Полет с нискотарифна компания? Проверете къде е летището

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Проверяваме, и сметки си правим. На ТИМ Еър ли искате да ни качите? Няма да стане.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  2. 2 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1366 Весело

    принципно летище на 80-100 км не е проблем, ако има редовен транспорт - личен опит

    low riders team
  3. 3 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 871 Неутрално

    Дори и да е голямо разстоянието, цената на трансфера обикновено е смешна, в сравнение с цената на самолетния билет.

    The best way to predict the future is to invent it.
  4. 4 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 954 Неутрално

    150 км в нормалните страни не са като тези от София до Пловдив.

  5. 5 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    То понякога отнема същото време от летището в София до центъра. Ако ползваш и някой печен бакшиш и от към цена ще го докараш.

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  6. 6 Профил на quasimodo
    quasimodo
    Рейтинг: 171 Неутрално

    [quote#2:"Comandante Marques"]принципно летище на 80-100 км не е проблем[/quote]
    Имам подобен критерий и по-скоро проверявам, какъв е транспорта до точката, в която искам да пристигна, отколкото какво е разстоянието. При редовен и удобен транспорт 30-60 мин. слушане на музика или четене на книжка са приятно отпускане, а не проблем

  7. 7 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#0:"тъпия стажант"]Токио (Нарита) - 60 км. от центъра на Токио[/quote]

    Нарита изобщо не е подвеждащо име, Нарита е основното (доскоро единственото) международно летище в Токио.

    Т.е. бюджетните може и да ви преметнат, но ако вервате на стажанта от "Дневник", съвсем ще загазите.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    в Германия - говоря за Хан - няма никакъв проблем с транспорта като качество и цена ! Цените на магазините са като в София ! Обслужването на пасажерите и организацията е много добра !!! Цените ИЗГОДНИ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 762 Любопитно

    ДНЕВНИК, Нарита не е ниско-тарифно летище. Това си е Токийското летище!

    Fail with honour then succeed by fraud
  10. 10 Профил на kh
    kh
    Рейтинг: 197 Неутрално

    И какъв е проблема, ако има магистрала или обикновен високоскоростен път и уреден публичен транспорт за трансфер? Обаче съм забелязал, че твърде честно е по-лесно да някой да се изненада къде е кацнал от колкото да направи усилие да прекара час или два в интернет да се информира.

  11. 11 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1371 Неутрално

    Обикновено транспортът от летището до града е съобразен и добре уреден.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  12. 12 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1277 Неутрално

    До коментар [#2] от "Comandante Marques":

    Ха ха ама тея от кога си мислят че летищата са на центъра .

  13. 13 Профил на tarbo
    tarbo
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Какъв ви е проблемът с Бове. Автобусите тръгват пред вратата на летището и са по 15 евро.

  14. 14 Профил на jazz
    jazz
    Рейтинг: 610 Весело

    От "Нарита" до "центъра" на Токио се стига по-бързо от колкото от "Орлов Мост" до НДК в час пик !

  15. 15 Профил на hristogd
    hristogd
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Пак свободни съчинения.Нищо подвеждащо в имената няма.Да не искате като се каже Лондон и самолета да каца до Бъкингамския дворец.

  16. 16 Профил на smartcookie
    smartcookie
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Какви нискотарифни компании летят до Нарита, че ме интересува))

  17. 17 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 780 Неутрално

    Полет с нискотарифна компания? Проверете къде е летището.

    А най-добре се откажете. Ако летището не е на майната си, то ще има някаква екстра такса багаж или ще ви таксуват двойно заради тежите 5 кг над нормата или ще си плащата за кенефа или все нещо ще изскочи.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  18. 18 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1195 Неутрално

    Ами не знам какъв трябва да си, че да не си провериш предварително къде кацаш и да си уредиш транспорт или поне да знаеш какво да правиш.
    Аз като съм пътувал проследявам предварително даже и по Google Earth какво е, къде е, що е ... И според мен всеки нормален човек го прави.

  19. 19 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Не виждам проблем. Париж - Шарл Де Гол е уж близо до града, но пак си плащаш 15 евро за автобус в едната посока. Какво бихте избрали - евтин полет до Бове (+15 евро до Париж) или скъп полет до ШДГ (което е претоварено и поняко ти отнема 1 час да излезеш) с трансфер до града на същата цена?

    За Барселона нещата също са тенденциозни. Хирона и Реус (построено с временна сглобяема конструкция) са направени най-вече да обслужват Коста Брава и Коста Дорада. Дори да сте за Берселона, транспортът е прекрасен и безумно евтин.

    За Лондон не бих искал да коменитрам. Дори още 5 летища да направят, на по 100 км от центъра, пак ще се натоварят. Жителите на Уиндзор протестират от десетилетия срещу Хийтроу. Според тях е безобразие, да има летище едва ли не "в центъра награда".

    Всеки, който разбира от териториално планиране, може да ви изнесе лекция за горепосочените летища. Евтините компании нямат нищо общо с избора на локация. Те изобщо не се взимат в предвид при планирането на летища, защото са рисков и непостоянен фактор.

  20. 20 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 835 Неутрално

    зависи- в Лондон примерно ако кацаш на Хийтроу, имаш метро да кажем, оба4е с метрото ти е 1;20 мин до Виктория и 5 паунда. Ако кацаш на Станстеад, с автобус4е на Easybus е към 1;10 мин макс и пак около 5 паунда...Ако си на Гатуйк даже по бързо- към 40 мин с Гатуйк Експрес (влак), но е към 20 паунда

  21. 21 Профил на Geo СУПЕР
    Geo
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Много рядко нискотарифките летят до такива летища. А понякога именно тези по-малките летища са по-близо и по-удобни до града. Разбира се, всеки случай си е отделен, така че да - гледайте и си смятайте трансфера, но не виждам причина чак да се пише статия в национална медия по въпроса.

    Истината ще ви освободи
  22. 22 Профил на hristogd
    hristogd
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Авторът на статията е на заплата в България еър.

  23. 23 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    При положение ,че в София таксиджийте взимат на заблудилите се по 50-100 евра за 8-9 километра може да се сравняваме само с Дисниленд Париж би трябвало да сме в класацията!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  24. 24 Профил на Доколянков
    Доколянков
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Като цяло не се сещам за летище в идеален център.

    „Луната е обитаема, защото там свети."
  25. 25 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Километрите нищо не говорят за времето което е нужно да стигнете до центъра! Големите летища може да са по близко до центъра, но често трябва един час докато от входа не летището отидете до гейта! На малките летища всичко върви много по бързо!

  26. 26 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1366 Весело

    Мъча се да се сетя за летище, което е в центъра на града, ама не мога.

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  27. 27 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До тия летища има магистрали и редовен транспорт, така че не е проблем. Освен това вече няма летище в самия център на град, освен може би Лондон сити еърпорт. А с нискотарифните се спестяват доста пари, ако се купува умно!

  28. 28 Профил на kh
    kh
    Рейтинг: 197 Неутрално

    До коментар [#25] от "Ал Бънди":
    Абсолютно. За времето, за което стигам от София до Добрич мога да изляза от вкъщи, да ида на бързо до Лондон, да пия един Гинес в центъра и да се върна обратно вкъщи

    До коментар [#18] от "redguy":
    Лично съм си патил от съвсем нормални пътуващи, за които е съвсем нормално да са нормални куфари - не си дават труда да напъхат и 1 бит информация за това, къде отиват, къде кацат, какви са трансферите. И като ги стоварят в т. Б почват едни високогласни мърморения, пръскане на плюнки за лоша организация...

  29. 29 Профил на pr0dan
    pr0dan
    Рейтинг: 225 Неутрално

    А защо Wizzair спряха да летят от София до Варна и обратно, бяха много удобни, евтини, комфортни и на главни летища?

  30. 30 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 823 Неутрално

    И да са по-далеч, винаги има добре организиран автобусен транспорт до съответния град. Много от големите летища се намират на същите разстояние, като пример Малпенса и Бергамо са на еднакво разстояние от гарата на Милано, но цената на wizzair е по-ниска от тази на България еър.

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  31. 31 Профил на stoyanst
    stoyanst
    Рейтинг: 714 Неутрално

    След като от летището има уреден бърз и удобен трансфер до града, не виждам нищо лошо да носи името на същия град, дори да е на 150 км.
    Който мисли, че Хан е далеч от Франкфурт, нека се лашка 24 часа с роден автобус и да слезе на центъра...

  32. 32 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Пловдив -Хан 14 евро + 5 ЕВРО летищни такси!? Както всичко друго и в този така добре "подреден" свят лъсват измамниците! Летище ТИМ, летище Гергов- как ви звучи!????

  33. 33 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 761 Неутрално

    проверете кьде е летището да не сте пак в бьлгариа

  34. 34 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#26] от "Хриси":

    Има бе Хриси в Берлин - Темпелхоф.

  35. 35 Профил на Никола Николов СУПЕР
    Никола Николов
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Хахаха каква ирония Зареждам статията да я прочета и отстрани на заден фон ми излиза рекламата на wizz air хахаха

  36. 36 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#16] от "lenilaf":

    Такива "екстри" до Нарита и Ханеда просто няма!

  37. 37 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#32] от "Гражданин":

    На всяко летище има такси и обикновенно те са съразмерни с цената на билета. Проверете произволен полет на Визз в западна европа и ще се уверите че там таксите са значително по високи от тукашните.
    И без да защитавам или харесвам ТИМ или Гергов, летищните такси няма как да изчезнат - защото това летище струва пари, подръжката му струва пари, обслужването на пътниците, багаж и т.н. до почистването на тоалетните струват пари. И е логично че точно пътниците да ги плащат тия пари през летищните таксите.

  38. 38 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    До коментар [#34] от "Гражданин":

    Но ще го затворят като пуснат новото

  39. 39 Профил на radogado
    radogado
    Рейтинг: 714 Весело

    “60 км от центъра на Токио”... пак е Токио.

  40. 40 Профил на radogado
    radogado
    Рейтинг: 714 Любопитно

    Jetstar Japan започва през юли полети до Нарита, което е на 70 км от Tokyo Station.

  41. 41 Профил на radogado
    radogado
    Рейтинг: 714 Любопитно

    И последно, Ханеда е на 22 км от центъра, вероятно авторът е имал предвид Нарита.

  42. 42 Профил на 212
    212
    Рейтинг: 442 Весело

    обикновенно това са летища за малки частни самолети
    естественно те няма да казнат в центъра на голям космополитен град както правят хеликоптерите затова са отделени и на по далечно разтояние от големите за да не се бъркат и идващия и заминаващ трафик. има изисквания които те трябва също да спазват от кулите на по големите при излитане и кацане.
    едно време най голямата амер. авио компания пан ам осъществяваше полети с хеликоптер до летище кенеди от покрива на своята сграда "панам билдинг" беше много удобно и приятно дори само да видиш манхатън от високо. полетите спряха след като терористите на кадафи свалиха самолета им над локеби 1988г..
    не виждам нищо същественно за да има оплаквания защо полетите са от такива летища?!

  43. 43 Профил на Еколог
    Еколог
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#34] от "Гражданин":

    Само дето вече не действа.

    Тегел е почти в центъра.

    Път без препятствия не води до никъде.
  44. 44 Профил на HXP
    HXP
    Рейтинг: 757 Неутрално

    До коментар [#23] от "comandante":


    Ей значи, не се спряхте с тези таксита. На софийското летище и на 2та терминала(Терминал 1-на лентите с багажа и в терминал пристигащи, Терминал 2-в приемният салон) има табели, на 2 езика, които указват, че Летище София има споразумение с няколко таксиметрови компании, чиито тарифи са разумни. Ама някой като не поглежда, така ще стане.

  45. 45 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Специално летището Франкфурт (Хан) е изключително удобно за ползване. Наоколо има безброй хотели, които предлагат паркинг за дълъг престой на смешни цени и безплатен трансфер на клиентите си до летището. Пловдовското летище също би могло да се развие ако има подобни услуги в близост.

    Жизнь или Life - избор има.
  46. 46 Профил на f.s.m.
    f.s.m.
    Рейтинг: 225 Неутрално

    По интересна би била статия сравняваща цени – обслужване на България Ер с други бюджетни и “нормални“ компании. Очакваме резултата.

  47. 47 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Не е ли странно че при целия ни технологически напредък, коли за милиони, двигатели с върхови постижения, все пак малките самолети остават пак недостижими като форма на масов транспорт.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  48. 48 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 119 Неутрално

    До коментар [#34] от "Гражданин":

    темпелхоф не го ли затвориха? и аз се сетих за него, но май го затвориха, по спомени. иначе беше готино летище, а по соц време на трансферния пункт те посрещане една германка с най-вчепетляващите бомби, които съм виждал някога. за като млад студент, направо сама заради едни поглед към нея исках да летя през берлин.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  49. 49 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 119 Неутрално

    извинявам се. темпелхоф са го затворили, а източното германското летище е било шьонефелд.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  50. 50 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 286 Неутрално

    При перфектната инфраструктура, които имат съответните държави тези разстояния не са никакъв проблем. Много хора ги изминават всеки ден, за да ходят на работа. В повечето случаи срещу 15-20 евро отгоре получаваш и трансфер до града. Никой не може да ме убеди, че за 2 часа полет си струва да платя двойно на компания, като БГеър, за да кацна с 20 км по-близо до някой град.

  51. 51 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    [quote#44:"patchev"] има табели, на 2 езика, които указват, че Летище София има споразумение с няколко таксиметрови компании, чиито тарифи са разумни. Ама някой като не поглежда, така ще стане. [/quote]
    Това го обясни на чужденците !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  52. 52 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#48] от "512":

    Хей приятел да не бъркаш със ГДРското Шьонефелд?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #