Пощенски електромобил

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Изглежда супер.
    Товароносимост - 1 тон , което е ок , но 80-118 км пробег ми се виждат малко.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  2. 2 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 760 Весело

    До коментар [#1] от "rwe33471675":

    Малко е, да, но за градски условия е добро начало, ще се усъвършенства. Пък и не пречи в обедната почивка на шофьора да се дозареди батерията и... тоооокккк....

    GM
  3. 3 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#2] от "Г.Е.М.":

    Съгласен!За градски условия е едно добро начало.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  4. 4 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Малко е пробега, Рено до месеци пускат електрическия бус с 200 км пробег

  5. 5 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    До коментар [#4] от "abdulhazred":

    на този сандък не му трябва да изминава много километри на ден.

    Най-голямото му предимство е високият под, улесняващ товарене и разтоварване на пакети, както и напълното отваряне на всички три страни.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  6. 6 Профил на t_tzanev
    t_tzanev
    Рейтинг: 237 Неутрално

    То хубаво, ама кога на нашите пощаджии ще им дадат по един велосипед, хем здравословно, хем екологично, хем белким по-бързо почнат да разнасят, че то частниците им иззеха работата.

  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4076 Неутрално

    Разработката е съвместна със Форд. Имат си две фабрика, където се произвеждат. Целта е 10 000 на година при цени от €42,950.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  8. 8 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    До коментар [#7] от "hamiltonf1":

    Цъ.
    Това на снимката е собствена разработка и струва €32хил.

    С Форд ще произвеждат голям камион, в който шифиора ще влиза вътре по стълба.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4076 Неутрално

    До коментар [#8] от "Ф.Нинов":

    http://www.ecars.bg/blogs/polezno-efektivno-1/2167-dhl-streetscooter-work-xl-harakteristiki

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  10. 10 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    До коментар [#9] от "hamiltonf1":

    Виж какво пише в твоя линк:
    "DHL вече произвежда свои собствени ванове и малки камиони за доставка, Streetscooter WORK и WORK L, но новото превозно средство е по-голямо, построено върху платформата на Ford Transit и ще се нарича Streetscooter WORK XL."

    Това на снимката е Work L.
    Разрови се да видиш на Work XL другата страна с голямата врата за влизане в товарното пространство.

    DHL не са намерили производител за това, което са искали като задание и поради тази причина са купили фирмата StreetScooter, специализирана в електромобили за градски условия, ненапускащи пределите на общината.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  11. 11 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#4] от "abdulhazred":на този сандък не му трябва да изминава много километри на ден.Най-голямото му предимство е високият под, улесняващ товарене и разтоварване на пакети, както и напълното отваряне на всички три страни.
    —цитат от коментар 5 на Ф.Нинов


    Повярвай ми, всеки бус на ДХЛ, Спиди, Еконт изминава по минимум 200 км на ден.

    С пробег от 100 км ще им трябват два буса на шофьор.

  12. 12 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    До коментар [#11] от "abdulhazred":

    в големите западни градове такъв бус в днешно време се разтоварва буквално на една улица заради огромните интернет доставки.

    После трябва да се връща обратно да го товарят/зареждат.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  13. 13 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1441 Весело

    Пощенски електромобил
    Ф.Нинов

    Винаги съм си мечтал да карам пощенски електромобил. Защото като негов шофьор ще имам възможността да проследя интернет доставките и да преровя пратките, преди да ги доставя на адресите. Така ще установя какво се поръчва и към какво има интерес. А след това е лесно да вържа 2 и 2. Ще си направя сайт и ще започна да продавам на по-ниска цена. Ще събера пари и ще си купя собствени електромобили. Само ще трябва да реша един малък технически проблем - как моите шофьори да не могат да ровят в пратките. Защото никак не е приятно, когато си завъртял бизнеса, разни новоизлюпени конкуренти да те клатят оттук оттам с по-ниските си цени.

    /не се чете/
  14. 14 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 613 Неутрално

    Да ви издам една тайна кабелната инсталация за електродвигателя се произвежда в .... България





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #