В Йокохама, южно от Токио, компанията Akatsuki Inc. се опитва да промени негативния имидж на акото и да го превърне в нещо цветно и забавно с помощта на музей, който ще посреща посетители в продължение на четири месеца.
В Йокохама, южно от Токио, компанията Akatsuki Inc. се опитва да промени негативния имидж на акото и да го превърне в нещо цветно и забавно с помощта на музей, който ще посреща посетители в продължение на четири месеца. Близо 1000 души посещават всеки ден тематичния музей, който носи името Unko - японската дума за "ако". Посетителите биват окуражавани да се снимат и да споделят снимки от експозицията в социалните медии. Друго необикновено занимание, което се поощрява, е викането на "unko" на специално поставени вътре микрофони. Според говорител на компанията Akatsuki Inc. акото има най-вече негативен образ "като нещо мръсно и миризливо". "Решихме, че можем да предложим забавление, което никой досега не е изпитвал", казват организаторите. Посетителите могат да си купят за спомен всякакви дрънкулки в специфичната форма, а на специална стена могат да нарисуват свое собствена версия на формата. Създателите на музея се шегуват, че нито едно истинско ако не е било използвано са създаването на тази поп арт изложба. Тя ще продължи до юли, като таксата за вход за възрастни е приблизително 14 долара, а за деца - малко повече от половината.