Синдикатите се обявиха против концесия на пристанище Варна

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1398 Весело

    Според Тимка Филчева, председател на синдикалната структура на КНСБ на пристанище Варна-изток, след концесията освен орязване на щата ще паднат и възнагражденията.
    .................
    А, защо Тимке Филчева, не назовеш поименно тия, които са се наточили да го концесионират?
    Та, те се съдържат в твоето лично име!

    nemo malus felix, minime corruptor.
  2. 2 Профил на Иво Мирчев КЛУБ
    Иво Мирчев
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Е... пазарна икономика. За псевдосиндикатите в България - да има един начин, без пазарни условия и някой само да налива пари. Тук си имаме възможно най-измислените синдикати...

    http://www.mirchev.com
  3. 3 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    До коментар [#2] от "Mirchev":

    Пък ако не се наливат пари, да има как да се крадне нафта, скрап и някоя и друга комисионна за ваучери за храна и допълнително избран здравен фонд, където решаващо за успеха на офертата е какъв рушвет ще бъде заделен за синдикатите

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  4. 4 Профил на Вени Марковски
    Вени Марковски
    Рейтинг: 996 Любопитно

    А защо не се съкратят тези ненужни работници сега, докато пристанището е държавно? Така ще има повече пари за по-малко хора, а и няма да се харчат държавни средства за поддръжка на ненужно раздут персонал?

    Автор съм на статиите "Интернет трол" и "Атака Ad hominem" в БГ-Уикипедия. С други думи - номерата на троловете от този форум при мен не минават.
  5. 5 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1391 Весело

    До коментар [#1] от "СДС":
    Защо не концесионират терминала в Разделна / Варна Иличовск /? Точно разчистиха Варна Изток от контейнерите и Варненци ще се кефят да гледат отдалеко яхтения пристан и казино до казино ще стане също като Лас Вегас
    То доколкото знам Констанца май отдавна минава и Варна изток и Варна запад по товарооборот.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  6. 6 Профил на Делян Делчев СУПЕР
    Делян Делчев
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Аз не мога да разбера, ако ще ги съкратят тия хора, защо го правят - защото са излишни или защото някой иска паметник пристанище?
    Ако са излишни, най-хубавото нещо на света от макро гледна точка е да ги съкратят - БВП-то ще се запази, производителността на труда ще се повиши (БВП/брой работещи), част от тези хора ще си намерят работа другаде и ще повишат БВП-то допълнително (както и производителността на труда). Направо звучи супер. Само няма да е супер за синдикатите, щото няма да имат концентирана маса членове, които да обслужват, и може и да се наложи да започнат да работят.

  7. 7 Профил на Делян Делчев СУПЕР
    Делян Делчев
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#4] от "Вени Марковски":

    Абсолютно това ми е мнението и на мен. Какво искат синдикатите, неефективност на държавна паница, щото така?
    По добре да им плащат пенсии на тия излишни работници пред това да търтеят, поне няма да вредят. Па може да се научат и да работят, в ползу роди и за всички.

  8. 8 Профил на symmpro
    symmpro
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До № 4 !

    Точно за това става дума ! Има десетки работници , които биха могли да бъдат съкратени още сега и то напълно безболезнено , за да няма после плач и стенание !
    А Гуцанов да ми говори за "кражби " и пр. е най-малкото арогантно ...

  9. 9 Профил на Тодор Тодоров
    Тодор Тодоров
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#4] от "Вени Марковски":
    Напълно съм съгласен. Освен това, не ми се струва много коректно да се изхожда от това какво се е случило със съвсем други пристанища...По-важното е дали изобщо има някой читав кандидат да концесионира и да прави сериозен бизнес от пристанището.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #