Четирсет години, след като беше открита, тролейбусната мрежа във варна се оказа неефективна

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на liion44
    liion44
    Рейтинг: 226 Неутрално

    Ефективноста се повишава.когато пътника си плаща билета и бута тролейбуса ....

  2. 2 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1717 Весело

    Варна с малка буква...
    Кефи ме!

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  3. 3 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1717 Неутрално

    Четирсет го пропускаме...

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  4. 4 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Това че тролеите се движат с 12 км/ч е някакъв технически проблем.

    Ако в Европа чуят, че България разваля електрическия си градски транспорт ще се смеят. Всички говорят за зелен транспорт, а под него разбират главно електрическия.

  5. 5 Профил на radoslavivanov
    radoslavivanov
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Всъщност Варна би трябвало да кандидатства по Европроекти точно за модернизация и разширяване на единственият си ЕКО транспорт.Вместо това линиите, които се покриват от тролейбусите най-вероятно ще се дадат на частна фирма, която пък след като сключи договор с общината ще вземе банков кредит.С въпросния кредит ще се закупят нови автобуси и всичко разбира се ще бъде платено за пореден път от Варненският данъкоплатец.

  6. 6 Профил на novn
    novn
    Рейтинг: 8 Гневно

    Тролейбусите във Варна са пуснати 1986 което прави не "четиресет" години, а 25 години от въвеждането им в експлоатация. Около въпросът със закриването им се въртят икономически интереси и то предполагам главно на Транстриумф. Не може цял свят да строи тролейбусни, трамвайни, ЛРТ, метро линии, а някакви консултанти да сметнат изведнъж, че пречат на Варна. Тролейте са в пъти по ефтини като енергиен разход - да не говорим, че новите имат рекуперация и връщат ток в мрежата, отделно имат и дизелов мотор за да се движат при авария с контактната мрежа, а умните глави мислят че дизела ще е по рентабилен! Вярно е че тролейбусите плачат за подмяна но Европа нали за това дава пари! В София купиха страхотни тролейбуси нима им пречат на движението? А относно скоростта - това не е вярно. Тролейбусите набират по бързо по тихи са и без проблеми ако нямат ограничение могат да се движат с над 50-60км. А за нулевото замърсяване и дума не може да става. Дано им дойде акъла на управниците, но мен лично съмнява. Все пак, щом мислят, че при покачващите се цени на дизела автобусите ще са по евтини - халал да им е. Нали ние пътниците ще плащаме по високите билети...

  7. 7 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 350 Весело

    Хах все още е с малка буква.

    Познавам шофьор на тролей, който взе разстоянието от Владиславово до Катедралата за 12 минути. Та ккакви са тези 12 км час?

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  8. 8 Профил на opitno
    opitno
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ей! 2 грешки в 1 заглавие... Варненска му работа!

    http://igrivi.com/dumino - Българска игра с думи
  9. 9 Профил на bayern
    bayern
    Рейтинг: 120 Неутрално

    тва само в бегето може да се види

    Welthauptstadt Germania
  10. 10
    ****

    Този коментар беше изтрит в 07:24 на 15/04/2011 от неговия автор.

  11. 11 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3942 Неутрално

    Отново Д-А-Л-А-В-Е-Р-А-А!
    Само че нито ДАНС ще успеят да я открият, нито някой друг.
    А ако наистина за подмяната на тролеите са нужни само 1.2 млн лв - това е смешна сума
    1.2 млн Кирчо ги харчи сигурно само за светлинките!

  12. 12 Профил на bobo7104
    bobo7104
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Сега засега само подхвърлят и пробват каква ще е реакцията.Не вярвам да посмеят да затрият тролеите току така.Ако мине.

  13. 13 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 853 Весело

    Аз в морски дневник (с малки букви...) отдавна съм ги признал за илитерати и некомпетентни в почти всичко, което пишат.
    А относно идеята на "консултанта" - смешна история! Нима автобус би се движил по-бързо от тролей по Осми Приморски? Едва ли? Във Варна навремето е започната доста добре структурирана тролейна мрежа, чиито територии в момента започват да се използват основно за паркинги - визирам улица Цар Асен и обръщача зад Нептун. Още нямам представа кой гении и защо премахна линията до Почивка и какво облекчи на трафика в града с това?!

    А да, и наистина Варна няма тролей от 40 години. Вярно, втория град в България с такъв вид транспорт сме, но не толкова отдавна.
    И още нещо - бус лентите които имаме днес по Осми Приморски са правени в годините след 1982 за тролеите.

  14. 14 Профил на bystander
    bystander
    Рейтинг: 233 Любопитно

    12 км/ч е явно средната на скорост на движение в града. И на фераритата в града сигурно е съща скоростта, защото тя зависи основно от трафика на движение.
    А това заглавие може би е от бъдещето - когато основния обществен транспорт е вече във вид на летящи чинии и годината е 2025 - 40 години след началото на тролейбусния транспорт.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #