Карта показа как държавите се "продават" на туристите

Британският сайт за ваканционни пътувания FamilyBreakFinder издаде карта с туристическото мото на всяка от страните в света. Така документът в обобщен вид показва как държавите се продават на туристите, коментира сdйтът за новини от световната туристическа индустрия traveldailynews.com.
България присъства с актуалния си слоган от 2013 г. "Откритие за споделяне" (А Discovery to Share), измислен заедно с оказалото се неуспешно лого, добило популярност като "яйца на очи". Словесното послание е базирано на факта, че много чуждестранни туристи биха се върнали отново на почивка тук, но те не са успели още да видят всичко, а на други предстои да откриват страната.
Идеите на туристическите бордове преминават от остроумното ‘Djibeauty’ на Джибути, залагащо на играта с думата beauty - красота, до откровено тъпото - "Елате в Армения, тя е прекрасна", коментират съставителите на картата.
Испания е единствената засега държава, използваща знака хаштаг в мотото #spainindetail.
Авторите на картата не са открили слоганите на 38 дължави, включително Северна Корея и - изненадващо - Швеция. Няколко държави, разкъсвани от войни, запазват рекламните си слогани,, включително Сирия ( "Винаги красива" Always beautiful) и Чад ( "Оазис на Сахел" ‘Oasis of the Sahel).
Дванайсет от държавите използват знака за удивителна, а Литва си е послужила с него трикратно в посланието "Виж! Почувствай! Обикни!" (See it! Feel it! Love it!). Най-популярната дума е "Beautiful", използвана от шест държави.