Как ще изглежда туризмът след 100 години

На живо
Заседанието на Народното събрание

Как ще изглежда туризмът след 100 години

Как ще изглежда туризмът след 100 години
hilton.com
През 1919 г. Конрад Хилтън се сдобива с първия си хотел и се отдава на индустрията на гостоприемството. Днес последователите му от едноименната верига, която обхваща около 5700 хотела в над 110 държави по света, решават да помечтаят как ще изглежда индустрията след още сто години.
На първо място е важна идеята на хотелиерите, че работната седмица ще трае два до три дни. Оттук насетне всичко е допустимо - междугалактически пътувания, персонализирани преживявания в хотелите и прекрасни ястия, създадени с 3D принтери.
Според експертите след сто години най-важна ще е персонализацията на преживяването. Така всеки гост с подкожните си микрочипове ще може да задава параметрите на обкръжаващата среда според нуждите си, например да регулира осветеността или температурата на въздуха в стаята. В лоби бара също ще може да се избира между спокойствието на спа зоната и шумното веселие на купона.
Благодарение на това персоналът ще има повече време да общува с клиентите и да се превърне в истински техен помощник. Причината е, че в технологичния свят хората още повече ще се нуждаят от общуване.
Само щадящите природните ресурси компании ще оцелеят след 100 години, сигурни са в "Хилтън". Затова залагат
както на куполи, предпазващи от неблагоприятни природни влияния, така и на използването на пластмаси, извлечени от океана.
Плуване във виртуално море и изкачване на "дигитален Еверест" са удоволствията на бъдещето според анализаторите на "Хилтън". Енергията, изразходвана при усилията на туриста, ще бъде "впрягана" за по-нататъшната дейност на хотела.
Менюто ще включва повече растителна продукция - водорасли, а източник на протеини ще са предимно насекомите.