Удостоворенията на морската администрация стават безсрочни (видео)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Данаиле, ко стаа в Красен ва.......

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  2. 2 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    Ами моята с 10 БРТ (бруто-регистър-тона)?

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  3. 3 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    Е може да излезе нещо положително от цялата работа.....

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  4. 4 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 138 Неутрално

    ИАМА и ДАИ правят едно единствено нещо ,смучат пари от хората който си изкарват хляба в сферата на транспорта.То не бяха разрешителни, медицински, изпити, курсове и за всяка нещо се плаща.Да ама нещата вече не са така както преди 20 години.

  5. 5 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#3] от "sto67nes":

    евентуално

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  6. 6 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#2] от "Депутат 241 Occupy Parliament":

    В случая става въпрос за пристанищни оператори, където 1 година беше меко казано смешно.

    А относно вашето за 10БТ, при подновяването автоматично минава на 40БТ. Но това няма нищо общо със сроковете

    Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
  7. 7 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#4] от "exit13":

    Еми няма как да ти дадат разрешително без медицински, изпити, курсове и прочие.

    Проблема е, че в България такова се изисква за любители. Всеки любител в България го принуждават да минава по пътека все едно ще превозва пътници за икономическа изгода, което е неправилно и трябва да бъде променено.

    Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
  8. 8 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 138 Неутрално

    До коментар [#7] от "Соколов":

    Много просто като си завършил съответното училище ти издават диплома която удостоверява че си квалифициран да упражняваш професията.Не съм чувал стругар примерно да си изкарва допълнителни разрешителни за да може да работи занаята си.

  9. 9 Профил на real_money
    real_money
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Направете истинска реформа - отделни закони за морските пространства, за реката и за пристанищата. Дайте пълна самостоятелност на пристанищата. УЕГ трябва да имат срок 3-5 години. И едногодишното и безсрочното са нелогични. Изградете контейнерни терминали - това е бъдещето. Вземете обратно подаръците - концесии. Направете като гръцките закони за корабоплаването. София не е най голямото пристанище на България и администрациите, свързани с морето нямат работа там. Достатъчни са дирекции или отдели в министерството за координация. Поздрави.

  10. 10 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#8] от "exit13":

    Идеята на разрешителното е не само, че можеш да плаваш, а че си отговорен пред въпросният орган в случай, че стане нещо.

    Има професии и професии. Да, стругар в случая не му трябва книжка за стругарство, но има все пак разлика. Най-малкото той не може да превозва хора.

    В случая, ако си завършил съответното училище според мен не би трябвало да се карат курсове а да има възможност директно да се минава към изпит. Това трябва да е уредено с правила и изисквания към въпросните училища, които да покриват курсовата програма.

    Според мен ИАМА трябва да проведе една широка дискусия с общество, клубове, училища и тн. След това да се направят нужните промени.

    И пак повтарям, това за професионални капитани.

    За любители всичко това е излишно. Намери ли се застраховател да те застрахова, прав ти път. Така е в повечето цивилизован свят.

    Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
  11. 11 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 178 Неутрално

    Къв' е тоя тюфлек на снимката? Това министър ли е? Прилича на свиневъдец контрабандист.

  12. 12 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 138 Неутрално

    До коментар [#10] от "Соколов":

    Според мен може да си отговорен и без да тъпчеш гушата на сумата ти чиновници.Вадил съм си същите разрешителни в Германия.Разликата е светлинни години. Става светкавично с много по малко пари , време и бюрокрация.А там може би не носят отговорност?!

  13. 13 Профил на Ab.Inferis
    Ab.Inferis
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Не знам как стоят нещата в България относно шофьорските книжки, но ще дам следния пример. За да изкараш шофьорска книжка в САЩ са нужни: какъвто и да е документ за самоличност, сдаване на тест за познаване на правилата за улично движение (пред компютър, с отговаряне положително на 50 от 60 въпроса), практически изпит, такса от около 45 долара, включваща всичко това , включително и снимка на място и издаването на самото удостоверение за правоуправление> Всичко това може да се извърши за 1 час максимум. Книжката се издава за срок от 3-5 години и след този срок трябва да се поднови. Това е всичко. Никаква бюрокрация, никакви подкупи. И после...американците виновни на българина че били напред...
    Убеден съм , че във всяка сфера на живота е така - максимално удобство, минимална бюрокрация. Аз за да си платя сметките в САЩ - наем на апартамент, битови разходи, телефони, ток, ТВ, Интернет, разплащане по кредитни карти, поръчки по интернет на стоки, месени вноски за колите...за всичко това мога да отделя един час общо на месец пред компютъра и да не се занимавам повече с глупости. В България...знаете какво е. Ето това трябва да се промени - минимална бюрокрация!

    ...And Justice for All
  14. 14 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 736 Неутрално

    А плав-състава ша продължават да го цуцат и да играят по свирката на оялите се олигофрени от ИМО.Всяка година измислят нови простотии и броя на кетапите набъбва застрашително.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #