За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
liion44
Рейтинг: 226 НеутралноЕфективноста се повишава.когато пътника си плаща билета и бута тролейбуса ....
ръпончо
Рейтинг: 1717 ВеселоВарна с малка буква...
Много народ тук се е взел насериозно! :)Кефи ме!
ръпончо
Рейтинг: 1717 НеутралноЧетирсет го пропускаме...
Много народ тук се е взел насериозно! :)Finland
Рейтинг: 909 НеутралноТова че тролеите се движат с 12 км/ч е някакъв технически проблем.
Ако в Европа чуят, че България разваля електрическия си градски транспорт ще се смеят. Всички говорят за зелен транспорт, а под него разбират главно електрическия.
radoslavivanov
Рейтинг: 733 НеутралноВсъщност Варна би трябвало да кандидатства по Европроекти точно за модернизация и разширяване на единственият си ЕКО транспорт.Вместо това линиите, които се покриват от тролейбусите най-вероятно ще се дадат на частна фирма, която пък след като сключи договор с общината ще вземе банков кредит.С въпросния кредит ще се закупят нови автобуси и всичко разбира се ще бъде платено за пореден път от Варненският данъкоплатец.
novn
Рейтинг: 8 ГневноТролейбусите във Варна са пуснати 1986 което прави не "четиресет" години, а 25 години от въвеждането им в експлоатация. Около въпросът със закриването им се въртят икономически интереси и то предполагам главно на Транстриумф. Не може цял свят да строи тролейбусни, трамвайни, ЛРТ, метро линии, а някакви консултанти да сметнат изведнъж, че пречат на Варна. Тролейте са в пъти по ефтини като енергиен разход - да не говорим, че новите имат рекуперация и връщат ток в мрежата, отделно имат и дизелов мотор за да се движат при авария с контактната мрежа, а умните глави мислят че дизела ще е по рентабилен! Вярно е че тролейбусите плачат за подмяна но Европа нали за това дава пари! В София купиха страхотни тролейбуси нима им пречат на движението? А относно скоростта - това не е вярно. Тролейбусите набират по бързо по тихи са и без проблеми ако нямат ограничение могат да се движат с над 50-60км. А за нулевото замърсяване и дума не може да става. Дано им дойде акъла на управниците, но мен лично съмнява. Все пак, щом мислят, че при покачващите се цени на дизела автобусите ще са по евтини - халал да им е. Нали ние пътниците ще плащаме по високите билети...
Bullet
Рейтинг: 350 ВеселоХах все още е с малка буква.
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.Познавам шофьор на тролей, който взе разстоянието от Владиславово до Катедралата за 12 минути. Та ккакви са тези 12 км час?
opitno
Рейтинг: 8 НеутралноЕй! 2 грешки в 1 заглавие... Варненска му работа!
http://igrivi.com/dumino - Българска игра с думиbayern
Рейтинг: 120 Неутралнотва само в бегето може да се види
Welthauptstadt Germania****
Този коментар беше изтрит в 07:24 на 15/04/2011 от неговия автор.
pontius_glarus
Рейтинг: 3942 НеутралноОтново Д-А-Л-А-В-Е-Р-А-А!
Само че нито ДАНС ще успеят да я открият, нито някой друг.
А ако наистина за подмяната на тролеите са нужни само 1.2 млн лв - това е смешна сума
1.2 млн Кирчо ги харчи сигурно само за светлинките!
bobo7104
Рейтинг: 120 НеутралноСега засега само подхвърлят и пробват каква ще е реакцията.Не вярвам да посмеят да затрият тролеите току така.Ако мине.
wds23355772
Рейтинг: 853 ВеселоАз в морски дневник (с малки букви...) отдавна съм ги признал за илитерати и некомпетентни в почти всичко, което пишат.
А относно идеята на "консултанта" - смешна история! Нима автобус би се движил по-бързо от тролей по Осми Приморски? Едва ли? Във Варна навремето е започната доста добре структурирана тролейна мрежа, чиито територии в момента започват да се използват основно за паркинги - визирам улица Цар Асен и обръщача зад Нептун. Още нямам представа кой гении и защо премахна линията до Почивка и какво облекчи на трафика в града с това?!
А да, и наистина Варна няма тролей от 40 години. Вярно, втория град в България с такъв вид транспорт сме, но не толкова отдавна.
И още нещо - бус лентите които имаме днес по Осми Приморски са правени в годините след 1982 за тролеите.
bystander
Рейтинг: 233 Любопитно12 км/ч е явно средната на скорост на движение в града. И на фераритата в града сигурно е съща скоростта, защото тя зависи основно от трафика на движение.
А това заглавие може би е от бъдещето - когато основния обществен транспорт е вече във вид на летящи чинии и годината е 2025 - 40 години след началото на тролейбусния транспорт.