер от центъра за кварталите поради простата причина, че по тези часове няма градски транспорт. Събират се 4-ри човека и така тръгва колата.
*****
Веселоотрежещите???
ras16377431
Рейтинг: 1316 НеутралноСъвсем отчетливо си спомням народните настоявания във форума да се сложело таван на цените на такситата, защото някои (основно по черноморието) возели твърде скъпо. Сега пък мрънкания, че някои (основно по черноморието) возели твърде евтино. Нямат угодия някои хора (основно по черноморието)! Ако автомобил с 4 места може да предложи конкурента цена спрямо автобус с 40 места, автобусната фирма сериозно трябва да се замисли за ефикасността на бизнесмодела си.
gradinko.bgBTW, на горната снимка много сладко би седял свъсен метъл вместо момичето с оранжевата блуза. Сигурен съм, че съответните рекламисти доста са се хилили, като са си представяли вариантите
*****
НеутралноКакво му е нелоялното?
Имам сметка да возя за толкова пари и толкоз. Трябва да ям и да гледам децата и жената.
Който няма сметка, да си седи дома, а не да НАЛАГА МОНОПОЛНИ ЦЕНИ.
Това се вика пазарна икономика и конкуренция.
*****
НеутралноКОЙ ИЗМИСЛИ ТОВА ЗАГЛАВИЕ?
ТОВА НЕ Е ЛИ ПРОВОКАЦИЯ?
*****
ВеселоНе се заяждам, а само искам да попитам, аз ли не съм в час с новите думи в БГ език или няма такава дума ОТЕРЖЕЩИТЕ. Според мен е нещо общо с режа или може би са искали да кажат отрязаните ( от алкохола) в сутрешните часове на деня?
*****
ВеселоОТРЕЖЕЩИТЕ де
*****
Неутралноаз ползвам услугите на тези таксита редовно, честно казано повечето са с пуснат касов апарат... при това положение не виждам какъв е проблема
*****
НеутралноНА АРМЕНЕЦА МУ ДАЛИ УРОК ПО ТЪРГОВИЯ БАКШИШИТЕ И ТОЙ ВИЕ, ЧЕ МУ ПРАВЕЛИ НЕЛОЯЛНА КОНКУРЕНЦИЯ! Този, човек заслужава уволнение заради безочието си, защото явно не иска да проумее, какви са правилата на конкуренцията и освен това в автобусите се качват по 30 души и при реципрочност такситата губят , че не могат да качат повече клиенти. Интересно е дали до 5 години няма да ни натикат по лагери и да върнат напълно комунизма? То вече и без това историята започна да се повтаря.
*****
НеутралноНелоялно не е нито незаконно или забранено !Всеки може да си поставя цена за работата която върши..Та то в България няма конкуреция,има само монопол , и наговаряне на фирмите за цени(пример таксиметровите услуги: всички са на една и съща тарифа) Е*ахти и демокрацията ! А иначе тез бакшиши за много гадни дето бачкат на златните,и не си плащат данъци(като всички останали)
*****
НеутралноКрадци! За тях 'лоялно' е да дерат по сто кожи срещу нищо и 'държавата' да ги защищава ... Еба ти фарса!
bivshbakshish
Рейтинг: Неутралнокакво означава " пиратски таксита " ? имат или нямат редовни разрешителни от община Варна ? Аз лично вярвам че всички имат редовни документи.Всеки има право да определи цена на труда си .Това е то пазарна икономика.Не може в условия на криза когато рязко намаля ползването на услугата да се стои и нищо да не се прави .Ако приемем че при цена 1лв- на км. и средна цена от 5-6 лв.на курс в рамките на града много ясно че на клиентите им е скъпо и те ще намалят рязко в условия на криза.
*****
НеутралноОзначава че цената е на споразумение като на бит пазар, като наближиш спирката и вдигаш пръст което означава левче, но всъщност не е точно. Я някой таксиджия да каже дали произволно може всяка минута да сменя цените или се ходи да фиксират някъде в служба тарифата? Това няма нищо общо с кризата във Варна от много години е така, но сега кризата повдига прашясали теми. Отдавна трябваше много таксиджии да са фалирали и да се препитават с друго. На Златни е пълно със жълти коли, които някога са били, но в момента не са и таксита. Просто смъкват едни пари от чужденеца с частни "жълти" автомобили и плащат за една стоянка, я на хотел, я на АД-то. Поне 60% са неизрядни. Не може всеки нарушител да бъде извинен, защото нямал работа.
Яра
Рейтинг: 8 НеутралноОт Транстриумф да не се оплакват, както някой беше писал всичките им автобуси са средно по на 20-25 години - раздрънкани, мръсни, лятото вътре е 40 градуса, а зимата -20. И за събираемостта също е вярно - сигурно и 1% загуби нямат за разлика от София, да не говорим, че цените във Варна на транспорта от години са били винаги по-високи и нямаме безплатни карти за 2-3-5 линии. Като вземат да си модернизират автобусите, системата за отчитане на пътнико потока и в пикови часове да има двойно по-честно автобуси, информационни табла на спирките и персонала им да стане малко по-приветлив тогава да имат очи да се жалват!