За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1911 ЛюбопитноМГ-та са не само желани, престижни и обучаващи със стандарт, но в МОН не се замислят защо другаде е коренно различно!? Това, че ще наблягат на математиката, с поредните реформи, не означава, че резултатите и реномето на БГ у-ще ще направи учениците по-желаещи да учат, по-грамотни, подготвени за живота. КОЙ постигна фрапиращите разлики в БГ училище?🤨
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.ekp351157130
Рейтинг: 1682 НеутралноНемската беше и е силна, поради това, че там се записват да учат умни деца. Едно време беше ясно, с дипломата от лайстунг класа се влизаше по-лесно в университет в Германия. Но в последните 25г няма значение реално, но хората се бутат. И като на входа влезе качествен материал, този материал може да бъде дообработен и да излезе отново качествен, просто директорът не трябва да е идиот да наема скапани учители. Отделно самите учители се бутат за такива училища и може да се случи подбор. Общо взето добро при добро отива и машината работи, с десетилетия. Друг е въпросът, че за останалите училища няма толкова добри учители, а и там отиват по-ниските оценки, с по-слаби възможности и така се затвърждава положението.
Dimitar Kunev
Рейтинг: 1332 НеутралноКато 40-годишен учител знам, че най-важната работа на преподавателя е да не навреди на ученика, защото опитът ми с над 5 000 ученици показва, че над 95 % влизат в елитна гимназия и след това излизат на същото равнище като оценки. Не става въпрос за статичност, а за запазване и развитие на интелектуални способности и % усвоени знания, както и практически умения. Много рядко някой по-слаб ученик се развива, това са изключения. Разбира се, трябва да се помага на изоставащи, но чудеса не могат да се получат. Затова е възлов въпросът в каква паралелка попадаш след 7-ми клас, самата духовна атмосфера в класа запазва интелекта ти. Това родителите интуитивно го схващат и е добре, че се борят детето им да влезе в добър клас. А иначе е ясно, че математическите гимназии имат предимство - в 95 % от учениците, който е добър математик, при малко дори желание става отличен и по БЕЛ, защото в двата предмета мисленето е основното. Обратното също може да е вярно, просто хуманитарите нямат желание да учат математика. Но ако поискат, отличините хуманитари стават и отлични математици.
danvan
Рейтинг: 7136 РазстроеноВ царството на слепите, едноокият е цар ...
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat