За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Pima
Рейтинг: 166 Неутралномога да ви кажа кои са най-скъпите летища - тези във Варна и Бургас, стопанисвани от ТИМ и Фрапорт. Там евтини полети няма, изгониха нискобюджетните за да могат да си продават техните билети...
Най-страшното на комунизма е това което идва след него...EU defender
Рейтинг: 887 НеутралноПегасус за съжаление твърде кратко летяха Истанбул - София. През есента на 2011 билет за отиване и връщане беше около 120 лева. Единственото неудобство е, че ползват летище Сабиха Гьокчен.
The best way to predict the future is to invent it.Trayan
Рейтинг: 975 НеутралноТо е така, но това е средна цена. С Райън ер съм летял за един цент в посока. Имаше и някаква такса при плащането, но билетът не надхвърли 5 евро. Още няколко пъти съм летял на такива смешни цени - до 10 евро или до 20 евро тотал с всички такси.
Имаше и една словашка - Скайюръп. Те държаха ниво, но накрая нещо не им излезе сметката и пуснаха евтини полети до Виена (пак нещо от сорта на 10 лева), ходехме до Виена да пием кафе за един ден. Малко по-късно фалираха.
simval
Рейтинг: 641 НеутралноВинаги избягвам най-евтиното.
Аз не зареждам в Лукойл.gogo2011
Рейтинг: 780 НеутралноУиз са всичко друго, но не и евтини. Да, има няколко билета на атрактивни цени, но в повечето случаи не си струва да се лети с тях - мазохизъм!
Волният Ибрик
Рейтинг: 118 НеутралноEasyjet са си ОК. Не са най-евтините, но не се и циганят за глупости.
Легионер
Рейтинг: 174 НеутралноЕвтиното излиза скъпо. Повечето от нискотарифните авиокомпании имат такса за почти всичко - ръчен багаж, чек-ин, място до прозореца, застраховка, куфар. Летят до отдалечени летища, които често са на десетки, дори стотици километри от съответната дестинация - примерно Фракнфурт Хан, който е на 140 км от Франкфурт (Майн). Като дрзпнеш чертата се получава, че да летиш с нискотарифна авиокомпания в повечео случаи излиза ако не по-скъпо то поне малко по-евтино от редовните авиокомпании. Но всичко е до личен избор. За някои дестинации си заслужава. Например преди няколко години Уиз Еър бяха пуснали София-Варна. Летял съм до Варна за 15 левчета и се шегувахме с колегите, че таксито до летището в София е по-скъпо от билета до Варна.
Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.andreas_hofer
Рейтинг: 886 ЛюбопитноАз съм летял Мадрид-Майорка с Ryan Air на супер цена, а с Air Transat Монреал-Рим и Монреал-Париж ъщо на доста разумни цени. Колкото до Wizz Air при тях обикновено промоциите са само в една посока. Ще ви дам конкретен пример. Юли месец можете да летите примерно на 15 юли София-Болоня за 20-30 евро с Wizz Air, но билетите за обратния полет Болоня-София започват от 120 евро. Ами то за 180-200 евро ще намерите полети до Рим и Милано с повечето стандартни авиокомпании. Кое е нискотарифното? Единственото удобно нещо е, че летят до по-малки градове, а не само до столиците и най-големия град в конкретната страна.
Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна Българияblack_recluse
Рейтинг: 229 НеутралноМного ми е интересно защо от редакцията на Дневник не са включили България Еър - да не се окаже, така че в България са по евтини?!?! В крайна сметка говорим за средна цена на полет. Което би следвало да се изчислява на база на всички полети. Мисля, че България Еър, поддържа нормални цени в това отношение; Разбира се някой ако не му харесва ще си пътува, с който си иска - пазарна икономика. Всеки има право на избор...
hashtag
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#1] от "Pima":
Да, ама не. Реално "нискотарифни" все още си летят от тия летища, даже има нови линии това лято, но към по-търсени дестинации. Та никой не ги е гонил. Реално ако летят празни няма как да си поддържат линията и рано или късно спират полетите. Самолет се поддържа с пари, горивото също не им пада от небето, пилотите също вземат сериозна заплата заради труда си. И за да имат каквато и да е далавера трябва да хвърчат пълни през цялото време - което на кратки разстояния не се случва.
Pima
Рейтинг: 166 НеутралноДо коментар [#10] от "tic_tac":
Най-страшното на комунизма е това което идва след него...летят до дестинации, които не се конкурират с Бългериан Еър. Разбира се, нали ще им вземат парите за такси...
hashtag
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#11] от "Pima":
Те си решават къде им е рентабилно да летят. БЪлгаринът като цяло и като етнос не е свикнал да се качва на самолет, а и доходите му са такива, че предпочита неща като влакове, автомобили и автобуси. Дори нискотарифните са му извън възможностите на средния нашенец, особено като се вземат предвид скритите таксички за багаж и това, че трябва да си предвидиш полета няколко месеца предварително.