Психологът

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на варненец
    *****
    Неутрално

    вчера бях в ПФОЕ МОЛ просто така от любобитство -ДЕЛНИЧЕН ДЕН ЕДИНСТВЕН КЛИЕНТ НА ЕТАЖ страхотно впечатление -ВСИЧКИ ПРОДАВАЧКИ УСМИХНАТИ И ПОЗДРАВЯВАТ ЛЮБЕЗНИ имах чувството че ако имаше какво да купя щяха да платят вместо мен.УДОВОЛСТВИЕ Е ДА СЕ РАЗХОДИШ във ВАРНЕНСКИ МОЛ,НЯМА КЛИЕНТИ СВОБОДНО МЯСТО ЗА ПАРКИРАНЕ КОЛКОТО ЩЕШ!!

  2. 2 Профил на ras16377431
    ras16377431
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Файненшъл таймс пък, описвайки липсата на услуги в туризма у нас, заключава така: "Изглежда, че този горд балкански народ не е създаден да обслужва." На мен Файненшъл таймс повече ми вдъхва доверие от пиар материал, в който фирма се рекламира със собственоръчни МЕЖДУНАРОДНИ изследвания за качеството на услугите.

    Не знам какво е качеството на услугите в тази конкретна фирма. Но щом се опитват да излъжат толкова нелепо - всички знаем на какво ниво е обслужването у нас - вече имам едно наум колко може да им се вярва и за други неща.

    gradinko.bg
  3. 3 Профил на Ала Бала Портокала
    *****
    Неутрално

    Не вярвай на това, което става окло тебе!
    Вярвай на това, което ти казвам!

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  5. 5 Профил на кеке
    *****
    Неутрално

    кой тръгва да праи пиар значи нещо не му върви с търговията...

  6. 6 Профил на варненец
    *****
    Неутрално

    в МОЛОВЕТЕ на Варна и куче да вържеш ще избяга НУЛЕВА ТЪРГОВИЯ за съжаление!!!!

  7. 7 Профил на васко
    *****
    Неутрално

    СМЕ страна на надменни сервитьори и намусени продавачи!

  8. 8 Профил на az
    *****
    Неутрално

    "проджект и пропърти мениджмънта" - ех ама сте го написали. ако някой не знае английски какво ще разбере? не се правете на елитарен вестник. не можете ли просто да напишете 'управление на проекти и имоти'?

  9. 9 Профил на един
    *****
    Неутрално

    Къко е туй зализано гъзе, че си сложило и плакат на мъж???

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  11. 11 Профил на от Щатите
    *****
    Неутрално

    То поне от молове да разбираше! Истинските молове са в ЩАТИТЕ, а не в Русия и Европа! ХА ХА значи смятай и проучване! Идете да видите какво е МОЛ. Нищо общо!

  12. 12 Профил на Гороцвет Цветников
    *****
    Весело

    Ода за МОЛ-а и новите дрехи на царя.

    Този "МОЛ", който си е зян ГОЛ
    Е толкова неуреден, че недей ми говори на мен.
    Имал управленска поли'тика, а магазините под всяк'ва критика.
    Паркингът му във мазата е олицетворение на теснотата.
    Дори и в редките моменти, когато случат се клиенти, някой втренчено те гледа всякаш хапнал си му сладоледа.
    Та това си е събитие граничещо с кръвопролитие.
    Посетителите тука са явление, искал ли си разрешение?
    Ама как така и от кого, питаш също и защо.
    - Имаме управител велик - "психолог" факир и политик. Нищо че е бил пъдар, той сега е господар.
    Управител е той на МОЛ, но кой ще види, че е гол?

  13. 13 Профил на Аз мисля
    *****
    Неутрално

    Видях коментар номер 9 за плаката на мъжа в кабинета на "гъзето"
    Но аз мисля, че плакатът вдясно от него (как му беше името?) говори сам по себе си за състоянието на това варненско "капълъ чарши".

  14. 14 Профил на zaplatka
    *****
    Неутрално

    Би следвало след като от дневник публикуват подобна статия да си направят труда да проверят подадената информация от г-н Колев дали е достоверна! Като например дали наистина има образованието за което се споменава , той не е дипломиран психолог което напрактика означава че вообще не е психолог! изкара замо 2 год. във ВСУ "Черноризец Храбър" хехехехе проверявайте ги тия неща де!!!! само на информирани граждани ли разчитате?!

  15. 15 Профил на диФ фен на Колев
    *****
    Неутрално

    Хе хе тоя Колев много ме кефи може ли толкова много лъжи да измисли. И образование имал...
    Голям управител е той - НАЙ-ГОЛЕМИЯ циркаджия. Ама как ги разбира нещата и икономист бил и от търговия разбира. Благодаря на в. Дневник че ми развесели деня с този невероятен мениджър . Уж сериозен вестник а сякаш чета жълт труд или блясък. Малко по-сериозно колеги. Да не ставаме на

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  18. 18 Профил на начетен
    *****
    Весело

    Не познавам проф. Минчо Драганов, но явно, движейки се от запад на изток е изследвал само поведението на стюарда в автобуса, с който е пътувал. Защо ли нещо ме кара да мисля, че обслужващият персонал на запад са си пак същите хора, които слугуват и тук - на изток? Как смята г-н Колев, дали в The Ritz London администраторът не е "... готов да направи много, за да остане клиентът доволен, да се чувства специален, да си отиде поласкан..."? А?!?

  19. 19 Профил на начетен
    *****
    Любопитно

    Не мога да се сдържа! Г-н Колев, предполагам сте чували за ISO 9000 - серия от стандарти на Международната организация по стандартизация, регламентиращи управлението на качеството в предприятията. Стандартите ISO 9000, приети в над 90 страни в света, могат да се приложат към всяко предприятие, независимо от големината му и сферата му на дейност. Как аджеба (поздравявам Хасковска област)"...конкурентите за "Пфое мол" са били фирми, които управляват милиони квадратни метри търговска площ по света. Но у нас обстановката е особена и нито една мениджмънт стратегия не работи, ако е механично привнесена, манталитетът и социокултурата я правят неприложима." Колев, ТУИ, БОШ, Мерцедес, БМВ, Метро, Алианц, Уникредит груп, Граве да не изброявам повече пренесоха процеса си на управление в България и той работи успешно, а ти направи определянето на работното време на някакви си 20 магазина и дюнер на покрива супер-сложен процес, изискващ поредица от предварителни проучвания и маркетингови анализи на социокултурната среда в колективистично общество...?!? Май бая движение е паднало в Ервопа с професора.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  21. 21 Профил на проф. Минчо Минката
    *****
    Неутрално

    Що прайте такъв елементарен Пи Ар бе "Дневник". Някой чел ли я е тая статия и редактирал ли я е някой преди да бъде публикувана. 1-во тоа Колев, тва парвеню не знае колко букви има българската азбука, и сте ми го публикували тука с нафуканите му цитати и 2-ро вземете прочетете Алфред Шютц: Ролево поведение и интерпретиране на мотиви на действието.
    А не да ми пишете за рУлево поведение....

  22. 22 Профил на Димитров
    *****
    Неутрално

    ако завистта болеше, досега щяхте да пукнете

  23. 23 Профил на Познайте кой
    *****
    Неутрално

    Здравейте бивши мои служителчета - забравяте че знам кои сте мога да разбера по начина ви на изказване. Аз няма да се защитавам, защото е обидно за човек от моите висоти да го прави но само ще ви кажа че тези хули няма да останат безнаказани.

  24. 24 Профил на :)
    *****
    Весело
  25. 25 Профил на Реалист
    *****
    Неутрално

    Може да сме, или пък не "страна с надменни сервитьори и намусени продавачи", но едно е сигурно българина ще си остане завистлив, злобен и най- вече жесток към тези, които се стремят да успеят; да наложат нещо ново в каквато и да било област - това показва и моя личен опит. Другото, което притежава в повече българина е, че той си мисли, че знае и може всичко! Доказателство за това са изписаните по - горе коментари, съмнения, обиди и т.н..
    Относно коминтари № 18 и 19, мисля, че т. нар. "начетен" не е чел достатъчно за Международните стандарти за качество от серията ISO 9000, знае само че големи компании като тези, които е изброил са успели в България. Аз малко или много съм човек запознат с тях, и за да започне да действа ефективно една такава внедрена Система за управление на качеството е необходимо време и най - вече факторите (елементите на този процес) като ресурси, технология, околна среда, оборудване и не на последно място и човека (персонала), трябва да са на необходимото ниво. Какво е куцало в случая не се знае, така че е безмислено да се обвинява когото и да било, най - лесно е да обвиниш някого за нещо без да си видял и преценил първо себе си, това би трябвало да го знае всеки дори и човек да не е психолог...

  26. 26 Профил на ШЗО ПЛЕвен
    *****
    Весело

    20 фирми-наематели на Pfohe Mall във Варна се обединиха в инициативен комитет и обвиниха мениджмънта на мола в лошо управление, технически проблеми и неизправности, голям процент незаети площи и ниска посещаемост на търговския комплекс ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА

    Варненският Pfohe Mall вече е с ново управляващо дружество, съобщиха от компанията. Това е Investa Property Solutions, която се управлява от Озгур Явуз





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #