За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
mtmvb1111
Рейтинг: 122 НеутралноДанаиле, ко стаа в Красен ва.......
Руското влияние убива България! "Дневник" също....Салмонела
Рейтинг: 1434 НеутралноАми моята с 10 БРТ (бруто-регистър-тона)?
УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!sto67nes
Рейтинг: 1434 НеутралноЕ може да излезе нещо положително от цялата работа.....
Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!exit13
Рейтинг: 138 НеутралноИАМА и ДАИ правят едно единствено нещо ,смучат пари от хората който си изкарват хляба в сферата на транспорта.То не бяха разрешителни, медицински, изпити, курсове и за всяка нещо се плаща.Да ама нещата вече не са така както преди 20 години.
Øϰϰå Çҩßё
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#3] от "sto67nes":
иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общоевентуално
Соколов
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#2] от "Депутат 241 Occupy Parliament":
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.В случая става въпрос за пристанищни оператори, където 1 година беше меко казано смешно.
А относно вашето за 10БТ, при подновяването автоматично минава на 40БТ. Но това няма нищо общо със сроковете
Соколов
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#4] от "exit13":
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.Еми няма как да ти дадат разрешително без медицински, изпити, курсове и прочие.
Проблема е, че в България такова се изисква за любители. Всеки любител в България го принуждават да минава по пътека все едно ще превозва пътници за икономическа изгода, което е неправилно и трябва да бъде променено.
exit13
Рейтинг: 138 НеутралноДо коментар [#7] от "Соколов":
Много просто като си завършил съответното училище ти издават диплома която удостоверява че си квалифициран да упражняваш професията.Не съм чувал стругар примерно да си изкарва допълнителни разрешителни за да може да работи занаята си.
real_money
Рейтинг: 180 НеутралноНаправете истинска реформа - отделни закони за морските пространства, за реката и за пристанищата. Дайте пълна самостоятелност на пристанищата. УЕГ трябва да имат срок 3-5 години. И едногодишното и безсрочното са нелогични. Изградете контейнерни терминали - това е бъдещето. Вземете обратно подаръците - концесии. Направете като гръцките закони за корабоплаването. София не е най голямото пристанище на България и администрациите, свързани с морето нямат работа там. Достатъчни са дирекции или отдели в министерството за координация. Поздрави.
Соколов
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#8] от "exit13":
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.Идеята на разрешителното е не само, че можеш да плаваш, а че си отговорен пред въпросният орган в случай, че стане нещо.
Има професии и професии. Да, стругар в случая не му трябва книжка за стругарство, но има все пак разлика. Най-малкото той не може да превозва хора.
В случая, ако си завършил съответното училище според мен не би трябвало да се карат курсове а да има възможност директно да се минава към изпит. Това трябва да е уредено с правила и изисквания към въпросните училища, които да покриват курсовата програма.
Според мен ИАМА трябва да проведе една широка дискусия с общество, клубове, училища и тн. След това да се направят нужните промени.
И пак повтарям, това за професионални капитани.
За любители всичко това е излишно. Намери ли се застраховател да те застрахова, прав ти път. Така е в повечето цивилизован свят.
doxen
Рейтинг: 178 НеутралноКъв' е тоя тюфлек на снимката? Това министър ли е? Прилича на свиневъдец контрабандист.
exit13
Рейтинг: 138 НеутралноДо коментар [#10] от "Соколов":
Според мен може да си отговорен и без да тъпчеш гушата на сумата ти чиновници.Вадил съм си същите разрешителни в Германия.Разликата е светлинни години. Става светкавично с много по малко пари , време и бюрокрация.А там може би не носят отговорност?!
Ab.Inferis
Рейтинг: 409 НеутралноНе знам как стоят нещата в България относно шофьорските книжки, но ще дам следния пример. За да изкараш шофьорска книжка в САЩ са нужни: какъвто и да е документ за самоличност, сдаване на тест за познаване на правилата за улично движение (пред компютър, с отговаряне положително на 50 от 60 въпроса), практически изпит, такса от около 45 долара, включваща всичко това , включително и снимка на място и издаването на самото удостоверение за правоуправление> Всичко това може да се извърши за 1 час максимум. Книжката се издава за срок от 3-5 години и след този срок трябва да се поднови. Това е всичко. Никаква бюрокрация, никакви подкупи. И после...американците виновни на българина че били напред...
...And Justice for AllУбеден съм , че във всяка сфера на живота е така - максимално удобство, минимална бюрокрация. Аз за да си платя сметките в САЩ - наем на апартамент, битови разходи, телефони, ток, ТВ, Интернет, разплащане по кредитни карти, поръчки по интернет на стоки, месени вноски за колите...за всичко това мога да отделя един час общо на месец пред компютъра и да не се занимавам повече с глупости. В България...знаете какво е. Ето това трябва да се промени - минимална бюрокрация!
pavur
Рейтинг: 736 НеутралноА плав-състава ша продължават да го цуцат и да играят по свирката на оялите се олигофрени от ИМО.Всяка година измислят нови простотии и броя на кетапите набъбва застрашително.