За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
tucker case
Рейтинг: 624 Веселоа ете таа празнина пред преднио мотор е багажничé за ръчнио багаж...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...Ватник
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#1] от "tucker case":
Every cradle is a grave.Ебааааго...
EU defender
Рейтинг: 823 НеутралноАбе друго си е да изрежеш бавареца 93 набор с мръсна газ на светофаро "Ей брато скии къв облак праим"
The best way to predict the future is to invent it.Жълтопаветник
Рейтинг: 213 Неутралнона -5 С колко км изминават теслите?
Koba Stalin
Рейтинг: 1291 ВеселоТесла
/не се чете/Фотограф: Ф.Нинов
Разочарован съм. Очаквах да видя метална част и дръжка.
Ми Ми
Рейтинг: 213 НеутралноБяла спретната батерия с два двигателя отпред тука еко конски сили сетих най напред
vassilun
Рейтинг: 4481 Неутрално[quote#4:"zdravei"]на -5 С колко км изминават теслите? [/quote]
При минус 5 С не зная, но при минус 10 С пробегът е от 348 до 533 км.
Schopenberg
Рейтинг: 778 НеутралноДо коментар [#4] от "zdravei":
t&rlz=1C1NHXL_bgBG716BG716&ion=1&espv= 2&ie=UTF-8#q=tesla%20selling%20in%20scandinavi a
Navigare Necesse EstХем не разбираш, хем се заяждаш, хем те мързи да потърсиш, хем задаваш пубертетски въпроси, хем грешиш, че си умен.
Ама много грешиш.
Чети и мълчи:
https://www.google.bg/webhp?sourceid=chrome-instan
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1291 ВеселоДо коментар [#6] от "doldrums":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando+++++++++
Велико.
Ама докато не открият истински акумулатор (батерия съвременно казано) няма да ги бъде тия нещица.
Жълтопаветник
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#8] от "Schopenberg":
аз много добре знам. питам те колко км ще измине една тесла през зимата в бг?
tily_lily
Рейтинг: 766 ВеселоПърво прочетох "Два двигателя. Между тях баКтерия" и съвсем се шашнах - знам, че Тесла са велики, но чак толкова
Жълтопаветник
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#7] от "vassilun":
хм, малко ми се струват. сигурен ли си че не са 3480 до 5330 км.
vassilun
Рейтинг: 4481 ВеселоДо коментар [#12] от "zdravei":
https://www.tesla.com/en_CA/models
Малко преди края на сайта можете сам да видите! Успех!
Dimitar Minchev
Рейтинг: 213 НеутралноВ Лос Анджелис трмперетурите рядко падат под 10 градуса С.
По магистралата се движат много Тесли, разрешената скорост е 55 мили/ч, може и малко повече. Няма разлика от другите коли. Има много Шевролет Волт, но не издържат на пробега на Теслата (над 400 км) на електрически режим. Най-атрактивни са БМВ И8, но ел.пробегът им е малък и комбинират с бензиновият двигател 1.5л.
someeeee
Рейтинг: 162 НеутралноДо коментар [#9] от "Росен (Путлер капут)":
Към днешна дата батериите на електрическите автомобили издържат от 300 до 550 км. с едно зареждане. Колко от шофьорите изминават повече от 300-500 км. дневно?
Може да се работи вече по ускоряване на зареждането, цената и инфраструктурата... Но това е въпрос на време.
Виктор Флоров
Рейтинг: 1196 НеутралноБлагодарности към фотографа!
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#11] от "tily_lily":
.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando[quote#11:"tily_lily"]баКтерия" и съвсем се шашнах[/quote]
Що бе?
Бактериите се въдят най-бързо и ако бъдат впрегнати за въртящият момент ето ти перпетуум мобилето
И да закъсаш някъде отваряш капака на колата, кихаш няколко пъти в двигателя и до час си отново на път.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#15] от "someeeee":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando[quote#15:"someeeee"]. Колко от шофьорите изминават повече от 300-500 км. дневно[/quote]
Още по, по-най е.
Аз съм на метан и без зареждане минавам 130 км. градско и до 200 км. извън градско.
Не е въпроса в пробега, а в цената на акумулатора....батерията де.
С литий-йон нищо няма да стане.
someeeee
Рейтинг: 162 НеутралноДо коментар [#18] от "Росен (Путлер капут)":
Поне според мен.
Факт е, че технологиите ще се променят. Има разработки с графен, които са много обещаващи. И като цена и като параметри. Но близкото бъдеще ще е в електрическите автомобили.
valtoro
Рейтинг: 511 НеутралноБъдещето е в електричеството, нефта
остава за хим. индустрия !!!
Deputat 241
Рейтинг: 2326 НеутралноСтрахотен автомобил!
УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.Ама ако му сложат една жица отгоре на пътя, да му пуснат един пантограф и да му опънат едни ресли...
Оряховската теснолинейка ряпа да яде!
Хриси
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#4:"zdravei"]на -5 С колко км изминават теслите?[/quote]
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.Питай норвежците. Много си ги купуват.
xyha
Рейтинг: 110 ВеселоСупер - косачката ми за трева изглежда така
Алф
Рейтинг: 919 ВеселоСега тия петролно-газовите супер сили ще видят кон боб яде ли..
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.Алф
Рейтинг: 919 НеутралноДо коментар [#20] от "valtoro":
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.Само да не почнат фаст и други фуди да произвеждат и да ни хранят с тях, че ще ми дойде много. Не за друго, ами щото вече ни обличат от глава до пети в химия и иЗкуство....
ee3Si
Рейтинг: 213 Неутралноникой не обяснява какво става ако се закачат няколко милиона (примерно 2) от тези да се зареждат вечерно време? Едно зарядно дърпа около 5-8КВт за да зареди батерията за около 6-8часа. Към 10ч. вечерта горе долу всички ще са се закачили, но никой няма да е зареден и разкачен и сумарно ще трябва да дърпат към 10-16 Мегавата - нещо като 10 -16 съвременни ядрени реактора, които трябва пиково да се включат докато се зареждат Теслите и Волтовете....
ee3Si
Рейтинг: 213 НеутралноВ Германия казват имало около 10 милиона автомобила. Ако 20% от тях минат на ток, ще трябва и на горния въпрос да дават отговор
ee3Si
Рейтинг: 213 НеутралноИзвинявам се - в първия ми пост да се чете 10-16 Гигавата
vari
Рейтинг: 668 НеутралноДо коментар [#26] от "ee3Si":
Мъск затова прави домашни батерийни станции, които да си включиш вкъщи и да зареждап после от тях. Това комбинирано с идеята за "умна мрежа", простираща се на цели континенти, ще реши проблема с големите пикове на ток. Самите коли, веднъж заредени също могат да се настроят да отдават част от заряда си от най-ефективния диапазон за батерията(60-80%).
Целта е да съхранят всички енергийни пикове от непостоянните източници като слънце и вятър и да могат постепенно да се разпределят в мрежата, защото в момента голяма част от тяхната мощност я изхвърляме, тъй като не съвпада по време с големите консуматорски пикове.