Карта показа как държавите се "продават" на туристите

Карта показа как държавите се "продават" на туристите

Карта показа как държавите се "продават" на туристите
familybreakfinder.co.uk
Британският сайт за ваканционни пътувания FamilyBreakFinder издаде карта с туристическото мото на всяка от страните в света. Така документът в обобщен вид показва как държавите се продават на туристите, коментира сdйтът за новини от световната туристическа индустрия traveldailynews.com.
България присъства с актуалния си слоган от 2013 г. "Откритие за споделяне" (А Discovery to Share), измислен заедно с оказалото се неуспешно лого, добило популярност като "яйца на очи". Словесното послание е базирано на факта, че много чуждестранни туристи биха се върнали отново на почивка тук, но те не са успели още да видят всичко, а на други предстои да откриват страната.
Идеите на туристическите бордове преминават от остроумното ‘Djibeauty’ на Джибути, залагащо на играта с думата beauty - красота, до откровено тъпото - "Елате в Армения, тя е прекрасна", коментират съставителите на картата.
Испания е единствената засега държава, използваща знака хаштаг в мотото #spainindetail.
Авторите на картата не са открили слоганите на 38 дължави, включително Северна Корея и - изненадващо - Швеция. Няколко държави, разкъсвани от войни, запазват рекламните си слогани,, включително Сирия ( "Винаги красива" Always beautiful) и Чад ( "Оазис на Сахел" ‘Oasis of the Sahel).
Дванайсет от държавите използват знака за удивителна, а Литва си е послужила с него трикратно в посланието "Виж! Почувствай! Обикни!" (See it! Feel it! Love it!). Най-популярната дума е "Beautiful", използвана от шест държави.