Хотел включи емоджи в общуването между персонала и клиентите

Хотел включи емоджи в общуването между персонала и клиентите

Хотел включи емоджи в общуването между персонала и клиентите
alofthotelshub.com
Нюйоркският бизнес хотел Aloft Manhattan Downtown е първият, предложил на гостите си да общуват с персонала чрез емоджи - малки дигитални изображения, които идват на помощ, когато човек е твърде изморени, за да използва думи, или пък просто не е в настроение.
Терминът идва от сливането на японските думи за картина и дума и е създаден по примера на възникването на понятието "емотикон" - емоция плюс икона.
Новата услуга Text it, Get it помага на клиентите да предадат желанията си с помощта на усмивчици, човечета и други символи, ако са уморени да общуват.
За да получи определена услуга, гостът просто трябва да избере подходящите емоджи от електронно меню. Например, ако иска да се спаси от махмурлука си, трябва да изпрати комбинация от картинки за капка, хапче и банан, за да му донесат две бутилки вода с витамини, два банана и болкоуспокояващо средство. Ако иска да се разходи из града праща стилизирано изображение на Статуята на свободата и му се доставя билет за метрото, карта на града и разхладителна напитка. 
Предлага се и услугата "Изненадай ме", когато не знаеш какво ще получиш.  Стойността на услугите варира между 10 и 30 долара.