За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
moriarti
Рейтинг: 497 ВеселоИ кои от тези компании летят до България? Някакъв намек има в тази статия, но какъв ли ще да е?!
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"Consumer
Рейтинг: 1364 ВеселоКато отворя портфейла най се кефя на картата Krisflyer, както и спомените от приятните полети със Singapore, уникална авиокомпания
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantИ като добавим към списъка:
...
...
99 Aeroflot
Lemmy
Рейтинг: 877 НеутралноПолетът от LA до Сеул е дълъг и отегчителен, но истина е, че сингапурските девойки правят всичко възможно за комфорта на пътниците.
mitko11
Рейтинг: 2160 НеутралноА българският въздух /Bulgariа Air/ на кое място е? Или нямат толкова много места в класацията.
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазовaleko
Рейтинг: 870 НеутралноНе беше ли точно сингапурската компания, която преди година не й стигна пистата и кацна на плажа на някакъв остров?
А малайзийската да е на пето място е просто смешно. Да, може седалките й да са много удобни и стюардесите най-хубави, ама по критерия "сигурност" се класира и след българската.
The Core
Рейтинг: 442 ЛюбопитноА номер 5 какво прави в този списък? Явно е малко по-стар списъка..
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! НицшеТурските са ОК само откъм манджата!
Иначе пътниците - като се натоварят разни фамилии гастарбайтери с по 5-6 чавета и вътре настава ад! Реват, крещят, прескачат облегалките, бащите им крещят да ги усмиряват, а майките седят невъзмутими като пингвини...
foxa5
Рейтинг: 225 НеутралноТуркиш еърлаинс защо на 15 място, колко години подред са най-добра компания в Европа?
B52
Рейтинг: 1530 ЛюбопитноSingapore са страхотни, дума няма.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Не са еФтини, но разликата си заслужава!
Опитът който имам поставя Turkish Airlines значително по-напред от Lufthansa Group.
Valeria
Рейтинг: 990 Неутрално[quote#8:"B52"]Опитът който имам поставя Turkish Airlines значително по-напред от Lufthansa Group. [/quote]
https://goo.gl/8NG90J+
lone wolf
Рейтинг: 768 НеутралноДо коментар [#6] от "The Core":
Да разлая троловете!!Добри са си Turkish airlines!
Има много дестинации, които не гъмжат от гастарбаитери!
Летял съм и по дестинациите Сао Пауло и Сингапур и Кайро с турските авиолинии, много по-добри са от тия, поставени на осма позиция!
The Shadow
Рейтинг: 768 НеутралноБраво бе, от 20 компании само 3 европейски, от които две са на последните места... Добре, че пак немците ни отсрамват малко...
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.MerkelМойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1141 ВеселоИмаше дълъг период когато летях поне веднъж месечно, но само на сравнително къси разстояния, така че не съм ползвал екзотичните авиокомпании от Източна Азия и арабските.
Храната...а да кажа че калпава такава нямаше, ама това не е водещ параметър за мен при избор на авиокомпания.
)
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!От гореспоменатите Луфтханза и швейцарците (те си смениха Суисейр с нещо друго, по едно време) наистина са СУПЕР по параметри точност на кацания/излитания, удобство и обслужване
Водещият параметър е за мен е кога излита полета, за да го съчетая с работните си задачи. По тази причина летях почти винаги с Алиталия на излизане от нашенско, и с ЕлАл на връщане. И двете не са бисери, ама...други фактори бяха доминантни в избора. Ако минавах и през България-налагаше се да летя и с Булгария Ейр. Е те това беше наказание, сигурно за греховете ми (а те не са малко
Consumer
Рейтинг: 1364 ВеселоДо коментар [#5] от "aleko":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantСрещу ракети земя въздух каква сигурност, просто за една година им се събраха всички гадости. Аз съм летял десетки пъти с тях, нямам забележки, а и летището в КЛ не е лошо. Ако не ме лъже паметта Lion Air кацнаха в морето преди пистата на Бали, а Asiana имаха инцидент при кацане.
The Core
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#10] от "lone_wolf":
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! НицшеМного има да се коментира по темата, но аз не бих се доверил толкова много на авиокомпания, чиито пилоти и екипажи си носят молитвени килимчета!
Луфтханза за мен са безкомпромисни, въпреки стачката наскоро.
Но номер 12 в списъка ми е малко странен!
Иначе - напълно справедливо липсва в този списък "Бритиш...."..
Отвратително отношение към пътниците!
Турските са "орта будала", дето се вика, но пък Ататюрк в Истанбул не е от най-приятните летища, а им е основния хъб.
Техен самолет падна в Холандия заради липса на гориво.. (уж..!)
Странен списък!
gogo2011
Рейтинг: 766 НеутралноАвстрийците са трагедия, не виждам особена разлика с нашенския превозвач. А Търкиш определено са по-добри от Луфтханза. Интересно къде са стачкуващите с претенции французи.
Orchid
Рейтинг: 553 Неутрално[quote#11:"The Shadow"]Браво бе, от 20 компании само 3 европейски, от които две са на последните места... Добре, че пак немците ни отсрамват малко...[/quote]
Съвсем логично, според мен.
Европейските авиокомпании започнаха да се държат адски зле към пътниците си - храната е сведена до отвратителни и посредствени снаксове/ядки/вафли по 15 грама, напитките са повече от посредствени, а обслужването понякога е съизмеримо с такова в български магазин/ресторант с отегчен и високомерен персонал.
Чардо
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#6] от "The Core":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#6:"The Core"]а майките седят невъзмутими като пингвини... [/quote]
+++++++++++++++++++++
Особено пък ако са се увили и в черен чаршаф
citoyen
Рейтинг: 707 НеутралноАз ползвам Airline Ratings, където доста добре са изразени показателите във всички категории, по които оценяват авиокомпаниите. Разбира се, всичко е субективно.
Consumer
Рейтинг: 1364 ВеселоДо коментар [#10] от "lone_wolf":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantИ аз се чудя скрънзите от Луфтханза и техните братовчеди от Austrian какво изобщо търсят в тази класация, също ме изненадаха SA и Astana.
lone wolf
Рейтинг: 768 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "The Core":
Да разлая троловете!![quote#14:"The Core"]Луфтханза за мен са безкомпромисни, въпреки стачката наскоро. [/quote]
Безкомпромисни, казваш?
Лично аз преброих четири липсващи крепителни винта въздухозаборника на единия двигател на самолет на Луфтханза!
Летял съм много, но досега съм влизал в спор, само със стюардеси на Луфтханза!
The Core
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#17] от "Чардо":
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше.. и бели забрадки.
Чардо
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#21] от "The Core":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24andreas_hofer
Рейтинг: 870 ЛюбопитноВсичко зависи какви са критериите. За мен от първостепенно значение е времето на излитане и кацане. Не обичам да пристигам в 2:35 или да летя в 4:20 след полунощ. Иначе ако говорим за храна най-доволен съм от Turkish Airlines, но аз съм летял само с европейски и северноамерикански компании. Явно азиатците са най-добрите.
Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна БългарияJana Gancheva
Рейтинг: 768 НеутралноОт по-екзотичните компании мога да коментирам за "Етихад", че са много добри!
'Let light surround you' Dream Theaterpentuer
Рейтинг: 870 НеутралноЗа мен турските авиолинии са най-добри,тия хора знаят как да угодят на клиента...
Gligani
Рейтинг: 388 НеутралноЗа мен Луфтханза е топ. Каквото и да става, не те оставят на пътя. Дойчовци
kbderror
Рейтинг: 225 ВеселоДа ви уточня само,че България Ер е партьор на поне половината от компаниите в класацията. А Катар има 4 полета седмично от София (вярно през Букурещ,но има) Луфтханза и Автрийските не ги броя. На мен лично ми е по интерено друго,къде са Бритиш и Ер Франс-КЛМ,те са доооста големи също.
irons
Рейтинг: 815 НеутралноЗащо ли първите седем авиокомпании са от Азия?
Затова заслужават бонус
Летял съм с Emirates и с наистина страхотни!
Относно Луфтханза - добри са в укротяването на самозабравили се псевдополитици от Източна Европа
Consumer
Рейтинг: 1364 ВеселоДо коментар [#24] от "ariel28":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantНапълно съм съгласен, от 2011 г. дават по-добри цени от Истанбул през АД за далечния изток и затова почнах да летя с тях. Пълнят големи чаши до горе и не се скрънзят на пиенето, добри менюта и нови самолети. Новия терминал е малко семпъл, няколко магазинчета и заведения, като пушкома е до пъба и ти минават постоянно през краката.
Ivan Philipov
Рейтинг: 442 НеутралноАвстрийските според мен са по-зле и от лоу-кост компаниите, и от БГ Еър. Турските би трябвало да са пред Луфтханза според мен (както и Бритиш, за мен са си класа).
Европейските пилоти и стюардеси са станали доста капризни, но поне засега, слава богу, това не се отразява на единственото наистина важно - сигурността.
the_fat
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#27] от "kbderror":
[quote#27:"kbderror"]къде са Бритиш и Ер Франс-КЛМ[/quote]
ми няма ги како ги няма Ибериа ,САС а и по-малки компании с 40-50 самолета.По европейските дестинации пътуването е 1-4 часа и от години е изключени ако ти сервират нещо като спагети или някаква наденица с 60 мл вино .Алкохола е с пари. Най много кафе/чай или вода.Големите компании неиздържат на конкуренцията на евтините,затова свалят цените и това най много влияе на масовият потребител.Няма хам хум. За тези в бизнес или 1 класа не е така но там си е бая дебела цената на билета и без това..В някои компании ако полета е под 1½ часа даже и кафе не сервират.Малко изключение са Луфтханса които имат горе долу добри вина в листата а и ако си поискаш ще поличиш и 2-ра даже и трета чаша вино.Но отмина времето което в полет 3 ½ ч. сервират в турист класа ядене+вино после калвадос или джин/тоник или уиски и десерт.От друга страна няма и смисъл -разтоянията не са толкова големи и без проблем можеш да се напиеш и нахраниш след полета или преди него.
angmar
Рейтинг: 116 Неутрално[quote#15:"gogo2011"]Австрийците са трагедия, не виждам особена разлика с нашенския превозвач.[/quote]
МенторАвстрийците имат повече място м-у седалките от нашия превозвач, ако си над средния ръст има значение.
angevins
Рейтинг: 847 НеутралноДо коментар [#31] от "the_fat":
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...Ибериа и Бритиш се сляха.....
Jessika
Рейтинг: 1203 Неутрално[quote#26:"Gligani"]Каквото и да става, не те оставят на пътя. [/quote]
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Това го потвърждавам. Иначе си имат и те кусури, де.
canuck99
Рейтинг: 167 Неутралносправедливо американските и канадските отсъстват, то икономии вече услугите им хич ги няма
Коки
Рейтинг: 761 Весело[quote#20:"lone_wolf"]Летял съм много, но досега съм влизал в спор, само със стюардеси на Луфтханза! [/quote]
Воленчо, вие ли сте?! Шегувам се...Извинете ме!
eвЗЕНи
Рейтинг: 707 НеутралноНито една от САЩ. И съвсем с отвествие с моя опит
Може би бих сложил JAL не чак толкова след Lufthansa (особено пък бизнес класата им).