Първият "Дръзки"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 975 Неутрално


    После войны- Откъде се появи този руски текст в тази статия?

  2. 2 Профил на Hemy VARNALIS
    *****
    Неутрално

    ИЗТОЧНИК НА ПАРА БЕ БЕЗУМНО ЛИКВИДИРАНАТА ЯХТА НА ФЕРДИНЕНД - ПРЕВЪРНАТА В МИНЕН ЗАГРАДИТЕЛ - "КАМЧИЯ".

  3. 3 Профил на Starec
    Starec
    Рейтинг: 466 Весело

    Като бивш военен моряк благодаря на Доротея за изчерпателната статия. Това трябва да се напомня и знае. Мъничка бележка - морската миля не е 1602 м., а 1852 м. и нещо.
    Статията напомня и нещо за безумната ни многогодишна политика да не си уважаваме и съхраняваме историята. Колко военни кораба още можеше/трябваше да се запазят - за спомен, за възпитание в морски традици, дори за уважение към тези, които са служили на тях. В края на краищата всеки кораб (цивилен или военен) е и част от територията на РБ и заслужава уважение и поне достоен край, ако не музей.
    Поздрави Доротея и пишете още.

    Поздрави
  4. 4 Профил на Starec
    Starec
    Рейтинг: 466 Любопитно

    И се сетих още нещо.
    В Созопол, пред бившата военно-морска база, имаше постамент с корпус на торпеден катер "Комсомолец" - като този пред музея във Варна. Интересно е - дали военните са го запазили и експонирали някъде, дали е захвърлен или пъргави хора са успели да го продадат - да кажем за скрап.
    Дали това не е тема за друга интересна публикация ?

    Поздрави
  5. 5 Профил на neptun
    neptun
    Рейтинг: 453 Неутрално

    После войны-
    Ами щото е слаб превод от руски статията. Интересно е да се знае, че "сглобяването" на кораб не е точно като барбекю в двора. На практика това са първите метални кораби построени и спуснати на вода в България и доколкото знам в сегашния завод "Флотски Арсенал"





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #