За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 335 ЛюбопитноХа сега де...а България Ер къде е?А Аерофлот?
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...fitnesman1974
Рейтинг: 8 НеутралноВлязох в сайта на JACDEC и класацията изглежда по съвсем друг начин. На първо място е Емирейтс, а Финеър са 6-то. Май "Дневник" почват да публикуват фалшиви новини, което хич не е добре за реномето им.
laskovf
Рейтинг: 225 ВеселоВ Дневник, трудно се започва работа след тежки празници! :)
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноДобре е да се направи и обратната класация...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertvassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноТук нещо друго пише:
http://www.jacdec.de/airline-safety-ranking-2018/
1 Emirates United Arab Emirates 93,61 %
2 Norwegian AS Norway 93.26 %
3 Virgin Atlantic United Kingdom 92,87 %
4 KLM Netherlands 92,77 %
5 EasyJet United Kingdom 92,75 %
6 Finnair Finland 92,67 %
Zayo Cicin
Рейтинг: 3460 НеутралноНе се учудвам от тази новина.
I 💜 Leka Borislavovnaskeptichen
Рейтинг: 225 НеутралноНе разбирам хората които във всяка статия усещат необходимостта да изтъкнат че Русия и руското не е на ниво в света в никоя класация. За страна с икономика по-малка от Италия и на незавидно място в каквато и да е класация, какво очаквате? Русия има значение само като износител на гориво за развитите страни и оръжия за развиващите се. За друго не ги търсете руснаците.
А иначе по същество - в инцидентите много зависи от това колко силна позиция има шефа на поддръжката във авиолинията. Ако е добър ръководител и може да защити бюджета си и да обоснове необходимостта от поддръжка, техниката се поддържа добре.
Ако не е добър управленец и не може да получи достатъчно бюджет или да приложи добре известните модерни практики за поддръжка, по-лоши резултати ще има.
citoyen
Рейтинг: 707 НеутралноИма ли учудени? Държавата, която е създадена 1918 г и до ден днешен е образец за подражание. Даже и домати имат тяхно производство, даже и на Русия умеят да се опълчат и колко още "даже" могат да се изброят.
Kiril
Рейтинг: 489 ВеселоДо коментар [#1] от "Willy Messerschmitt":
https://imdb.com/title/tt1279083/ + http://socrates.else.is/ + https://chitanka.info/books/category/filosofia + https://tutanota.comБях коментирал (непопулярно) в статията за проверките на асансьори: "поне самолетите не ни падат както в Иран".
_______________
А пък Шведите (Волво) искат да са най-безопасните коли :-)
Virgin
Рейтинг: 924 НеутралноЗа България Еър не знам.
А в класацията за 2017 г. Аерофлот е на 37 позиция, оставяйки зад себе си Air France, American Airlines, Alitalia, SAS Scandinavian Airlines, Turkish Airlines, Korean Air ...
Ха сега де...
Ognian Avgarski
Рейтинг: 421 НеутралноА къде е България?
sugar
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#1] от "Willy Messerschmitt":
Вероятно не в "100-те въздушни превозвача с най-голям световен трафик". Смятам, че националния ни превозвач е достатъчно безопасен, но няма как да го сложат в класация с авиолинии, които летят до всяка точка в света.
Slick
Рейтинг: 171 НеутралноВижте класацията сами - http://www.jacdec.de/airline-safety-ranking-2018/
Смея да твърдя, че информацията на Дневник е неточна към този момент.
marianapopska
Рейтинг: 225 НеутралноИ нашите са ок, пилотите ни са много добре обучени!
citoyen
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#14] от "marianapopska":
Това е така, но пилотите са само част, наистина основна, от целия комплекс за успешното функциониране на една авиокомпания.
Peni Nikol
Рейтинг: 1667 НеутралноИ Катарските също, но и Българските не отстъпват.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.Росен съм аз и голем капут
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#8] от "citoyen":
"Има ли учудени? Държавата, която е създадена 1918 г и до ден днешен е образец за подражание. Даже и домати имат тяхно производство, даже и на Русия умеят да се опълчат и колко още "даже" могат да се изброят."
Ами да ги изброим:
Русия е почти единствения вносител на газ във Финландия, а финландските АЕЦ са изцяло руски. Нещо повече - тяхната първа АЕЦ, построена през 1977 ( 3 години след българската, и то от същия тип) е все още в експлоатация. Българските реактори от този тип ги закриха през 2003г.
https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_in_Finland
султана глаушева
Рейтинг: 334 НеутралноИ единствената държава от западна европа, която след втората не се възползва от плана маршал.
Мърфи е оптимист!viv
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДокато е вярно, че Finnair е една от най-безопасните и с добро обслужване авиокомпании, фактор за липсата на инциденти е също и малкият брой полети на предимно къси разстояния. Населението е към 5млн, а туристи и имигранти не са се засилили да идват. Лятото предимно има сезонни полети на нискотарифни компании тип Norwegian, Ryanair, etc. а зимата се ходи вътрешно към Лапландия на ски.
През Ноември дори имаше забавен постер на летището гласящ: "Nobody in their right mind would come to Helsinki in November. Except you, you badass. Welcome."
https://www.telegraph.co.uk/travel/destinations/europe/finland/helsinki/articles/helsinki-welcomes-winter-visitors-with-badass-sign/
xyha
Рейтинг: 116 НеутралноКойто си по-платил той по-напред :-)
xyha
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#2] от "fitnesman1974":
Имат врачка в екипа , и са познали бъдещето :-)
(2019-01-03: the new JACDEC Safety Ranking 2019 to due to be published soon)
xyha
Рейтинг: 116 ВеселоДо коментар [#7] от "skeptichen":
Не разбирам хората ...
Като не рабираш , що се трепеш да пишеш. Акобяха толко "беспомощни" що им обръщат внимание .