Тесла

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 624 Весело

    а ете таа празнина пред преднио мотор е багажничé за ръчнио багаж...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  2. 2 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#1] от "tucker case":

    Ебааааго...

    Every cradle is a grave.
  3. 3 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Абе друго си е да изрежеш бавареца 93 набор с мръсна газ на светофаро "Ей брато скии къв облак праим"

    The best way to predict the future is to invent it.
  4. 4 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 213 Неутрално

    на -5 С колко км изминават теслите?

  5. 5 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1291 Весело

    Тесла
    Фотограф: Ф.Нинов

    Разочарован съм. Очаквах да видя метална част и дръжка.

    /не се чете/
  6. 6 Профил на Ми Ми
    Ми Ми
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Бяла спретната батерия с два двигателя отпред тука еко конски сили сетих най напред

  7. 7 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    [quote#4:"zdravei"]на -5 С колко км изминават теслите? [/quote]

    При минус 5 С не зная, но при минус 10 С пробегът е от 348 до 533 км.

  8. 8 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#4] от "zdravei":

    Хем не разбираш, хем се заяждаш, хем те мързи да потърсиш, хем задаваш пубертетски въпроси, хем грешиш, че си умен.

    Ама много грешиш.
    Чети и мълчи:
    https://www.google.bg/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1NHXL_bgBG716BG716&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=tesla%20selling%20in%20scandinavia

    Navigare Necesse Est
  9. 9 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#6] от "doldrums":

    +++++++++
    Велико.

    Ама докато не открият истински акумулатор (батерия съвременно казано) няма да ги бъде тия нещица.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  10. 10 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#8] от "Schopenberg":

    аз много добре знам. питам те колко км ще измине една тесла през зимата в бг?

  11. 11 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 766 Весело

    Първо прочетох "Два двигателя. Между тях баКтерия" и съвсем се шашнах - знам, че Тесла са велики, но чак толкова

  12. 12 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#7] от "vassilun":

    хм, малко ми се струват. сигурен ли си че не са 3480 до 5330 км.

  13. 13 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4481 Весело

    До коментар [#12] от "zdravei":

    https://www.tesla.com/en_CA/models

    Малко преди края на сайта можете сам да видите! Успех!

  14. 14 Профил на Dimitar Minchev
    Dimitar Minchev
    Рейтинг: 213 Неутрално

    В Лос Анджелис трмперетурите рядко падат под 10 градуса С.
    По магистралата се движат много Тесли, разрешената скорост е 55 мили/ч, може и малко повече. Няма разлика от другите коли. Има много Шевролет Волт, но не издържат на пробега на Теслата (над 400 км) на електрически режим. Най-атрактивни са БМВ И8, но ел.пробегът им е малък и комбинират с бензиновият двигател 1.5л.

  15. 15 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 162 Неутрално

    До коментар [#9] от "Росен (Путлер капут)":

    Към днешна дата батериите на електрическите автомобили издържат от 300 до 550 км. с едно зареждане. Колко от шофьорите изминават повече от 300-500 км. дневно?
    Може да се работи вече по ускоряване на зареждането, цената и инфраструктурата... Но това е въпрос на време.

  16. 16 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    Благодарности към фотографа!

  17. 17 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#11] от "tily_lily":


    [quote#11:"tily_lily"]баКтерия" и съвсем се шашнах[/quote]
    Що бе?
    Бактериите се въдят най-бързо и ако бъдат впрегнати за въртящият момент ето ти перпетуум мобилето .
    И да закъсаш някъде отваряш капака на колата, кихаш няколко пъти в двигателя и до час си отново на път.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  18. 18 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#15] от "someeeee":


    [quote#15:"someeeee"]. Колко от шофьорите изминават повече от 300-500 км. дневно[/quote]
    Още по, по-най е.
    Аз съм на метан и без зареждане минавам 130 км. градско и до 200 км. извън градско.

    Не е въпроса в пробега, а в цената на акумулатора....батерията де.
    С литий-йон нищо няма да стане.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  19. 19 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 162 Неутрално

    До коментар [#18] от "Росен (Путлер капут)":

    Факт е, че технологиите ще се променят. Има разработки с графен, които са много обещаващи. И като цена и като параметри. Но близкото бъдеще ще е в електрическите автомобили. Поне според мен.

  20. 20 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Бъдещето е в електричеството, нефта
    остава за хим. индустрия !!!

  21. 21 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 2326 Неутрално

    Страхотен автомобил!
    Ама ако му сложат една жица отгоре на пътя, да му пуснат един пантограф и да му опънат едни ресли...
    Оряховската теснолинейка ряпа да яде!

    УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.
  22. 22 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#4:"zdravei"]на -5 С колко км изминават теслите?[/quote]
    Питай норвежците. Много си ги купуват.

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  23. 23 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 110 Весело

    Супер - косачката ми за трева изглежда така

  24. 24 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 919 Весело

    Сега тия петролно-газовите супер сили ще видят кон боб яде ли..

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  25. 25 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 919 Неутрално

    До коментар [#20] от "valtoro":

    Само да не почнат фаст и други фуди да произвеждат и да ни хранят с тях, че ще ми дойде много. Не за друго, ами щото вече ни обличат от глава до пети в химия и иЗкуство....

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  26. 26 Профил на ee3Si
    ee3Si
    Рейтинг: 213 Неутрално

    никой не обяснява какво става ако се закачат няколко милиона (примерно 2) от тези да се зареждат вечерно време? Едно зарядно дърпа около 5-8КВт за да зареди батерията за около 6-8часа. Към 10ч. вечерта горе долу всички ще са се закачили, но никой няма да е зареден и разкачен и сумарно ще трябва да дърпат към 10-16 Мегавата - нещо като 10 -16 съвременни ядрени реактора, които трябва пиково да се включат докато се зареждат Теслите и Волтовете....

  27. 27 Профил на ee3Si
    ee3Si
    Рейтинг: 213 Неутрално

    В Германия казват имало около 10 милиона автомобила. Ако 20% от тях минат на ток, ще трябва и на горния въпрос да дават отговор

  28. 28 Профил на ee3Si
    ee3Si
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Извинявам се - в първия ми пост да се чете 10-16 Гигавата

  29. 29 Профил на vari
    vari
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#26] от "ee3Si":

    Мъск затова прави домашни батерийни станции, които да си включиш вкъщи и да зареждап после от тях. Това комбинирано с идеята за "умна мрежа", простираща се на цели континенти, ще реши проблема с големите пикове на ток. Самите коли, веднъж заредени също могат да се настроят да отдават част от заряда си от най-ефективния диапазон за батерията(60-80%).

    Целта е да съхранят всички енергийни пикове от непостоянните източници като слънце и вятър и да могат постепенно да се разпределят в мрежата, защото в момента голяма част от тяхната мощност я изхвърляме, тъй като не съвпада по време с големите консуматорски пикове.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #