Защо 7 млн. души изгледаха внимателно инструкциите за безопасност в самолета

Бизнесменът Ричард Брансън се слави с прозорливостта си и отново доказва нейното наличие. Новият подход на авиокомпанията му Virgin America е толкова забавен и приятен за ухото и окото, че ще ви се прииска да слушате и гледате инструкциите за безопасност при полета отново и отново. Нищо чудно и да си ги затананикате или дори да потанцувате на фона им.

Компанията Virgin America вече представя на пасажерите си въпросните мерки с помощта на свежо музикално видео, в което се включват десет участника от американското риалити предаване "Мислиш си, че можеш да танцуваш", двама бивши олимпийци, участник от Dancing With The Stars и един от финалистите на "Америкън айдъл".
С песни и танци те обясняват и показват нагледно как да си сложите и свалите колана, откъде падат кислородните маски, къде са аварийните изходи на самолета и кои действия са забранени на борда. Откриването и поставянето на надуваемите жилетки дори е изпълнено като танц на роботи, в който на човек му се приисква да се включи.

За разработката на концепцията, наречена VX Safety Dance, компанията наема режисьора Джон М. Чу и екип от известни хореографи, продуценти и танцьори, които превръщат скучните инструкции в истински спектакъл.
В снимките, които продължават 26 часа, се включват 36 танцьори. На екрана се появяват общо 14 различни танцови стила, сред които са бродуей, съвременни танци, джаз, танго, бибой и брейк.

От публикуването си в YouTube досега видеото е гледано близо 7.5 млн. пъти. Споделено е над 500 хил. пъти във "Фейсбук", а за по-малко от две седмици присъства в над 20 хил. съобщения в "Туитър".
Освен за гледане кампанията VX Safety Dance предлага на желаещите и възможности за участие. Ако искате да предложите свои танцови движения, които да бъдат включени в следващия клип на авиокомпанията, може да ги изпращате на сайта VXsafetydance.com или в "Инстаграм", използвайки хаштага #VXsafetydance. Най-добрите ще станат част от ново видео, което Virgin America смята да направи, за да не губи интереса на пътниците си, повтаряйки само това.