За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
Неутралновчера бях в ПФОЕ МОЛ просто така от любобитство -ДЕЛНИЧЕН ДЕН ЕДИНСТВЕН КЛИЕНТ НА ЕТАЖ страхотно впечатление -ВСИЧКИ ПРОДАВАЧКИ УСМИХНАТИ И ПОЗДРАВЯВАТ ЛЮБЕЗНИ имах чувството че ако имаше какво да купя щяха да платят вместо мен.УДОВОЛСТВИЕ Е ДА СЕ РАЗХОДИШ във ВАРНЕНСКИ МОЛ,НЯМА КЛИЕНТИ СВОБОДНО МЯСТО ЗА ПАРКИРАНЕ КОЛКОТО ЩЕШ!!
ras16377431
Рейтинг: 1291 НеутралноФайненшъл таймс пък, описвайки липсата на услуги в туризма у нас, заключава така: "Изглежда, че този горд балкански народ не е създаден да обслужва." На мен Файненшъл таймс повече ми вдъхва доверие от пиар материал, в който фирма се рекламира със собственоръчни МЕЖДУНАРОДНИ изследвания за качеството на услугите.
gradinko.bgНе знам какво е качеството на услугите в тази конкретна фирма. Но щом се опитват да излъжат толкова нелепо - всички знаем на какво ниво е обслужването у нас - вече имам едно наум колко може да им се вярва и за други неща.
*****
НеутралноНе вярвай на това, което става окло тебе!
Вярвай на това, което ти казвам!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
Неутралнокой тръгва да праи пиар значи нещо не му върви с търговията...
*****
Неутралнов МОЛОВЕТЕ на Варна и куче да вържеш ще избяга НУЛЕВА ТЪРГОВИЯ за съжаление!!!!
*****
НеутралноСМЕ страна на надменни сервитьори и намусени продавачи!
*****
Неутрално"проджект и пропърти мениджмънта" - ех ама сте го написали. ако някой не знае английски какво ще разбере? не се правете на елитарен вестник. не можете ли просто да напишете 'управление на проекти и имоти'?
*****
НеутралноКъко е туй зализано гъзе, че си сложило и плакат на мъж???
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
НеутралноТо поне от молове да разбираше! Истинските молове са в ЩАТИТЕ, а не в Русия и Европа! ХА ХА значи смятай и проучване! Идете да видите какво е МОЛ. Нищо общо!
*****
ВеселоОда за МОЛ-а и новите дрехи на царя.
Този "МОЛ", който си е зян ГОЛ
Е толкова неуреден, че недей ми говори на мен.
Имал управленска поли'тика, а магазините под всяк'ва критика.
Паркингът му във мазата е олицетворение на теснотата.
Дори и в редките моменти, когато случат се клиенти, някой втренчено те гледа всякаш хапнал си му сладоледа.
Та това си е събитие граничещо с кръвопролитие.
Посетителите тука са явление, искал ли си разрешение?
Ама как така и от кого, питаш също и защо.
- Имаме управител велик - "психолог" факир и политик. Нищо че е бил пъдар, той сега е господар.
Управител е той на МОЛ, но кой ще види, че е гол?
*****
НеутралноВидях коментар номер 9 за плаката на мъжа в кабинета на "гъзето"
Но аз мисля, че плакатът вдясно от него (как му беше името?) говори сам по себе си за състоянието на това варненско "капълъ чарши".
*****
НеутралноБи следвало след като от дневник публикуват подобна статия да си направят труда да проверят подадената информация от г-н Колев дали е достоверна! Като например дали наистина има образованието за което се споменава
, той не е дипломиран психолог което напрактика означава че вообще не е психолог! изкара замо 2 год. във ВСУ "Черноризец Храбър" хехехехе проверявайте ги тия неща де!!!! само на информирани граждани ли разчитате?!
*****
НеутралноХе хе тоя Колев много ме кефи може ли толкова много лъжи да измисли. И образование имал...
. Уж сериозен вестник а сякаш чета жълт труд или блясък. Малко по-сериозно колеги. Да не ставаме на












Голям управител е той - НАЙ-ГОЛЕМИЯ циркаджия. Ама как ги разбира нещата и икономист бил и от търговия разбира. Благодаря на в. Дневник че ми развесели деня с този невероятен мениджър
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
ВеселоНе познавам проф. Минчо Драганов, но явно, движейки се от запад на изток е изследвал само поведението на стюарда в автобуса, с който е пътувал. Защо ли нещо ме кара да мисля, че обслужващият персонал на запад са си пак същите хора, които слугуват и тук - на изток? Как смята г-н Колев, дали в The Ritz London администраторът не е "... готов да направи много, за да остане клиентът доволен, да се чувства специален, да си отиде поласкан..."? А?!?
*****
ЛюбопитноНе мога да се сдържа! Г-н Колев, предполагам сте чували за ISO 9000 - серия от стандарти на Международната организация по стандартизация, регламентиращи управлението на качеството в предприятията. Стандартите ISO 9000, приети в над 90 страни в света, могат да се приложат към всяко предприятие, независимо от големината му и сферата му на дейност. Как аджеба (поздравявам Хасковска област)"...конкурентите за "Пфое мол" са били фирми, които управляват милиони квадратни метри търговска площ по света. Но у нас обстановката е особена и нито една мениджмънт стратегия не работи, ако е механично привнесена, манталитетът и социокултурата я правят неприложима." Колев, ТУИ, БОШ, Мерцедес, БМВ, Метро, Алианц, Уникредит груп, Граве да не изброявам повече пренесоха процеса си на управление в България и той работи успешно, а ти направи определянето на работното време на някакви си 20 магазина и дюнер на покрива супер-сложен процес, изискващ поредица от предварителни проучвания и маркетингови анализи на социокултурната среда в колективистично общество...?!? Май бая движение е паднало в Ервопа с професора.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
НеутралноЩо прайте такъв елементарен Пи Ар бе "Дневник". Някой чел ли я е тая статия и редактирал ли я е някой преди да бъде публикувана. 1-во тоа Колев, тва парвеню не знае колко букви има българската азбука, и сте ми го публикували тука с нафуканите му цитати и 2-ро вземете прочетете Алфред Шютц: Ролево поведение и интерпретиране на мотиви на действието.
А не да ми пишете за рУлево поведение....
*****
Неутралноако завистта болеше, досега щяхте да пукнете
*****
НеутралноЗдравейте бивши мои служителчета - забравяте че знам кои сте мога да разбера по начина ви на изказване. Аз няма да се защитавам, защото е обидно за човек от моите висоти да го прави но само ще ви кажа че тези хули няма да останат безнаказани.
*****
Весело*****
НеутралноМоже да сме, или пък не "страна с надменни сервитьори и намусени продавачи", но едно е сигурно българина ще си остане завистлив, злобен и най- вече жесток към тези, които се стремят да успеят; да наложат нещо ново в каквато и да било област - това показва и моя личен опит. Другото, което притежава в повече българина е, че той си мисли, че знае и може всичко! Доказателство за това са изписаните по - горе коментари, съмнения, обиди и т.н..
Относно коминтари № 18 и 19, мисля, че т. нар. "начетен" не е чел достатъчно за Международните стандарти за качество от серията ISO 9000, знае само че големи компании като тези, които е изброил са успели в България. Аз малко или много съм човек запознат с тях, и за да започне да действа ефективно една такава внедрена Система за управление на качеството е необходимо време и най - вече факторите (елементите на този процес) като ресурси, технология, околна среда, оборудване и не на последно място и човека (персонала), трябва да са на необходимото ниво. Какво е куцало в случая не се знае, така че е безмислено да се обвинява когото и да било, най - лесно е да обвиниш някого за нещо без да си видял и преценил първо себе си, това би трябвало да го знае всеки дори и човек да не е психолог...
*****
Весело20 фирми-наематели на Pfohe Mall във Варна се обединиха в инициативен комитет и обвиниха мениджмънта на мола в лошо управление, технически проблеми и неизправности, голям процент незаети площи и ниска посещаемост на търговския комплекс ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА
Варненският Pfohe Mall вече е с ново управляващо дружество, съобщиха от компанията. Това е Investa Property Solutions, която се управлява от Озгур Явуз