За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 601 НеутралноВ Китай забраниха частните уроци.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!Мотивът - няма равен старт.
За децата от бедни семейства, които не могат да плащат частни уроци.
Дали работи моделът?
Е, който е ходил в Китай - знае.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2044 НеутралноНяма лошо, но имотното състояние на учителските ОПГ значително нараства а приходите в бюджета никакви ги няма!
Тук няма данни за елитни училища или университети да са затруднявали деца на богатите в прием или дипломиране!
Libertarianism is just anarchy for rich people
sanvito
Рейтинг: 474 НеутралноЕ как ще прецакате бизнеса с частни уроци и курсове за милиарди недекларирани левове , а и те учителите милите с тез смешни заплати , увеличение на заплатите срещу деклариране на кинтите от уроци , дано ама надали
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1217 НеутралноДо коментар [#3] от "sanvito":
Милиарди от частни уроци ?? 😁😁
sa6
Рейтинг: 350 НеутралноУ нас отдавна държавното образование не е качествено! Скоро така ще бъде и в медицината.
Евроатлантидаaz_medikyt
Рейтинг: 544 НеутралноЧастните учители няма да те направят математик. Нито гимназиите. Могат да помогнат детето да се развие по-бързо и да достигне по-високо ниво. Но ако няма талант само ще го измъчат.
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 601 НеутралноОсвен това:
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!1. За приемен изпит по математика в Математическите гимназии се дават задачи КОИТО НЕ СЕ ИЗУЧАВАТ ПО ПРОГРАМА В УЧИЛИЩАТА
Тоест - и да искат децата и родителите им да се подготвят - просто няма помагала, които да ползват.
2. Някъде се добавят точки към бала на детето, ако е завършило подготвителен курс(платен, естествено) към съответната математическа гимназия.
Както всички останало - ориенталщина, лобизъм и корупция.
Нормално.
България.
Daniboy
Рейтинг: 1013 НеутралноПо-скоро да е обратното. За момента качествено основно и средно частно образование има по скоро като изключение и то само в София. „Най-хубавото в този живот е да се правиш на идиот.”
Daniboy
Рейтинг: 1013 ЛюбопитноТова май е забранено, има ли го някъде черно на бяло или е някаква конспирация, достъпна само за просветени? „Най-хубавото в този живот е да се правиш на идиот.”
Костадин Иванов
Рейтинг: 3647 НеутралноВ провинцията частни уроци вземат тези, които трябва да закърпят тройка, защото са спали в час. Преди години се занимавах с кандидат-студенти, сега всички влизат и няма смисъл. Не знам как е в София. Еретик
Костадин Иванов
Рейтинг: 3647 НеутралноС всичко е така. Може да футбол, музика, живопис.... все тая. Еретик
Consumer
Рейтинг: 1407 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantИзобщо не си в час по темата за частните училища.
Consumer
Рейтинг: 1407 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "г-н Саранди Говедаров":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantНяма такова нещо като равен старт. Прочети притчата за двата охлюва.
hamiltonf
Рейтинг: 3985 ВеселоДо коментар [#3] от "sanvito":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБМилиарди не са, над 300 млн. лв., естествено - в сивият сектор. И, цените не спират да растат, учебен час вече х 50, 60, 70 лв.?! А в Сф, сигурно е още по-по-най...
cinik
Рейтинг: 2827 НеутралноДетето на чистачката завърши СПТУ за асансьорен техник. Останали са само 50 такива в София, повечето - пред пенсия. Само те имат лиценз да слагат лепенката, дали асансьорът може да работи или се спира. Заплатата му е колкото на трима учители.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Prostetnic Vogon Jeltz
Рейтинг: 3083 НеутралноЧастните уроци формират голям процент от БВП, бре!
Don't Panic! Fuck Your OpinionЗнайте🤔 ли к'ви данъци плащат даскал'те?
Пак саботирате влизането на Б-я в еврозоната!
😇😇😇😇😇
dorn
Рейтинг: 1041 ВеселоЧастни уроци пък по литература. Какво е искал да каже автора ??? Изглежда в Хасково се чудят за какво да си дават парите.
hamiltonf
Рейтинг: 3985 ВеселоДо коментар [#14] от "hamiltonf":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБНо пък, за 10 години стават милиарди, а невнесените данъци - огромна сума.
Prostetnic Vogon Jeltz
Рейтинг: 3083 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
И кой е виновен на БЕДНИТЕ че са БЕДНИ? Раздуй малко бе Камараде! Don't Panic! Fuck Your Opinion
Илиян С
Рейтинг: 2773 НеутралноАко иска да става математик !
Да започва още преди да е отворил очи !
Математиката е Фасулска работа !
Трябва да си много тъп !
За да не можеш да я разбереш !
Аз никога не съм учил !
Карал съм по тънкия начин!
Защото не е от мой интерес !
То си е Генетично !
Или го имаш!
Или го Нямаш !
А Зубренето предлага Лош Резултат !
Илиян С
Рейтинг: 2773 НеутралноЧастния урок е за да разбереш какво се иска от теб !
А не да усъвършенства твоето виждане за нещата !
Т. е. Да научиш КАЛЪПА !
Но в повечето случаи оценката е Отношение към ученика ! А не на неговите знания !
Не може Един КАЛЪП!
Да Оценява Знанията на Един УЧЕНИК !
pamela
Рейтинг: 1609 Неутрално"Последните са на мнение, че евентуалните промени трябва да бъдат насочени не само към определени учебни заведения, а към цялостно подобряване на резултатите по математика. Нужно е и да се планира увеличаване на часовете по предмета във всички училища."
*
Това отдавна трябваше да стане заедно с въвеждането на втора задължителна матура по математика. За какви нови технологии става въпрос ако учениците не изучават в достатъчна степен математика, физика, химия и биология?
Gretel
Рейтинг: 272 НеутралноНа снимката — дяти на софийски кютюци. Да го праят хуманитар.. не, че някой ша зацепи що не става за математика.
Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)Илиян С
Рейтинг: 2773 Неутрално[quote#10:"Костадин Иванов"][/quote]
Дали ще пиша една тема по литература Аз, Частния Учител или сестра ми, или майка ми !
Все 4 !
Така че тези Боклуци !
Трябва да се изхвърлят от Системата на Боклука !
Това е Лично отношение !
А не отношение към знанията на Ученика !
Ако им пасваш на интелекта ! - 6 !
Ако не ! 3 или 4 !
Боклуци !
Ема Колева
Рейтинг: 2272 НеутралноУчителите по математика намаляват. В провинцията проблемът е голям.
pamela
Рейтинг: 1609 НеутралноЕто една интересна статия:
www.24chasa.bg/mneniya/article/19835889
Илиян С
Рейтинг: 2773 НеутралноЛогическато мислене е Ценност!
Но не Всичко е Математика !
А цялостния поглед върху нещата и взаимодействията между тях !
Consumer
Рейтинг: 1407 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "Ема Колева":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantВ провинцията няма едно читаво частно училище.
Илиян С
Рейтинг: 2773 НеутралноСлед Всеки Час !
Матура !
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Average Person
Рейтинг: 2808 НеутралноДо коментар [#1] от "г-н Саранди Говедаров":
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.Дааа... в китай избиха врабчетата, после мряха от глад, щото гъсениците изядоха всичко... Забраниха децата и сега се чудят какво ще правят. Чудесен пример е Китай ама ти трябва половин Азия и 1 млрд хора за да експериментираш като тях
Gretel
Рейтинг: 272 НеутралноДо коментар [#23] от "Gretel ":
Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)Дотука трима дет на знаят елементарна алгебра. Може още, не са срамувайте, де!
Петър Георгиев
Рейтинг: 1488 НеутралноДо коментар [#23] от "Gretel ":
Освен очевидното?
velvoofell
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#15] от "cinik":
Лепенките ги слага лицензиран технически надзор, задължително представляван от човек с инженерно образование. Като законово регулирана дейност, печелят доста, може и да плащат добре на техниците си.
Average Person
Рейтинг: 2808 Неутралномалко математика -- математичските гимназии имат ограничен прием, ко щат да си скъсат г-за, пак толкова деца ще бъдат приети.
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.Average Person
Рейтинг: 2808 НеутралноВ училищата винаги има уравновиловка. Навремето, преди мноого години, аз бях "пълен отличник", кандидатствах в мат. гимназия, не съм ходил на уроци -- класирах се предпоследен в списъка с приетите... Втората годиниа след като започнаха да уча там, бях в "отбора по математика"
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.velvoofell
Рейтинг: 566 НеутралноНяма смисъл да увеличават часовете по математика за всички, и без това няма учители. Да се разкрият повече равномерно териториално разпределени паралелки. Много деца не искат да учат математика, те повечето не искат да учат въобще. Ценният ресурс от учители по математика не трябва да се прахосва.
Торбеш
Рейтинг: 1146 НеутралноМатематиката развива всички способности на ума.
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.Математиката развива абстрактното мислене.
Математиката приучва към концентрация.
Математиката учи на дисциплина и трудолюбие.
Математиката развива фантазията и нестандартното откривателско мислене.
Бях горд, че сборниците със задачи, които бях решил с настървение, подредени един върху друг, надминаваха ръста ми. Сега съм благодарен и признателен на моя частен учител Добри Николов Бидиков, който беше Главният Учител в моя живот, вечна му памет!
На границата да изглежда хахо, нервен и строг, безмилостен и язвителен, той беше страшилище за мързелите и попадналите на слаби учители в училище. За тях той изпадаше в нещо като истерия, в някакъв порой от силни думи като тежки чукове, с които ковеше характера на учениците по някакъв крайно неприятен начин. Някои не издържаха и не ги виждахме повече.
Обратно - за трудолюбивите, стараещите се, дисциплинираните и точни ученици, за тях си даваше цялото време и душа и всички знаеха - с неговата метода сигурно се влиза в Университета (много трудни задачи по традиция) в Архитектура (най-трудното до невъзможност влизане, защото се съчетава с три много различни изпита по рисуване), във всички видове инженерство - без проблеми, в Икономическия - като играчка (за най-посредствените).
Неговата метода беше проста - конкурсните задачи ги съставяха от неговите сборници (светило!), а за да решиш неговите сборници от задачи с три звездички, трябва да решиш много сборници с обикновени звездички, а за тях - купища “обикновени” задачи. Олимпийска тренировка, водеща до олимпийски резултати!
Всичко това не е възможно да се учи в училище, където учебната програма бе претоварена с глупости, с ненужна информация по множество предмети, с малко истинска литература, с идеологически тъпизми - всичко това ме караше кротко да си решавам задачи на най-задния чин, да ме гонят от час по история, че решавам задачи…
Симо
Рейтинг: 569 Неутрално"Нужно е и да се планира увеличаване на часовете по предмета във всички училища."
Айде стига бе. Оляхте се вече. Като бях на училище имахме по максимум 6 учебни часа на ден, а сега за 5-ти клас са по 7 час на ден !!!. Даваха ни домашно, което може да се напише за максимум 2 часа по всички предмети за следващия ден. Сега само два часа ти трябват за домашното по математка !!! Пълно е с побъркани родители, които искат да правят децата си вундеркиндчета и ги натискат извънредно много и им се карат за всякакви оценки различни 6. Тези деца агресират, почват да се бият в клас и след няколко години вече нищо не им се учи. Увеличението на часовете и материяла НЕ Е РЕШЕНИЕ. И без друго в момента учебния материал е прекално много. Накрая само го минават и нищо не се запомня, защото от много материал няма време за практическо решаване на задачи с разбиране.
ekp351157130
Рейтинг: 1772 НеутралноНяма равен старт. Някои родени в София, други не. Няма равен старт, на някои родителите са с по две висши всеки, на други са среднисти. Генетиката е важна, но усилената работа е много по-важна. 2% генетика и 98% труд. Ама висшистите с по двете висши знаят какво е здраво учене, а среднистът е гледал как да избута до 12-ти клас и след това е просто бачкане.
И не трябва да се представя китайската система, а сингапурската. А там има учебна система на 5 скорости, според възможностите на децата. И децата са в училище по 12ч да учат, от 8 до 8ч. Държавата е малка, няма полезни изкопаеми и само през образованието постига нещо. Издигат се от нищета. В днешно време 20% от БВП им е в полупроводниковия бранш. Висока придадена стойност, не аграрна държава.
А всъщност частните уроци започват още на 3-4г. Курсове за езици за деца под 3г няма да намерите, след това се намира, рядкост, но се намира. Има търсене. С математиката се започва на 5. На 7г вече може да умножават многоцифрени числа, ако има желание и постоянство в заниманията. Т.е. влзиайки в първи клас то вече е буквално със знания за втори и от 1-ви клас започва с подготовката за за трети клас, после във втори е за четвърти. В трети клас вече се готви за входния изпит за МГ. И така, в шести клас се готви за входия за гимназията.
Иначе всичката информация я има в интернет, ако някой иска да се занимава сам, но времето на специалистите е с пари и цената му се определя от търсене и предлагане.
ekp351157130
Рейтинг: 1772 Неутрално"Пълен отличник" е много голям капан, защото се измерваш спрямо училището, дори не спрямо населеното място, камо ли държавата. Заради това има олимпиади, за да видиш поне на национално ниво къде си. Най-лошото нещо за един човек е да достигне върха в средата си, защото няма откого вече да се учи, да краде знания. Тогава трябва смяна на средата и да не е на върха, за да има от кого да се учи и да краде знания. Само така кривата на знанията е нагоре иначе се достига до плати, изленяване и се приключва с развитието.
ekp351157130
Рейтинг: 1772 Неутралнотака е, но се вижда преориентацията от хуманитарните към математиката. ИИ ще изяде работата на езиковите гимназии. Не че няма да може да решава и задачи, но математиката развива много мисленето, докато езиците са едно голямо запомняне, една голяма хеш таблица. При положение, че ИИ ще изяде доста от работните места за хуманитарните трябва образование, което подготвя децата да решават задачи, които не са решени, защото тях ИИ засега не може да реши или трудно решава.
dorn
Рейтинг: 1041 Любопитнодо 291 Симо
"Айде стига бе. Оляхте се вече. Като бях на училище имахме по максимум 6 учебни часа на ден, а сега за 5-ти клас са по 7 час на ден !!!
Бихте ли споделили кое е това училище с толкова часове по математика. Освен математическите гимназии има само няколко с увеличени часове по математика. За прием там, даже се търсят познати за адресни регистрации и прием от 5 клас.
bistr
Рейтинг: 1244 НеутралноДо коментар [#1] от "г-н Саранди Говедаров":
До коментар [#2] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
До коментар [#42] от "ekp351157130":
- безобразията в образователната ни система достигат (и те) върха си - докато провалът на държавата копае ново дъно !
И забележете, в тази статия, 2-рия параграф-, те се били обърнали към Мин на Образованието !/ Ами че нали точно това минситерство носи пълна отговорност за безотговорността в нормалните училища и тази система на изнудване на хората !
Всички миницитри от последните години на съд - за действия и особено бездействие
Симо
Рейтинг: 569 НеутралноДо коментар [#43] от "dorn":
Говоря за общия брой учебни часове. Децата не са машини да седят по цял ден в училище и да учат. На някои хора много им се иска това, но на практика не се получава. Със 7 часа на ден първа смяна свършват след 13 часа и децата са много гладни и не могат да се съсредоточават в последния час. А паралелки в по-горните класове имат и по 8-10 часа на ден. Те свършват след 15 часа и буквално припадат от глад. На всичкото отгоре е забранено да се яде в училище. Гонят те на училищния двор. Увеличаването на часове и материал само води по по-бързото психическо изтощение на децата и агресирането им.
Малко съм в страни от темата, защото статията е за математически паралелки. След като има толкова деца, които са добре по математика и им се учи математика е редно тези паралелки да бъдат увеличени.
Това, което съм против е постоянното увеличение на броя учебни часове и материал в училище, които само се минава без реална полза и разбиране. Като се иска увеличение на часовете по математика - трябва да съкратят някой друг предмет.
Питър Паркър
Рейтинг: 995 НеутралноМатематиката е безмислена след 8-ми клас. Програмата трябва да се редактира така, че в последните няколко класа всеки ученик да може да учи по-тесен профил.
bistr
Рейтинг: 1244 НеутралноДо коментар [#35] от "Average Person":
- не е ясно защо са малко математическите гимназии !?
ами щом хората искат повече математика, ами дайте им !
Повече гимназии, повече класове с математика - защо държавата си рпави оглушки - ами за да има далавера то частните уроци.
И да се продуцират и достатъчно бачкаджии
ldc51604279
Рейтинг: 29 НеутралноПроблема е съвсем различен. В София най-престижното и желано училище е СМГ. Въпросът е, че амбициозни родители дават зор да вкарат рожбите си там с надеждата, че ще прокопсат. За жалост математиката не е за всеки и идеята за подобни математически гимназии, е да бъдат място за деца с математически наклонности и способности, в които да се развиват по различна програма.
Затова съм склонен да се съглася, че драмата е в липсата на качествени училища, в които преподавателският състав да има авторитет, да може да изисква от учениците и да не се поддава на натиска на родители с "възможности" и връзки.
Петър
Рейтинг: 1015 НеутралноМГ-тата са елитни училища. Паралелките след 4ти клас са за най-добрите и най-старателните (това означава желание и труд и от децата и от родителите). Няма за всички. Може гимназиите да направят математически паралелки, за да има повече възможности, ако има желаещи.
Родителите могат да седнат и учат с децата, сборници и помагала много, материала до 4ти клас трябва да го владеят. Ако ги мързи... това си е техен проблем. Няма равен старт и конкуренцията е жестока.
Пламен Данаилов
Рейтинг: 873 НеутралноТрудно се учат математика и природните науки, а след това почти никакво професионално израстване. Като учител най-много да станеш директор или инспектор, а ако си във ВУЗ да станеш преподавател за почти същата заплата. Държавата намаляваше в продължение на години часовете по тези предмети за сметка на хуманитарните. Напълнихме се с мениджъри, социални и политически антрополози, със специалисти по мениджмънт, стопанско управление, публична администрация, маркетинг и реклама. Лесно се изкарват и заплатите по-големи. Истинския срив обаче дойде когато ВУЗ започнаха да приемат студенти без конкурс по тези предмети и освен трудни тия дисциплини бяха вече и ненужни.
Пламен Данаилов
Рейтинг: 873 НеутралноНикой не е станал добър професионалист или велик учен защото е взимал частни уроци. Те са за посредствените ученици с амбициозни родители. Сега единствено частни уроци се дават в 7 клас по математика и български език и 11 клас по биология(за медицина). Никой ВУЗ вече не прави кандидат-студентски изпити, освен медицинските(все още).
Пламен Данаилов
Рейтинг: 873 НеутралноОт моите съученици които ходиха на частни уроци нито един не прокопса с образование. За това което не разбирах в час имаше достатъчно учебници и по-схватливи съученици да ти обяснят. Питал съм в час с вдигане на ръка самият учител, но никога не съм ходил на частни уроци. Вече почти никой не дава такива, само учителите по математика и литература за нивото в 7 клас и учителите по биология за кандидатстване медицина. ВУЗ не правят вече кандидат-студентски изпити, направо ги записват.
satiricon
Рейтинг: 8 НеутралноПрограмата по математика е такава че децата не ги стимулират да мислят а им предават уроци от типа " ако имате .... правите това ...." причините да се стигне до там са същите родители които сега искат повече паралелки преди мрънкаха че много товарят децата.
dorn
Рейтинг: 1041 НеутралноЗа да има часове и нормативи за десетките напълно ненужни предмети. До седми клас са необходими максимум 5-6 предмета + физкултура, а се изучават 14 и повече. Това увеличаване започна през 1990 г. когато трябваше да се трудоустроят хилядите, съкратени партийни работници на БКП. Най лесното беше с едно курсче да им дадаът педагогическа правоспособност и да ги направят учители. После те в присъщия си стил, станаха директори и пълзяха нагоре, като овладяха цялото образование. Въведоха ненужни (за основно образовение, че и за средно) хуманитрани дисциплини ( където бяха техните специалности) и естествено това стана за сметка на Математика, БЕЛ, Природознание, Обществознание и Практически умения.
danvan
Рейтинг: 7460 НеутралноОбразование е такова, каквато е и държавата.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatА това минира бъдещетото
мики маус
Рейтинг: 2551 НеутралноДо коментар [#7] от "г-н Саранди Говедаров":
Това е криворазбраната пазарна икономика в образованието и още по-криворазбраната автономия на училищата и университетите.
bistr
Рейтинг: 1244 НеутралноДо коментар [#54] от "dorn":
До коментар [#50] от "Пламен Данаилов":
До коментар [#44] от "bistr":
- като си помислите, много е странно, че от една страна Пеевски натиска държавата да си купи частното Нефтохим (пък и ДОналд Тръмп натиска държавата да вземе Тикток) - а от друга страна държавата се ослушва и не иска да разшири образованието по математика !?
пълен провал
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноГоляма учителска заплата и още една, без данъци от частни уроци. Учителите не смятат ли, че това е прекалено, за качеството на техния труд.
ekp351157130
Рейтинг: 1772 Неутрално@Симо
"Говоря за общия брой учебни часове. Децата не са машини да седят по цял ден в училище и да учат. На някои хора много им се иска това, но на практика не се получава. Със 7 часа на ден първа смяна свършват след 13 часа и децата са много гладни и не могат да се съсредоточават в последния час."
В поне две софийски училища знам, че в училището може да се храниш. Децата от първите класове си носят храна и до обяд имат една почивка за закуска около 10ч и после за обяд пак слизат в столовата да хапнат. По-големите класове ходят навън да търсят храна, защото не е куул да си носиш храна. Дори има държавна програма за закуска на малките деца така, че те до обяд не гладуват.
ekp351157130
Рейтинг: 1772 НеутралноЕ, аз покрай частните уроци дръпнах. Бях посредствен и три години частни уроци по математика ме пратиха на много високо ниво, което след това ми помогна и в гимназията, и в университета. Частните уроци могат да помогнат детето да открие себе си. Просто е важно да попадне на педагог. Мислите ли, че световните спортисти ходят на училище, където един учител преподава на много или имат почти частен учител, който ги води? Личен треньор?
В Германия частните учители са само за закъсващите, но там принципно няма голямо драпане да си повече дори и да си в добро училище. При нас е различно. Ние знаем, че чрез образование може да надскочиш. Това образование няма как да ти го дадат в обикновеното училище. То е просто база. Редовият учител не може да се справи. Има 24 деца и не може да обърне внимание. А пък, ако има и деца със специални потребности (а то ги има, защото няма училище за деца със СОП, а и родителите не искат да сложат детето си в такова, заради стигмата на дипломата после, че е завършилотакова училище) те ядат от времето на другите. Тогава какво се прави? Частни уроци.
Anelida Anelidas
Рейтинг: 8 НеутралноДо сега за каквото съм си платила(моите ридители), там не съм приета. Ако не ти се отдава, не ти се отдава. Всичко е било благодарение за самоподготовката, СИП-ове и ЗИП-ове, където съм успяла
feniks_na_gril
Рейтинг: 13 НеутралноВ случай че не ти е ясно - описваш насилник, който няма място в училище - особено пък да преподава на деца. Такива олигофрени могат само да отблъснат нормални ученици от предмета си, колкото и добре да си познават материята.
Цялото ти мнение е пълна тъпотия - и това го казвам като човек с математическо образование.
Що се отнася до основната тема - за да вляза във ФМИ, ми трябваха частни уроци. Не защото бях слаб ученик - бях буквално най-добрият математик в училището. Не защото бях закъсал нещо - отново, бях страхотен. Просто се налагаше да науча материал, който в гимназията не се преподаваше. Това е проблем.
Още по-голям проблем е, когато приемът в някоя по-добра гимназия зависи от материал, който в нормални училища не се преподава - защото тогава отсяването не е на базата на знанията, уменията или таланта на учениците, а на базата на това чии родители са имали пари за уроци. Това за държавни училища трябва да е напълно недопустимо.