Кризата преосмисли портовите концесии

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vladimir
    *****
    Неутрално

    и 10кратно да е увеличението на контейнерния трафик, едва ли може да достигне капацитета на терминалите в Констанца- а основната причина за липса на интерес от големи контейнерни линии е държавната политика...Освен това "голямото пристанище Варна-запад" не може да приема кораби с газене повече от 6-7м...т.е. как да се увели контейнерния трафик с помощта на гемии, носещи по 200-300 контейнера...И докато румънците инвестират и изграждат терминали ние за 10г сме монтирали 2 крана?! За сведение на г-н Папазов капацитета на терминала в Констанца е над 1,7 млн TEU и вече обслужват над 1,3 млн TEU годишно...

  2. 2 Профил на blue_fish
    *****
    Неутрално

    За сведение на "компетентно" изказалият се под №1 Vladimir:
    Максимално разрешеното газене на 17-о к.място, където се обработват контейнери е 10.20 м. Максималното газене за Канал 2 е 10.60 м, а макс. височина (air draft) за преминаване под моста е 41.72 м.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #