За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
deymus
Рейтинг: 259 НеутралноКато цяло съм съгласен, че няма как да очакваш добро обслужване / преживяване, когато си тръгнал да пътуваш с лоу костър.
deymus
Рейтинг: 259 НеутралноКато цяло съм съгласен, че няма как да очакваш добро обслужване / преживяване, когато си тръгнал да пътуваш с лоу костър.
Lemmy
Рейтинг: 909 ВеселоГестлоджикс е (канадска) компания, която предлага app да си поръчваш храна на борда по телефона, а стюардесата да ти я носи до твоето място. Потресаваща иновация, ръйш. Всяка прилика с преднамерен пиар е случайна. Шараните се ловят на такива "проучвания" предимно защото са от средите на автентичната журналистика.
https://youtu.be/WA4Usn4apic
georgi_mihailov
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#1] от "deymus":
Какво "преживяване" очакваш на полет от един до три часа, колкото са повечето в Европа?
Качваш се, летиш и слизаш. "обслужването" всъщност е транспортна услуга от А до Б, която очаквам да се извърши с минимално закъснение, а при лоу кост са с дори по-добри показатели в това отношение.
Освен това си платил колкото автобусен билет между Варна и София и искаш да ти сервират шанпанско и хайвер. Дори в "нормалните" авиокомпании за континенталните полети получаваш бира или чаша вино, вода и сандвич в икономична класа.
Ivailo Trayanov
Рейтинг: 686 НеутралноКато начало, на всички кратки полети (до 4 часа) трябва да се премахне храната на борда. Който иска - да си поръча и да си плати. Едва ли ина някой, който не може да издържи няколко часа без да яде. Това е начин да се намалят разходите на авиокомпаниите и цените на билетите. Що се отнася до предложението, не ми е ясно колко екипаж трябва да има на един 400 местен самолет, за да изпълнява индивидуалнит поръчки на всеки пасажер...
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 233 НеутралноМного яка проблема за нашего брата гастарбайтера в Испания. Така се е заучил безпомощно да се натряска преди самолета че вътре само тоалетната ползва.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефhamiltonf
Рейтинг: 3985 ВеселоЦените на алкохола драстично надолу. Авиокомпаните да сложат до 50% надценка, и "заечената безпомощност" ще намалее рязко...
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБniakoi_si
Рейтинг: 627 Неутрално"което по никакъв начин не предразполага към отпускане и пазаруване по време на пътя"
Ей туй е проблема. Там ги сърби авиокомпаниите.
Какво да им пазарувам в самолета, като от 50 страници каталог, имат точно 2-3 артикула на самолета. А цените са по-високи от колкото на земята, въпреки че би следвало да са освободени от акцизи и такси.
qwertqwert
Рейтинг: 657 НеутралноМаркетингов булшит, целящ да даде отговор на въпроса "Как да спечелим от пътника повече, като освен цената на билета му прдадам и разни други джунджурии".
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Ами няма да спечелите. Пътуването със самолет, влак, кола мнооого отдавна за мнозонството хора не е самоцел, а начин да стигнат от точка А до точка Б по възможно най-бързия начин. И защото не е самоцел - не се приема като източник на удоволствие. Има и изключение разбира се - когато управляваш собствения си самолет/влак/кола.
Който иска да продава - да го прави както го правят всички продавачи. Качествени стоки на конкурентни цени. С гумени сандвичи и джаджи на цени 2-3 пъти над нормалните няма да стане.
dnevnikar
Рейтинг: 3770 НеутралноЩайнщайн
Фейк "alternative solutions".
Агнето цяло и сито. И вълкът.
Кога е било?
"Докладът, озаглавен "Овластеният пасажер: пречупване на омагьосания кръг на заучената безпомощност за повишаване на
удовлетвореността на пътниците и приходите",
предлага няколко решения на проблема."
dnevnikar
Рейтинг: 3770 Веселосеки 4ти км
Неколко дрона за бързи доставки?
До коментар [#5] от "it":
Що се отнася до предложението, не ми е ясно колко екипаж трябва да има на един 400 местен самолет,
за да изпълнява индивидуалните поръчки на всеки пасажер...
tsvetko_51
Рейтинг: 853 НеутралноВ моите очи доста измислен проблем и ми изглежда като опит да си оправдаят парите за проучването, а не с реални ползи за авиокомпаниите.
Всъщност еднозначнио се вижда по летищата, че пътнико-потока е доста по-голям. т.е. авиокомпаниите ( поне тези които са имат по нормални реакции и следят пазара) доста добре налучкват приемливите цени и подход, правят и някои логистични хватки и се оправят добре.
И като изключим полетите с продължителност над 3-4 часа, където наистина може да се натрупа досада, всичко друго си е преодоляване на разстояние между две точки и колкото по-кратко и на приемлива цена, толкова по-добре. Едва ли някой може да разчита, че точно в това кратко време, ще се разгащим да ядем, пием и пазаруваме - е, с изключение на някой и друг пияница, от руски или скандинавски произход, но то затова са изключенията, за да потвърждават правилата.
tiger
Рейтинг: 177 НеутралноАко пристигна жив, съм доволен.
PavelCZ
Рейтинг: 1270 НеутралноИзживявал съм какво ли не на борда на самолети - и добро, ии лошо. Нищо обаче за сега не ми е отнело радостта от пътуването и летенето.
E PLVRIBVS VNVMWilly Messerschmitt
Рейтинг: 343 ЛюбопитноЕдна част от пътуващите със самолет не знаят какво искат!Ем цена от 60лева до Копенхаген,хем два сандвича и бира в цената!Иначе му в другите компании не му харесва хляба,виното е топло,парфюмите са скъпи,стюардесите грозни....Нашенци са ЦАРЕ на мрънкането
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...deymus
Рейтинг: 259 НеутралноДо коментар [#4] от "georgi_mihailov":
Оооо друго си е да те пуснат и който където седне, блъскане, ръгане и прочие.
А пък ако искаш го сравявай с пътуване с лодка.
carmello
Рейтинг: 867 Любопитнокъде те пускат да се ръгаш за да седнеш където искаш ?
Това го няма дори в Уиз и Райън
султана глаушева
Рейтинг: 346 НеутралноЗона за пушачи със задължителна консумация ще им вдигне приходите до небето.
Мърфи е оптимист!penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноЗащото авиокомпаниите понякога бъркат превоза с амбулантна търговия...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДАКС
Рейтинг: 571 НеутралноКакво ядене, пиене и пазаруване ги гони тея, като си заклещен на тесен стол с недостатъчно място за краката и се чувстваш като добитък в клетка? То просто няма нормални условия за похапване, камо ли за хранене. Че пък и да пазарувам?
Отличавайте платените пропагандатори във форума! Ще ги разобличите по датата на регистрация и активността им, които може да откриете в профилите им.Daria
Рейтинг: 424 НеутралноЕми на който не му харесжа за 50 Евро до Берлин да плаща 200 евро с Луфтханза и да се надява че няма да стачкуват :)
Йоаникий
Рейтинг: 1113 НеутралноКъсите разстояния в Европа предполагат търсене на по-тънки цени. Яденето и пиенето на борда не могат да бъдат приоритет за пасажера, а и за качеството на услугата. Явно става дума за допълнителни съпътстващи продажби, които вдигат печалбите, но не и "удоволствието от преживяването"... ;-)
Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.uq
Рейтинг: 1466 НеутралноМи да вземат да продават нормална храна на нормални цени и ще се вдигнат продажбите. Сега .. в един ресторант в София за 5 евро можеш да си купиш хубаво ядене. Там едноседмичен сандвич с евтин колбас е 5.50. Много ясно че ше се стиска човека, щото то сега.. не е за 5 те евро ама гледаш че те лъжат в очите
А стоките които се предлагат са някакви дрънкулки дето даже може и да са на сметка, ама извинявай, кой си купува часовник за 300 лева, защото го е видял в каталога ( ако че 300 лева може и наистина да е добра цена за този часовник)
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#17] от "carmello":
Абе в Уиз запазеното място е екстра :) и се плаща допълнително.
Жълти павета
Рейтинг: 697 НеутралноДо коментар [#24] от "uq":
"Че съм умен - умен съм, но защо съм толкова красив?! Сигурно, защото съм скромен, а скромността краси човека." "Карлсон, който живее на покрива"Беше, вече не е. Плаща се, ако искаш да си запазиш каквото място желаеш при купуване на билета. Иначе остават криви места, но все пак си го знаеш.
velvoofell
Рейтинг: 566 НеутралноВ последните години, не виждам особена разлика между лоу кост компаниите и останалите. И като пространство, и като услуги.
Освен това, тия евтини билети, май само от София ги има, защото я разработват като дестинация. От Букурещ не съм успяла да намеря билет, по-евтин от 100-120 евро, дори няколко месеца преди пътуването.
Радвам се, че започнаха да пускат сандвичи през секюрити контрола, така не сме принудени да купуваме техните боклуци. Носим си и плодове, което ми е много важно по време на път. Преди време имаше едни претоплени храни, без допълнително заплащане, и крекери са ми давали на кратък полет между Виена и Прага. Мерси, нямам нищо против да пропусна.
В самолета бих си поръчала единствено чаша вино, ако съм в настроение.
А подарък, купен в последния момент, брандиран с логото на авиокомпанията, си е чиста обида.
pesheff
Рейтинг: 919 Неутралноявно не си пътувал из САЩ!! =) Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
gul42536731
Рейтинг: 8 НеутралноПътуването със самолет е едно досадно преживяване, физически и психически изтощително. Целата процедура около покупката на билет и чекиране, висенето по опашки с часове, минаване през поне 7-8 гишета и проверки, събличане, па колани, па обувки, до болка скучните инструкции на екипажа, седенето неколко часа в неподвижно състояние (не е като да седиш на пейка в парка, краката ти се подуват). Като сложиш и недоспиването картинката става пълна. Скапания сандвич и кафето-помия на борда, от което ще си изгориш устата, са ти най-малкия проблем. И кафе на джезве да ти сервират, това нема да промени нищо. Само до покупки ми е тогава.
Просто целата процедура следва да се промени. Обслужването да става на едно гише. Хвърляш им куфара, показваш билета и лична карта и се качваш на самолета. Всичко може да става за минути и да не се ходи 2 часа преди полет, а половин час. Да си оптимизират терминалите и работата за да нема опашки. И нови стандарти за седалките естествено, които да са в полза на пътниците. Като летиш да си отпочиваш, а не после да си почиваш от полета. Първа класа, бизнес класа - това са глупости, всека една седалка требва да е удобна.
antonio_vivaldi
Рейтинг: 891 НеутралноДо коментар [#28] от "gul42536731":
Към това трябва да се прибави и хаоса в информационните табла. Ако за първи път си на дадено летище, достигането до крайната точка представлява истинско състезание по ориентиране, с риск да пропуснеш полета.
antonio_vivaldi
Рейтинг: 891 НеутралноСъбуването на обувки при проверката представлява унизително и излишно действие. Такова нещо ми се е налагало само в София. На всичкото отгоре до самите входни врати и на двата терминала, някакво много умно говедо е поставило ленти за проверка на багажа, на които селянчета на шопски диалект подканват избирателно , най-грубиянски влизащите да си слагат багажа за проверка.
k_
Рейтинг: 920 НеутралноДо коментар [#9] от "qwertqwert":
Много нескопосан маркетинг, наистина.
Всъщност задачката, поставена на "проучвателите" е да разберат как да изстискат повече кинти от пътуващите в самолетите.
И те проучвали, анализирали и стигнали до дълбокоумното заключение "ако хората са доволни от обслужването на борда" може би ще се бръкнат с 20% по-дълбоко за джунджурии.
Може, ама надали.
Хората плащат да секс (мъжете повече, стари жени също) храна и сигурност.
Тия неща да заложени генетично от милиони години еволюция.
Безплатен съвет на лоу и хай кост авиокомпаниите - Ако и да летите в небесата, заложете на земните неща и ще изкарате повече кинти.
Вижте морските какво правят с техните "специфични" круизи.
Самолет с девет часов полет и "специфични" услуги в небето на прилични цени, дали ще бъде на загуба?
pesheff
Рейтинг: 919 Неутралнохахах, искаш ли унижение да изпиташ, ама наистина? Ходи до някое произволно американско летище...ще ти разкажат играта, вервай ми. Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
puknatastotinka
Рейтинг: 135 Весело[quote#17:"carmello"][/quote]
Това го няма дори в Африка! В най-лошият случай да те пуснат да тичаш с багажа около самолета при повечко дублирани места - който се класира получава място за полета...
Ebeneezer Goode
Рейтинг: 761 НеутралноПолетът от Германия до София трае 2, макс 2 и половина часа.
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn'tАвтобусът от София до морето трае поне 5 и половина.
Не си спомням да са ми предлагали храна в автобус,
Не знам за какво говорят в статията.
И не авиокомпанията, а другите пасажери най-често са тея дето ми образуват нерви. Особено едни, дето пътуват по анцузи, с хавлиени чорапи и джапанки.
MyTwoCents
Рейтинг: 207 НеутралноДо коментар [#5] от "it":
@)----,--'--Според мен храната и напитките, както и бордните продажби служат единствено за развлечение на пътниците, за да не са постоянно вкиснати от пътуването. Вкисването започва още с тръгването от вкъщи и преминаването през секюрити чековете.
От продажби на борда не се печели, т.к. разходите по извършването им са огромни. Това, което се предлага се услуга и разсейване на борда.
Същото е при минибара в хотелите. Въпреки огромните надценки, разходите по зареждане, начисляване, кражби, измами, стокова логистика и пр. надхвърлят приходите.
MyTwoCents
Рейтинг: 207 ВеселоА пък ако ти скимне да се правиш на малко по-ербап, то full cavities search може и да не се окаже градска легенда... @)----,--'--