За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
quatro_4x3
Рейтинг: 544 Неутрално" Около 86 000 нюйоркчани - 2.5% от населението - сега използват колело, за да отидат на работа или училище."
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Поради това 18 от тях са загинали, а 5 000, което представлява 5,82% или един на всеки 17 , са били ранени!!! Който може да мисли, нека си направи изводите към какво ги насърчават.
gmalinov
Рейтинг: 721 ЛюбопитноПълна лудост е да се забраняват електрическите колела, не виждам причина. Ако толкова много са се запритеснявали за безопастността на велосипедистите, да измислят начин да ги предпазят от летящите коли, които за в бъдеще явно ще отстъпват пред алтернативните начини на предвижване из градовете. Със забрани никой не е решил никакъв проблем, само създава нов...
GMquatro_4x3
Рейтинг: 544 НеутралноДо коментар [#2] от "Г.Е.М.":
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Американците пътуват средно по 50 км( ! ) до работата си. Велосипедът не е никаква алтернатива за тях, освен за малкото, които живеят близо до работното си място. При това опасна алтернатива и движението им трябва да бъде( и предполагам ще бъде) забранено по улиците с натоварен трафик. Един на всеки 17 е претърпял инцидент и е бил ранен. Да насърчаваш подобно нещо е престъпление!
БМЗ
Рейтинг: 826 ЛюбопитноЕдна дума - Mobike
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)https://www.youtube.com/watch?v=SmoSOPaxx9I
БМЗ
Рейтинг: 826 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "quatro_4x3":
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Има инциденти, защото няма инфраструктура. В Холандия защо няма (толкова) инциденти?
5 км се вземат с колело за 15 мин. Сиреч, докато чакаш автобуса или се пускаш по ескалаторите в метрото, вече си там. И то без пари.
Убиецът на колелото са лошите метеорологични условия, липсата на безопасни и хубави велоалеи, и надеждно място за паркиране на двуколесното ППС (това отпада при "споделените" колела, виж по-горе Mobike).
quatro_4x3
Рейтинг: 544 НеутралноДо коментар [#5] от "БМЗ":
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Убиец на колелото е и наличието на деца, които трябва да закараш до градината и училището и после да ги вземеш. Убиец е и по-голямото разстояние. Изключително гадно е от сутринта до вечерта да работиш до човек, смърдящ на пот, защото е дошъл на работа с колело в жегата. Не можеш да си напазаруваш за седмицата с колело. С напредване на възрастта няма и да се сетиш за колело, особено за по-големи разстояния. Велосипедът е подходящ само в някои случаи и за неангажиран с нищо човек. Ако беше нещо добро, хората нямаше да чакат екоталибаните да ги убеждават, а сами щяха да минат на велосипеди. Хората не са глупави и лесно се ориентират. Глупави са тия, които ги мислят за глупави и се опитват да ги убеждават в налудничавите си идеи.
Читател
Рейтинг: 1366 НеутралноЗа Ню Йорк добре, а къде сме ние? Какви са данните и нагласите в София и в нашата страна?
marks_nazi
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#6] от "quatro_4x3":
Долу рушистите и фашиститеНали се сещаш ,че всеки сам в кола става задръстване..и оттам тръгват алтернативите за превоз..иначе най- скъпото колело дето видях беше към 5400 лева...отделно другите екстри за него;))
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
chepokalipsis
Рейтинг: 225 НеутралноВъв Варна вело алейте (половината свършват в дървета, подлези, а те не са много) са запазени за лелки на токчета, че да не им се счупят из плочките и за майки с колички. Някои си правят труда да звънят със звънеца, но забелязвам, че на доста хора им е писнало и минават бързо покрай теб, та да се сетиш евентуално.
Аз ходих доста време с колело на работа, защото ако си хвана градския трябва да вървя 10 мин + чакането + задръстването в час пик, а с колело се прибирам за 8-10 минути. За разстояния до 3-5 км си е перфектно.
gmalinov
Рейтинг: 721 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "quatro_4x3":
GMКажи го това на холандците, те са прости хорица и не знаят, че е опасно да се кара колело... Смешник...
БМЗ
Рейтинг: 826 НеутралноДо коментар [#6] от "quatro_4x3":
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Всяко нещо с мярка. Не съм казал, че колелото е приложимо навсякъде и при всякакви условия.
И аз не бих карал колело повече от 10-12 км в едната посока до работа. Относно потенето, може да се кара и с темпо с което не се потиш (освен ако не е 38+ градуса) - просто престани да гледаш на колелото като не фитнес уред, а като на транспорт. Сиреч, колелото може да се кара и лежерно, с умерено темпо.
Семейство и деца, пазаруване - това е друга бира. Тук се има предвид масовия случай - ежедневно пътуване до работа (commute), масово срещаните коли с по 1 човек вътре.
Ако все още не си убеден, че колелото може да е чудесен градски транспорт, който не е само за екоталибани/педали/вегани, можеш да видиш как го правят в Холандия/Дания/Германия.
https://www.youtube.com/watch?v=Hb0QjASuuqI
БМЗ
Рейтинг: 826 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "quatro_4x3":
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Забравих да напиша, че колелото е много подходящо за хора със седящи професии (т. нар. "офисен планктон"). Няма нищо по-тонизиращо от това, след 8 часа пред компютъра да се качиш на колелото и да си раздвижиш кокалите с лека велоразходка от няколко километра.
За хора дето цял ден работят с тялото си, например хамалите, колелото вероятно няма да е подходящо.
vankata1
Рейтинг: 683 НеутралноТова не е вярно!
"778 000 жители на града или 12% от възрастното население са карали колело редовно през 2017 г" Редовно! От тях 245,000 са абонати на споделените велосипеди! Така че за какви 86 000 ми говорите? Общият брой на каралите колело жители вероятно е доста над милион, така че не 5,82%, а по-малко от половин процент от тях са били ранени. Има голяма разлика с Вашите изчисления!
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноНю Йорк има още много да наваксва...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertВпрочем статията е стара или е била вече публикувана...
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 119 НеутралноДо коментар [#6] от "quatro_4x3":
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28и аз мисля така.